Beoordelingen over Loano 2 Village 4-sterren

Via Degli Alpini 6, 17025 Loano, Italië

#15 van de 33 vakantiewoningen in Loano

Ik heb een fijne vakantie gehad maar ik zou deze accomodatie niet aanraden aan vrienden/kennissen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het appartement was iet wat verouderd en rook heel muffig. Het badkamerraam was stuk en kon niet open. We hadden een gedeeld (zonder afscheiding) balkon met de buren. De keuken was incompleet: geen koekenpan, geen waterkoker, geen koffiezetapparaat. We moesten halverwege de week zelf onze handdoeken verwisselen en ons eigen bed verschonen!! Het personeel was proffesioneel maar niet vriendelijk. Er werd pas gegroet als je zelf eerst het initiatief nam (met uitzondering van de schoonmaaksters, die kwam je overal zeer vrolijk tegen). Ook jammer was dat de drankjes in de bar zeer prijzig waren en dat de bedjes bij het zwembad geen kussens hadden. Voor ons niet te doen om een dag bij het zwembad te liggen om die harde plastic bedjes. Tenslotte is het 's avonds best een eind lopen naar het centrum. De pendelbus rijdt dan niet (half uur heen en half uur terug schuin omhoog).

De appartementen bevinden zich op een rustige, parkachtige omgeving en het ziet er netjes en verzorgd uit.

Airco werkt prima.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Botte messen in apartement hotel. Je krijgt 2 ligbedjes toegewezen voor de hele vakantie. Had apartementhotel voor 4 personen maar ik krijg maar 2 bedjes.

Airco werkt prima. Ruime balkon, grote slaapkamer. Zwembadhanddoeken Kost €3 huur pp.

Perfecte locatie voor week verzorgd en onbezorgd vakantie vieren
    • Studio:

Afstand naar het dorp en dus de kust was bijna 2 km. Shuttle bus was overdag ( strand ) prima optie maar juist savonds reed deze niet. Voorzieningen voor fietsers mogen iets gebruiksvriendelijker. Sleutel van de kelder moet telkens bij receptie opgehaald en teruggebracht worden. Na één keer dus fiets op het terras gezet maar dit is niet erg handig als je op de 1ste of 2de verdieping zit.

Prima kamers, studio's en appartementen met de juiste inventaris. Ook het zwembad heeft voor elk wat wils. Leuke pizzeria waar je prima kan eten. Bar aan het zwembad voorziet ook in alles zowel drank als eten. Groot en zeer enthousiast animatieteam wat erg zijn best doet weliswaar alleen in Italiaans maar toch.

Het zwembad en het appartement waren prima.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Prijs kwaliteit verhouding niet ok. Zeer commercieel en onaardig personeel bij de zwembad bar. Italiaanse gasten kregen voorkeursbehandeling. Park is eigenlijk een verzameling flats met gemakkelijk vermaak. Onze gereserveerde stoelen bij zwembad waren van korte duur al na een dag was ons kaartje verdwenen. Aan mij als gast te bewijzen dat ik er mocht zijn. Blij om na 3 dagen mijn resort bandje af te knippen. Nooit meer!

Het zwembad en het appartement waren prima.

Netjes en schoon
    • Studio:

Inrichting kamers is niet van deze tijd. Restaurant was rumoerig, veel schreeuwende kinderen, te warm en personeel is gestressed. Grootste ergernis is dat bijna niemand Engels verstaat of spreekt.

Het is er netjes en schoon.

Leuke vakantie gehad..
    • Studio:

Het park is een beetje gedateerd.. Mag wel opgeknapt worden... Maar het was er wel schoon. Zwembad zag er wel goed uit..

Vriendelijk personeel waren erg behulpzaam.Eten restaurant was erg goed. Ontbijt was (voor Italiaanse begrippen) goed alleen de ruimte is een beetje ongezellig. Je kunt parkeren onder de appartementen (tegen betaling). Zodat je auto niet buiten het park staat. Zwembad was prima en gelukkig GEEN handdoekje leggen..

Goed. In lijn van verwachting.

Hotel dient extra toaster te voorzien in restaurant. Een toaster is niet voldoende voor dergelijke hoeveelheid gasten. Steeds lange files om sneetje brood te toasten.

