Beoordelingen over Ramada Naples 4-sterren

Via Galileo Ferraris 40, Centraal Station Napels, 80142 Napels, Italië

#83 van de 158 hotels in Napels

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Toffe stad,lawaaierig,goed voor paar dagen maar echt de moeite.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt ok,kamers veel lawaai van straat,niet geluiddicht. Geen luchthavensercice gekregen omdat mail gekregen had dat het goedkpoper was taxi te nemen aan airport.In hotel 30€ en op AP 20€.Uiteindelijk moest bij aan komt 34€ betalen en Heb geweigerd,afspraak was 25€.

Een fijne week in een mooi en comfortabel hotel met aardig en kundig personeel.Heel centraal gelegen
    • Classic Tweepersoonskamer

Er is niets negatiefs over te zeggen.

Het Ramada is een heel prettig hotel. Mooie kamers, perfecte locatie, toch rustig, aardig personeel. Gewoon goed.

Prima hotel om een paar nachten in te verblijven.
    • Classic Driepersoonskamer

Prima hotel om een paar nachten in te verblijven. Kamers wel wat gedateerd en de airco werkte niet echt goed. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Vanuit het hotel een stukje lopen naar het oude centrum, wacht echt de moeite waard is. De metro zit om de hoek. En hiervan hebben we ook gebruik gemaakt.

de ligging naast station is goed.
    • Classic Tweepersoonskamer - Eenpersoonsgebruik

Vloerbedekking en behang sterk verouderd! ( veel vlekken op de grond etc) kamer 619 deed airco het niet. Vieze koffie bij ontbijt. Fruitsap niet lekker.

de ligging naast station is goed. ( lees: metro!) Receptie zeer vriendelijk , sprak goed Engels. Ontbijt heel veel keus zoete dingen ( taartjes etc). Wel vers gemaakt wortelsap! Dames s choonmaak werkten hard en grondig.elke dag nieuwe lakens en handdoeken!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Het avondeten in het restaurant was echt goed en niet duur!
    • Classic Tweepersoonskamer

Als je wilt pinnen dan kunnen ze er zonder reden een euro bovenop doen zonder te zeggen! Bij parkeren van de auto in de garage moesten wij onze autosleutel inleveren . Dat voelde even onprettig, maar dat is hun manier van doen en het is rima verlopen!

Het avondeten in het restaurant was echt goed en niet duur! Het personeel van het restaurant waren vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Ontbijt was prima.
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij het uitchecken vertelde de receptionist (man) in gebrekkig Engels dat ik niet betaald zou hebben. Dit had ik echter wel gedaan via I-deal. Mijn uitgeprinte versie van booking (in Nederlands) begreep hij niet en hij vertelde mij dat Booking alleen werkt met credit card en het principe i-deal niet kent. Hij bleef bij zijn standpunt en eiste dat ik zou betalen. Ik heb de manager er bij gevraagd en hij heeft de papieren nog een goed nagekeken. Daar stond keurig een notitie dat ik betaald had. Wellicht moeten jullie de hotels in het buitenland informeren over het principe i-deal.....Ik heb wel excuses gehad, maar ik heb na een paar leuke dagen het hotel boos verlaten.

Ontbijt was prima.

• Classic Tweepersoonskamer

Goed hotel op goede lokatie

Afstand tot centrum

Ideaal gelegen voor trein en metro Uitstekend ontbijtbuffet Prettige kamer

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Prijs kwaliteit prima

Prijs kwaliteit prima

• Beoordeeld op: 8 april 2015

Bedden (matras) kwaliteit waren erg goed.

De lokatie is prima wat betreft bereikbaarheid van het openbaar vervoer. Het gevoel van veiligheid achter het centraal station voor een vrouw alleen is niet best.

Bedden (matras) kwaliteit waren erg goed. Personeel heeft rekening gehouden met mijn wensen om een kamer te geven aan de achterkant van het hotel. Wij werden getrakteerd elke ochtend met super lekkere cappuccino en espresso niet van de machine in de zaal maar met veel zorg van de keuken gehaald!!

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Schone en ruime 2-persoons hotelkamer, mooie badkamer

Schone en ruime 2-persoons hotelkamer, mooie badkamer

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Houding van het personeel bij de reception, geuren in het ontbijtrestaurant, hygiëne van de badkamer en trage internetverbinding.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Zeer vriendelijk personeel.

Geen jus d'orange of andere sappen bij het ontbijt. Straatkant kamers ondanks gesloten ramen nog veel lawaai.

Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015