Beoordelingen over NH Bologna De La Gare 4-sterren

Piazza XX Settembre 2, 40121 Bologna, Italië

#50 van de 99 hotels in Bologna

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Onpersoonlijk maar goed hotel op goede locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen flesje op de kamer, geen koffie en thee, geen waterkoker, alleen maar snacks en flesjes in lauwe koelkast te koop. Onpersoonlijke sfeer. Typerend: hoge desk in de receptie, je kunt alleen staand met het personeel spreken.

De locatie, weliswaar aan de rand van de binnenstad, maar toch nog centraal. Bij het station kan je prima ontbijten en een boodschapje doen. Het bed was uitstekend, er waren ook redelijk gemakkelijke stoelen (geen fauteuils). De kamer werd netjes verzorgd. Mijn kamer had een goed uitzicht op het plein. De kamer was vrijwel geheel geluiddicht.

Een teleurstellend verblijf wat betreft het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was donker en ouderwets voor een 4 sterren hotel.

Deze vestiging van N.H.Hotels is gedateerd en kan wel een new look gebruiken. Het ontbijt ,tegen betaling, is standaard en niet bijzonder. Zijn voornamelijk cruise gasten en congresgangers die de eetzaal bevolken. Het personeel is zakelijk en weinig vriendelijk. Geen hotel om aan te bevelen als je beter gewend bent voor een 4 sterren hotel.

De kamertemperatuur was NIET te regelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamertemperatuur was NIET te regelen. Met raam dicht ontzettend warm. Met raam open zo'n herrie dat je niet kon slapen. Ondanks HERHAALD aandringen werd er niets met de klacht gedaan. Collega's hadden dezelfde ervaring. Alleen degen die aan de binnezijde sliepen konden wel gelukkig hun raam opendoen zonder de herrie. NH in het algemeen prima. Hier ga ik nooit meer terug!

Prima uitvalsbasis voor city trip of zakenreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel voor een hele goede prijs. Noodzaak omdat onze vlucht was geannuleerd. Snel geboekt via Booking.com. Gratis ge-upgrade naar een suite op de 5e verdieping. Enorme kamer met dito badkamer. Heel erg vriendelijk personeel dat enorm hun best deed, bijvoorbeeld met tips voor een leuk restaurant in de avond / locatie voor ontbijt buiten het hotel.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

De nadelen overheersen.

‘s Nachts was er veel lawaai op straat, het leek dat de vuulkar een ganse nacht in de buurt rond aan het rijden was. Tapijt op de kamer was ook niet zo leuk, wegens allergie.

Onbijt was uitgebreid

Prima hotel op perfecte locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De temperatuur in de hotelkamer was veel te hoog en niet zelf lager te krijgen, dus regelmatig raam open gedaan ondanks de kou buiten.

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk en het hotel lag dichtbij, op loopafstand, van het oude centrum.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Schoon maar verder erg basic
    • Standaard Eenpersoonskamer

Hele kleine kamer. Portable bed, zo licht dat die bij elke beweging schuift. Ontbijt was zo druk dat alles op was enluidruchtig. Hotel is best duur, dus prijs/kwaliteit is niet goed.

Hotel ligt op prima locatie in centrum. Lobby is ruim en netjes. Kamer is schoon en douche is prima!

Aangenaam prettig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wetende dat je "voorzichtig" moet zijn met de minibar had ik toch niet verwacht dat er voor een Kitkat-reep €4,50!! gerekend wordt.

Goed bed!! Schone ruime badkamer.

prima hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

sfeerloze ruimte waarin het restaurant en de bar zich bevinden. Tip: voor uit een uitstekend diner, steek de straat over en op de gevel zie je Ristorante. Ga daar naar toe. Heerlijk eten in een sfeervollere kelderruimte.

Goed ontbijt, vlakbij het begin van de belangrijkste winkelstraat naar het centrum, prima (superior) kamer.

Matig hotel, alleen ontbijt en locatie goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers totaal niet onderhouden, slechte kwaliteit. Kamers erg warm, geen fatsoenlijke airco (verblijf is november en bloedheet in kamer)

Ontbijt niets op aan te merken. Locatie top

• Beoordeeld op: 16 november 2017

relaxt!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Indeling van de kamer niet echt optimaal maar door het verschuiven van tafeltje met tv prima te doen!

Fijne, grote rustige kamer aan de achterzijde. Kamer met koelkastje en veel kastruimte. Prima ontbijt met veel verse etenswaren, sappen en heerlijke broodjes, personeel vriendelijk en zeer behulpzaam. Van hier ben je in 15 minuten wandelen in het centrum.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Aangenaam hotel dichtbij het station
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was een probleem met de verluchting, maar dat was vrij snel opgelost.

