Beoordelingen over Modus Vivendi

Privata Serenella 34, 18038 Sanremo, Italië

#46 van de 88 vakantiewoningen in Sanremo

Kamer is groot en vanaf het balkon heb je prachtig uitzicht...
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Schoonmaak is maar 1 x per week, er staat niets om zelf schoon te maken, ook handdoeken en toiletpapier wordt niet gewisseld. Als je er om vraagt, krijg je het wel. De appartementen liggen zeker 2,5km van het centrum en liggen op de berg. Het is dus een behoorlijke klim! Ook het asfalt is erg slecht van de weg, dus kijk uit met de auto. Om te eten of voor boodschappen moet je altijd naar beneden.

Kamer is groot en vanaf het balkon heb je prachtig uitzicht over San Remo en de zee. Het zwembad is fantastisch, schoon en groot. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Lekker rustig. Wij zouden er zo weer naar terug gaan.

Sanremo, zeer mooie stad, kleine straatjes. Appertement Modus Vivendi goed voor een jong gezin
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De informatie over de infrastructuur laat sterk te wensen. De foto's zijn bedrog. De gekregen kamer voor 3 personen liet wat betreft ruimte sterk te wensen over. Te klein. 2 kookplaten en eigenlijk geen keuken. Afwasbak en kookvuur direct naast het bed. Het terras met zicht op de zee ligt direct in de zon, een zonnescherm of paraplu was handig geweest, helaas niet aanwezig met als gevolg veel te warm voor ontbijt op het terras. Ik noem dit geen appartement maar een kleine studio

De behulpzaamheid van het personeel

heerlijk zwembad en kamers waren goed schoongemaakt.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

weinig tot geen extra faciliteiten. Zeer beperkt ontbijt verkrijgbaar. Is eigenlijk geen hotel maar verhuurder van kamerappartementen. Ligt ver van het strand en centrum af af en is best een hele klim naar boven als je terug moet.

heerlijk zwembad en kamers waren goed schoongemaakt. Prima gratis parkeerplaatsen

Zeer vriendelijker baliemedewerkster.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Kamers bijzonder klein om met meer dan 2 personen op te verblijven en eerder gedateerd. Na een uitstap wensten we nog even in het zwembad te springen en te zonnen, maar om 6 uur vloog iedereen eruit en werdt het gesloten

Zeer vriendelijker baliemedewerkster.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Airco in appartement
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Er was geen woonkamer beschikbaar waardoor eea tegenviel qua ruimte. De tafel met stoelen op het balkon waren te klein voor 4 personen.

Airco in appartement

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Centraal gelegen met een goed uitzicht!
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Helaas constanteerden wij bij aankomst dat de koelkast op onze kamer niet functioneerde; we hebben dit aangegeven.. toch is het probleem niet verholpen, erg jammer! Daarnaast is de toegangsweg naar het hotel erg slecht.

Prima hotel! Goede mogelijkheden voor dagtrips naar onder andere; Genua, Portofino, Nice en Monaco. Het zwembad werd bijzonder goed onderhouden! De staff beheerst de Engelse taal goed.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Het hotel heeft vriendelijk personeel en het is overal...
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Er was geen ontbijt ook niets in de directe omgeving om te eten je moet eerst een berg aflopen daarvoor, en bij het zwembad kan je alleen frisdrank en ijs bestellen

Het hotel heeft vriendelijk personeel en het is overal schoon en netjes.

Uitzicht, parkeergelegenheid, groot balkon
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Keukenuitrusting was erg mager.

Uitzicht, parkeergelegenheid, groot balkon

Ruime kamer.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Steile toegang tot het hotel

Ruime kamer. Schoon en goed zwembad

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

prima appartement/hotel
    • Appartement met Uitzicht op Zee

stoelen op balkon mogen best wat comfortabeler en graag een parasol op balkon

net appartement met ruime parkeergelegeheid

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Fijne kamers met prachtig uitzicht
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Hotel had geen enkele faciliteit voor eten of drinken in tegenstelling tot wat was beloofd bij boeking

Fijne kamers met prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

Mooi uitzicht vanaf het balkon over zee en de omgeving.

