3. Beoordelingen B&B en herberg: Toscane

Gebaseerd op 7 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 14 juni 2023

Formidabel 👌

Alles meer dan perfect 👌👏

De rustige ligging op de grens Umbrië- Toscane met prachtig uitzicht. De familiale en huiselijke sfeer. De kamer is een apart bijgebouw met bed, divan, eethoek met tafel en stoelen, aparte badkamer met WC, bidet, grote lavabo en douche met organische shampoo en douchegel. Er is nog een soort van kitchinette met spoelbak, frigo, bestek, tassen en glazen en een microgolven. Je kan gebruik maken van een groot zwembad waar ligzetels, parasols, douche, toilet en kleedkamer aanwezig zijn. Handdoeken voor aan het zwembad worden gratis aangeboden door de B&B. De gastvrouw is hartverwarmend, vriendelijk en doet alles om haar gasten tevreden te stellen. Ze doet je er direct thuis voelen. Ze kent de regio’s heel goed en geeft je tips voor bezienswaardigheden / activiteiten, aangepast volgens het type reiziger dat je zelf bent. Het ontbijt wordt bereid met lokale en huisgemaakte producten en wordt op een unieke manier geserveerd. We hebben hier een TOP verblijf gehad en komen Volgend jaar komen we sowieso terug.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2022

• Suite

Alles was SUPER! Serena is zo een lieve gastvrouw, doet haar werk met hart en ziel! Elke dag heel lekker ontbijt, telkens mooi gepresenteerd. Er is maar 1 kamer in deze B&B,, je bent daar alleen, zo aangenaam om van de rust en stilte te genieten. Kamer ligt in apart huisje en heeft een eigen tuintje, zalige plaats om hier te verblijven! Klein keukentje met microgolf, grote koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker.... Mooie badkamer, met biologische producten. Zwembad ligt iets verderop, maar heel rustig op een heuveltje. Wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 9 september 2021

Geweldige b&b in een prachtige omgeving!

Helemaal niets!

De weg er naar toe is een onverharde weg door de heuvels (2 km) prima te doen als je rustig rijdt en de eindbestemming is meer dan de moeite waard. Zeer ruime, schone kamer en een prachtige omgeving. Het ontbijt is iedere dag weer een feestje. Heerlijke producten geserveerd op je eigen terras. Even verderop ligt het zwembad, ook met een prachtig uitzicht! Heb je vragen over leuke plekjes om naar toe te gaan, restaurantjes om te eten, Serena geeft goede tips. Hele fijne gastvrouw met liefde voor haar werk. Wij komen hier heel graag nog een keer terug!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2021

FANTASTISCH VERBLIJF
    • Suite

gastvrijheid lekker uitgebreid ontbijt mooie omgeving

• Beoordeeld op: 16 juli 2021

Wauw!!!
    • Suite

Toplocatie! Zeer vriendelijke hosts, rustige ligging, topontbijt, zeer proper, fantastisch rustig zwembad, zeker een B&B om terug te komen!!

• Beoordeeld op: 1 november 2023