Het ontbijt was indrukwekkend, niet beperkt tot de typische italiaanse zoetigheden. De kamers zijn proper en modern. De ligging is bijzonder handig voor het openbaar vervoer.

Heel goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Bologna.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een probleempje met het bad, dat tijdens ons kort verblijf technisch niet kon opgelost worden, ondanks de lofwaardige pogingen daartoe van een personeelslid.

Wij hadden een zeer mooie kamer met een ruim balkon, gelegen op de hoogste verdieping. Zeer mooie badkamer met douche én groot ligbad. Heel goed geslapen daar en vlak aan station (vb om met de trein door te reizen naar Firenze fluitje van een cent en goedkoop). Op wandelafstand van centrum en dicht bij alles. Verkwikkend en uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat een oude rotzooi!! Heb regelmatig in een NH hotel geslapen maar bij dit hotel is alleen de lobby NH waardig de kamers lijken wel van een ander hotel!!

Citytrip in Bologna
    • Superior Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed of 2 Eenpersoonsbedden en een Extra Bed (3 volwassenen)

Een beetje verouderd.

De vriendelijke en behulpzame staf en de locatie. Verder was er een (ingehuurde) beveiliger die onbeschoft was en niet behulpzaam. Een opmerking hierover naar de hotelleiding werd zeer adequaat opgenomen. Complimenten over de afhandeling.

Bologna is een aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kregen eerst een upgrade tegen betaling voorgesteld. Wegens te groot niet aanvaard en kregen dan een standaardkamer i.p.v. de superior die we hadden geboekt! Na discussie kregen we wel het juiste type kamer. Parking duur.

Mooie kamer (na discussie). Prima ontbijt. Zeer goede ligging. Parking vlakbij.

ontbijt was heerlijk, uitgebreid en vooral veel vers fruit.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed of 2 Eenpersoonsbedden en een Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Personeel is niet echt behulpzaam. Op de avond van aankomst in het hotel willen dineren, kregen een pizza van een willekeurig supermarkt een tosti en salade konden wij bestellen, erg teleurstellend vooral ook de prijzen! Bleek later dat er een grote groep was waardoor de kok niet voor ons kon koken!!! Vragen zoals welke bus of hoe naar de binnenstad werd afgedaan met een kopie van de binnenstad van de Bologna.

ontbijt was heerlijk, uitgebreid en vooral veel vers fruit. De accommodatie ligt heerlijk centraal en op loopafstand goed naar de binnenstad of met de bus. Na zelf op onderzoek gegaan en google ;) hebben wij een hoop mooie bezienswaardigheden van Bologna ontdekt. Kamer was schoon en groot, heerlijke bedden.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt.

Restaurant van het hotel was dicht op zaterdag en zondag. Maar genoeg restaurants in de omgeving.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Ruime kamer voor ons drieeen. Lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Zeer goed hotel met super vriendelijk personeel op een top locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gratis water op de kamer zou toch mogelijk moeten zijn. Er is een minibar maar betalend.

Uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel. Perfecte locatie om stad te verkennen én uitstappen te doen in de omgeving. Kamer was zeer goed, alhoewel niet in moderne stijl.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Geen aanrader, voelde me niet welkom
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit bleek een rokerskamer te zijn. In eerste instantie, toen ik binnenkwam had ik dit niet direct door en ben ik mij in de badkamer gaan opfrissen. Toen ik weer uit de badkamer kwam de rokerslucht me tegemoet. Omdat in het hele hotel hier en daar gewoon gerookt wordt (ongeacht of het wel of niet mag) viel het vanaf de gang minder op. Doordat ik de receptie niet als vriendelijker had ervaren durfde ik niet goed te gaan klagen. Het is schoon, maar het behang laat hier en daar los en in de kamer zitten er spatten/strepen op de muren. Voelt allemaal wat oud en krakkemikkig. De werking van de airco is niet duidelijk. Alles bij elkaar geen prettig verblijf, zal voor mijn volgende verblijf niet meer kiezen voor dit hotel.

Ik had een 'klassieke' kamer. De kamers zijn ruim. De televisie is enorm. Alles is schoon.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Uitstekende uitvalsbasis, waar de dag begint met een heerlijk ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer handige locatie, ruime kamer met airco en goed uitgeruste badkamer en uitstekend bed. Erg uitgebreid ontbijtbuffet, dat gedurig werd aangevuld, heel netjes.erg lekkere koffie! Personeel aan de receptie uiterst vriendelijk, behulpzaam , net als het personeel in de ontbijtzaal.

Gemakkelijk bereikbaar hotel zowel voor stadscentrum of voor...
    • Superior Tweepersoonskamer Nieuwe Stijl met 1 of 2 Bedden

Erg duur voor onpersoonlijk , zakelijk hotel. Kamers zijn 'used'. Dagelijkse hygiëne ok, maar algemeen , kan het wat beter opgepoetst.