Organisatie liep op wieltjes. Meertaligheid van baliemedewerkers

Alles was ok.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Jammer dat er na 18.30 geen busservice meer was naar het stadje. Zou toch pluspunt zijn moest je rond 23.00 nog bus kunnen terugnemen. Niet wegens de afstand maar de warmte maakt het lastig te voet!

Alles was ok. Mooi zwembad, personeel vriendelijk, eten in restaurant lekker.

Te spreken over het vriendelijke personeel.

Locatie is gedateerd. Ook is ligging minder, al biedt het hotel een shuttle bus service aan.

Te spreken over het vriendelijke personeel. Fijne uitleg aan receptie wat er in de buurt te doen is. Tevens goede uitleg over accommodatie. Personeel aan buffet is verder erg behulpzaam en snel met afruimen van servies. Eten is prima. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Super verblijf gehad

Poolbar , veel te luide life zangeres . Is over heel het appartementencomplex te horen. Bar is mega ongezellig! Heeft uitstraling van niks. Barpersoneel is niet vriendelijk.

Kamer en restaurant. Eten is prima! Vriendelijk personeel restaurant . Uitstekende receptie. Bus service.

Heerlijk verblijf
    • Studio:

Wij hadden alleen logies in een mooi appartementje met kitchenette op de begane grond met uitzicht op de tuin, kapotte lamp werd binnen een uur vervangen. Verschillende keren gebruik gemaakt van het pendelbusje van complex naar centrum stadje. De buiten zwembaden waren in mei nog niet open, wel het binnenbad en het "wedstrijd" buitenbad. Hebben een keer a la carte gegeten, was erg smakelijk.

Mooie regio met leuke kleine dorpjes.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Voor deze prijs hadden we toch betere bedden verwacht. 2 geschakelde kamers is wel ok (4+2, we zijn een gezin van 5 personen), maar eten doe je dan toch samen in dezelfde kamer, en dan was de tafel te klein. De tafel van het andere appartement verplaatsen was niet mogelijk (ronde tafel, smalle deuren), dus dan maar een plastieken tafel van het terras genomen (niet zo aangenaam). En dan moet je weer alles verzetten om de zetel-bedden te openen.

Mooi uitzicht van op de kamer, zeer rustig (herfstvakantie).

Genoten van een prima appartement waardoor we de omgeving goed hebben kunnen verkennen.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De in- en uitchecktijden waren nogal uiteenlopend: na 17 uur inchecken en voor 10 uur uitchecken. Dit zou toch beter moeten kunnen. En de airco zou 'zachter' moeten kunnen zodat je er 's nachts niet wakker van wordt.

Het was een prima appartement met hotelfaciliteiten. Het appartement was netjes, maar iets gedateerd. Het balkon waar we iedere ochtend ontbeten was heerlijk aangezien we heel de dag zon hadden. De bedden waren prima en de airco werkte goed (misschien wat te luidruchtig als deze aansloeg in de nacht). Met name het verwarmde binnenzwembad was voor de kinderen erg fijn en we hebben de gratis fietsen maar wat graag gebruikt (ook al waren die voor slechts 3 uur beschikbaar...), maar ook de wandeling vanaf het dorp en terug was goed te doen. Al met al prima hotel, zeker voor deze prijs.

Voor herhaling vatbaar !
    • Executive Appartement

Het water van het zwembad zou verwarmd mogen zijn

Aan alles was gedacht : keukenblokje, prima om zelf te koken met voldoende potten ; zowel binnen als buiten op het ruime terras een tafel om aan te eten ; zelfs een bon om halverwege het verblijf nog verse handdoeken te krijgen ! Wifi werkte perfect !

• Beoordeeld op: 28 september 2017

zwembad was heerlijk.
    • Executive Appartement

Het appartement was voor 4 personen, maar voor twee volwassenen en een baby al aan de kleine kant. Het was ook niet schoon! Daarnaast een kamer boven de wasserette die rond 5.30u begon met wassen. Dit was erg gehorig. Sowieso gehorige kamers. Ook vanuit de kamer boven ons. Daarnaast kon je nergens met pin betalen of op de rekening. Alles contant. Dit staat nergens aangegeven.

zwembad was heerlijk. Jammer dat eind sept het binnen gedeelte nog niet open was

• Beoordeeld op: 23 september 2017

• Executive Appartement

Veel te gehorige kamer, kastjes hangen allemaal af en sluiten dus niet goed... aan vernieuwing toe, ‘s morgens heel vroeg veel lawaai, zeer klein aanbod in winkeltje(broodjes), maar deze kleine puntjes halen het niet van de vele positieve!

