Beoordelingen over Hilton Molino Stucky Venice 5-sterren

#200 van de 310 hotels in Venetië

• Betaald WiFi

6,4

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Top hotel in fantastisch historisch gebouw met geweldig zicht op de rivier en de stad,
    • Executive Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht

Heel erg goed hotel, ruime kamer , fantastisch zicht op de rivier en de stad, waanzinnig mooi historisch gebouw, top faciliteiten incl Spa m gym, roof top pool en niet te vergeten hele handige en comfortabele shuttle per boot naar het centrum.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker. Heel vriendelijke bediening. Wat me verder nog het meest beviel was het geweldige uitzicht aan het rooftop zwembad. Leuk ook al die foto's van het oude fabrieksgebouw waarin het hotel is gevestigd. Aanrader dit hotel.

Het ontbijt was top!
    • Executive Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht

Het ontbijt was top! Veel keuze uit diverse ontbijten. Ruime familiekamer en zeer goede boxsprings. Extra bed voor kind was geen enkel probleem. Uitstekende service en super schoon.

De locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De spa was deels dicht wegens onderhoud. De restaurants waren duur en onderbemand.

De locatie. Zwembad op dak. Bar en chillplek op dak. Stille omgeving.

Prachtig
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

het plafond was wat laag, dat vind ik persoonlijk niet zo fijn.

Mooi pand, mooie lobby en bar. Het zwembad had ik wat groter verwacht door de foto's maar was prima. Goed uitzicht ook vanuit het zwembad. Het ontbijt was goed en zeer uitgebreid. Voor ieder wat wils denk ik. Er is een bootje die namens hilton naar San Marco heen en weer vaart. dit was ook prettig.

Goede service en schoon
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

De prijzen van alles wat er nog bij kwam en we hadden vooraf aangegeven dat het onze huwelijksreis was maar er was niks aan gedaan

Goede service en schoon

De faciliteiten zijn fantastisch.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs-kwaliteitverhouding in de bar. Waar je overal in Italië rond de 20 of 30 euro moet betalen voor een prima fles wijn, betaal je dat in de bar een tientje voor een GLAS wijn. Overdreven.

De faciliteiten zijn fantastisch. Zwembad op het dak, skybar met geweldig uitzicht.

* supervriendelijke bediening
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

* geen gratis wifi * nogal erg amerikaans * soms luidruchtig door de vele groepen * duur ontbijt

* supervriendelijke bediening * personeel spreekt goed engels * eigen shuttledienst naar Venetië (mits toeslag) * hygiëne in de kamer en mooie kamers * zéér goede restaurants ih hotel

de ligging is prachtig, een bijzondere plek in Venetië.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht

prachtig historische maalderij volledig omgebouwd tot een marmeren zielloos Disneyland-achtig paleis. De ziel is er uit. Ondermaatse service bij het ontbijt en zwembad omwille van overrompeling vanwege congressen

de ligging is prachtig, een bijzondere plek in Venetië.

Ons verblijf in Venetië was geweldig en hotel was zeker goed maar geen vijf sterren waard.
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Wij waren twee uur te vroeg en kamer was nog niet klaar...geen probleem voor ons. Personeel aan de balie hielp ons al verder en vroeg ons de identiteitskaarten etc. Wij komen dan terug op het juiste uur en de kamer was nog steeds niet klaar????? Zonder enige uitleg???? Op voorlaatste avond werkte onze kaart niet meer op onze deur te openen...wij naar de balie...kaart was al uit het systeem gezet...???? Geen uitleg hiervoor, geen excuus Geen wifi op de kamer....dit voor een 5*hotel???? Kamer viel tegen. Wij hadden een executive kamer met kingsize bed geboekt....bed was zeker oke maar kamer viel tegen....zeer laag en beklemmend plafond...kleerkast was stuk...tapijt....geen uitzicht...

Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Eten was lekker. Shuttle van het hotel naar het centrum van Venetië

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Te kort
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

De kamer was niet top maar ok, bij het ontbijt was het fruit nog niet rijp maar wel heerlijke koffie en je kan steeds een eitje vragen aan het personeel!

De bar en het zwembad met een geweldige skyline! Alsook in het restaurant kan je lekker eten met eern prachtig zicht als je op het terras kan zitten.

Zalig hotel
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Geweldig ontbijt, bar boven was super! Heel mooi uitzicht + de vriendelijke bediening en zalige coctails! Ook het eten bij bacaromi is zeker een aanrader;

Goede prijs/kwaliteit
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Gratis bootshuttle heeft veel te lage frequentie. Moesten vaak wachten op volgende shuttle. Geen gratis wifi in hotel, echt niet meer van deze tijd...

Goede prijs/kwaliteit

Heerlijk Hotel met super ontbijt tot 11 uur.
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Wifi in de kamer ging niet goed, moesten naar de lobby voor Internet.

Heerlijk hotel. Super kamer gehad. Je kan hier ontbijten tot 11 uur. Bootshuttle naar venetie-centrum elke 40 minuten. Kost 6 eurp p.p. voor het ganse verblijf in het hotel en staat op de eindafrekening.

