Beoordelingen over Best Western Plus Hotel Le Favaglie 4-sterren

Via Raffaele Merendi 26, 20010 Cornaredo, Italië

#3 van de 4 hotels in Cornaredo

Fijn hotel om als tussenstop te gebruiken.

Het hotel ligt een beetje in the middle of nowhere op een industrie terrein.Je kunt niet even lekker een stukje wandelen om ergens een gezellig restaurantje te zoeken om te gaan eten. Je moet echt de auto pakken en gaan rondrijden. Wij wilden gewoon graag naar de grote M of burger king voor de kids. Dat was even zoeken maar uiteindelijk hebben we er eentje gevonden. Het ontbijt had ik me iets meer van voorgesteld, maar verder gewoon wel prima om de dag weer fris en fruitig te starten en verder te rijden naar onze eindbestemming.

Wij hebben dit hotel geboekt als tussenstop naar Toscane. Wij verbleven met zijn 5en in een familie kamer. Er stond netjes een campingbedje klaar voor onze jongste dochter. Mooie grote kamer waar we lekker hebben kunnen slapen. Badkamer ook prima. Douche maakte alleen alles nat, afwatering niet zo handig gedaan. Maar er waren genoeg handdoeken beschikbaar dus hebben er gewoon een handdoek voor gelegd, opgelost! Geen idee hoe het zit bij andere kamers.

Bedriegelijk duur t.o.v. Advertentietekst

Bedrieglijk prijs beeld, (tijdens het boeken werdt de prijs met 20% verhoogd). Slechte hygiene ( Prullebak in de badkamer met oud maande brand van de vorige bewoner. Bloembakken voor de deur gevuld met sigarettenpeuken en lege sigarettenpakjes). Diner - bediening - miserabel slecht - dure wijn doorgedrukt.

Matras was prima, airconditioning was uitstekend.

Best West(ern) Milaan

Slechts 1 sleutelkaart voor kamer. Met kinderen is een extra wel handig.

Vriendelijkheid personeel en vers sap centrifuge voor de gezonde sapjes bij het ontbijt. Vlakbij in Il Grifo heerlijke ovale pizza gegeten.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Het ontbijt is geweldig, mooie kamers en een goed restaurant...

De lokatie is midden op een industrieterrein waar je overigens niks van merkt als je in het hotel bent

Het ontbijt is geweldig, mooie kamers en een goed restaurant, aardig personeel

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Absolute aanrader !!!

Er viel niets tegen, alles was in orde !

Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Shuttle service naar dichtstbijzijnde metrostation = gratis. Ontbijt is voortreffelijk !

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Volledig binnen de verwachting!

Op het terras waren er veel muggen !! Spijtig dat hotel op industrieterrein ligt en de betaalparking.

Ideaal als etappe hotel. Goed bereikbaar. Het personeel aan de receptie was heel hulpvaardig.

Super!!

Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!!

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

diner

diner

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Mooi, schoon hotel met ruime familie kamer.

Prima hotel, alleen niet voor een lang verblijf aangezien er niks in de omgeving te doen is. Eten kun je beter buiten het hotel doen, is veel goedkoper.

Mooi, schoon hotel met ruime familie kamer. Was voor ons een doorreis hotel naar Toscane!.

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

Geweldig grote familiekamer met een ruime badkamer, die van...

Receptioniste sprak niet goed Engels. Weinig keuze op de dinerkaart. Daarom uitgeweken naar een andere restaurantje.

Geweldig grote familiekamer met een ruime badkamer, die van 2 kanten toegankelijk was! Super kamer voor een gezin van 4 personen. Goed gelegen aan de rand van Milaan, dicht bij de snelweg. Kortom een uitstekend hotel voor iedereen die op doorreis is naar Toscane of Zuid-Italië.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

- heel vriendelijk personeel

- Niets, heel goed

- heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Everything was perfect.

Everything was perfect. Very satisfied. Personnel speaks English, and is very helpful. Good restaurant.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Western Plus Hotel Le Favaglie