Beoordelingen over Hotel Marina Riviera 4-sterren

Pantaleone Comite, 19, 84011 Amalfi, Italië

#6 van de 29 hotels in Amalfi

9,8

Het uitzicht vanuit het hotel was spectaculair en het was...

Dit hotel was absoluut geen value for money. Meer dan 100% te duur; oor de locatie, het tijdstip en de faciliteiten. De bereikbaarheid was matig. Via een route over de drukke kustweg en een opgang direct aan de straat kon men het hotel bereiken. “Kijk maar hoe je je bagage van en bij je auto krijgt” Het hotel heeft geen eigen restaurant, maar de eigenaar van het hotel is ook (mede)eigenaar van het dure restaurant in het zelfde gebouw. Iedere gast wordt daar wel een keer naar doorverwezen en de groenten(!) die ‘s avonds niet zijn opgegaan staan de volgende dag bij het ontbijtbuffet. Een buffet dat tijdens mijn bezoek iets na 9:00 al goeddeels geplunderd was. Geen broodjes, geen danish pastry, geen fruit, beetje kaas... verder waren de kamers weliswaar schoon, maar boden ze weinig comfort. Consumpties binnen het hotel waren duurder dan de duurste plek die ik in het dorp Amalfi had gezien. Als dit hotel EUR 150 per nacht had gekost had ik het geweldig gevonden. Voor bijna EUR 400 per nacht voelde ik me “ouderwets Italiaans genomen”. Ik ga niet meer terug en adviseer eenieder hier kritisch op prijs en comfort te zijn.

Het uitzicht vanuit het hotel was spectaculair en het was hoopvol dag ze aan het renoveren waren.

Zeer mooi gelegen, geweldig uitzicht vanop onze hotelkamer.

Parking was nog vrij duur.

Zeer mooi gelegen, geweldig uitzicht vanop onze hotelkamer. Je betaalt natuurlijk voor deze locatie. Hotel was goed, typisch Italiaans. Uitgebreid ontbijtbuffet met waaier aan keuze van eitjes.

Prachtige locatie en mooie uitvalsbasis voor Amalfikust en Capri.Superrestaurant naast de deur Eola

Iets te dunne muren tussen de kamers Sommige andere gasten waten niet zo stil

Fantastisch!
    • Flexibele Kamer

Het bed had beter gekund. Het matras was aan de harde kant.

Prachtige locatie, prachtig uitzicht. Fijne ruime kamer en prima service!

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Prachtig en zeer degelijk hotel in een schitterende omgeving

Alles tip-top, schitterende locatie, super ontbijt, top bediening mooi verzorgd

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

super hotel