Het zwembad
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Uitzicht op een bouwvallige gebouwen.

Het zwembad

Mooi zwembad op het dak.
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Mooi zwembad op het dak. Per taxiboot kan je zo naar binnenstad Venetië. Heerlijke Nutella pancakes en wafels.

Ontgoocheld
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht

Onpersoonlijk, op alles toeslag betalen, verouderde kamer, ontbijtruimte is een donkere drukke zaal met amper daglicht

Geen topklasse

Zwembad area was dicht, sleets meubilair, te warm in de kamers.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

mooi gebouw
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de koffie (prijs en smaak)

mooi gebouw

• Beoordeeld op: 15 september 2017

standaard kamer viel tegen wegens geen uitzicht en stank in...
    • Kamer met Kingsize Bed

standaard kamer viel tegen wegens geen uitzicht en stank in de kamer ...hebben daarom gekozen voor upgrading naar andere kamer

fantastisch
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Hygiëne in het zwembad - geen douche voor alle bezwete mensen die erin gaan

Het ontbijt was onwaarschijnlijk lekker

De ligging en uitzicht

Goed.
    • King Executive Kamer

Lunch bar

Fantastisch. Uitzonderlijk vriendelijk personeel. Uitgebreid lekker ontbijt. zeer goede restaurants

topservice
    • Executive Suite met Kingsize Bed

topservice

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Echt slecht
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Vieze kamer, vlekken in de kamer, hele luidruchtige airco, slordig onhygienisch ontbijt,

Het zicht van venetie en de rust
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Plinten en hoekjes en kanten tapijt in gang moeten dringend gestofzuigd worden

Het zicht van venetie en de rust

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Uitmuntende locatie!

Ontbijt top

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Schoon

Ontbijt was niet top

Schoon Skybar Mooie locatie Mooi gebouw

Dit hotel is de naam hilton niet waard

Dit hotel is de naam hilton niet waard

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

de kamer was veel te druk ingericht.
    • Kamer met Kingsize Bed

de kamer was veel te druk ingericht. Badkamer was enorm klein.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Hygiene

Zie hierboven

Er lag een zeer oude tosti in de minibar - hiervoor is alleen excuus gemaakt -

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

De kamers waren heel lux voor een standaard kamer, de...
    • Kamer met Kingsize Bed

De kamers waren heel lux voor een standaard kamer, de faciliteiten en het dakterras was geweldig.

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

De locatie was super, iedere 40 minuten gaat er een shuttle...

De locatie was super, iedere 40 minuten gaat er een shuttle boat van Hilton naar de overkant, dit zit bij de prijs van de kamer inbegrepen. Het hotel heeft een mooi interieur, de kamer is ruim en schoon. Het ontbijt is heel uitgebreid en lekker (Engels ontbijt, Diverse verse sappen, dim Sum, rijst, vis, yoghurt, salami, ham, kaas, croissants, stokbrood, bolletjes, nutella muffins etc. etc). Op het dak is een bar waar een fantastisch uitzicht is. Hier kun je heerlijk drinken onder het genot van een hapje wat bij de drank inbegrepen zit. Het hotel ligt op een rustige locatie met een mooi uitzicht. Wij hadden ook gratis WiFi op onze kamer. Veder is er WiFi in de lobby van het hotel, en kunje beneden ook gratis achter de computer en printer.

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

Bij aankomst werden we op een vriendelijke ontvangen.

Bij aankomst werden we op een vriendelijke ontvangen. Schitterende kamer met gratis wifi! Het ontbijt is perfect! Uitzicht vanuit de skybar adembenemend mooi. De shuttle boot was altijd exact op tijd. Bekwaam personeel, top locatie,

• Beoordeeld op: 31 december 2015

personeel super vriendelijk en gastvrij

jammer dat de kamers zo gehorig waren, je kon echt alles letterlijk verstaan van de kamer naast u anders top hotel

personeel super vriendelijk en gastvrij

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

De locatie is fantastisch en er is een shuttle naar het SM...

Vergeet niet het do not disturb kaartje aan de deur te hangen als je uit wilt slapen.

De locatie is fantastisch en er is een shuttle naar het SM plein.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Na onze klacht over nevenstaande, werd ons ter compensatie...

Boven onze kamer werd op zaterdagavond tot diep in de nacht een party gegeven waardoor onze nachtrust als gevolg van geluidsoverlast van voortdurend wc gebruik en klikklak van hakken en geschreeuw enorm werd verstoord. Kamer 628 kan naar onze mening niet verhuurd worden als het hotel weer een party organiseert voor gasten en locals. Bij aankomst ontbraken: lamp op nachtkastje, badslippers, badjassen, haardroger. Prullenbak in badkamer was defect. Het hotel prijst zichzelf aan als rustig. Dat was het die avond en nacht dus absoluut niet!

