1. Startpagina hotelbeoordelingen
  3. Hotelbeoordelingen: Sardinië
  4. Hotelbeoordelingen Olbia
  5. Beoordelingen van Luna Lughente

Beoordelingen over Luna Lughente 4-sterren

Località Pittulongu, Strada Panoramica Olbia-Golfo Aranci(Sp82), 07026 Olbia, Italië

#7 van de 30 hotels in Olbia

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 53

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

comfortabel en rustgevend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wij vonden de portie grootte, zelfs naar internationale standaarden, buitensporig groot binnen de overigens zeer goede service van een dagelijks 4-gangen diner tegen de zeer betaalbare prijs van €23.-.

de kamers en het hotel in het algemeen waren stijlvol, schoon en zeer ruim opgezet zonder onpersoonlijk te worden. het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. het uitzicht was heerlijk en maakte de wat afgelegen ligging ruimschoots goed. het restaurant en keuken waren zeer goed verzorgd er werd bovengemiddeld gekookt (verfijnde keuken).

• Beoordeeld op: 29 september 2018

zeer vriendelijk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

mindere locatie - je hebt echt een wagen nodig als je iets wil gaan doen ( uit eten , bezoeken van dorp of strand... ) wij hadden een superior kamer geboekt, maar eigenlijk zijn dit gewoon standaard kamers qua oppervlakte/service. Wel zeezicht ..

zeer vriendelijk personeel ruime en propere kamers fantastisch uitzicht ( zowel van op de kamer als van het zwembad) ontbijt zeker Oke naar Italiaanse normen :)

TOP!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken had de receptie de creditcard nodig waarmee de boeking gedaan was. Deze hadden we niet bij ons. Was de 1 e keer dat daar naar gevraagd wordt.

Upgrade kamer. Prachtig uitzicht, mooi balkon. Top zwembad met prachtig uitzicht. Ontbijt zeer uitgebreid. Diner op sfeervol terras met super uitzicht en heerlijk eten.

Mooi zwembad met fantastisch uitzicht in wat gedateerd maar schoon hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

uitstraling van het hotel (ex zwembad en terras met zicht op zwembad) is outdated. Heeft een verfrissingsbeurt nodig.

Het zwembad en het uitzicht van daaruit is fantastisch. Personeel is zeer vriendelijke. Ontbijt is top. Rest van het hotel (inclusief kamers) is schoon maar outdated

Prachtige locatie, heerlijk ontbijt, super vriendelijk !

Oudere stijl, niet hip, maar wek proper dus geen probleem. Mits vernieuwing zou het helemaal super zijn.

Heel vriendelijk, prachtig uitzicht, lekker en uitgebreid ontbijt, eerlijke prijs, ideale uitvalsbasis om de kuststreek te verkennen

Uitstekend.

Helemaal niks!!!

Uitzicht, zwembad, personeel!! en service. Het is een prachtig hotel met uitstekende service. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers heel schoon. Het uitzicht is prachtig. Zowel vanaf het terras als zwembad. Heerlijk zwembad. Heerlijk eten. Super personeel. Alleen maar lof!!!

We konden zonder probleem al om 09.

We konden zonder probleem al om 09.00 inchecken en kregen ook nog eens een upgrade naar een suite! Ontbijt zeer uitgebreid en lekker en ook diner is restaurant was heerlijk. Mooi zwembad met geweldig uitzicht. Zeer vriendelijk personeel zowel receptie als restaurant.

Prima hotel!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tijdens het diner binnen veel last van muggen. Dit was zeer hinderlijk tijdens het eten.

Heerlijke ligging met mooi uitzicht. Vriendelijk personeel. Waren vroeg aangekomen in de ochtend maar er werd gezorgd dat de kamer snel gereed zou zijn. Goede restaurant, wel prijzig maar dat zijn alle restaurants in deze omgeving. Ligging vlakbij Olbia en mooie uitstapjes te maken naar Costa Smeralda en La Madalenna eilanden. Ontbijt uitstekend. Kamers netjes en comfortabel. Goed werkende airco.

