Beoordelingen over Maison Raphael

Via Nazionale 56, 84010 Minori, Italië

zeker aan te bevelen, relatief rustige gemeente met tal van goede eetgelegenheden .

Minori is een goede uitvalbasis voor wandelingen in de Amalfikust. Maison Rafael, een verzorgde B&B met verzorgd ontbijt met ruime keuze. De uitbater is vriendelijk, behulpzaam en attent. Bushalte vlakbij.

De gastvrijheid, mooi rustig dorp, maison vlak boven de weg ...

De gastvrijheid, mooi rustig dorp, maison vlak boven de weg , heel leuk om de chaos te zien en nog leuker de Italiaanse manier van verkeersregeling , must see. Kamers naar de straat kant zeer goed geluid dicht

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Toplocatie

Het was hier top Antonio is een erg gezellige man en heeft veel goede tips voor je. Het ontbijt is prima en de koffie die Gaetano maakt is heel erg lekker. Wij hadden een kamer met balkon en dan kijk je uit op de haarspeld bocht waar je kan genieten van het Italiaanse verkeer. Het eten in het dorp is bij La Botte ook een aanrader. Het dorpje Maori is ook erg gezellig om naar toe te gaan.Wij hebben bij Maison Raphael 2 heerlijke weken vakantie gehad.

Genoten van Maison Raphael

Het ontbijt had uitgebreider gemogen. Iedere morgen een jam-croissant, stukjes brood en kuipjes jam en pastachoco is niet ons soort ontbijt. Weinig vers fruit en sapjes.

Maison Raphael ligt in een bocht van de drukke kustweg langs de Amalfikust. Toch is er 's nachts geen last van lawaai omdat de deuren naar het balkon de kamer geluidloos maken. De kamer en badkamer zijn wat klein maar voorzien in alle behoeften. Een zeer (soms te) behulpzame eigenaar die in het hoogseizoen hulp krijgt van zijn kleinzoon. Wij hebben zeer genoten van ons verblijf hier omdat het dichtbij goede restaurants in het plaatsje en de zee lag.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Minori is de beste plaats. Aan de amalfi kust

We hadden de eerste dagen kamer zonder balkon. Die was wel donker. Maar zodra er een vrijkwam mochten we verhuizen

Gezellige accommodatie met n top eigenaar .

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Een aanrader

Geen commentaar alles was ok

Alles was tip top in orde

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prettig verblijf

1dag te kort voor een goed oordeel

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Aanrader!

Locatie is super, kamer en uitzicht prachtig, de eigenaar is zeer attent en legt je graag van alles over de regio uit.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

De eigenaar is het zonnetje in huis!

de uitstraling van het hotel was wat oubollig maar dat was voor ons geen probleem. Het was erg netjes en schoon.

De eigenaar is het zonnetje in huis! Heel vrolijke man die je iedere dag een vrolijke dag bezorgd. Wij hadden een parkeerplaats gereserveerd dit is van harte aanbevolen omdat het aan de kust erg lastig is om te parkeren. Vanuit Minor kun je de bus en boot pakken om de hele kust te verkennen.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Zeer vriendelijke gastheer.

Zeer vriendelijke gastheer. Perfecte locatie om Amalfi kust te verkennen.