Mooie ruime kamer, mooi uitzicht, fijne regio, Super zwembad(wel wat koud maar dat is logisch eind september)

• Classic Tweepersoonskamer

Dit was onze eerste keer op een vakantiepark en het is nogal commercieel. Het deed ons een beetje denken aan een all-inclusive resort in Turkije. Je bent dus van alle gemakken voorzien maar het ontbreekt aan sfeer. Verder is de omgeving niet zo heel erg bijzonder en kan je nergens parkeren.

Heerlijk zwembad, ook goed geregeld met je eigen bedje. Ruime kamers met handige schuifdeur zodat je het slaapgedeelte kunt afsluiten, ideaal voor als je met kleine kinderen bent. Lekker en afwisselt eten en een leuke speeltuin.

Zowel de kamers, als de verschillende zwembaden waren super!
    • Klassieke Familiekamer (2 volwassenen + 2 kinderen)

Het ontbijt was elke dag het zelfde, maar wel heel lekker wat er was. Wij waren er maar 6 dagen dus was niet zo erg. Kan me wel inbeelden als je hier twee weken verblijft dat het begint tegen te steken op het einde van je vakantie

Zowel de kamers, als de verschillende zwembaden waren super! Ook het avondeten was elke keer iets anders en zeer lekker! Top!

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en spraken...

Voor een 4sterren resort viel het erg tegen. Weinig keuze bij ontbijt en het eten (roerei) was elke dag koud. Lunch was onoverzichtelijk en een lange wachtrij. De kamers waren wel schoongemaakt maar het rook er erg muffig en het interieur was zeer gedateerd. De ligbedden bij het zwembad hadden geen matrasjes. Dus niet zo comfortabel uiteindelijk en je moest betalen voor de handdoeken.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en spraken meerdere talen. De omgeving was erg mooi. De wandeling van 20 min naar het centrum vond ik zeer plezierig. Maar je kon ook de shuttlebus nemen.

Heerlijke ontspannen vakantie op een mooi verzorgd appartementen complex met hele fijne zwembaden.
    • Studio:

1500 meter van het strand/centrum en later op de avond helaas geen shuttle bus meer terug naar het park. Geen Italiaans schepijs op het park.

Heel mooi verzorgd park met fijne zwembaden en genoeg ligstoelen met parasol. Appartementen erg netjes en mooi. Wij hadden zelfs een balkon met uitzicht op zee. Gratis shuttle bus naar het strand.

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Appartement was erg klein. Een keer per week worden de lakens gewassen en de handdoeken ververst. Er wordt wel erg weinig gedaan voor het geld wat je moet betalen.

Ontbijt was prima!

Lekker zonnig italie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De accomodatie is erg gericht op eigen mensen (italianen) voor kinderen is dat erg lastig met de taal en activiteiten. Het personeel had duidelijke voorkeur.

De bereikbaarheid en het park was erg goed. De omgeving waa ook super

Personeel is erg vriendelijk en de tuinen waren goed...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De parkwinkel is enigszins beperkt.

Personeel is erg vriendelijk en de tuinen waren goed onderhouden op het park. Geen gedoe met vinden van een plekje bij het zwembad, omdat ze gebruik maken van een vaste plek bij aankomst.

Leuk zwembad, altijd plek door reserveringssysteem !
    • Appartement met 1 Slaapkamer

inclusief handdoeken gingen wij er vanuit dat we iedere dag een schone handoek konden gebruiken. We moesten met ons handoekenset zon'3 dagen doen. Polsbandjes bij aankomst vonden wij niet prettig. De ligbedjes bij het zwembad mogen best wel af en toe schoongemaakt worden .

Leuk zwembad, altijd plek door reserveringssysteem ! Prima restaurant bij de accomodatie. De omgeving is prachtig, stadje is prima maar in de avond niet veel te beleven. Ga je met de auto , parkeren is een ramp in de stadjes. Leuke vakantie voor een weekje!

Prima verblijf met kids voor kort verblijf!
    • Studio:

De zeer kleine, benauwde liften in het complex. Onze koffers pasten er net aan in, maar waren al blij dat er een lift was. Verder waren de gangen ONTZETTEND smal.....hou hier rekening mee als je met kleintjes (wagens) reist.