Vakantie in Sardinie
    • Suite met Uitzicht op Zee

Accommodatie enigszins gedateerd. Te groot wat ten koste gaat van de gezelligheid. De zaal waar het diner geserveerd werd was ongezellig en te groot.

Faciliteiten waren dik in orde. Leuk zwembad. Buiten ontbijten ook fijn en in orde.

De gratis upgrade naar een suite, het prachtige uitzicht,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gratis upgrade naar een suite, het prachtige uitzicht, het vriendelijke personeel, het uitstekende eten in het restautant en de inspanningen van het personeel om een breakfastbox te maken vanwege onze vroege uitcheck!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Wij hadden de eerste avond in het restaurant van het hotel...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden de eerste avond in het restaurant van het hotel gegeten, nou echt super, heerlijk! En bij het ontbijt keuze genoeg voor iedereen. Wij hebben het hier heerlijk gehad met een geweldig mooi uitzicht.

Super 'easy landing of ending' hotel met geweldig zwembad
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ontbijt is erg standaard en zou beter kunnen. Restaurant is ongezellige ruimte. Kamers zijn zeer net.

Het 'infinity' zwembad is echt superlekker met geweldig uitzicht over de baai en het hotel ligt echt om de hoek van Olbia en dichtbij het vliegveld.

Fris en ruimtelijk hotel, uitstekend voor kort verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje zielloos hotel. Uitstekend voor 1 nacht.

Uitzicht bij zwembad. Alles fris en ruimtelijk. Kamer 224 (beste kamer voor uitzicht!). Ontbijt was beste van 3 hotels waar we verbleven, we miste verse sap en verse croissants.

Prachtige familiesuite met zicht op zee.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Iets meer gezonde opties voor het ontbijt, maar wat er lag was wel goed.

Mooie kamer met prachtig uitzicht op de zee. We kregen een upgrade naar een familiesuite, wat erg vriendelijk was. Heerlijk zwembad!

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Geweldig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was goed! Ruime kamer met balkon en mooi uitzicht op zee. Het ontbijt was prima. Je kon ook heerlijk buiten zitten met prachtig uitzicht op zee en zwembad. Personeel heel vriendelijk. Wij hebben genoten!

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Heel goed hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beschrijving route op basis van verstrekte adres was onvoldoende. De straatnaam van het hotel klopte niet.

Uitgebreid ontbijt, schone kamer. Mogelijkheid om strandlakens te gebruiken en extra service voor parasol. Prachtig zwembad.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

We hadden ons geen beter hotel kunnen wensen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zonder auto zie je niets van de omgeving.

Alles was geweldig goed. Je wordt met het hotelbusje ook naar het strand gebracht en opgehaald, als je dat van tevoren aangeeft. Je kon zelfs nog halfpension boeken ter plaatse (4 gangen diner).

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Zeer attent personeel, heerlijk eten en zeer ruime kamers
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging van het hotel. Je hebt een auto nodig, maar de ligging van het hotel is erg mooi

Kamers waren fantastisch. Zeer ruim balkon. Het diner als je met halfpension boekt is iedere avond weer een super 4-gangen diner. Je hebt wel een auto nodig. Je kunt wel iedere dag gratis naar het strand worden gebracht door het busje

Thuisgevoel, en vrij door huurauto.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het hotel ligt te veer af van strand en stad om te kunnen lopen. Word gecompenseerd door shuttle service van hotel naar strand. Heb zelf auto gehuurd. Super uitvalsbasis om noord sardienien te ontdekken. ik vond ontbijt te veel dikmakers ( zuiker, vat) bacon beter uitbakken, veel meer volkoren producten, yogurt zonder smaak en zuiker, volkoren musli..... noem het maar. ik was alleen reizend en daarvoor was het avond eten te groot. Mooi gedekte tafels 3 gangen menu, daar zou ik me heel eenzaam gevoelt hebben... ik zou een makkelijk eetmogelijkheid ernaast bieden. Salade, simple pizza, sandwich, makkelijke pasta, die je aan de pool of buiten op de teras kan eten. Dan had ik daar ook graag gegeten. Ik zou het top vinden als het hotel ook een fitnes mogelijkheid zou bieden. Wordt voor mij steeds belangrijker om te kunnen sporten.

