Beoordelingen over Nascar Hotel 4-sterren

Viale Pedras, 08040 Santa Maria Navarrese, Italië

#2 van de 8 hotels in Santa Maria Navarrese

Een soort boetiekhotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon - Eerste Verdieping

We hebben een patio gekregen ipv balkon. Er hangt alleen een kattenpislucht. Gratis bedjes en een parasol op het strand alleen niet op de eerste rij bij de zee.

Een soort boetiekhotel. Goed ontbijt en prima restaurant. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

"Heerlijke dagen in Nascar Hotel!"
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon - Bovenste Verdieping

Ons verblijf in dit leuke hotel was zeer aangenaam en relaxed. De kamers zijn eenvoudig maar goed. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Het restaurant ligt erg mooi en het eten is voortreffelijk. Wij aten er alle dagen. Het strandje ligt erg dichtbij en er zijn bedjes met parasol ( deze zijn al voor je gereserveerd). De boottocht die het hotel aanraadde, was prachtig!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Ontbijt is degelijk maar niet uitzonderlijk. De fruitkorf dateerde waarschijnlijk al van enige dagen want het fruit was overrijp,of zelfs rot. Het hotel bevindt zich aan een drukke straat. De kamers zijn zeker niet geluidsdicht waardoor lawaai van buiten maar ook van de andere kamers hoorbaar is. Geen bar in hotel. Restaurant is van goede kwaliteit maar ook niet meer dan dat.

Hotel dicht bij het stadje. Eigenares is supervriendelijk alsook het personeel. Zeer behulpzaam

Supervriendelijke uitbaatsters

Wij verbleven hier maar 1 nacht en ik denk niet dat we de mooiste kamer gekregen hebben, ik vond het nogal aan de dure kant voor wat het was!

Supervriendelijke uitbaatsters, geven tips wat je kan gaan bezoeken in de buurt. Jammergenoeg hebben we de hele avond zonder elektriciteit gezeten, nu daar kunnen zij niets aan doen...maar misschien was een kleine compensatie welkom. Ontbijt is lekker en goed verzorgd!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Ontbijt heerlijk.

Restaurant erg goed, maar kleine porties en zeer aan de prijs

Ontbijt heerlijk. Locatie vlak bij het strand. Prachtig pand. Hele vriendelijke bediening.

Fantastisch verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon - Eerste Verdieping

NVT

Alles was goed fijn onbijt

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Echte Sardijnse sfeer.

Echte Sardijnse sfeer. Aardig personeel. Hier kom je tot rust. Zou er graag weer naar toe gaan.