Beoordelingen over Hotel Roma Aurelia Antica 4-sterren

Vía Aldobrandeschi 223, Aurelio, 00163 Rome, Italië

#831 van de 921 hotels in Rome

6,2

Valt erg tegen

Extra bijbetalen voor het zwembad Slecht eten, erg duur maar zeker niet van goede kwaliteit ontbijt niet speciaal zelfs handdoeken betalen bij het zwembad personeel was niet heel erg vriendelijk Er zou happy hour zijn en dat stond overal aangegeven maar helaas, we kregen het niet

Pendelbus naar de de stad beviel erg goed.

Niet gaan ,gaan slecht om bescherming persoonsgegevens, oud personeel leuk, nieuw personeel arrogant

Receptie personeel erg slecht, de medewerker zou ons inschrijven omdat we er al s'ochtends waren maar nog niet naar de kamer konden , ze lieten ons id. papieren(kopie volgens de normen) op de receptie tafel liggen ,iedereen kon ze meenemen of inzien, toen we terug kwamen om 16 u lagen ze er nog en waren we nog niet aangemeld. Toen wij de papieren daar nog steeds zagen liggen en verontwaardigd dat meldden ,pakte men de papieren en verscheurde ze voor onze ogen. Op de kamer aangekomen, De kraan van de douche was kapot ,we hebben dit meteen gemeld bij dezelfde receptionist en die zou meteen iemand sturen, helaas tot het eind niemand langs gekomen. De airco lekte op de grond, werd gewoon handdoek neergelegd, het centrum van Rome was slecht bereikbaar kostte veel tijd, we konden wel op gepaste tijden met een shuttle van het hotel naar de stad maar dit kostte 3€ per persoon per keer . Nieuw,jong personeel zeikt oud personeel af te.o. gasten Verder armoedige afbraak buurt

Het bed en de kamer

Goede hotel behalve het zwembad

Er moest nog betaald worden voor het zwembad, 5 euro per persoon ! Nog nooit meegemaakt ! Zwembad slechts open om 11u en al gesloten om 19u. Dat viel tegen.

Ontbijt, restaurant en kamers waren dik in orde.

Ruim voldoende.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat je extra voor zwembad moet betalen. Als je zoals wij met openbaar vervoer komt, is t aardige onderneming om het hotel te bereiken. Dit mag duidelijker in de info van hotel staan.

Ruime kamer met airco, heerlijke bedden!

Heel ok, maar qua kosten een enorme tegenvaller.

Wij hadden bewust een hotel buiten het centrum geboekt vanwege de aanwezigheid van een zwembad, restaurant en het ontbijtbuffet dat op de site stond vermeld. Maar dit viel erg tegen omdat alles erg duur bleek/er veel moest worden bijbetaald: 5 euro per persoon voor het (drukke, lauwe en niet al te grote) zwembad, 10 euro voor het ontbijt (kinderen gratis, dat wel). Dit bleek wel in de boeking te staan, maar ik had de kleine lettertjes over het hoofd gezien waardoor het toch erg tegen viel. Verder was het restaurant erg duur voor een zeer matige maaltijd. Vanwege de hoge kosten hebben we nauwelijks gebruik gemaakt van zwembad en restaurant, juist de aanvankelijke reden om voor dit hotel te kiezen.

De kamers waren erg mooi met veel accessoires in de badkamer. De shuttlebus werkte prima en de chauffeur was erg aardig, net als de meeste hotelmedewerkers.

Het hotel ligt in een buitenwijk, zeker 20-25 minuten...

Het hotel ligt in een buitenwijk, zeker 20-25 minuten onderweg met de auto. Er is wel een shuttle bus aanwezig bij het hotel deze brengt u van het hotel naar Vaticaanstad en weer terug.

Redelijk hotel op een minder praktische plaats voor een citytrip.

Veel extra kosten op de locatie: 6 euro per persoon per nacht aan toeristenbelasting. 5 euro per persoon (3 euro kind) per dag voor het zwembad. Shuttelservice moet je vooraf reserveren ook als je niet weet hoe laat je precies terug wilt. Deur van de hotelkamer sloot niet goed. De afstand naar het centrum is niet groot maar je zit ver van een metrostation af. Neem dit mee in de afweging als je besluit hier te boeken. Wij zijn iedere dag met de auto naar een metrostation gereden om vervolgens rome te verkennen. Dat was goed te doen!

Mooi zwembad en een prima ontbijt.

Al veel betere hotels gehad

Slaapbank voor kinderen was krap en was niet echt familiekamer. Te veel chaos en te weinig plek aan ontbijt. Er wordt voor veel geld gevraagd: toegang zwembad, shuttle service naar Rome, glas water na lopen nergens in heel hotel gratis te verkrijgen, ...

