Beoordelingen over Hotel Montemezzi 4-sterren

Via Verona 92, 37068 Vigasio, Italië

#1 van de 2 hotels in Vigasio

Prima verblijf met heerlijk ontbijt. Een aanrader!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluidsisolatie van de kamer. Moeilijk om parkeerplaats te vinden als we wat later toekwamen. (Wel nog mogelijk in garage aan 2€ per nacht)

Heerlijk ontbijt met broodjes, kaas, charcuterie, tomaat, chocoladekoeken, croissants, taarten, eieren met spek en worstjes, fruitsap, verse fruitsla, yoghurt, cereals, ... Heel vriendelijk onthaal. Richtlijnen gekregen voor ons bezoek aan Verona. Mooie ruime kamer. Alles was prima.

Het is een prima hotel, wij overnachten er altijd maar 1...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eten in het restaurant is lekker maar in verhouding wat aan de dure kant.

Het is een prima hotel, wij overnachten er altijd maar 1 nacht omdat we op doorreis zijn, maar de kamers zijn netjes en het personeel is vriendelijk.

Zeer veel waar voor je geld.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Omdat het hotel een deal heeft met een aantal reisorganisaties (b.v. Hongaars en Israelisch), wordt het hotel aangedaan door grotere groepen die in bussen aankomen. Dit geeft lawaai en enige overlast in de algemene ruimten. In onze kamer hebben we er echter geen last van gehad. De airco doet niet helemaal wat je instelt. Is wellicht aan renovatie toe.

Bij binnenkomst word je hartelijk en gemeend begroet door de enthousiaste dames achter de balie. Professioneel word je door de intake geleid en vlot heb je je sleutel. Op de vraag of ze me konden helpen met het invriezen van koelelementen om de drankjes onderweg koud te kunnen houden gaf men aan dit probleemloos voor me te kunnen regelen. De volgende ochtend, vlak voor vertrek, kreeg ik de elementen diep ingevroren terug. Dikke prima dus. De kamer is ruim met een goed en lang bed, er is een keurige badkamer en je hebt een koelkast om wat fris, wijn en bier koel te kunnen houden. Helaas heeft de tv alleen Italiaanse zenders. Het ontbijt is ruim en veel, eet je buik maar rond. Op loopafstand (ga linksaf richting rotonde en je kunt de zaak aan de overkant van de straat al zien), is een prima en betaalbare pizzeria. Nog goedkoper, omdat je dan geen bestekkosten e.d. hoeft te betalen, is daar pizza's ophalen en opeten op je kamer. De prijs voor de kamer is nog wel de grootste verrassing, echt een koopje! Als doorreishotel of voor het bezoeken van Verona een uitstekend alternatief.

Heerlijk hotel voor een aantal dagen, dichtbij Verona, rustig gelegen. Komen graag nog eens terug!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was goed, maar er waren alleen veel vliegen tijdens ontbijt en diner. Ontzettend hinderlijk en ook onsmakelijk, want ze zaten ook op de vleeswaren, het fruit en het brood. Dit zou makkelijk te verhelpen zijn met een zgn. blauwe vliegenlamp, welke ontbrak.

Kamers waren ruim, schoon, met prima bedden én hoofdkussens. Badkamer is royaal te noemen. Airco was in deze periode onontbeerlijk (35 graden). Ontbijtbuffet super, producten werden steeds aangevuld. Ook het diner (22 euro p.p.) was meer dan goed. Parkeergarage voor 2 euro per dag was ook fijn en echt niet duur te noemen.

Hotel voor de doorreis naar het Trasimenomeer.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeer gelegenheid is iets minder. Je moest achter het hotel parkeren als er geen plaats meer was voor de deur. Dat was een klein stukje lopen.of in de garage tegen betaling.

Kamers netjes en schoon. Ontbijd uitstekend. Veel beter dan verwacht. Zeker voor die prijs. Echt een aanrader voor iedereen.

Opnieuw een prettig verblijf gehad.

Eigenlijk niks. :)

Waren hier al eerder geweest en opnieuw een prima overnachting gehad op onze reis naar het midden van Italië. Vriendelijk ontvangst, schone kamer/badkamer, heerlijke cappuccino en een uitgebreid ontbijt. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Excellent hotel.

Echt niets.