Na onze klacht over nevenstaande, werd ons ter compensatie een diner aangeboden, als ook excuses gemaakt. Ontbrekende zaken werden meteen gebracht. De plek van het hotel en het gebouw zelf zijn geweldig.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

de locatie en de service met shuttle naar het centrum, het...

Geen haardroger en geen badjas in de kamer voorzien en dit toch voor een dure kamer!

de locatie en de service met shuttle naar het centrum, het zwembad op het dak.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Locatie en bed en de restaurants

Betalen voor WIFI en matige Spa voor een duur "5 sterren" hotel is onaanvaardbaar. Ontbijt niet 3 sterwaardig

Locatie en bed en de restaurants

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

De goeie shuttleservice van en naar San Marco.

De mix van het clienteel - onverzorgde lawaaierige mensen - zonder tafelmanieren - het feit dat de executive service zowat voor iedereen in het hotel voorzien was ... dus ook daar geen rust, geen aangevulde voorraden, slecht aanbod.

De goeie shuttleservice van en naar San Marco.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Service personeel goed.

Kosten eten en drinken aan de hoge kant. Dat je extra moet betalen voor WiFi op de kamer, prijzen kamer zijn al stevig zou hierin moeten zitten.

Service personeel goed. Door een lekkage moesten we verhuizen, kreeg een super suite aangeboden, geweldig opgelost Hilton.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Dat we weer naar huis gingen.

Veruit het slechtste ontbijt wat ik heb gehad ten opzichte van andere Hiltons waar ik ben geweest. Heel weinig keuze, roerei te ver aangelengd zodat het 1 papperige bende werd en een gekookt eitje van 10 min. werd na 3x vragen rauw aan tafel bezorgd. Tevens was het zwembad waarmee ze uitgebreid adverteren 2 van de drie dagen gesloten toen we er gebruik van wilde maken ivm een Prive evenement.

Dat we weer naar huis gingen.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

De ligging was formidabel, vlak naast het water met het...

De prijzen in het hotel, oa van het restaurant, de WIFI, het ontbijt op de kamer. De pendelboot was gezegd gratis te zijn voor gasten, maar bij de afrekening werd toch een toeslag gerekend voor het gebruik van de boot.

De ligging was formidabel, vlak naast het water met het centrum van Venetië aan de overkant. Een pendelboot bracht je om de 10 à 20 minuten naar de overkant.

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Perfecte locatie om Venetie te bezoeken en vanaf hieruit...

Jammer dat de Wifi in de kamers niet gratis is.

Perfecte locatie om Venetie te bezoeken en vanaf hieruit kunnen prima dagtochten gemaakt worden. De gratis shuttle brengt je snel naar de overkant of San Marco. Met een dagkaart voor de vaparetti kom je werkelijk overal.Hotels op het Lido geven geen Venetie gevoel!

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Het unieke aan het gebouw;

Kamer werd in drie dagen niet gestofzuigt; badkamer niet gekuist; niet HILTON waardig.

Het unieke aan het gebouw; het was vroeger immers een industriële bloemverwerkerij. Prachtig gerenoveerd!

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

Ontbijt is uitstekend en personeel in vriendelijk en...

WiFi kost 20 euro per dag, kamer was niet schoon er lag stof en de ramen waren lange tijd niet gezeemd. Toiletten in de lobby waren na schoonmaak nog smerig.

Ontbijt is uitstekend en personeel in vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Zeer prettige ligging!

Het ontbijt was wel erg amerikaans.

Zeer prettige ligging!

• Beoordeeld op: 8 november 2015

rustige ligging.

rustige ligging. vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Echte aanrader!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

mooie liging

prijs raam open muggen

mooie liging

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

De locatie van het hotel is erg leuk, mooie kamers, heel...

Het zwembad is klein, wel een fantastisch uitzicht

De locatie van het hotel is erg leuk, mooie kamers, heel goed ontbijt

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en goede kamer.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en goede kamer.

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Voorbeeldig personeel, voorbeeldige service en prachtige...

Het zwembad is niet echt om te zwemmen.

Voorbeeldig personeel, voorbeeldige service en prachtige ambiance.

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Skyline bar aan de pool met spectaculair uitzicht

De prijzen

Skyline bar aan de pool met spectaculair uitzicht

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

De kamer zelf was prachtig, maar niet per se de prijs waard.

Het eten leek nergens naar: meest minimalistische én duurste Caesar's Salade ooit.

De kamer zelf was prachtig, maar niet per se de prijs waard.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Dit is de 2e maal in dit hotel.

Dit is de 2e maal in dit hotel. De eerste keer was merkelijk veel beter.

• Beoordeeld op: 1 april 2015

achteraf werden er verschillende extra kosten in rekening...

achteraf werden er verschillende extra kosten in rekening gebracht?

• Beoordeeld op: 13 maart 2015

uitgebreid ontbijt, mooie kamer, goede verbinding met...

geen gratis wifi op de kamer

uitgebreid ontbijt, mooie kamer, goede verbinding met shuttleboot.

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Ideale ligging net buiten centrum.

Ideale ligging net buiten centrum. Gratis pendelboor.

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hilton Molino Stucky Venice