Beoordelingen over Hotel Marsala 2-sterren

6,2

• Betaald WiFi

Goede hotel voor reizigers

- geen

+ Slechts 3 minuten lopen van Rome Termini + 1 minuut lopen van de transferbus van en naar luchthaven leonardo da vinci fiumicino + plafond ventilator + elke dag schone handdoeken + föhn + lekkere warme douche + lift

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Ik kan iedereen afraden hierheen te gaan

- Het personeel is onaardig en zijn alleen maar uit op geld - Je betaalt veel voor wifi - De bedden zijn ontzettend hard - Er is geen airco op de kamer, alleen een slecht werkende ventilator - De kamer en de douche zijn oud en slecht onderhouden

- Het bed werd elke dag opgemaakt - De locatie is handig te bereiken vanaf het vliegveld

Goede locatie en goed personeel.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Hard bed, kleine ruimte, geen airco Does was extreem klein Gebouw is gehoorig

Goede locatie en goed personeel. Kamer werd elke dag schoongemaakt Kaart aangeboden voor belangrijkste sightseeing indien niet zelf geregeld

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Gelukig wij zijn niet ziek gevorden van vieseheid!!!!

Horror, bed in tweepersoonskamer 1,20 m breed????? Positie tegen vieze wand (wit nooit geverfd) , gordijnen helemaal vies, nooit gewassen. Eén bad doek voor twee personen in badkamer, TV klein 20 jaar oud, ontbijt in Hotel naast 20 meter lopen. Boven aan plafond "melder" die hele nacht als stoplicht bikken. Onhygiënisch!!!!!!!

Niets!!!!!!!!!!!!!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

buiten dit voorval hadden we een mooi verblijf kort bij alle facilliteiten

Lawaai snachts tijdens onze laatste nachten werd er in de kamer naast ons veel lawaai gemaakt. Onze laatste nacht werd er op de deur gebonkt rond 00.30 gepaard met veel lawaai .Dit bleef aanhouden tot +/- 2.30 dat ik het heft in eigen handen heb genomen en gebruld hebt in de gang sillencio por favor .Politie kwam buiten en heeft begrepen dat er nog mensen waren die hun nachtrust nodig hebben. Spijtig was dat het personeel de volgende ochtend zich helemaal niet geexcuseerd hebben voor dit voorval aan de gasten.

ontbijt was naar wens en goede service .Heel vriendelijke bediening in hotel stromboli

Redelijke studentenaccomodatie
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen eigen badkamer of we moesten honderdveertig extra betalen, airco alleen tegen betaling, het personeel was nogal bruusk bij binnenkomst, maar werd vriendelijker naarmate we langer in Rome waren.

Goedkoop en schoon. Dichtbij Termini

het was de ergste verblijf die ik ooit heb meegemaakt! en ik reis veel heeeel veel
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

miezerige kamer,ventilator werkte niet...geen handdoeken,bed was erg onconfortabel en het kussen stonk naar hoofdzweet.je moest voor alles nog extra betalen,wifi,baggage storage..personeel is asociaal en zeker niet behulpzaam.alles leek hen te draaien om t geld wat ze op dat moment binnen kregen de rest was bijzaak.

letterlijk nix! ik wilde zo snel mogelijk weg..en als de kamer al niet van mn creditcard was gehaald was ik nooit erheen gegaan want al voordat ik daar was had ik telefonisch problemen met deze mensen

Matig.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen airco in de kamer, de gemeenschappelijke badkamers waren slecht (o.a.:er was geen warm water), we hadden nauwelijks handdoeken en de koffers konden niet voor het inchecken bij de receptie worden achtergelaten.

De kamer was prima, alleen geen airco.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Een compleet fiasco
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De eigenaren zijn enkel uit op geld! De kamers, de bedden, het personeel, de service, de prijs-kwaliteit, de hygiene, extreem hete kamers,luidruchtig, het is allemaal slecht. We zijn allereerst 3x van kamer gewisseld omdat je de veren door het bed heen voelde. Alsnog hebben we door het gebrek aan comfort en de temperatuur geen oog dicht gedaan. Na 1 van de 4 nachten een ander hotel gaan zoeken en kregen ons geld niet terug van de eigenaar. Boek hier niet!

Op de locatie na helemaal niets

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Ons verblijf was redelijk, de bedden waren goed en tot mijn verbazing air-conditioning.

het personeel was niet vriendelijk en de koelkast was niet fris. Moest vragen om schoongemaakt te worden. Daar werd aan voldaan.

de accomodatie was gunstig gelegen en elke dag schone badhanddoeken

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Vies, onhygiënisch, personeel onaardig
    • Deze driepersoonskamer heeft een gedeelde badkamer.

Personeel onaardig. Prijzen van toeristenbelasting staan niet duidelijk,moesten daar 20 euro betalen. We wilde onze koffers laten in het hotel op de dag van vertrek dit kostte volgens 1 medewerker 2euro per koffer de andere medewerker gaf aan dat het 5euro per koffer was. Wij waren verplicht dit te doen aangezien ons vlucht in de avond was. De prijzen staan niet vast in het hotel ze kijken maar wie ze in de maling kunnen nemen. Wc is heel vies niet om aan te zien. Ze maken het ook niet schoon

Locatie alleen goed

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Helemaal niets aan dit hotel is ons bevallen.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Gedrocht van een hotel. Onhygiënisch, onvriendelijk personeel, badkamer zonder werkend licht en toiletpapier, geen handdoeken.

