Beoordelingen over Hotel Miralago 3-sterren

Via Noceta 2, 05038 Piediluco, Italië

#2 van de 3 hotels in Piediluco

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Schitterend uitzicht, heel gastvrij en vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Dat we moesten vertrekken

Schitterend uitzicht, heel gastvrij en vriendelijk personeel.ruime overdekte parking, Lekker en gevarieerd Umbrisch ontbijt, gewoon puur

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

mooie locatie maar update nodig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Het hotel en kamers zijn toe aan een update. De badkamer stonk door de afvoerputjes, er stond een derde bed in de kamer waardoor het erg krapjes aanvoelde. De eerste avond in het hotel gegeten wat goed het was. De volgende dag wilde wij 's-middags doorgeven dat wij weer gebruik van het restaurant gingen maken en er werd doodleuk gezegd dat dit gereserveerd was voor niet hotelgasten en dat we maar buiten een restaurantje moesten zoeken. Dit kan niet als hotel zijnde. Om 20.30 uur toen wij beneden kwamen was er toch een mogelijkheid om in het hotel te eten maar niet in de eetzaal. De keuken was wel weer goed.

De locatie is betoverend. Prachtig aan het meer.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

De ligging!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Het ontbijt kon beter, niet 'stipt' genoeg bij gehouden. De avondmaaltijden moesten door te weinig personeel bediend worden.

De ligging! De kamer kon er mee door, gezien de prijs. Overigens, nadat ik een andere kamer had gevraagd en gekregen. Een heerlijke keuken met een prettige prijs!

Heel mooi gelegen aan meer.
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Heel mooi gelegen aan meer. Geeft alles wat je van hotel verwacht, zonder exceptioneel te zijn. Bar/restaurant tegenover.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

een heerlijke plek om tot rust te komen!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Omdat we met een grote groep waren stelde de eigenaar (uitbater) ons een avondmaal voor dat door iedereen werd gesmaakt!

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Pracht vakantie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Ontbijt goed. Kamers goed Personeel uiterst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

De airco deed het niet en de koelkast was kapot maar wij...

Het zwembad was een beetje oud en de wanden waren niet zo schoon. Verder was het hotel een beetje onderkomen en kon wel een opknapbeurt gebruiken.De verf bladderde overal en de muren in de kamers zaten vol vieze vegen. Verder konden wij niet met een creditcard afrekenen ofschoon dat wel was aangegeven bij de boeking. Het was zaterdag en de banken zijn niet open. Je kunt ook maar 250 euro per dag afhalen en dus als wij geen cash hadden gehad, hadden wij niet kunnen vertrekken naar ons volgend hotel.

De airco deed het niet en de koelkast was kapot maar wij kregen meteen een andere kamer.

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Het terras en het overdekte gedeelte om te verpozen.

Het was er rommelig. De inrichting prima maar niet adequaat opgeruimd. De hotelkamer had achterstallig onderhoud.

Het terras en het overdekte gedeelte om te verpozen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Miralago