Het super vriendeijke personeel, altijd behulpzaam altijd vriendelijk! Top, hotel schoon en alles aanwezig wat nodig is en op goed niveau (handdoeken, safe...) prima kamer. Super zwembad en de Sissi blik..... de uitzicht is adembenemend net als Sissi op Madeira tijdes haar herstel van longontsteking....

Prima kamer, goed verzorgd, ruim en met een balkon met...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant van het hotel waar wij 's avonds aten viel tegen. Kwaliteit van het eten was niet wat we gewend waren op Sardinië. Gerechten komen niet altijd overeen met de menukaart, bediening rommelig. Prijzen liggen te hoog, ook de wijnen: we dronken dezelfde wijnen elders voor veel lagere prijzen.

Prima kamer, goed verzorgd, ruim en met een balkon met zeezicht. Erg mooi uitzicht op de baai. Het zwembad is prachtig.

Vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel. Leuk en goed hotel. Ontbijt goed en uitgebreid. Nette kamers en groot. Sanitair netjes en schoon

zeer aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel is heel vriendelijk, de kamers zeer comfortabels. Heel schoon. Makkelijk parkeren. Mooi uitzicht

Great !!!

De reservaties in hun eigen restaurant liepen telkens fout.

Prachtig zwembad met schitterend uitzicht.

Supermooi uitzicht bij t zwembad!

Beetje kleine kamer met gezin.

Supermooi uitzicht bij t zwembad!! En heerlijke bedden!!

Zwembad is Top!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zwembad is Top! Echt Prachtig... Wifi heel goed. Uitzichten heel mooi en personeel supervriendelijk en heel behulpzaam

Zwembad

Restaurant

Zwembad

Meer dan prima verblijf gehad.

Prachtig hotel met schitterend uitzicht. Prachtig zwembad, ideaal voor kinderen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Super hotel waar we zeker terug gaan!

Beetje oubollig, aanbid restauratie lunch

De lokatie, vriendelijkheid, super avond restaurant en een adembenemend uitzicht

Kamer was in orde
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Foto's doen een betere locatie vermoeden, die zijn op zijn minst misleidend. Zwemkom was niet verzorgd. Terras niet verzorgd.

Kamer was in orde

Goede kamers en een prachtige locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant was niet slecht maar wat formeel en stijf.

Goede kamers en een prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Comfortabel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruime kamer, goed ontbijt, heerlijk zwembad.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Relaxt voor aankomstdag(en)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afstand tot strand en centrum olbia

Zwembad en ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Super vriendelijke en meedenkennd personeel. Top

Indrukwekkend uitzicht

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

prachtig hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging en rust; ook niet heel groot hotel, geen massatoerisme

Service restaurant

Service restaurant

• Beoordeeld op: 27 mei 2016

Zeer vriendelijk personeel en goede service zoals;

Alles was goed! Ik kan niets verzinnen wat tegen viel. Ik zou hier zeker terugkomen en beveel dit hotel ook zeker aan bij vrienden en kennissen.

Zeer vriendelijk personeel en goede service zoals; gratis shuttleservice naar strand, centrum en vliegveld (met een Porsche! ), goed restaurant, goed uitgebreid ontbijt, mooi zwembad met goed bijgehouden park/grasveld met volop ligbedjes. Owja! En de kamers waren ook top! Met mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 28 september 2015

de ruime kamer in lichte kleuren met terras en uitzicht,...

de ruime kamer in lichte kleuren met terras en uitzicht, goed bed, het lekkere ontbijt in de zon, vriendelijkheid van het personeel, het prachtige zwembad,

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Het zwembad

We hadden rode mieren op onze hotelkamer. Dat was wat minder. Nadat de schoonmaker wat in heeft gespoten hebben we er geen last meer van gehad.

Het zwembad

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Mooi zwembad, wij kregen onverwachts een suite die er super...

