3. Beoordelingen vakantiewoningen: Sardinië

#22 van de 154 vakantiewoningen in Budoni

5,3

• Beoordeeld op: 3 september 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

Fijn uitzicht, ruim appartement fijn met een zwembad en optioneel ook nog ontbijt!

• Beoordeeld op: 26 augustus 2023

Mooi klein complex waar ze echt voor je klaar staan
    • Appartement met 2 slaapkamers

Wij hadden een 4 persoons appartement maar deze is verouderd. De keuken is aan vervanging toe. Het 2 persoons bed was echt prima, maar bij de 1 persoons matrassen voelde je de veren.

Heel mooi klein complex waardoor je veel persoonlijke aandacht krijgt. Heel leuk dat als je een drankje bij het zwembad besteld je er Sardijnse lekkernijen bij krijgt. Het zwembad is echt top, fijn om na een dagje strand/wandelen hierin te kunnen plonsen!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

Top vakantie gehad!
    • Superior Appartement met 2 Slaapkamers

Niets dat niet beviel, klein puntje zou kunnen zijn dat de WiFi niet helemaal super is en het keukengerei/schoonmaak spullen wat mager zijn, maar dat weegt niet op tegen de pluspunten.

Mooie lokatie, mooi zwembad, super vriendelijk personeel, ruim appartement, goede uitvalsbasis om Sardinië te verkennen, uitstekende cocktails! Huur auto is wel een must.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

• Appartement met 2 slaapkamers

Helaas was het restaurant gesloten. Hadden er graag gegeten. Maar BudonI is vlakbij

Heerlijk zwembad

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Mooi hotel resort nabij Budoni. Prima uitvalsbasis voor diverse excursies en strandbezoeken.
    • Superior Appartement met 2 Slaapkamers

Op de website staat dat er een restaurant is. Wegens personeelstekorten was deze helaas gesloten. Verder geen dingen die ons tegenvielen.

De accommodatie lag lekker wat afgelegen van de drukte van Budoni. het zwembad was prima met in principe voldoende bedden. Ik kan me voorstellen dat als alle huisje bezet zijn, het druk kan zijn bij het zwembad. Wij hebben daar in augustus weinig van gemerkt. Het personeel is aardig en behulpzaam. We werden geholpen met reserveren van restaurants en excursies. De bedden waren qua matrassen wel ok, allen zoals wel vaker in Italië te kort.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Fijn en vertrouwd
    • Superior Appartement met 2 Slaapkamers

Hadden groep gezamenlijke jongeren onder en naast ons. Dat was niet heel rustig, specifiek 1 nacht geheel niet. Beter om groepen als deze te weigeren op een dergelijke fijne accommodatie.

Fijn huisje, mooi terrein met fijn zwembad. Maar vooral het feit dat je zo fijn ‘s morgens een cappucino en croissantje kunt bestellen aan het zwembad en een heerlijke spritz etc in de middag en ijsjes voor de kids in overvloed. Mooie plek om te chillen en uitvalbasis voor mooie plekken in omgeving. Komen hier al drie jaar met veel plezier.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

• Superior Appartement met 2 Slaapkamers

Omgeving, zwembad en de zon 😀

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

Fantastische accommodatie, absoluut de moeite waard
    • Appartement met 2 slaapkamers

Helemaal niets, wij hebben enorm genoten. Accommodatie was boven verwachting, wij komen zeker terug

We hebben al vele plekken in Sardinië bezocht, ook de omgeving van Budoni en hebben daarom deze accommodatie dan ook geboekt voor de locatie en het zwembad. Locatie is super, ziet er prachtig uit en is op korte afstand van de vele mooie stranden en gezellige stadjes. Bij aankomst werden we verwelkomt met een welkomstdrankje. De eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk. Ze nemen ook de moeite om in een andere taal dan alleen Italiaans te communiceren. De prijzen bij de bar heeft ons positief verrast, er worden normale tarieven gehanteerd voor koffie, frisdrank en cocktails. Dat nodigt uit om gezellig bij het zwembad te zitten en wat te drinken. Geen onhandig gedoe om zelf van alles mee te slepen.Het appartement was erg schoon en ruim genoeg voor een gezin van 4. Wij hebben genoten van ons verblijf en zijn van plan om volgend jaar terug te komen. Bedankt Li Troni voor het fijne verblijf!

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

Ons verblijf was helemaal goed

Vriendelijk personeel

Te weinig keukengerei.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

Heerlijk plekje !
    • Appartement met 2 slaapkamers

Jammer dat we s avonds niet op het terrein konden eten.

Fijn appartement met eigen keuken . Een fijn terras. Mooi zwembad met toezicht . Mooi onderhouden terrein.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

• Appartement met 2 slaapkamers

Winkels (bskker) zijn niet op loopafstand.