De kamer was prima. Een fles rode wijn de echt lekker was. De prijs 45 Euro incl ontbijt was werkelijk voor niets. Als je vroeg ging dinneren kreeg je 25% korting. Het restaurant was prima. Dus in het algemeen prima hotel en prima restaurant.

Heerlijk verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij kwamen in de avond aan en toen waren er eigenlijk geen parkeerplaatsen meer buiten. We konden wel in de garage parkeren voor € 2,00 per dag, maar deze was erg steil. Het ontbijt op de eerste ochtend was wel erg traumatisch. We hadden de pech dat we precies gingen ontbijten toen er ook een paar groepen (van busreizen) aan het ontbijten waren. Het leek wel een slagveld. Er was niets meer. Geen kopjes, kommetjes, vieze tafels etc.

Het hotel is ruim opgezet, een royale receptie bij binnenkomst met daarachter een lobby met een bar. De kamer (wij hadden een standaard kamer) was enorm ruim en schoon. Er was een goed bed, nog betere kussens, een snoepje op het kussen en badslippertjes. Lekker uitgebreid ontbijt (op de 2e dag) en vers gemaakte cappuccino!

De afgesloten parkeergarage was top!

We hadden een familiekamer geboekt, maar dit was een standaard tweepersoons kamer met twee klapbedden......deze waren niet heel comfortabel

De afgesloten parkeergarage was top!

goed hotel, jammer van het slechte restaurant gedeelte

Het personeel in het restaurant was erg onvriendelijk. Er zaten constant vliegen in het restaurant en natuurlijk ook op het eten wat niet smakelijk was. Bij het aankomen in het restaurant voor het ontbijt waren er geen propere tafels vrij. Alle dagen identiek hetzelfde ontbijt, jammer...

Het personeel aan de receptie was supervriendelijk en de propere kamers, met dank aan de poetsvrouwen.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Heerlijk verblijf tijdens onze lange reis door Italië.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel. We hebben er zowel op de heenreis als de terugreis overnacht. Alles lekker schoon, prima bed en badkamer. Ook het uitgebreide ontbijt smaakte goed. Toen wij er waren, was het vrij druk op de parkeerplaats, maar voor 2 euro konden we de auto in de ondergrondse parkeergarage zetten. Wij komen hier zeker terug.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, kamers netjes en schoon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco in het hotel had moeite om de kamer koel te houden.

Het ontbijt was goed geregeld enkel de koffie uit de automaat is ver beneden Italiaans peil. Gelukkig kun je ook echte koffie krijgen maart deze komt als extra op je rekening.

Goed, maar afgelegen hotel, eigen vervoer is eigenlijk noodzakelijk.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel in het restaurant mag wel wat persoonlijker en vriendelijker. Bij het diner was Sonia erg afstandelijk en amateuristisch. Ik begrijp niet waarom zij hier werkt. Ik kreeg Coca-Cola Zero terwijl ik daar niet om had gevraagd. Na mijn eerste slok proefde ik het meteen. Geen "eet smakelijk", alles naar wens en "heeft het gesmaakt". Kalende man zonder naambadge ook niet vriendelijk. Mijn bord was leeg, maar mijn vrouw had nog een beetje risotto op haar bord. Hij vroeg of IK klaar was, en haalde vervolgens snel BEIDE borden weg, zonder iets aan mijn vrouw te vragen of zelfs maar aan te kijken. Na de Second Course hebben we heel lang zitten wachten, maar niemand die naar ons toe kwam. Toen zijn we opgestapt en op het terras gaan zitten. Het heeft nog meer dan een half uur geduurd voordat onze tafel werd afgeruimd, zo zagen we vanaf het terras. En dat terwijl we een 3-gangen diner hadden gereserveerd. Er kwam ook niet even iemand op het terras vragen of we nog een dessert wilden, of dat er iets niet naar wens was. Zeer ongeïnteresseerd gedrag. Natuurlijk hadden we zelf actie kunnen ondernemen, maar het personeel hoort ervoor te zorgen dat dit niet nodig is. Diner op zich was wel smakelijk. Bij het ontbijt amateuristisch, slechte bevoorrading van kopjes e.d. Personeel meestal wel vriendelijk tot zeer vriendelijk.