Ontbijtbuffet was voor Italiaanse begrippen okay en alles was er ruim voldoende. Alleen de sappen waren echt mierzoet en de gekookte eieren steenkoud.... Je kon er een omelet of gebakken eitje krijgen, maar dan stond je lang in de rij.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima verblijf in mooie omgeving en erg naar ons zin gehad

-kwaliteit bedden in slaapkamer

De kamer was niet groot, maar prima met twee meiden van 8 en 10 en het balkon was prima grootte. Keuken is klein maar groter dan een caravan en goed te doen met 4 pitten en magnetron. Slaapbank heeft twee goede eenpersoonsbedden uitklapbaar en zijn goede bedden. Bedden hebben wel spring vering en door koude nachten was het binnen soms wel wat koud in april. Badkamer was prima en zeer netjes. Heel warm water. De ligweide is ook prima en het zwembad geen glijbanen, maar wel binnen verwarmd en prima met badmeester. Tennisbanen kun je gratis (alleen borg sleutel) huren en ook tafeltennis en tafelvoetbal is gratis beschikbaar. Leuke accommodatie en leuke plaatsjes er om heen. Dagje Monaco gedaan en wat kustplaatsjes. Ook Loano is mooi aan de strandkant. Bevolking spreekt wel slecht engels (niet op het park) en andere talen.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

De locatie en de faciliteiten.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De locatie en de faciliteiten.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Studio:

Bedden, hele dag muziek tot soms diep in de nacht, buitentafel veel te klein zelfs voor 3 personen.

Ligging en busdienst naar dorp en strand

• Studio:

Een heel goed georganiseerd park. Netjes en vriendelijk personeel Helemaal super.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Schoon
    • Executive Appartement

Locatie..wordt opgelost met shuttle bus

Schoon

Hygiëne was prima
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Loano is geen mooi stadje, resort wordt overlopen door Duitse bejaarden. Gebouwtjes zijn niet leuk

Hygiëne was prima

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Ontbijt was eentonig en slecht.

Ontbijt was eentonig en slecht.

Mooi complex, vraag een appartement op de begane grond! (groot terras)
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Grootte van het appartement en het balkon.

Mooi Zwembad! Fijn om baantjes te trekken, en een apart zwembad voor kinderen. Mooie tuin.

• Studio:

- Eigen bedjes bij het zwembad

Afstand naar het strand

- Eigen bedjes bij het zwembad - behulpzaam bij de receptie

goed zwembad

veel herrie smorgens vanaf 07.00 uur, we zaten boven de catering, veel autos

goed zwembad

Een super locatie
    • Klassieke Familiekamer (2 volwassenen + 2 kinderen)

?

Het was heel schoon en het eten is heel goed. Mooi zwembad voor groot en klein.

Het zwembad.

Klantvriendelijkheid baliemedewerkers

Het zwembad.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Mooie site wat uitnodigd om te komen.

pizzeria gaat pas in juni open. Zwembaden gaan ook pas in juni open alleen het binnenzwembad was geopend (oud en vies) van 15:00 tot 19:00 uur. Zeer chagrijnige badmeester. In de meivakantie zijn ze duidelijk nog niet klaar voor toeristen.

Mooie site wat uitnodigd om te komen. Alleen er klopt niks van!! Zijn eerder naar huis gegaan.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

de vriendelijkheid van iedereen.

Het lawaai van muziek bij zwembad Wij hadden mooie kamer met uitzicht op zee maar de rust hiervan werd meerdere keren verstoord door de harde muziek en gepraat door microfoon van het entertainment waar bijna nooit iemand aan mee deed in deze tijd v h jaar. En alleen Italiaans wat voor velen ook nog niet eens is te verstaan.

de vriendelijkheid van iedereen. en accommodatie was ook goed

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Zeer correct personeel bij de receptie

Absoluut niet 4 sterren waardig. Te massaal. Veel lawaai, hele dag harde muziek Ongezellig buitenzitje bij app. Slecht buiten meubilair

Zeer correct personeel bij de receptie

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Mooie kamer en complex is goed onderhouden.

Animatie- team maakt erg lang erg veel lawaai bij het zwembad. Muziek is daar ook veel te hard.

