Beoordelingen over Hotel Marzia 3-sterren

Via Duccio Tessari, 2, 50018 Scandicci, Italië

#15 van de 23 hotels in Scandicci

Ideaal vertrekpunt voor Florence.

Goede kamer met prima bedden. Uitstekend hartig en zoet ontbijt. Optimaal gelegen: 1,8 km van Villa Costanza waar de sneltram naar Florence vertrekt (€1,20; 15 à 20 min.). Kleine dingetjes in de kamer werden direct opgelost door aardig personeel. Prijzen in het centrum zijn vaak meer dan het dubbele en de extra luxe daar gebruiken we niet!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

we hadden in Marzia een goed 5 daags verblij, dichtbij Firenze!

bij de receptie was het personeel nogal nors...; er is maar één restaurant in de omgeving, weliswaar goed, maar wanneer men ergens 5 dagen verblijft is dit te weinig!

Het ontbijt was uitstekend. de kamer was ietwat klein maar met alle comfort; de parking bij het hotel was zeer interessant; het vervoer naar Firenze gaat vlot met eerst de bus (om de 20 minuten) en dan de tramvia die om de 3 minuten rijdt!

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prima om van daaruit Florence te gaan bezoeken

De foto van de tuin op het internet gaf een mooier beeld dan in werkelijkheid.

We waren erg blij met de tip om ons diner bij de tratoria in de buurt te nuttigen. Dit was super

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Het hotel lag gunstig om met de bus en de tram naar Florence...

Het hotel lag gunstig om met de bus en de tram naar Florence te gaan; de kamer was goed; iedere dag schone handdoeken; een heerlijk ontbijt. Het personeel was vriendelijk. Toen we 's morgens om 7 uur met de trein wilden gaan, was het ontbijt al eerder voor ons klaargezet!

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

leuke binnenplaats en grote lig/zit/relax grasveld,...

Bus rijdt beperkt 's avonds, betere optie is tram, die rijdt tot laat in de avond. Tijdens verblijf geen overlast van snelweg. Hotel was lastig te vinden daar routeplanner van auto ons 1 afslag te vroeg eraf stuurde.

leuke binnenplaats en grote lig/zit/relax grasveld, grote kamer met balkon (niet alle kamers hebben dat), ruime parkeerplaats en bus stopt voor de deur naar Florence. Alternatief is om met auto 1.5 km naar gratis parkeerterrein te gaan (soort P&R) en dan met tram verder. Prima optie tot eten schuin tegenover hotel.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

ruime gratis parking, typisch restaurant aan de overkant en...

drukke straat,

ruime gratis parking, typisch restaurant aan de overkant en zeer goed. Direct bus en tram nr Firenze (4€/pers).