Beoordelingen over Grand Hotel Palace 5-sterren

Lungomare Mediterraneo 57, 91025 Marsala, Italië

#14 van de 17 hotels in Marsala

Aangename uitvalsbasis!

Zoals in de meeste hotels in Italië kan je enkel naar Italiaanse TV zenders kijken! EEN zender met internationaal nieuws in het ENGELS is heden een MUST! Alhoewel Er Wifi is, is deze soms zwak en zeer traag! Gezien de vele zonnige en warme dagen in Sicilië zou het geen luxe zijn om op de parking voor staanplaatsen in de schaduw te voorzien!

De stad Marsala is niet de stad waar de toeristen massaal en lang verblijven. Wij hebben echter Marsala, in July 2017, gekozen als uitvalsbasis om het zuiden en het westen van Sicilië met onze eigen wagen te verkennen. Wij verbleven dus 9 nachten in het Palace Hotel! Uitzonderlijk, maar een goede keuze! De kamers zijn verzorgd en hebben het comfort dat men van zo'n hotel mag verwachten. De auto kan je veilig op de grote private parking van het hotel zetten. Wij hebben enkel het ontbijt benut en vonden dat het voldoende gevarieerd was (zeker voor Italiaanse normen, eitjes moet je gewoon vragen). Voor de andere maaltijden is er in Marsala genoeg keuze. Alle restaurants bevinden zich op wandel afstand van het hotel! Het hotel heeft ook een groot, verzorgd zwembad. We vonden het dag na dag uiterst gezellig en verfrissend om na elke daguitstap zich in het zwembad te kunnen verfrissen!

Prachtig oud landgoed, perfect
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

Helaas was het restaurant en dakterras en bar gesloten en moesten we hiervoor weer op pad!

Kamers prachtig, hotel prachtig onderhouden, personeel zeer vriendelijk, en correct!

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Goed hotel maar geen 5 sterren.

Kamers zijn ronduit doorsnee. Hele kleine flatscreen TV met (alleen Italiaanse) storende zenders. Meeste kamers aan de achterkant liggen aan een drukke weg en een spoorlijn. Kamers zijn (ondanks de info van het hotel) niet geluiddicht. Het hotel is sfeerloos.

Op zich een goed hotel maar de 5 sterrenstatus wordt niet waargemaakt. Personeel is prima! Het ziet er allemaal prachtig uit.

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Kamers waren prima, hotel echt "oude glorie" maar...

Ontbijt lijkt heel wat ,maar stelt niet veel voor. Locatie waardeloos, buiten het centrum en tussen een stel verwaarloosde industriepanden.

Kamers waren prima, hotel echt "oude glorie" maar wel okay.

• Beoordeeld op: 15 april 2016

De staf van het hotel was vriendelijk(behalve de eigenaar...

Het ontbijt was vreselijk! ééN soort brood(moesten smeken voor extra)..saai, vuil(zie foto zoutpotje en foto deksel waar na 4 dagen nog steeds het woord vuil op stond!), elke dag exact dezelfde taarten en gebak(vanwege weinig gasten waarschijnlijk)..alleen een omelet kon gelukkig besteld worden..Een beetje fruit en charcuterie..wat alleen aangevuld werd als wij er om vroegen! Wij gaven meermaals tips..maar werd niet naar geluisterd! Het zwembad lag er belabberd bij, stoelen en tafels vuil(zie foto bar van het zwembad), geen service..De kamer in eerste instantie had achterzicht op het stort van het aanpalende pand, de luiken bleven niet vanzelf open door de wind..Hebben dan andere kamer gevraagd en mochten bij afrekening extra 80 € betalen voor exact dezelfde (vergane glorie) kamer..wel dit keer met zicht op de ingang! Ps. In de badkamer alleen een mager zeepje en shampoo en steenharde handdoeken voorzien..Echt geen luxe dus voor een 5 sterren hotel..Help! Wij voelden ons belazerd..! Jammer dat booking.com dit zo hoog aanprijst! Hoognodig dat jullie zelf een keer poolshoogte nemen..!!

De staf van het hotel was vriendelijk(behalve de eigenaar dan..die elke ochtend een tafel inpalmde voor zijn boekhouding tijdens de ontbijtservice!)

• Beoordeeld op: 24 november 2015

Mooie ruime kamer.

Het pover ontbijt. Wij moesten vroeg vertrekken en om.ahlf acht was er nog geen brood. Mijn mijn moest op zoek naar een ober om een tweede tas koffie te krijgen.

Mooie ruime kamer. Prachtig hotel.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Zwembad is top

Pover ontbijt. Foto's weggegeven kloppen niet met realiteit

Zwembad is top

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

Vriendelijk personeel.

Wat ver van centrum. Buurt niet echt geweldig

Vriendelijk personeel. Prima kamer. Goede airco.

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Stijl,netheid,

De ligging, het ontbijt,de bar.

Stijl,netheid,