Mooi appartementen complex met lekker zwembad.. airconditioning in de slaapkamer is top.

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

Fijn klein appartement park in rustige omgeving.
    • Superior Appartement met 2 Slaapkamers

Klein dingen, zoals geen stopcontact waar koffie apparaat stond. Douche cabine wat slechte conditie.

Fijne huisjes/appartement. airco heerlijk! Het was erg warm toen wij er waren. Mogelijkheid tot (gratis) wasmachine gebruik iets verderop. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel!!

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

Top! Zeker aan te bevelen.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Matrassen kon iets beter.

Heel mooi resort. Goed verzorgd. Mooie bloemen en planten. Fijn zwembad.

• Beoordeeld op: 25 juli 2023

Heerlijk ontspannen verblijf!
    • Superior Appartement met 2 Slaapkamers

Iets meer keukenspullen zou fijn zijn. We misten wel wat gezelligheid in de avond maar vanwege de leuke dorpjes met restaurantjes begrijpen we dat iedereen in de avond weg is.

Prachtig onderhouden appartementen dorpje. Mooi aangelegde tuinen. Ruime, schone appartementen. Veel te doen in de omgeving. De service is uitstekend, de eigenaar en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De barman heeft ons zelfs geholpen met de vis op de bbq en heeft heerlijke cocktails gemaakt. We hebben een fijn verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

We hadden een fijn verblijf
    • Appartement met 2 slaapkamers

Er was geen wifi in ons appartement, alleen in de buurt van de receptie. Het zwembad was zo leuk dat het vaak heel vol zat. De keuken was wel heel erg basic ingericht (geen koffiemachine, geen sponsje, geen lucifers voor het gasvuur, ...)

Het appartement met twee slaapkamers was ruim, perfect voor vier personen (meer zou ik niet aanraden, want er is alleen airco in de slaapkamers, niet in de leefkamer waar nog een slaapbank staat). Het zwembad was leuk.

• Beoordeeld op: 15 juli 2023

eigenlijk niets

het zwembad was heerlijk. Huisjes prima. Airco top. personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 september 2022

Mooie appartementen op een goede lokatie om het noorden van Sardinië te ontdekken.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Iets meer kookspullen, pannen zou handig zijn.

Mooie lokatie, strand dichtbij. Fijn appartement, ruim en schoon. Prima zwembad.

• Beoordeeld op: 4 september 2022

• Appartement met 2 slaapkamers

Hygiëne. Mooi lekker zwembad. Diepvries en oven in huisje erg handig. Handdoeken aanwezig. Goede matrassen, volgens mij niet lang geleden vernieuwd.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

Net geen 10

Uitrusting keukengerei.

Prachtige locatie, vriendelijke mensen. Keurig schoon en verzorgd.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2022

Genoten van ons verblijf bij Li Troni
    • Superior Appartement met 2 Slaapkamers

Keuken mag iets beter uitgerust zijn, we misten bijvoorbeeld een schilmesje en schaar.

Fijn appartement met airco. Goed gegeten in het restaurant. Het zwembad is heerlijk en is mooi aangelegd. Goede service. Heel kindvriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

niets wat niet fijn was

Mooi vakantiepark, fijne huisjes en lekker zwembad. Ook prima restaurant. Maar je zit ook dicht bij de kust, dus strand en andere restaurantjes ook in de buurt.

• Beoordeeld op: 27 juli 2022

prima verblijf goede ruime appartementen jammer alleen van het te kleine zwembad. personeel zeer vriendelijk
    • Superior Appartement met 2 Slaapkamers

zwembad is echt te klein voor het aantal bezoekers

locatie en appartement

• Beoordeeld op: 6 juli 2022

Fijn appartement, leuke locatie
    • Appartement met 2 slaapkamers

Voor ons mag er meer sfeer in het restaurant, bar en zwembad area. Een muziekje, parasols open, dat soort dingetjes. De eigenaar let op ieder detail en stuurt zichtbaar heel strikt het personeel aan. Dat gaf ons een wat ongemakkelijk gevoel terwijl iedereen erg vriendelijk en behulpzaam was.

De locatie is fijn als uitvalsbasis en wij hadden mooi uitzicht op zee. Appartement is zeer ruim en alles was aanwezig.

• Beoordeeld op: 6 september 2021

Heerlijk!!!

niets

Il Troni is een prachtige locatie met geschakelde bungalows. Bij aankomst kregen we een drankje aangeboden en wat lekkers. de huisjes waren ruim met een heerlijk patio. Heel schoon en zeer goede airco. Restaurant 1 x geluncht en was perfect. Zwembad ook heerlijk. Zou zeker nog een keer teruggaan. Prachtige stranden op 20 minuutjes rijden.