Rustig gelegen, net buiten Rome (half uurtje rijden). Verder niets te zien.

Airconditioning werkte heel goed en ze maakten elke dag de...

Dat je overal apart voor moet betalen: ontbijt €10,- p/p, zwembad €5,-p:p De drankjes mega duur: €5,- voor een gewoon glas bier €4,- voor een kop thee En op het moment van ons verblijf begonnen ze ‘s morgens om ong. Half acht met de renovatie van de vloertegels wat enorme herrie met zich mee bracht

Airconditioning werkte heel goed en ze maakten elke dag de kamer netjes.

Hmmm

Ze vragen nog niet hoe je verblijf geweest is en wensen je geen goede reis, sterker nog, ze zeggen niet eens gedag. Hele vreemde gewaarwording. Als je er wilde eten had je pech, je had moeten reserveren. Eten op de kamer is mogelijk tegen een opslag van 9 (!) €. Mails met vragen vooraf worden niet beantwoord. Vraag me ook af of het betalen van de kamer niet dubbel gaat worden. De pre-authorisatie en de betaling zelf zijn gereserveerd op de creditcard. Let op! Kamers zijn, in tegenstelling tot de beschrijving NIET geluidsdicht. Niet fijn als je er met een klein kind verblijft.

De shuttleservice naar vaticaanstad en het zwembad, beide betaalde services a 5 € p.p. Parkeren was daarentegen gratis.

Heel proper.

- Lawaai van de frigo - De ligging. Om met het openbaar vervoer in het centrum te geraken is het eigenlijk heel moeilijk (rijden amper treinen, veel bussen komen niet). Volgende keer zou ik een hotel nemen dat gelegen is bij een metrostation.

Heel proper. Als er iets is, komt de klusjesman onmiddellijk. Ontbijt is in orde en de kamer is goed!

toffe stad Rome maar niet meer in dit Hotel
    • Junior Suite (4 Volwassenen)

service van personeel,weinig engels.receptie traag. Afgelegen waardoor je enkel in restaurant kon eten,dat eerdermatig was en heel duur voor wat je kreeg vervoer naar centrum met bus maar prijzig als je er 5 dagen bent. Mocht meer service zijn vanuit hotel

Ontbijt ok.Tof zwembad,ligging rustig ,goeie wifi en goede bedden

teleurstelend

persooneel van restauranthouders

ontbijt goed voor 1 dag niet voor langer te blijven goedkoop .restaurant kijken ze op u neer niet gezellig groot terras achteraan willen ze niet gebruiken allemaal in het kleine binnen gedeelte aan het zwembad mocht je niet zitten ook al zwem je niet het is 5euro per persoon voor buiten te zitten je kunt wel vooraan zitten op de straatkant parking waar je niets ziet alleen autos en bussen en taxis

Groot hotel met veel openbare ruimtes.

De kamers hebben een sterke muffe geur en moeten dringend gerenoveerd worden. Tapijt is zeer verouderd en draagt waarschijnlijk bij aan de muffe geur.

Groot hotel met veel openbare ruimtes. Kamers zijn groot en er is airconditioning.

Als ik kosteloos had kunnen annuleren dan had ik dat zeker gedaan.
    • Junior Suite (4 Volwassenen)

Hotel adverteert met zwembad maar dat was niet open (bij opening slechts tegen betaling) Matig ontbijt. Matig restaurant. (In de buurt geen andere restaurants) Openbaar vervoer verbinding naar Rome is matig (duurt lang voor relatief beperkte afstand)

Als de airconditioning het deed (een paar uur per dag).

Niet bijzonder.

ik heb via Booking een kamer met terras gereserveerd. Eenmaal bij aankomst kreeg ik te horen dat er verbouwd werd. Ik heb ter plekke weer gekeken of er kamers vrij waren met terras, dat bleek wel zo te zijn. Personeel weigerde zelfs tegen bijbetaling de kamer voor mij om te zetten. Koelkast werkte niet.

Vriendelijke en behulpzame personeel

Rond om het hotel is niets te beleven. En de shuttlebus kaartjes dien je op de dag zelf vroeg te reserveren vol=vol

Vriendelijke en behulpzame personeel

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Voor je prijs mag je niet klagen.

Ontbijt was erg saai en slecht.

Kamers waren goed bed was heerlijk alleen horen er geen gaten in de lakens te zitten.Wij hadden een kaartje aan de deur hangen dat we niet gestoord wilden worden maar toen we terug kwamen hadden we een andere tv op de kamer.Sorry maar dit hadden ze wel even aan kunnen geven.Vind dat gewoon niet netjes.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goed, enkel de afstanden waren vervelend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afstand hotel naar het centrum en hotel naar vlieghaven. De shuttle is doenbaar naar het centrum maar onpraktisch. Naar vlieghaven enkel taxi mogelijk shuttle niet betrouwbaar.