Gemakkelijk bereikbaar hotel zowel voor stadscentrum of voor wie andere steden vanuit Bologna wil aandoen. Vlakbij station met ook sneltrein.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Heerlijk lang weekend in Bologna

In het restaurant van het hotel was het horecapersoneel niet zo goed opgeleid, maar dat gaf eerder aanleiding tot grappige situaties dan dat het zo erg stoorde🙂.

Heerlijk ontbijt. Zeer uitgebreid en fijn verzorgd. Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ligging perfect om de stad te bezoeken en toch even uit de grootste drukte. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Hotel vlak bij het centrum en openbaar vervoer,
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vriendelijkheid van het personeel was wat gevarieerd. De een is zeer zeer behulpzaam en de ander was wat stug.

Het ontbijt was super uitgebreid en werd steeds goed aangevuld

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Bologna de la Gare, een toplocatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ehm, ik zou het niet weten

De service van het personeel bij inchecken was uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam. Kamer was meer dan prima, ontbijt was helemaal OK. Locatie is top, vooral als je goedkoop van airport naar station Bologna wil reizen (hotel ligt naast station), en te voet het prachtige Bologna wil verkennen

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Zo goed dat het ontbijt was, zo slecht was de standaardkamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De standaardkamer was totaal niet goed: de muren zijn flinterdun en je hoort overal water stromen van douches of toiletten. Ook hoor je de airco ronken van de kamer van de buren.

Het ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

goede ligging, fijn hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er was maar 1 lift beschikbaar waarvoor gemiddeld 5 minuten wachttijd. Personeel is star en onvermurwbaar.. Tijdens het boeken via booking.com maakten we een fout in de datum. binnen 1 minuut na het maken belden we het hotel die niets wilde doen. Zelfs correspondentie van 3 emails mocht niet baten waardoor 400 euro voor niets is betaald. Wij waren van mening dat aangezien we binnen 1 minuut het hotel inlichtten ze toch in zekere mate coulant konden zijn.

Ontbijt was goed en de ligging is perfect: tegenover het station waar de bus van het vliegveld ook aankomt en op loopafstand van centrum

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Helemaal fantastisch

Helemaal niets

Receptie zeer vriendelijk. Upgrade gekregen. Rustige geluiddichte kamer met goede airco en perfect bed. Heerlijk ontbijt. Top gelegen

Goed voor één nacht op doorreis
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel te groot en onpersoonlijk

De lokatie vlak bij het station en binnenstad

Uitstekend hotel op loopafstand centrum!

Uitzicht op binnenplaats

Super ontbijt!

als we nog eens naar Bologna gaan dan boeken we zeker dit hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

betalen voor het gebruik van hun computer, echt niet ok

heerlijk rustige kamer, lekker ontbijt, vriendelijk personeel

Prachtig

Niets kende de stad heel goede matrassen en zeer proper

Alles prima

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goede locatie en ontbijt. Minder goede WiFi en douche. Kamer vrij donker.

WiFi en douche.

Ontbijt en locatie.

lekker groot 2 persoons bed.

warmte kamer ramen vallen dicht ; moet je iets tussen doen om open te houden. erg lawaaierig als je raam open doet

lekker groot 2 persoons bed.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Bologna en hotel schitterend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer uitgebreid ontbijt, voortdurend aangevuld. Kregen een ruimere kamer dan standaard voor dezelfde prijs! Hotel zeer centraal gelegen!

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sanitair uitzicht inrichting kamer veel minder dan op de website

Het bed

zeer goed

prima ontbijt

ok

ok

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Zeer mooie stad, hotel goed gelegen vlakbij de bushaltes naar stadscentrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker, de kamers OK, tapijt was wel aan vernieuwing toe..

Aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen toeristische info beschikbaar, geen koffie/thee op kamer, geen tafeltje om koffer op te plaatsen

Rustig , centraal gelegen, netjes

uitgebreid ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamers zijn net maar verouderd.

uitgebreid ontbijt.Hotel goed gelegen, centrum op wandelafstand.

wij hebben mede dankzij dit Hotel een geweldig weekend gehad!

geen koffie op de kamer

uitstekend ontbijt en de ligging van dit hotel

geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel. Goede locatie.

Dicht bij het treinstation en de bus naar de luchthaven !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dicht bij het treinstation en de bus naar de luchthaven ! Top locatie 10 min stappen naar het centrum

Niet nogmaals
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt sloeg nergens op, parkeren op eigen verantwoordelijkheid

Het ontbijt was zeer goed.

Het ontbijt was zeer goed. De kamer was erg ruim en beviel prima. Het personeel was erg behulpzaam en aardig.

