Beoordelingen over Hotel Lu Baroni 3-sterren

Porto Ottiolu, 08020 Porto Ottiolu, Italië

9,8

Kom hier voor je rust en je zit goed
    • Suite

Zorg voor goede anti muggen spray ,

De eigenaar en zijn vrouw waren enorm gastvrij en behulpzaam ! Hotel is sober maar alles functioneerde .hotelkamer heef iets weg van een kleine bungalow . Geweldige rustige ligging met prachtig uitzicht . Mooie stranden in nog geen 5 min verwijderd . Plaatsje heeft een schattige kleine haven met leuke eetgelegenheden dus je komt niks tekort of eet gewoon bij je hotel met mooi uitzicht een 3 gangen menu en proef de lokale specialiteiten . Het gebied is waar de Italiaan zelf ook graag komt . Grappig genoeg waren wij vaak de enige Nederlanders op het strand .

Comfortabel met een geweldig uitzicht.
    • Suite

Ons huisje lag tegen de berg vol bloeiende brem en mimosa, met uitzicht over Ottiolu en de zee. We waren de enige gasten maar desondanks hebben we het heel gezellig gehad na het diner. Tot laat hebben we met Giancarlo zitten kletsen over de gemeenschappelijke passie voor muziek. De bedden sliepen heerlijk en het ontbijt was goed verzorgd.

Ontspannen in een groene oase met zeezicht.
    • Suite

Ietwat gedateerd interieur en het centrale gebouw is niet het meest gezellige ooit. Ietwat vreemd dat er eetkamerstoelen op een buitenterras staan. Leuker zouden andere stoelen met parasols ofzo zijn. Overdag of savonds even nog een drankje doen bij het centrale gebouw is niet mogelijk. Verder lijkt het nog niet helemaal af. Op het terrein staat her en der wat rommel verspreid en het lijkt grootser te moeten worden/zijn geweest. We schijnt goed te eten te zijn savonds maar het wordt niet echt gepromoot. Zodoende. Dachten we vaak pas als we al onderweg waren overdag pas dat we misschien mee wilden eten, maar daarvoor moet gereserveerd worden. Misschien centraal in de buurt van het ontbijtbuffet een intekenlijst neerleggen zou helpen. Misschien een tip!

Mooie ligging van de huisjes in een groene tuin. De huisjes beschikken over een prima douche en airco. Dicht bij een leuke haven met restaurantjes. De eigenaar is erg attent en spreekt goed engels wat een voordeel is. Er is een zeer ruime parkeergelegenheid omdat het ook een restaurant is. Ontbijt is in het hoofdgebouw waar ook de receptie is. Het ontbijt is goed met veel zoetigheid en fruit. De televisies worden allemaal vervangen wat hard nodig is. Wij hadden helaas nog een oude tv (mini)

Goede locatie voor familie met kinderen of oudere koppels
    • Suite

De totale inrichting van de huisjes is zeer verouderd en dient dringend vernieuwd te worden. Het ontbijt was degelijk maar zeer eentonig. Dineren moet je hier beslist niet doen, heel beperkt zelf samengesteld menu, geen variatie

De ligging van de bungalows is perfect, mooi uitzicht over de baai. Zeer proper

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Gastvrij en mooie ligging. Lekker eten
    • Suite

Het was netjes en het personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Ligging was schitterend.
    • Suite

Het eten (diner) was te weinig en niet bijzonder.

Ligging was schitterend. De gastheer en het ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Supermooie en schone locatie.
    • Suite

Het zitcomfort in de woonkamer.

Het was een prachtige locatie met aardige en gastvrije mensen. Het eten is er goed. Prijs/kwaliteit is uitstekend.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Prima locatie.

Prima locatie.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Prima accommodatie

In de naaste omgeving op loopafstand weinig te doen

Prima accommodatie

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

ontvangst , vriendelijkheid van medewerkers.

ontvangst , vriendelijkheid van medewerkers. We hadden half pension en het eten was lekker!

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Mooie locatie, schoon en ruim huisje, vriendelijk ontvangen...

Mooie locatie, schoon en ruim huisje, vriendelijk ontvangen en omdat onze vlucht 's avonds vertrok mochten we laat uitchecken