Netjes, recent vernieuwd

Parkeergarage

Ligging hotel (erg afgelegen in een buitengebied) Vloerbedekking van de kamers Eenvoudig ontbijt

Parkeergarage Extra service: Vervoer naar Rome met touringcar van het Hotel (tegen bijbetaling) Zwembad (tegen bijbetaling maar wel met badhanddoek en zonnebed/parasol) Supermarkt in de buurt (altijd handig)

Ondanks het vriendelijke personeel, viel het verblijf in het hotel ons tegen.

Op de site van het hotel wordt de omgeving omschreven als een groen gebied. Dankzij branden e.d. is er van die groene omgeving helaas weinig over. Het restaurant van het hotel heeft een dakterras, wat ook te zien is op de foto's op booking.com, maar dit terras wordt helaas (momenteel?) niet gebruikt. Het hotel had vroeger een heel gezellige poolbar, ook te zien op de foto's, maar deze poolbar is helaas veranderd in slechts een wit partytentje, dat tijdens ons verblijf ook niet gebruikt werd. Voor gebruik van het zwembad wordt tevens vijf euro per persoon per dag gevraagd, hoewel je niet de hoofdprijs betaalt voor een kamer in dit hotel, leek dit ons toch ietwat overbodig. Het terras waar je een drankje kunt drinken of kunt lunchen is oké, het is alleen jammer dat het grenst aan de parkeerplaats en er slechts wat boompjes staan als tussenscheiding, dit is niet erg gezellig zitten. Hoewel het personeel echt z´n uiterste best deed en erg vriendelijk was, gaf het hotel een redelijk vervallen indruk (scheuren in de muren, verf die afbladdert, een toiletbril die op half 11 hangt) en was met name de badkamer ook niet erg schoon. Wij hebben dit hotel geboekt aan de hand van een eerdere, hele positieve (!), ervaring van wat jaren terug toen dit hotel nog tot de keten van Melia hotels behoorde. Het hotel behoort inmiddels niet meer tot deze keten, maar is nu een Regional hotel en helaas is ons verblijf niet geworden wat we ons erbij voor hadden gesteld.

Het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt is niet heel erg uitgebreid, maar prima van kwaliteit. Wij hebben één avond in het restaurant van het hotel gegeten en dit eten was goed van kwaliteit en had een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het hotel ligt wat verder van het centrum af, maar heeft een pendeldienst (waar vantevoren geen plekje voor kan worden gereserveerd in tegenstelling tot de informatie op booking.com) waarmee je voor twee euro per persoon (one-way) of drie euro per persoon (retour) naar de halte vlakbij het Vaticaans Museum wordt gebracht.

Veel gezien van rome..kom zeker terug maar niet bij dit hotel.

Dat er bij het zwembad maar beperkt plek was..als ik dit had geweten had ik zeker niet dit hotel geboekt. Het is vrij oud van binnen en niet allemaal even vriendelijk personeel.

Locatie was goed. Ontbijt goed maar simpel. Parkeer voorziening okey.

Matig tot slecht, kamer wel schoon maar faciliteiten ronduit slecht

Er staat nergens dat er betaalt moet worden voor het zwembad, wat dus wel zo is?? DaarnAast deed de airco het maar half en ziet alles er gedateerd uit. Ze adverteren met gratis shuttle naar Rome, deze kost 3 euro pp per dag

De prijs

Rustig en luxe verblijf

Locatie is erg achteraf, omgeving matig. Men vroeg 5 euro pp/per dag voor gebruik zwembad, wat niet was vermeld. Na tussenkomst door bookings.com netjes opgelost

Ontbijt was top, prachtige kamer, mooi zwembad. Shuttlebus naar het Vaticaan. Het was er rustig !

Goed hotel, maar met "addertje onder het gras"...

De basis prijs lijkt goed... maar tijdens het verblijf en met het afrekenen kom je achter een paar "addertjes onder het gras"; Zwembad/ biljart ed zijn níet inbegrepen bij de kamerprijs. Kost 5 euro per persoon per keer.. Dan touristenbelasting ...6 euro per persoon, per dag! We twijfelen of dit wel ok was eigenlijk... maar het telt allemaal snel op voor een gezin en geeft een totaal ander beeld van de eindprijs! Hadden we dat geweten, dan hadden andere (luxere) hotels vergeleken kunnen worden met dit hotel.

Makkelijk berijkbaar. Goede busverbinding met stadscentrum.