Comfortable, maar in het total nogal prijzig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt en parking niet in de prijs inbegrepen

Central locatie en aangename airco

voldoende

Aanrijden naar hotel niet eenvoudig

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

de ligging

Ruime kamer, prima ontbijt, goede service aan de balie

Geluidsoverlast in kamer door kroeg aan overkant

Ruime kamer, prima ontbijt, goede service aan de balie

Fantastisch hotel voor iedere toerist of voor een zakkelijke overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen stopcontacten bij de nachtkastjes naast het bed.

Kamer was al voor afgesproken tijd gereed.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Ideale locatie direct aan begin centrum

prima tevreden.

Ideale locatie direct aan begin centrum

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Leuk hotel vlakbij het station! Op een korte afstand van de bezienswaardigheden van de stad.

Helemaal niets.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

prettige kamer en goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

uitstekend ontbijt; liggging bij het station

Leuk hotel

Kleine liften

Ruime kamer, uitgebreid ontbijt Airco hotelkamer werkte niet, zonder problemen andere kamer gekregen.

Ontbijt was niet inbegrepen Vroegen per persoon over de 20 euro voor

Ligging midden in de centrum

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Dicht bij het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te duur in vergelijking met het comfort.

Dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Comfort
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluid en airco die nog niet functioneerde.

Zeer goed hotel,al wat je nodig hebt voor een citytrip.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Ideaal voor een citytrip

Uitstekend ontbijt en prima bedden

Een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer behulpzaam personeel. Zeer hygiënisch Ligging uitstekend Voor herhaling vatbaar Fantastisch ontbijt

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Air conditioning toestel kon niet gestopt worden en maakte...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Air conditioning toestel kon niet gestopt worden en maakte veel lawaai, met als resultaat slapeloze nachten.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Ik vond het te duur voor wat geboden werd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Inchecken duurde langer dan gebruikelijk.

Beveiliger bij de voordeur

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Aanrader. Vlakbij het station en bezienswaardigheden.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De bedden waren te strak opgemaakt.

Er was een uitgebreid buffet wat dagelijks varieerde.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Kamer en vooral de hygiene in de badkamer

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Perfecte locatie, mooie ruime kamers en een heerlijk ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Perfecte locatie, mooie ruime kamers en een heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Voor hen die Ravenna en Padova willen bezoeken is dit dé plek!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

fantastische locatie voor hen die met de trein willen reizen en niet te ver van het centrum van Bologna willen zitten. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Aanrader .

Mooie en verzorgde kamers en ontbijt was zeer goed.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Prima centraal gelegen hotel

n.v.t.

Kamer was prima. Van alle gemakken voorzien. Ontbijt was super. Veel keus.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

De ligging en het uitgebreid ontbijt

De ligging en het uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 20 april 2016

De bedden sliepen heerlijk.

De ontvangst bij de receptie. Langer dan gebruikelijk wachten en heel erg zakelijk. Niet een warm welkom wat bij Bologna past!

De bedden sliepen heerlijk. De badkamer riant (in vergelijking met heel veel andere hotels). Ik snap werkelijk niet wat anderen te klagen hebben over het ontbijt. Er is van alles genoeg: fruit, smoothies, yoghurt, zaden en gedroogd fruit, zoetigheden, verschillende soorten brood en beleg, eieren en worstjes.

• Beoordeeld op: 4 april 2016

De ligging ten opzichte van de oude stad.

Personeel aan de ontvangst balie was naar mijn inziens niet al te enthousiast geen voldoende kennis van het engels ! deden wel hun best - bijleren !

De ligging ten opzichte van de oude stad. Uitstekend ontbijt, zaken die op waren tijdig aangevuld personeel in ontbijtzaal = vriendelijk

• Beoordeeld op: 3 april 2016

lobby prachtig, ontbijt prima, kamers ruim, lokatie heel...

Je kan zien dat NH het hotel heeft overgenomen van een andere partij. De begane grond is keurig gerestaureerd maar de kamers zijn ernstig gedateerd. Je hebt een prachtige grote tv maar die staat midden in de kamer op een tafeltje. kleuren zwaar gedateerd, kluisje kan niet simpel geprogrammeerd worden. Al met al zwaar outdated.

lobby prachtig, ontbijt prima, kamers ruim, lokatie heel centraal.

• Beoordeeld op: 17 december 2015

Ruime kamers

Gedateerde kamers (oude vloerbedekking, badkamer aan renovatie toe), geen 4 sterren.

Ruime kamers Goede locatie Uitstekend ontbijt Goed personeel Prijs/kwaliteit ok

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

gunstige ligging t.

Toch nog wel wat muzieklawaai van buiten. Ongevraagd een rokerskamer gekregen ontbijtzaal is niet echt berekend op grtoe aantallen

gunstige ligging t.o.v. station

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Vriendelijke service,

Vriendelijke service, Rustige schone kamer met heerlijke bedden, Snelle liften, Gevarieerd en heerlijk ontbijt, Op loopafstand van bus en trein.

Er zijn ook 38 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.