Helemaal niets aan dit hotel is ons bevallen.

Eenvoudig hotel met een goede ligging.

Alles is wat verouderd.

de ligging is heel goed vlakbij station Termini.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Verder geen commentaar
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Tv, en bedlampje deden het niet, inrichting zag er wat oudbollig uit, kamer warm, geen airco

Nabij station gelegen

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Lekker weekendje Rome.

Vriendelijk personeel. Geen poespas. Sober maar schoon.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

dicht bij het trein station
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

voor deze prijs kan je niet veel verwachten.

dicht bij het trein station

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar

Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar

• Beoordeeld op: 30 april 2016

Enkel de lokatie van het hotel was heel goed.

Lekkende wastafel, niet sluitende laden die gewoon los op elkaar stonden. Toeslaande deuren, die dus dag en nacht voor lawaai zorgden... 2x geen cleaning gehad... omdat de persoon zich niet goed voelde... Mensen aan de receptie werkten daar tegen hun zin... arrogant en niet hulpvaardig.

Enkel de lokatie van het hotel was heel goed.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

goede locatie vlakbij station

voor ontbijt naar ander hotel verderop in de straat. Ontbijt was zeer slecht! Alleen zoete croissants en toast-witbrood maar de toaster deed het niet! Geen ei te krijgen; alleen eerste dag vers fruit daarna uit blik, geen vers sap, automatenkoffie kortom waardeloos. Waren met klein groepje maar tafels mochten niet bij elkaar worden gezet dus was apart ontbijten. In de badkamer bleef de stortbak doorlopen. Verschillende keren geklaagd zou opgelost worden dus niet. Gevraagd om taxi te bestellen; daar had men geen zin in. Men keek uit het arm en gebaarde tichting straat moesten we zelf maar doen. Kortom: wegblijven uit dit hotel.

goede locatie vlakbij station

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

De ventilator, de eigen badkamer, de koelkast, de ruimte en...

Het waren 2 éénpersoonsbedden in plaats van 1 tweepersoonsbed, dat was jammer. En ze mogen de kamer wel een grote schoonmaak geven (muren, plafond).

De ventilator, de eigen badkamer, de koelkast, de ruimte en vooral de prijs-kwaliteit verhouding en de locatie. Iedere dag werden de handdoeken verschoond en werd het bed opgemaakt.

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

personeel is op en top vriendelijk en behulpzaam

hotel is door de bouwaard zelf en door het gebruik van harde vloer en wandmaterialen (geen stof) erg geluidgevoelig voor geluiden van buiten en van binnen het hotel.

personeel is op en top vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

De locatie is uitstekend, naast termini station.

Iets wat gehorig, maar dat is te verwachten in zo'n drukke buurt.

De locatie is uitstekend, naast termini station. Veel restaurantjes in de buurt en een supermarkt. Hotel ziet er goed uit. Personeel was vriendelijk en de kamer was schoon. Kamer werd ook elke dag schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Dat er 24 uur receptie aanwezig was en dat we de fiets op de...

Dat de kamer was schoongemaakt alleen het afval van de vorige mensen er nog lag. herrie van buiten. keiharde bedden en 5 euro voor wifi 24 uur. Alleen geschikt voor mensen die geen eisen hebben.

Dat er 24 uur receptie aanwezig was en dat we de fiets op de kamer mochten stallen.

• Beoordeeld op: 3 februari 2015

Direkt tegenover de bushalte van de bussen naar/van de...

Direkt tegenover de bushalte van de bussen naar/van de vliegvelden Fiumicino en Ciampino. De badkamer was modern en schoon, met een grote doucheruimte.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Was heel erg gehorig!

Was heel erg gehorig!!!

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Matig hotel

• Beoordeeld op: 21 april 2016

lawaai op de gang 's iedere nacht van komende of...

lawaai op de gang 's iedere nacht van komende of vertrekkende gasten door 24h hotel..

• Beoordeeld op: 20 september 2015

De ligging tegenover station Termini

Het hotel en de kamers zijn niet gezellig. Het is erg basic

De ligging tegenover station Termini

• Beoordeeld op: 16 september 2015

Locatie naast Termini

Locatie naast Termini

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

24 uren receptie.

Geen airco, gedeelde badkamer (met toilet in badkamer), koud water, betalende wifi.

24 uren receptie. Proper linnen, goede matras.

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

Alleen de locatie.

Smerige wc met douche in de hal, en de handdoeken moesten we maar de volgende ochtend om vragen.

Alleen de locatie.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Ligging.

Lawaai. En te veel betalen voor Wifi, niet van deze tijd.

Ligging.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

2€ voor bagage bij te houden na check out.

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Kort bij aankomst / vertrek plaats.

Geen WiFi of betalend

Kort bij aankomst / vertrek plaats.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Ligging is perfect