Prettig hotel buiten de stad Rome. Je moet alleen een dikke portemonnee meenemen.

Het ontbijt viel ons tegen. Gewone sneetjes brood waren er niet te vinden en de bolletjes die er lagen waren oud/hard. Vaak waren er dingen op. Of er waren geen bakjes voor de yoghurt, lepels, kopjes e.d. Om 10.15 uur werd het ontbijt ook al weggehaald, terwijl je tot half 11 kon ontbijten. We hadden dit hotel ook om het zwembad geboekt, maar daar moest je dan weer €5,- p.p. voor betalen. Alleen op een bedje liggen kostte me al €5,-. Dat heb ik dus niet gedaan. De prijzen op het terras zijn behoorlijk. € 6,- voor een biertje (400 ml).

De shuttleservice naar het centrum van Rome is ideaal! Voor €3,- p.p. werd je heen- en teruggebracht. De bus mocht alleen wat vaker gaan, want nu was er vaak ruzie in de rij voor de bus van half 12, omdat niet iedereen meekon. De volgende bus ging pas om 14.00 uur.

Slechte ligging

Veel te ver gelegen van de stad en openbaar vervoer ( metro en stadsbussen) zwembad apart te betalen. Ontbijt te duur.

Het was rustig in het hotel. Propere kamer en sanitair.

Zwembad niet bij de prijs in, onvriendelijk persone

Wij hebben expres een hotel geboekt met zwembad. Dat het iets verder van het centrum Was, namen we voor lief. Echter, bleek dat we iedere dag 20 euro voor het zwembad moesten betalen. Dit stond nergens van te voren. Erg slecht!! Grote teleurstelling.Personeel onvriendelijk en een drankje (cola) aan de bar was 6 euro.

Schoon

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Onze stedentrip met als doel Rome te bezoeken en alle bezienswaardigheden met eigen ogen te bewonderen en het was...

Hoge prijs ontbijt en alcoholische dranken en andere dranken

Rustig gelegen hotel net buiten Rome Bus transfer van het Hotel naar Down Town / Vaticaan.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

De kamers waren comfortabel en schoon.

Personeel heel erg onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Tijdens het in en uitchecken waren de medewerkers onderling in het Italiaans werk overleg aan het voeren. Er werd nauwelijks in de ogen gekeken en de communicatie was bijna onbeschoft. Slecht Engels gesproken tot bijna niets. Ik heb aan het einde van ons verblijf tegen de receptioniste gezegd " thanks for asking us if we had a pleasant stay" en het antwoord was okay.....

De kamers waren comfortabel en schoon. Ontbijt matig, de roereieren waren steeds nattig en snottig gemaakt. Er was geen afval emmertje op tafel waar men de afval restjes zou kunnen weggooien. Buffet werd niet aangevuld.

Shuttle bus naar Rome.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afgelegen. In de nabije omgeving niets te doen. Mogelijkheid tot huren fietsen en of scooter groot gemis.

Shuttle bus naar Rome.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Zwembad

Harde bedden Water koud daarna warm daarna weer koud Zwembad 5 euro pp per dag

Zwembad

Leuk hotel, groot, wel oude kamers, prima

Renovatie is nodig, oude kamers

Tijdens Check-in erg goed geholpen door een dame, namelijk Sofia. Mooie dagen kunnen hebben. Groot hotel

Goede kwaliteit ontbijt en prijs kwaliteit voor de kamer.

Zwembad was leeg en lag er erg verwaaloosd bij,

Goede kwaliteit ontbijt en prijs kwaliteit voor de kamer.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Eten was echt niet te eten

Eten was echt niet te eten

Redelijk

Chagrijnig personeel. Weinig behulpzaam. Shuttlebus te klein voor de mensen die zich aanmelden

Ontbijt goed als er borden waren

Rustig hotel met veel dingen te doen.

Persoon was onvriendelijk, we moesten betalen voor het zwembad terwijl dit niet afgesproken wasl

Rustig hotel met veel dingen te doen.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

ruime comfortabele kamer met goed functionerende badkamer.

wifi beperkt aanwezig en duur, zwembad dicht, Booking .com beschrijving van kameraanbod bleek niet correct. Daardoor onnodig een duurdere kamer geboekt die we overigens ook niet hebben gekregen. buiten het centrale taxigebied.

ruime comfortabele kamer met goed functionerende badkamer. goede schoonmaak shutlebus als je tijdig gaat staan wachten anders kan die vol zitten rustige omgeving

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

ontbijt was apart te betalen

een kamer waar de hele dag en nacht een geronk van een of ander lawaaierig toestel te horen was

ontbijt was apart te betalen

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Roma Aurelia Antica