Zeer vriendelijke en behulpzame receptionisten. Ook Frederico was uitermate vriendelijk, behulpzaam en attent.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prima hotel om Verona te bekijken!

De gratis mini bar had alleen water en de snackbox was fruit😂😂😂 beter alternatief! Je verwacht alleen wat anders. Ik denk dat booking.com dat niet goed begrepen het.

Alles goed! Schoon en ruim. Badkamer met douche. Prima bedden. Heerlijke fles wijn op de kamer (arrangement)

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Een tien plus

Alleen maar pluspunten

Een 10! Een van de weinige keren dat ik een 10 geef. Kwaliteit prijs absoluut de beste. Grote mooie nette kamer met water fruit en fles wijn. Bij uitcheck een flesje water en zakje rijst gekregen. Restaurant lekker en niet duur. Iedereen heel attent. Tot de volgende keer.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Fantastisch hotel, ongekend voor deze prijs

Ontbijt is geweldig; genoeg keuze aan zoete broodjes, roerui met bacon en brood en beleg. Tevens is er een fantastische koffiebar (eerste kopje gratis, daarna €1, automaatkoffie wel onbeperkt). Hotel is erg strak gerenoveerd. Nette kamers, alles schoon en genoeg faciliteiten. Elke dag kamers netjes schoongemaakt. Voor dit geld krijg je nergens iets beters. Locatie was voor ons een prima uitvalsbasis voor een weekje vakantie in Italië.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

De prijskwaliteitverhouding is excellent.

De afstand tot Verona was groter dan verwacht, maar dat verklaart ook de gunstige prijs vermoedelijk. Het ontbijt was prima, we misten een beetje vers fruitsap, maar dat is natuurlijk een detail. De rest was heel volledig, glutenvrij enzo.

De prijskwaliteitverhouding is excellent. De kamers zijn goed. Het personeel is vriendelijk.

Prijs/kwaliteit ideaal

Afgelegen

Ruime kamer

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een bus met nogal luidruchtige inhoud!

Ruime kamer met prima prijs kwaliteitsverhouding voor ons...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruime kamer met prima prijs kwaliteitsverhouding voor ons als overnachtingshotel op doorreis. Prima ontbijt met veel keuze

Geweldig verzorgd en zeer netjes verblijf. ontbijt heel uitgebreid!!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

mooie verzorgde kamers, ontbijt heel uitgebreid, parkeergarage, op doorreis!! prima loatie

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Dit is gewoon een 10 voor personeel , eten en kamer in...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit is gewoon een 10 voor personeel , eten en kamer in verhouding tot prijs / kwaliteit

vacantie

lechte koffie

zeer goed ontbijt toch slechte kofie ,goede koffie tegen meerprijs

SCHITTERENDE STOP ALVORENS EEN VROEGE VLUCHT UIT VENETIE

BIJZONDER PRICE-QUALITY-FAIRNESS....GROTE KAMERS EN BEHOORLIJK ONTBIJT

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt had ruime keuze maar onvoldoende kopjes, borden, glazen.

Goede kamer

Fijn

Vooral het personeel was zeer klantvriendelijk, waarbij vooral Mauro een voorbeeld is voor velen.

Vriendelijke mensen
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nachts het lawaai op de gang

Vriendelijke mensen

Zeventje

Personeel

Ruimte

voor tussen stop van een lange reis is prima, lekker om uit te rusten.

goei service, goed ontbijt en schoon, modern ingericht. Prima

Prima voor een doorreis!!

Dat er zoveel vliegen binnen in het restaurant waren.

Mauro, medewerker van het restaurant was een topper. Super aardig en behulpzaam :-)

Bediening bij ontbijt.

Vriendelijk heid behulpzaamheid medwerkers

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Prima hotel!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Kamers, bedden en douche waren super.

Helaas geen echte koffie bij het ontbijt.

Kamers, bedden en douche waren super. Uitgebreid en heerlijk ontbijt. En fijn dat onze auto met alle kampeerspullen in de afgesloten garage kon staan.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

goede rust .

ontbijt word slecht bijgevuld. weinig keus

goede rust .je hoor niets

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Ontbijt kan beter weinig keus

Ontbijt kan beter weinig keus

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

De ruime comfortabele kamer

De bediening in het restaurant was onpersoonlijk

De ruime comfortabele kamer

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.