Beoordelingen over Best Western Hotel Mediterraneo 3-sterren

Via Dottor Consoli 27, 95124 Catania, Italië

#17 van de 56 hotels in Catania

Ietwat gedateerd

De kamer voelde gedateerd. Het was een kamer waar gerookt mocht worden. Dit was niet te ruiken, totdat de vloerbedekking nat was geworden omdat de schoonmakers de balkondeur open hadden gelaten tijdens een fikse regenbui. Vanaf dat moment hebben we behoorlijk wat stankoverlast gehad. Het voelt of je bij Best Western betaalt voor alle service eromheen (die de gemiddelde hotelgast niet gebruikt) en minder voor de opmaak van de kamer.

Het ontbijt (tegen een meerprijs van 3 euro) is zeer uitgebreid en lekker. De garage (ook tegen een meerprijs) met service is fijn. Wel reserveren van tevoren! Er is weinig plek. Locatie is goed. Dichtbij de gezellige eetstraat, maar daarvoor moet je wel een stukje door een wat ongezellige buurt lopen.

We hebben hier 8 dagen gelogeerd.

We hebben hier 8 dagen gelogeerd. De staf was erg vriendelijk en sprak goed Engels. We konden zonder meerkosten laat uitchecken om 3 uur. De kamer was redelijk ruim met een groot tweepersoonsbed, een zitbank en een balkon. Goed ontbijtbuffet met lekkere vers gemaakte cappucino. Alles was kraakhelder, fijne badkamer. Het personeel was erg aardig, we kregen goede reis en restaurant tips. Het ligt in een rustige buurt, op het eerste gezicht misschien was verwaarloosde omgeving, maar wij voelden ons ook 's avonds laat op straat absoluut veilig. Je loopt in een klein kwartiertje naar het oude centrum. Om de hoek op een paar minuten lopen zijn een paar leuke restaurants (Trattoria La Terrazza del Barone en Restaurant Re Carlo V) en een zeer goede Pasticceria Sottile. Deze restaurants worden voornamelijk bezocht door bewoners van Catania, dus je kunt er erfect de lokale sfeer en het lekkere eten proeven tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Gezien de scherpe prijs absoluut een aanrader. per openbaar is vliegveld lastig te bereiken, taxi is heel snel (het is maar 4 km), maar wel vrij duur, ophalen kost EUR 25 (er staat iemand in de aankomsthal met je naam, het hotel heeft dat voor ons geregeld) en voor wegbrengen is het standaardtarief EUR 20. Catania is een leuke stad en niet overspoeld door toeristen zoals Taormina

Goed hotel in de stad Catania.

De koffie had beter gekund bij het ontbijt. Hij was heel erg sterk. Verder stond er bij de boeking dat ze een restaurant hadden. Dat was ook zo maar het eten bereidde ze in de magnetron. Alleen de salades waren vers. Dit werd wel verteld door de receptionist toen we arriveerde in het hotel. Maar je kunt uitstekend eten in de buurt van het hotel.

Het ontbijt was redelijk goed, wij hadden een hele goede kamer met uitzicht op de Etna. het personeel was heel erg vriendelijk als je informatie vroeg over bus of i.d. gingen ze het gelijk opzoeken voor je. de kamer was uitstekend met een groot balkon. kortom we hebben hier een uitstekend verblijf gehad.

de npakeer garage

de npakeer garage

Niet standaard gratis parkeren terwijl we dat wel als filter...

Niet standaard gratis parkeren terwijl we dat wel als filter hebben opgegeven.

Rustige ligging, 10 min.

Rustige ligging, 10 min. lopen van centrum

Prettig verblijf

De beantwoording van vragen en hulp aan de receptie

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

parkeren in garage hotel is perfect geregeld.

parkeren in garage hotel is perfect geregeld. een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Ik zou er niet naar terug gaan.

Ongeïnteresseerd personeel, donkere en ongezellige kamer, te duur, onpersoonlijk.

Locatie in Catania was goed

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Schone accommodatie met hulpvaardig, vriendelijk personeel.

Wifi is zwak, verbinding met internet valt vaak weg. Geen enkel meubilair op het balkon/terras.

Schone accommodatie met hulpvaardig, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 april 2015

Goede kamer, goed comfort, hele goede douche, prima WIFI,...

Personeel is zeer vriendelijk, maar zijn niet allen heel toeschietelijk iets voor je te regelen (ondanks dat wij goed Italiaans spreken) De vuilnismannen komen 's ochtends wel heel vroeg (5.30) en maken zoals als overal veel lawaai. Een kamer aan de achterkant is wellicht beter.

Goede kamer, goed comfort, hele goede douche, prima WIFI, handige locatie vlakbij alles, in een relatief rustige buurt

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Goede service, fijne kamer.

Geen opmerkingen.

Goede service, fijne kamer.

• Beoordeeld op: 2 mei 2015

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Mogelijkheid tot eten (alleen diepvriesmaaltijden)

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Western Hotel Mediterraneo