Beoordelingen over Locanda Del Molino

Montanare Di Cortona, 52044 Cortona, Italië

#13 van de 30 hotels in Cortona

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Toscaanse charme

Het ontbijt was eerder beperkt

Schitterend verbouwd pand waar je je direct thuis voelt. De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam. Deze plaats ademt toscaanse charme !

Alleen de grote van de slaapkamer

Alles. Wij zijn gearriveerd en niemand om ons op te vangen. Door het restaurant heen en er kwam een helper van de keuken om ons te helpen. Ik weet niet waarom dit een hotel wordt genoemd en met 4 sterren. Het is simpel een restaurant met daar boven een paar slaapkamers en een klein zwembad in een hoek. Parkeerplaats is er niet en als je s'avonds weg gaat en terugkomt kun je geen plaats voor het parkeren vinden omdat de paar plekjes zijn bezet met mensen die het restaurant bezoeken. De boerderij ligt pal aan een provinciale weg en ze rijden zo hard dat je denkt ze rijden het restaurant binnen. Ontbijt is alleen taarten met koffie. Als je denkt dat om 08:45 uur kan ontbijten is er niemand in het restaurant en dan met roepen kwam de eigenaar net wakker en zei tegen mij dat ik te vroeg was. Toen ik hem beantwoordde dat op de website staat niet dat je pas om 09:00 uur pas kan ontbijten werd hij stil en niets teruggezegd. Waardeloos. Ik raad dit motelletje niemand aan. Ik vind het heel jammer voor een Egyptenaar die daar werkt (enige medewerker). Ontzettende aardig. Beter een hotel in één van de prachtige dorpen Cartona of Assisi. Doordat wij bij dit hotel geen extra dag kon boeken hebben wij in de buurt een ander hotel geboekt (gelukkig maar) Zeker een aanrader het andere hotel Grand Hotel Admiral Palace in Terme. Uitstekend!

Alleen de grote van de slaapkamer

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

WiFi verbinding

WiFi verbinding

Uitmuntend

Alles perfect

Zeer familiaal, vriendelijk personeel. Zeer goed restaurant

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

Rustig gelegen, vriendelijke ontvangst, goed restaurant,...

Rustig gelegen, vriendelijke ontvangst, goed restaurant, prijs kwaliteit.