Beoordelingen over Masseria Il Frantoio

S.S. 16 Km 874, 72017 Ostuni, Italië

#38 van de 277 vakantiewoningen in Ostuni

“Welcome home” was het eerste dat wij hoorden toen we...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

“Welcome home” was het eerste dat wij hoorden toen we aankwamen. Als dit onze thuis was, zouden we niet meer op vakantie gaan. Wat een prachtige plek, je komt meteen tot rust door de prachtige omgeving en super vriendelijke personeel. Diner in de binnentuin is ook echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Hier kom je tot rust.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een kamet Superieur gereserveerd. Viel wat tegen. Maar we kregen een veel mooiere kamer toegewezen. Netjes opgelost.

De rustige sfeer en het buiten eten in de avond. Let op dit gebeurt niet iedere dag. Hangt van het weer af. Op 3 Juni is er voor het eerst ‘s avonds buiten gegeten. Ook de rondleiding over het landgoed voor het diner was erg bijzonder.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Lekker verblijf op prachtig stijlvol ingerichte Masseria
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden

Wat beviel minder: Dat ik moest douchen in de badkuip met een te laag opgehangen douchekop. Deze 50's badkamer doet inbreuk aan de geweldige kamer. De kamer had geen uitzicht, wat jammer is op zo'n terrein. Je mobiele telefoon heeft geen service daar en het WiFi is er echt belabberd, toch zonde als je overal routers hebt staan maar het internet zo langzaam is. Houd er dus rekening mee dat je nagenoeg volledig offline bent.

Wat beviel me: De hartelijke ontvangst De glimlach bij alle medewerkers De stijlvol ingerichte Masseria en kamer Het luxe uitziende zwembad met ligbedden De prachtige olijfboomgaard Het 7 gangen diner(€65) met lekkere wijnen uitgeserveerd aan het binnenplein De 5 gangen lunch (€45) met alweer lekkere wijnen Zo kan ik nog wel doorgaan, maar ga vooral zelf kijken!

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, geweldig...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden

De badkamer zou gerenoveerd moeten worden.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, geweldig eten en prachtig zwembad.+