Mooi zwembad, wij kregen onverwachts een suite die er super uitzag! Uitgebreid ontbijt, wij hebben niet in het restaurant van het hotel gegeten maar de kaart zag er goed uit!

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

fantastisch uitzicht op zowel de baai als de industriele...

Olbia is vooral een industriele stad die naar onze mening niet veel te bieden heeft voor het toerisme. Onze kamer had een schuifraam die geen veiligheid bood vermits deze zonder forcering van buitenaf kon geopend worden. Dit slot was al menig maal zichtbaar hersteld geweest We hebben wel, na enig aandringen een andere kamer gekregen (gelukkig was het nog niet echt hoogseizoen).

fantastisch uitzicht op zowel de baai als de industriele haven die absoluut niet stoorde. afgelegen maar toch ideale uitvalshaven voor bezoekjes. zeer ruime accomodaties voor zowel kamer als publieke plaatsen (bar, hal, zwembad, ...). zeer hulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

mooie en frisse uitstraling van het hotel, rustige omgeving,...

te weinig toiletten (bijvb geen toilet kort aan het zwembad) geen mogelijkheid meer tot douchen na de check-out (nadelig als je pas laat een terugvlucht hebt)

mooie en frisse uitstraling van het hotel, rustige omgeving, goed gelegen tov strand en centrum Olbia. vriendelijke en behulpzame bediening.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Rustige omgeving met een prachtig uitzicht!

Restaurant weinig sfeervol. Elk weekend in het hotel een trouwerij, daardoor moeilijk parkeren.

Rustige omgeving met een prachtig uitzicht! Heerlijk zwembad.

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

Wij (ouders + 3 oudere kinderen) verbleven hier in mei 2015.

Personeel is beleefd en keurig maar houdt afstand. Zou het komen door de matige beheersing van het Engels ? Échte interactie is niet mogelijk en onze vragen aan de receptie werden lang niet altijd (goed) begrepen. Jammer dat wij zelfs in het eigen hotel "coperto" (plaatsengeld = gedwongen fooi) moesten betalen bij het diner. Bedden zijn naar NLse begrippen aan de smalle kant en van een matige kwaliteit. Trage wifi. De keuken maakte o.i. de hoge verwachtingen niet waar. Vreemd: lege borden werden direct weggenomen ook al waren de andere tafelgenoten nog niet klaar met eten. Zonder Google Maps op onze smartphone hadden wij het hotel (het was midden in de nacht en stikdonker) niet gevonden (het hotel heeft nl. geen huisnummer).

Wij (ouders + 3 oudere kinderen) verbleven hier in mei 2015. Voor rustzoekers een absolute aanrader: géén animatie en nauwelijks jonge kinderen (die door de dag heen geamuseerd moesten worden). Ook: geen (luide disco-)muziek. Geweldig & betoverend uitzicht over een azuurblauwe zee.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Uitzicht, zwembad en locatie waren zeer goed.

Een donsdeken op het bed mocht wel.

Uitzicht, zwembad en locatie waren zeer goed.

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

Mooie kamer met prachtig uitzicht.

Mooie kamer met prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Het mooie uitzicht en het ontbijt

Personnel achter de balie en shuttleservice tijden

Het mooie uitzicht en het ontbijt

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Restaurant.

Was moeilijk te vinden.

Restaurant.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Het uitgebreide ontbijt en het mooie uitzicht bij het...

Het uitgebreide ontbijt en het mooie uitzicht bij het zwembad.

• Beoordeeld op: 19 juni 2015

Mooie locatie

Mooie locatie

• Beoordeeld op: 19 juni 2015

prima kamer, mooi restaurant, vriendelijk personeel en...

prima kamer, mooi restaurant, vriendelijk personeel en prachtig zwembad!

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

De ligging, de accommodatie, de bediening, .

Te koud in het restaurant ten gevolge van de airco

De ligging, de accommodatie, de bediening, ...

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Ligging, uitzicht, personeel, uitstekend restaurant.

Ligging, uitzicht, personeel, uitstekend restaurant.

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Resultaat 1 – 53

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Luna Lughente