Beoordelingen over Le Corti Del Lago

Via Guglielmo Marconi, 91, 25080 Padenghe sul Garda, Italië

#8 van de 29 hotels in Padenghe sul Garda

• Betaald WiFi

Heerlijk rustig park aan het Gardameer, genieten!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Eén ding dat we wel jammer vonden, was dat er geen bar of restaurant is op het park zelf voor als je een keer een drankje wilt doen of wat kleins wilt eten. Dit is echter geen groot probleem omdat er zoals gezegd in de directe omgeving bars en restaurants zijn. Ook iets wat wij zelf wel gemist hebben, maar dat is echt iets persoonlijks, is dat er niet echt een leuk plaatsje is op loopafstand. De dichtstbijzijnde plaats is Desenzano en dat is toch al snel 45 min tot een uur lopen. Voor wat betreft het huisje zelf zou een vaatwasser en/of wasmachine wel erg fijn zodat je niet op je vakantie hoeft af te wassen. Maar dit slechts kleinigheden en alles bij elkaar hebben we heerlijk genoten van ons verblijf!

De huisjes zijn erg netjes en sfeervol met een nette, ruime tuin erbij met tuinmeubilair en zonnestoelen. Wij hadden een 2-persoonsappartement en dat was prima voor elkaar. Niet super de luxe, maar leuk en knus. Het bed was lekker groot en sliep goed. Ook de airco in het huisje werkt perfect. Het park zelf heeft een geweldige ligging direct aan het Gardameer en is erg netjes onderhouden en mooi aangelegd. Het zwembad is heerlijk en daarnaast zijn er ook nog een tafeltennistafel en barbecuegelegenheid. Daarnaast zijn er op loopafstand langs het strand een paar beach clubs en restaurants dus je hoeft de auto niet te pakken. Ook de service en klantgerichtheid hebben we als erg positief ervaren. Ter illustratie: bij aankomst kregen we eerst een accommodatie bij de ingang toegewezen maar toen we vroegen om een wat rustiger gelegen huisje kregen we de mogelijkheid om zelf een accommodatie uit te kiezen. Ook zijn de huisjes standaard alleen uitgerust met een koffiezetapparaat, maar toen we vroegen naar een waterkoker en magnetron stonden die dezelfde dag bij terugkomst in het huisje al klaar. Als laatste hadden we een klein ongelukje waardoor de koffiepot was gesneuveld. Hier werd geen enkel probleem van gemaakt. Al met al vonden we de service perfect!

Een aangename, rustige plek om te verblijven.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Bij het uitchecken, was bij de accommodatie niet duidelijk dat wij per bank hadden betaald aan booking.com. Ook na telefonisch contact met booking.com in Italië, was dit niet opgelost. Na het bellen met de telefonische hulplijn in Nederland was het probleem in 10 minuten opgelost.

Ligging van de accommodatie.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Goede broodjesservice, tussen 08.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Goede broodjesservice, tussen 08.00 uur en 08.30 uur worden de broodjes op je terras bezorgd. Er moest betaald worden voor de WiFi, maar de verbinding is goed, Voor de bedden bij het zwembad betaal je ook, maar hiervoor heb je dan ook je eigen bed. Maakt niet uit hoelaat je bij het zwembad komt, jouw bed blijft gereserveerd. Al met al een top accomodatie. Direct aan het Gardameer. Zelf een auto bij je hebben is wel een aanrader.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima naar ons zin gehad na verzoek ander huisje ivm ligging. Vriendelijk personeel
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We kregen huisje nr 8 toegewezen. Uitzicht op een heg waarachter de autoweg ligt. Gevraagd om een ander huisje anders waren we wrs weggegaan. Nr 74 was super. Extra kosten voor huren van een bedje bij het zwembad en kosten voor wifi vinden wij niet erg klantvriendelijk. Ook schoonmaakkosten worden in Rekening gebracht tenzij je dit zelf wilt doen.

Ligging huisje nr 74 was erg mooi nadat we eerst huisje nr 8 kregen. Mooi park, fijn zwembad, ligging aan meer eeg mooi. Broodjesservice fijn.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Top vakantie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Supermarkt alleen bereikbaar met de auto, maar dat is een bekend gegeven.

Appartement was schoon, direct aan het meer, prima zwembad, wifi was oke, goede douche, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zelden zo'n goede airco meegemaakt.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Mooie rustige locatie en vriendelijk personeel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Langs onze bungalo was een doorgang voor al de andere bewoners.

Mooi resort.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

goed vermaakt in de omgeving

Bedbank

Badkamer was netjes

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

In alle rust genieten met het gezin op dit domein. Ideale locatie om de omgeving te verkennen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Douche in onze bungalow nr. 6 is aan vervanging toe. (schimmelvorming)

Zwembad naast meer gelegen. Algemene indruk van domein was zeer proper.

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Zeer mooie locatie

Er zijn geen voorzieningen, een terrasje waar je een drankje kunt nuttigen is op het terrein niet aanwezig. Je moet dan echt de auto pakken.

Zeer mooie locatie

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Geweldige ligging aan het meer met een mooi park.

Wifi functioneert slecht. Vreemd dat de achterdeur (nooddeur) afgesloten is en niet gebruikt kan worden.

Geweldige ligging aan het meer met een mooi park.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Mooie ligging direct aan het Gardameer.

Slechte Wifi verbinding, betaling vereist. Bijna onmogelijk om te koken vanwege het niet goed werken van de elektrische kookplaten en slechte pannen.

Mooie ligging direct aan het Gardameer. Eigen terras met ligstoelen. Op bestelling dagelijkse levering van verse broodjes.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Nieuwe eigenaar, heeft een prima (noodzakelijke) update...

Kosten voor Wifi (EUR10,00/wk) en de zeer slechte wifi verbinding. Binnen geen (nul) ontvangst, buiten zeer slecht.

Nieuwe eigenaar, heeft een prima (noodzakelijke) update gedaan van het hele park + vriendelijke & behulpzaam personeel receptie.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Prachtige locatie, direct aan het meer

Wifi erg traag Kookgelegenheid in huisje beperkt

Prachtige locatie, direct aan het meer Airco en comfort huisjes prima Leuke Italiaanse restaurantjes op loopafstand Vlakbij Desenzano en prima uitvalsbasis voor trip Gardameer (huurboot in Moniga), Milaan en Venetië

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

De ligging van het complex.

het enige minpunt is de wifi. deze was zeer zwak en je moest altijd in het midden van het domein gaan staan om op het internet te geraken en dan ging het nog altijd heel heel traag.

De ligging van het complex. de opbouw alle huisjes hebben zicht op het meer. De parking. je parkeerde de wagen bovenaan het complex en ging dan te voet verder, dus in het hele domein geen enkele wagen.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

De rust.

De rust.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Het uitzicht op het Gardemeer.

Internet, geen supermarkt aan overkant welke in verleden wel was.

Het uitzicht op het Gardemeer. Huisje was prima.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Uitzicht op het Gardameer (ligt direct aan het park) Lekker...

Op het park zelf was niets te eten of drinken.

Uitzicht op het Gardameer (ligt direct aan het park) Lekker zwembad en ontspannen sfeer.