Beoordelingen over Miramare Hotel 3-sterren

Via Lunik, 73014 Gallipoli, Italië

#4 van de 19 hotels in Gallipoli

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Miramare maakt zijn naam waar!
    • Economy Tweepersoonskamer

niets.We kwamen voor de zee en op loopafstand hadden we een privé plek met bed en parasol.

riante luxe kamer.We hebben bij aankomst wel de kamer met uitzicht op zee genomen met terras We kregen ook een genius welkomstdrankje.

De vriendelijkheid, het schoon zijn van de kamers, de...

Alles is ons bevallen

De vriendelijkheid, het schoon zijn van de kamers, de rustige uitstraling, voor ons een top hotel voor een goede prijs

Nog te slecht voor één doortrek overnachting.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kleine kamer, slecht bed, erg instabiel en onrustig, matig - karig ontbijt in een ongezellige kelderruimte.

Een groot buiten terras

Prima en gastvrije tussenstop tijdens onze fly drive in het voorseizoen
    • Economy Tweepersoonskamer

Modern hotel, vriendelijke ontvangst met nuttige tips, zonneterras en plek op prive strand. Prima lokaal visrestaurant vlakbij

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Modern hotel aan de kust
    • Economy Tweepersoonskamer

Vriendelijke Engelssprekende ontvangst. Moderne uitstraling. Mooie kamer met goede douche

• Beoordeeld op: 1 september 2016

verassend
    • Economy Tweepersoonskamer

Bij het hotel hoort een stukje privéstrand met ligbedjes en parasols. Super relaxed. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Een fles bubbels bij aankomst!

De jacuzzi is niet voor alle kamers toegankelijk.

Een fles bubbels bij aankomst! Heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Het hotel ziet er erg goed en verzorgd uit met uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 13 mei 2015

Vriendelijk personeel (kopje cappucino bij aankomst, keuze...

Wifi gratis, maar 'server meestal niet bereikbaar'. Onvoldoende capaciteit ? Wat ongezellige ontbijtruimte (half onder de grond)..

Vriendelijk personeel (kopje cappucino bij aankomst, keuze tussen twee kamers..). Knap (vernieuwd) hotel, rustig gelegen, met rustgevend zicht op zee. Parkeren voor de deur (auto een must). Leuk terras met meubilair. Eindelijk een hotel met goede leeslampjes aan bed.

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

Wij zijn enthousiast over Gallipoli maar vonden het geen...

Onze TomTom leidde ons eerst verkeerd, naar een plek in Gallipoli zelf, maar Miramare ligt echt een stuk van Gallipoli af.

Wij zijn enthousiast over Gallipoli maar vonden het geen enkel probleem dat we een stuk buiten het stadje zaten. Zeker niet toen we 's avonds terechtkwamen in La Mazurella, een enorm druk visrestaurant met bedienend personeel dat zo van de boot leek te komen. Het papieren kleed op tafel is tegelijk menukaart, deed ons een beetje denken aan Simonis in Scheveningen. We hadden amper besteld of alles stond al op tafel.Logistiek een wondertje en super vers. Zelfs de zeeëgels waren fantastisch!

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Slecht ontbijt,kleine kamer geen uitzicht,hard bed