De junior suite viel tegen, ze hadden het enorme balkon meegerekend in de aanduiding van de kamergrootte. Het weinige personeel is onvriendelijk. Eén dag was de kamer niet schoongemaakt en er waren dus geen schone handdoeken om te kunnen douchen. Het enige dat de receptionist zei was dat er meer mensen hadden geklaagd… Ontbijt redelijk, maar slecht bijgevuld en eentonig. Regelmatig waren er geen borden of bestek. Er zijn alleen kleine harde witte broodjes en veel zoetigheden. Wel 2 á 3 soorten kaas en wat vleeswaren, soms eieren. Veel wespen op sommige dagen. Er is maar één koffiemachine waar vaak rijen voor staan. De Wifi is nogal slecht. Niet overal in de kamer was evenveel bereik, op het balkon al helemaal niet. Regelmatig viel de verbinding uit. De toegangsweg naar het hotel is erg bochtig, af en toe behoorlijk steil en er is onredelijk veel wortelopdruk. Je moet laveren om de onderkant van de auto te beschermen tegen beschadiging en de vering wordt grondig getest! Parkeren gaat goed, er was ruim plek zowel overdekt als niet overdekt. Ondanks onze TomTom en onze autonavigatie was het hotel lastig te vinden. Let op de kleine witte bordjes die naar het hotel verwijzen, daardoor hebben we het uiteindelijk gevonden. Het zwembad wordt goed schoongemaakt, maar het water was in de ochtend ijzig koud. Maar goed, het was al september.

Mooi uitzicht vanaf het balkon over zee en de omgeving.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Hotel is keurig en schoon kamers modern en goed ingericht

Restaurant en zwembad gesloten stond in de informatie open tot 30 september En slecht bereikbaar kronkelende zeer slechte bergweg

Hotel is keurig en schoon kamers modern en goed ingericht

• Beoordeeld op: 8 september 2015

De gratis shuttledienst 4x per dag naar het centrum van San...

Tijdens ons verblijf van 1week begin augustus waren er 2 privé feestjes waardoor het zwembad al vanaf 17u gesloten was en er veel lawaai overlast s nachts was.

De gratis shuttledienst 4x per dag naar het centrum van San Remo.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Prima hotel met ruime kamer.

Bij het ontbijt waren vaak de glazen en het bestek op. Daar moest je dan op wachten. De kaas en worst stond niet in de koeling. Kamer had schoner gekund.

Prima hotel met ruime kamer. Zwembad had voldoende bedjes beschikbaar en er was de mogelijkheid om te lunchen.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Personeel echt super vriendelijk!

Elke kamer heeft rolluiken! Echt super! Maar als mensen ze open en dicht doen is het zeer rumoerig.

Personeel echt super vriendelijk! Mooie ligging, uitzicht op de bergen en zee! Weg is inderdaad hobbelig maar dit is prive eigendom van bewoners en niet gemeente. Als je rustig rijdr is het ok!

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Was prima wij zijn er 3 dagen geweest op door reis.

Niks !

Was prima wij zijn er 3 dagen geweest op door reis. Locatie goed, loopafstand alles goed bereikbaar, mooi uitzicht vanaf balkon, parkeren geen probleem, ontbijt genoeg keuze! Zwembad goed en mooi, bar in het zwembad top!

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Heel schoon hotel!

Ontbijt in ruimte bij t zwembad: betonnen(garage)vloer erg ongezellig. Achterstand in onderhoud van tuin,bloembakken,onkruid.

Heel schoon hotel! Mooi zwembad en entree. Aardig enthousiast maar jong personeel.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

Het uitzicht vanaf jet balkon .

Het ontbijt was een grote tegenvaller, dan was er geen bestek, dan waren er geen borden, dan weer de koffieautomaat kapot, nee, geen tweede keer meer voor ons. Parkeren is ook een ramp, altijd vol, scooters van personeel staan op parkeerplaatsen voor gasten . Geen gezellig hotel. Rommelig om de deur.

Het uitzicht vanaf jet balkon .

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

De internetverbinding was goed waardoor we gelukkig in staat...

Wij hadden een half jaar terug al een kamer gereserveerd mét zeezicht maar we kregen een kamer met "muurzicht". Op 1 mtr. vanaf onze schuifpui één hele hoge grijze muur. Bij inchecken vertelde men ons dat ze helemaal vol zaten en daarom geen zeezicht kamers meer hadden maar dit was wel het andere uiterste. En bij reservering waren de zeezichtkamers nog wel vrij. Wij raden dit hotel echt niemand aan. Ook het ontbijt was heel slecht. We hadden voor 4 nachten geboekt maar zijn na 1 nacht weggegaan.

