Beoordelingen over Hotel Londra & Cargill 4-sterren

Piazza Sallustio 18, Via Veneto en omgeving, 00187 Rome, Italië

#350 van de 921 hotels in Rome

Uitstekende locatie voor een bezoek aan Rome! Wij hadden een 4 persoonskamer geboekt en deze overtrof onze verwachting. De auto kon bij aankomst in de garage geparkeerd worden en wij konden zo lopend de stad in. Ontbijt is prima, de meeste assorti vroeger in de ochtend. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Absoluut 4 sterren waardig.

Op basis van foto's en recensies leek dit hotel een...

Op basis van foto's en recensies leek dit hotel een prima keus. We hadden twee junior suites geboekt. De suites waren zeer groot, maar alles is erg verouderd. Het komt niet overeen met de foto's. De locatie is erg ver uit het centrum. Kortom, voor hetzelfde geld een hotel in het centrum boeken is veel slimmer!

• Beoordeeld op: 30 september 2016

we hadden een super weekend in Rome, voor herhaling vatbaar.

wij hebben niet echt minpunten.

Er viel niets op te merken op de kamer,mooie inrichting en heel proper. het ontbijt was niet heel uitgebreid maar toch voldoende.

Rustige plek, maar dicht bij het centrum.

Rustige plek, maar dicht bij het centrum. Gied bereikbaar vanaf station. Fijne restaurants in de buurt.

Rust, bed en locatie

Geen volkoren brood maar had dat ook niet verwacht

Rust, bed en locatie

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Heerlijke uitvalsbasis voor kennismaking met Rome.

Kan ik niet bedenken.

Prima kamer. Goed bed. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk en service gericht personeel.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Locatie, prettige kamer, vriendelijk personeel.

Ontbijt had gezien het viersterrenkarakter wel wat uitgebreider en luxer gekund. Afstand tot metro viel wat tegen.

Locatie, prettige kamer, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Vriendelijk personeel en uitstekende slaapkamer.

De douche waar je twee minuten moet wachten omdat je anders of koud of zeer heet water krijgt. Meerprijs ontbijt. Absurd € 11,00 voor een omelet.

Vriendelijk personeel en uitstekende slaapkamer.

• Beoordeeld op: 3 april 2015

De vriendelijke ontvangst aan de receptie, en het personeel...

Het ontbijt, slappe koffie en harde broodjes en binnenin leeg. Misschien 'n specialiteit in Rome? Achteraf hebben we wel 'n cappuccino kunnen bestellen en was er op de 3-dag andere normale broodjes.

De vriendelijke ontvangst aan de receptie, en het personeel in het algemeen. De kamers zijn perfect. al hoewel hadden we liever 'n douche dan 'n bad waarvan de instap te hoog is. Rustige ligging, maar daarentegen te ver van Metro en de toeristische bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

Het is een net hotel in met vriendelijk personeel.

De geserveerde standaard koffie bij het ontbijt is niet drinken. Vraag om een cappuccino of espresso met een kannetje heet water, dat is veel beter. De kamers zijn niet de beloofde 25 m2, maar zijn slechts 15m2. Reclameren bij de receptie leverde dat ik dit incl. badkamer en halletje moest zien. Ja, ja, mooi verhaal. Een glaasje witte wijn aan de bar kost €7; dat is wel een beetje aan de bonte kant.

Het is een net hotel in met vriendelijk personeel. Het ontbijt is voor Italiaanse begrippen redelijk uitgebreid (en wordt geserveerd tot 10:30 uur). De kamers worden goed schoongemaakt. Het hotel bevindt zich op 15 minuten loopafstand van treinstation Termini. Ofwel vanuit Fuimicini Airport heb je een directe verbinding (Leonardo Express). Ook loop je in 10 minuten naar het dichtbij zijnste metrostation Republica. Er is airco op de kamer. Rondom het hotel zijn diverse restaurantjes.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Kamers goed badkamer kan beter

Geen warm ontbijt keuze Te rustig aan de bar

Kamers goed badkamer kan beter

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Nette kamers ,goede airconditioning en goe ontbijt

Nette kamers ,goede airconditioning en goe ontbijt

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

De locatie van het hotel, in een rustige buitenwijk, maar...

Geen.

De locatie van het hotel, in een rustige buitenwijk, maar toch ook zo in het hart van de stad.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Londra & Cargill