Beoordelingen over Hotel Meandro 3-sterren

Via Repubblica 44, 25084 Gargnano, Italië

#15 van de 17 hotels in Gargnano

Toplocatie, gezellig familiehotel.

Erg smalle parkeerplaatsen.

Vriendelijke mensen. Mooie kamers en wij hadden de minst beste kamers. Verzorgd en uitgebreid ontbijt: spek, eieren, tomaat, komkommers, cake, taart, watermeloen, abrikozen, kiwi, appels, appelsienen,... graantjes, cornflakes, broodjes, pistolets, brood, toast, confituren, 4 soorten kaas, 4 soorten charcuterie, koffie, thee, espresso, cappuccino, .... Lekker eten in het hotel zelf: we hebben er 1x gegeten. Strandje met beachbar en lekker restaurant op wandelafstand, dorpje nabij op 700 meter afstand (niet langs de baan wandelen, maar beneden aan het strand langs de baan vertrekken naar rechts)

Ons verblijf was zeer aangenaam. Wij gaan zeker terug!
    • Kleine Tweepersoonskamer - Met Balkon

Alle medewerkers van het hotel waren super vriendelijk. De kamer was niet groot, maar zeker groot genoeg voor 2 personen. Het hotel is iets verouderd, maar wordt goed onderhouden en is zeer proper Op wandelafstand vh strand Parkeergelegenheid voor het hotel, voor een gereserveerd plekje betaald je wel 5euro per dag Een uitgebreid ontbijtbuffet, steeds goed aangevuld + heel lekker eten 's avonds! Complimenten voor de chef :-) Ons verblijf is enorm goed meegevallen en wij gaan zeker terug!

Heerlijke dagen in een prima hotel op een hele fijne plek!
    • Kleine Tweepersoonskamer - Met Balkon

De doucheruimte was moeilijk te betreden; erg smal.

Het is een prima hotel op een geweldige plek!

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Upgrade gekregen naar Superior kamer, super vriendelijk...

Eigenlijk flauwekul, maar als er veel mensen op Wifi zaten erg traag. Beter ook niet gebruiken in de vakantie :-)

Upgrade gekregen naar Superior kamer, super vriendelijk personeel zowel receptie als ook restaurant. Zeer gastvrij ontvangen en je voelt je echt klant hier

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Prachtige kamer met uitzicht op het gardameer.

Mieren op de kamer die tot op het bedlinnen kropen

Prachtige kamer met uitzicht op het gardameer. Gelegen in een minder toeristisch gedeelte van het gardameer, waardopr het er rustig vertoeven was en toch ideale uitvalsbasis naar de meer toeristische steden.

• Beoordeeld op: 10 juni 2015

wifi was very bad and complex