Beoordelingen over Hotel Le Terrazze 3-sterren

Via Smeraldo 11, 84010 Conca dei Marini, Italië

9,8

Wij komen zeker terug!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Dit is echt een prachtige locatie! En wat een lieve mensen allemaal! Dit overtrof alle verwachtingen! Wij komen zeker terug!! Het privestrandje beneden aan het hotel was echt zalig om te relaxen, weg van de drukte van Amalfi en Positano. Als we dan toch de drukte wilden opzoeken, gingen we heel goedkoop (7€) met de taxiboot naar Amalfi. De huurwagen hebben we bijna niet gebruikt want ook naar de restaurants die het hotel aanbeveelde, kon je een gratis shuttle krijgen.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Geweldig!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het ontvangst was heel hartelijk, personeel was uitermate behulpzaam en je kan met al je vragen terecht. Locatie is werkelijk fantastisch, met een geweldig uitzicht. Wij hadden een heel mooie/ruime kamer met ruim terras. Een keer eten in hun tweede hotel/restaurant (Tramonto D'Oro) is een aanrader, uitstekend eten met een geweldig uitzicht op Positano.

Schitterende accommodatie met grandioos uitzicht!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Geen warme gerechten (bv. spek en ei) bij het ontbijt Overigens het ontbijt is verder prima, met veel aanbod, vers sap en goede koffie.

Grandioos uitzicht op de kust van Amalfi. Beter kan het niet. Grote verblijfsruimte en zeer groot terras. Met een trap van 209 treden kun je een klein strandje bereiken waar ook 3 restaurantjes liggen. Vlak bij de prachtige plaatsjes Amalfi en Positano. Eigen auto is noodzakelijk, er is een goede parkeerplaats bij de accommodatie, wat zeldzaam is in deze regio.

We hebben genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De restaurants die verbonden waren met de shuttle service vielen tegen.

Het ontbijt was erg goed, de kamer zag er goed verzorgd uit en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ze gaven ons goede tips voor verschillende activiteiten en services.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Ontbijt was super.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Kamers waren zeee gehorig en op dir moment nog geen WiFi in het gehele hotel. Hier wordt druk aan gewerkt.

Ontbijt was super. On Italiaans en het uitzicht vanaf de kamer en de lobby geweldig.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Mooie plek om vanuit de Amalfikust te verkennen.

Eigenlijk niets.

Het uitzicht is geweldig. De kamers zijn ruim. Het ontbijt goed verzorgd. Parkeerplaats bij het hotel (wel autosleutel afgeven). Prijs/kwaliteit verhouding is prima gezien de locatie.

Alles was prima!

Alles was prima!

Het perfect hotel op de mooiste plek in Italië
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het perfect hotel op de mooiste plek in Italië

Locatie met het schitterende uitzicht over zee en de...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Locatie met het schitterende uitzicht over zee en de Amalfitaanse kust

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Het uitzicht vanuit het terras en de hotelkamer is...

Er was geen enkel smetje te vinden op ons bezoek aan dit hotel. We zouden het zo weer boeken.

Het uitzicht vanuit het terras en de hotelkamer is fantastisch. Je kijkt zo over de zee en de kustlijn. Nog nooit zo mooi gezeten. Uistekend was bovendien het gevarieerde ontbijt met zelfs vers geperst sinaasappelsap. Als we buiten de deur wilden eten werden we door de restaurants in de buurt gehaald en weer terug gebracht.

• Beoordeeld op: 10 juli 2015

Ruime kamer, zeer netjes, mooi uitzicht over de kust.

Ruime kamer, zeer netjes, mooi uitzicht over de kust. Er zijn afspraken met een aantal restaurants voor een gratis shuttledienst (halen en terug.brengen)

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

prachtige kustlijn

wij hadden zelf gekozen voor een kamer zonder zeezicht, maar ik raad aan dat wel te doen. Het gezamenlijke balkon was makkelijk te bereiken zodat we genoeg van de vergezichten hebben genoten.

prachtige kustlijn

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Prachtige locatie.

Het verkeer in de ganse area. Smalle wegen met zeer veel haarspeldbochten. De locale bevolking rijdt als gek en respecteerd geen enkele verkeersregel. Een week rijden zonder schade is een hele prestatie. Bijna alle auto’s zijn geblutst of bekrast.

Prachtige locatie. Zeer proper, je kan van de vloer eten. Heel praktisch is het aanbod van 4 restaurants die een gratis service geven om je aan het hotel af te halen en terug te brengen. Zo kan je ook zonder problemen genieten van een glas wijn.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

De ligging.

Gehorig op de kamer. Inrijden en parkeren was niet altijd gemakkelijk.

De ligging. Het ontbijt. Het uitzicht

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Everything good

Everything good

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

De ligging.

De ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 13 mei 2015

Zeer mooie locatie!