Mooie kamer en complex is goed onderhouden. Ligging tov Loano is ook goed. Shuttle naar Loano of 20 minuten lopen op goed voetpad.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Eigenlijk vrij weinig

De foto's beloven een mooie 4 sterren accommodatie. Het is massaal, harde muziek, ver van het centrum, super kleine kamers, keuken valt niet in te koken, lagen naast een openbare glascontainer etc.

Eigenlijk vrij weinig

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Eigen ligbedden bij het zwembad.

De studio is voor 3 personen erg compact. Wanneer je gebruik zou maken van de kitchenette kun je niet anders dan met het bord op schoot eten. Een studio op de begane grond heeft een terras met een coniferenhaag van anderhalve meter, dit nodigt niet uit om op het terras te gaan zitten, heel gesloten. (Je hebt wél privacy!) Salades bij de pizzaria waren ronduit slecht.

Eigen ligbedden bij het zwembad. Voldoende ruimte in de restaurants. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en meer dan voldoende keus. Studio is netjes en van alle gemakken voorzien. Pasjessysteem om drinken en eten af te rekenen werkt perfect. In het dorp zijn veel gezellige restaurantjes waar je voor weinig geld erg lekker kunt eten. Perfecte mix tussen Franse, Nederlandse, Belgische, Italiaanse en Duitse vakantiegangers.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Vakantiepark met vele mogelijkheden

Kitchenette onvoldoende om warme maaltijden te bereiden (slechts 2 gasvuren) Bijgeplaatst bed zakte veel door

Vakantiepark met vele mogelijkheden ondanks de vele Italianen was het s nachts toch rustig

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Mooi verzorgd park, vriendelijk personeel!

Wij sliepen gelijkvloers, net boven parkeergarage, met momenten wat geur en geluidshinder.

Mooi verzorgd park, vriendelijk personeel! Goed dat je ligstoelen krijgt aangewezen (je krijgt 2 ligstoelen met een parasol, de andere 2 kan je huren aan 2,5 € per dag per stoel)

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

- vaste ligplekken aan het zwembad !

- appartement krap voor 2 volwassenen en 2 kinderen - slechte bedbank - ligging net iets te ver van strand/centrum

- vaste ligplekken aan het zwembad ! - groot, schoon zwembad(en) - airco - service

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

faciliteiten, netheid van park

hard bed, afstand tot centrum

faciliteiten, netheid van park

• Beoordeeld op: 20 november 2015

zwembad, receptie

prijzen en ambiance restaurant, we hadden geen zin om er gebruik van te maken.

zwembad, receptie

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Super lokatie, wel met auto.

Super lokatie, wel met auto. Genoeg mogelijkheden voor vertier, ook in na seizoen

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Het comfort en de hygiene.

Het automatisch luchtverversing- systeem was best lawaaiig zeker 'à nachts.

Het comfort en de hygiene.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Alle faciliteiten waren op het park aanwezig.

Alle faciliteiten waren op het park aanwezig.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

balkon niet op zonzijde

eind lopen met bagage

balkon niet op zonzijde

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Hygiene,zwembad

slaapbank erg slecht,animatie alles in Italiaans,weinig voor de oudere kinderen.

Hygiene,zwembad

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Personeel is heer vriendelijk.

De kamer was oud. De kamer is aan vernieuwing toe.Ik verwacht voor 4 sterren meer comfort.

Personeel is heer vriendelijk. Loano is mooi.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Massa massa.

Massa massa. Grote freed schuur en geen luxe en dit voor al dat geld

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Animatie alleen in het italiaans

Animatie alleen in het italiaans

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Mooi complex met heerlijk zwembad en prachtige omgeving.

Mooi complex met heerlijk zwembad en prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

vriendelijk personeel, lekker eten en mooi verblijf.

vriendelijk personeel, lekker eten en mooi verblijf. top!!

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

goeie kamer maar zeeeeeeeeer duur!

wat een massaal fabrieksgebeuren. Niks subtiels, authentieks, klaar voor massahysterie

goeie kamer maar zeeeeeeeeer duur!

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

De rust op het park

Geen matrasjes bij de Lig bedjes bij het zwembad

De rust op het park

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

De receptie medewerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam

Dat de zwembaden buiten dicht zijn en eigenlijk alles dicht is tot half juni.

De receptie medewerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.