De internetverbinding was goed waardoor we gelukkig in staat waren een ander hotel te zoeken.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

- parkeergelegenheid in de parkeergarage onder het hotel

De slechte steile weg naar het hotel vol hobbels

- parkeergelegenheid in de parkeergarage onder het hotel - goede wifi verbinding - mooi uitzicht door de hoge ligging

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

prachtige kamer met balkon met zeezicht

de toegangsweg is echt niet te doen zonder dooreengeschud te worden in de auto. Het personeel spreekt, buiten de deskmedewerker, geen letter Engels. In de bar van het zwembad verstonden ze zelfs mijn kamernummer niet.

prachtige kamer met balkon met zeezicht San Remo is een echte aanrader

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

leuk zwembad

in het hotel viel er niets te beleven het busje van het hotel ging maar 3x naar het stad laatste om 18h een taxi van het stad naar het hotel 12,60€ er was een bar in de onthaalruimte maar die hebben we nooit open gezien

leuk zwembad voor de Italiaanse normen viel het ontbijt goed mee ruime kamers vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Gratis parking.

Kamer met zeezicht geboekt doch bij aankomst niet gekregen wegens 'volboekt'. Resultaat is dat we tegen een muur aankeken. Medewerking personeel 0. Ga maar klagen bij Booking.com. Putje van de douche is verstopt & stinkt enorm naar het riool. Ontbijt ondermaats.

Gratis parking. Rustig gelegen doch 20min wandelen van het centrum. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

fabelachtig uitzicht, heerlijk zwembad, comfortabele en...

hobbelige weg, en daardoor moeilijke connectie met stad - geen restaurant-geen koelkastje

fabelachtig uitzicht, heerlijk zwembad, comfortabele en ruime kamers, perfecte netheid, en prima vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

goede prijs/kwaliteit zeer vriendelijk personeel, een...

is te ver afgelegen om te voet naar het centrum te gaan en er is weinig te beleven, anderzijds kan je er goed uitrusten

goede prijs/kwaliteit zeer vriendelijk personeel, een goed geleid hotel

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

mooi uitzicht vanuit de eenvoudige kamer en prima zwembad.

's-Avonds niets te doen, zelfs de bar is niet open. Is een hotel met mogelijkheden waar geen gebruik van wordt gemaakt. Naam niet waardig. Ontbijt is magertjes aangekleed. Het laatste stuk van de weg ernaar toe is erg slecht onderhouden. Ligt afgelegen.

mooi uitzicht vanuit de eenvoudige kamer en prima zwembad.

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Hotel is vervallen, was waarschijnlijk ooit een goed lopend...

Hotel is vervallen, was waarschijnlijk ooit een goed lopend hotel, maar de ziel is eruit. Niet alleen de locatie valt erg tegen, maar ook de faciliteiten. Zeer summier.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Vriendelijke receptionist / personeel

Het beloofde zwembad was in de revisie,gesloten dus !!! Hierom hebben wij ons verblijf verkort ! Ook geen buitenzitmogelijkheid. Slechte ,hobbelige toegangsweg.

Vriendelijke receptionist / personeel

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Eigenlijk alles.

We waren iets te vroeg in het seizoen. Niet alles is dan al open. Er is nog genoeg te doen, maar als je het leuk vind om wet beweging om je te zien, dan later dan 15 mei gaan. Ondanks dat hele leuke omgeving.

Eigenlijk alles. Het was een feest om daar te verblijven. Mooie kamers, hygienisch, heerlijk ontbijt, veel groen en heerlijk geurende bloemen, mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Zwembad zou tot 30 september open zijn.

Zwembad zou tot 30 september open zijn. Bar gesloten ijsmachine kapot. Ontbijt erg goed, maar niet genoeg tafels.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

De privé weg was erg slecht.

De privé weg was erg slecht.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Ruime kamer, lekker zwembad, goed ontvijt

Ruime kamer, lekker zwembad, goed ontvijt

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Aangenaam hotel, best rustig en mooi gelegen op de bergwand.

Aangenaam hotel, best rustig en mooi gelegen op de bergwand.

• Beoordeeld op: 19 juni 2015

ruime kamer en (receptie)personeel

zwembad, bar, restaurant en shuttlebus niet beschikbaar tot 13 juni. zeer slechte weg naar hotel.

ruime kamer en (receptie)personeel

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

ruime kamer - mooi zeezicht -heel behulpzaam ,vriendelijk...

ruime kamer - mooi zeezicht -heel behulpzaam ,vriendelijk personeel- prijs kwaliteit : uitstekend

• Beoordeeld op: 17 juni 2015

schone kamers

-zwembad pas open op laatste vakantiedag (12 juni) -zeer slechte locatie en toegangsweg -ontbijt matig -absoluut geen 8,1 waard

schone kamers

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

Great place !

Great place !

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

vriendelijkheid

toegangsweg moet dringend vernieuwd worden.

vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

modern hotel ruime kamers

moeilijk te vinden, weg hobbelig

modern hotel ruime kamers