Beoordelingen over Leccesalento Bed And Breakfast

Via Dei Mocenigo, 2, 73100 Lecce, Italië

#105 van de 274 B&B's en herbergen in Lecce

Gebaseerd op 288 beoordelingen over deze B&B

9,8

Voor één nacht vond ik het goed maar, ik zal niet langer daar willen slapen

Fruit bij ontbijt waren niet vers en er waren heel weinig, te veel zoetheid voor ontbijt. Taxi chauffeur die ze voor mij hadden geregeld was een schande ook erg duur voor een rit van 20min. Ik dacht dat personeel van Hotel had een taxi (officiel) geregeld het was niet zo want eens in de auto met deze oudere 70 meneer werd het duidelijk dat een vriend of vader van personeel was. Bij terug brengen naar centrum Lecce probeerde deze jong casanova van 70 jaar mij op te pikken.... schandalig !. Ik zei u brengt me zo snel mogelijk naar centrum ! Meneer voelde zich beledigt met mijn commando. Ook rijde hij 60 km op de snelweg. Ik heb een Italiaanse vriend gebeld want die meneer probeerde het steeds met mij af te spreken, ik zei tegen mijn vriend ik heb de kenteken van auto genoteerd en stuur ik het naar je toe in het Italiaans dan pas ging meneer hard rijden en mij veilig in centrum van Lecce gebracht. Geen taxi laten bellen door personeel van hotel is mijn advies !

Ik kreeg de appartement zo maar, het is een prima appartement met zeer comfortabel bed in de master bedroom, prima keuken en verwarming deed het prima. Locatie is top maar in de avond veel lawaai van buiten, er is tegenover een bar en dus tot laat in de avond heb je las van. Personeel was aardig en behulpzaam !

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Een adres om nog eens naar terug te gaan.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

We hadden s'nachts wel last van lawaai op de straat.

De ontvangst was zeer hartelijk. Het appartement was ideaal gelegen voor onze vakantie met 4 vriendinnen, midden in het centrum. Dagelijks werd er gepoetst. Het ontbijt was zeker in orde. Alle dagen verse broodjes en lekkere zoetigheden, vers fruit, yoghurt ...... Er werd ook lekkere koffie geserveerd.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

excellent location

parkeren, parkeren, parkeren

de straat waar de B&B huist is moeilijk te vinden (zonder navigatie) en parkeren in de buurt is een crime, maar als je eenmaal op je kamer bent, met het prachtige uitzicht over de romeinse arena, in het hart van de stad, met alles op enkele minuten loopafstand, is alles ineens helemaal goed. het gemopper van de hoteleigenaar over onze late aankomst (hoewel we hem telefonisch informeerden) is vergeten en de meer dan vriendelijke dame in de ochtend brengt de zon helemaal terug.

Super locatie

De opstapjes in de kamer van de douche naar kamer en van kamer naar de gang

Super locatie, kan bijna niet beter.

toplocatie

keiharde bedden rumoerige omgeving maar het is wel in het centrum

toplocatie

we hebben genoten

Het weer

Kamer,uitzicht,ontbijt,personeel allemaal top

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Geen twijfel over mogelijk dat dit het juiste verblijf is om te boeken!

Toplocatie, goed ontbijt, zeer vriendelijk personeel en een prima kamer

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Heel goed.

Vriendelijke ontvangst. Goede kamers. Schoon sanitair en goede bedden. Heerlijk ontbijt. Uitstekende ligging. Parkeer gelegenheid in de buurt.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Fantastische locatie, gratis parkeergelegenheid!

Het was een appartement voor vier personen. Twee sliepen in de huiskamer, twee in een aparte kamer. Badkamer moesten we delen. Door de huiskamer heen lopen. Weinig privacy dus. Ontbijt was slecht. Koude koffie, oude croissants, nee het ontbjt was niks.

Fantastische locatie, gratis parkeergelegenheid! Midden in de stad. Heel aardig personeel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

De locatie is top.

De locatie is top. Met uitzicht op Piazza San Oronzo, hét kloppende hart van Lecce. Alle toeristische trekpleisters voor de deur en genoeg bars en restaurants. Gezellige drukte.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

De B&B ligt heel centraal, met een mooi uitzicht op de...

De ontvangst was rommelig, tegelijk met een aantal andere gasten. We misten een sleutel van een tussendeur, waardoor wij niet gemakkelijk apart van elkaar de deur uit konden. Pas in een laat stadium kregen we een extra sleutel.

De B&B ligt heel centraal, met een mooi uitzicht op de Piazza d'Oronzo. We kregen een parkeerkaart van de eigenaar, zodat wij nabij konden parkeren.

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

Locatie!

Locatie! Midden in historisch centrum van Lecce, uitzicht op Romeins amphitheater

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Basis ontbijt

Minder zoetigheden en taart, meer lokale producten (italiaanse ham, kazen, vers brood)

Basis ontbijt

Kwaliteit bed/matras

De vriendelijkheid en gastvrijheid, ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Locatie,

Parkeren in de stad is lastig

Locatie,