3. Hotelbeoordelingen: Toscane

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ER VIEL NIKS TEGEN

HET ONTBIJT WAS EENVOUDIG

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Niet voor lichte slapers! Ideale locatie aan de boulevard.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is super gehorig. Wij sliepen op de eerste verdieping en werden elke ochtend gewekt door het afkloppen van de koffieresten en het geluid van klapperende borden in de ontbijtzaal onder ons. Het schoonmaakteam begint al vroeg en slaat heel hard met de deuren van de kasten in de gang. En je hoort iedereen op de gang. Niet ideaal voor lichte slapers dus. Er worden honden geaccepteerd in het hotel maar ook in de eetzaal en dat gaat ons wel te ver. Vooral als je ziet hoe een hond in de eetzaal tegen een kast aanplast en dat niet werd opgemerkt door het personeel. Uiteindelijk werd alleen de vloer schoongemaakt maar niet de kast zelf.. heel vies! De bedden en kamers zijn toe aan renovatie. Er prikte een veer uit het bed tegen ons aan, de ventilator hebben we maar uitgelaten want die slingerde zo erg tegen het plafond dat we bang waren dat die zou vallen. De badkamer is erg oud. Er is binnen een straal van een kilometer geen supermarkt om bijvoorbeeld water te kopen. Dus dan moet je in het hotel voor 2 euro per liter water kopen.

De locatie is super, direct aan het strand en bij een heleboel lekkere restaurants zoals bijvoorbeeld het heerlijke restaurant van Bagno Conte Rosso waar je korting krijgt als je bij Hotel Milani overnacht. Gemiddelde prijs voor een parasol op het strand is €30 per dag. De kamers werden elke dag schoongemaakt, schone handdoeken en er is een koelkastje en airco. Het personeel is heel vriendelijk en ze verhuren fietsen voor 10 euro per dag. Het ontbijt is prima, maar een beetje eentonig na een aantal dagen. Savonds is het heerlijk rondlopen op de boulevard waar veel winkeltjes, restaurants, gelaterias en marktkraampjes zijn.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2021

2,0
    Oud en smerig hotel met vriendelijke personeel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is oud en smerig

Vriendelijk personeel