Beoordelingen over Masseria La Chiusa Delle More

#3 van de 15 hotels in Peschici

9,7

9,8

Een heerlijke rustige accommodatie

Een heerlijke rustige accommodatie Het stadje en de zee op loopafstand. Wat kunnen ze er heerlijk koken! Wij hebben echt genoten van alle heerlijke gerechten. Een echte aanrader!

Prachtige/rustige locatie vlakbij mooi/druk toeristenoord Peschici. Maakt prijs niet geheel waar.

Voor deze prijs (relatief erg hoog in verhouding tot andere geboekte kamers in Italie) hadden wij hier meer van verwacht. Kamer zonder uitzicht, badkamer ERG klein. Niet bijzonder voor deze prijs.

Prachtig uitzicht op Peschici, rustige plek midden in olijfboomgaarden (in druk toeristenoord). Goed ontbijt, zelfs overdadig veel zoetigheden.

Charmante accommodatie, zeer vriendelijke eigenaar en het diner overtrof al onze verwachtingen.

Schitterende locatie, fijne keuken.

Schitterende locatie, fijne keuken. Een gastvrije en vriendelijke gastheer.

Geweldig zowel qua facilitiet, qua omgeving als gastvrijheid en kwaliteit van de horeca

ontbijt plus diner

• Beoordeeld op: 29 september 2015

een zeer sympathiek hotel, met aardige ontvangst en ook...

een zeer sympathiek hotel, met aardige ontvangst en ook tijdens het verblijf een zeer attente eigenaar. Mooi terras, uitstekende kok, die voor zeer uitgebreide en goede diners en geweldig ontbijt zorgde. Mooie tuin en zwembad en de kamer was prettig, een wat kleine badkamer. we kregen veel goede tips, wat er in de omgeving was te doen

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Het eten zowel 's avonds als bij het ontbijt was...

Het ontbreken van een eigen buitenzitje. Er stonden wel een aantal bankjes iets verderop waar je gebruik van kon maken. Erg veel Nederlanders, maar daar kan de eigenaar natuurlijk niets aan doen.

Het eten zowel 's avonds als bij het ontbijt was exceptioneel goed. Het is er mooi stil, dankzij de lange oprijlaan. Voldoende bewaakte parkeerruimte voor de auto's. Zeer enthousiaste eigenaar die je graag informeert over de beste strandjes en wandelingen. Het andere personeel was ook zeer vriendelijk en servicegericht.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Ontvangst van de gastheer Francesco.

Vele trappen doen naar kamer. Wifi ontvangst enkel in gemeenschappelijke ruimte

Ontvangst van de gastheer Francesco. Lekkerste eten van onze 14-dagse reis. Ontbijt, gigantische keuze huisgemaakte koekjes en hartelijke gerechten. Avondeten = subliem. prijzen van de wijn is zeer democratisch

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Behulpzame, zeer vriendelijke gastheer en uitstekende keuken.

Jammer dat we geen kamer hadden met zicht op zee maar we kwamen aan op een andere dag dan gereserveerd dus hadden we dat aan onszelf te wijten

Behulpzame, zeer vriendelijke gastheer en uitstekende keuken. Vanuit Peschici zijn prachtige stukjes natuur te ontdekken. Zwembad met alle comfort.

• Beoordeeld op: 17 juni 2015

Het ontbijt en de bedden bevielen ons het beste.

Onze kamer lag aan de achterkant en had geen uitzicht en lag de hele dag in de schaduw. Ook het zwembad was vrij klein en er kon niet-echt in gezwommen worden.

Het ontbijt en de bedden bevielen ons het beste. Bovendien was de gastheer heel behulpzaam en gastvrij.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Prachtige locatie en superlekker eten.

Prachtige locatie en superlekker eten.

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

vriendelijkheid, het uitgebreide ontbijt, de HEERLIJKE keuken