Beoordelingen over Grand Hotel Palazzo Livorno-MGallery by Sofitel 5-sterren

Viale Italia, 195, 57127 Livorno, Italië

#11 van de 23 hotels in Livorno

Gebaseerd op 2061 beoordelingen over dit hotel

Goed, maar meer van verwacht.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed en Uitzicht op Zee

We vonden een bruine contactlens in ons beddengoed en een gebruikt wattenstaafje op de vloer. De douche had een nare houten wiebelbodem (vlonder) en dat voelde eng aan. Op de 5e etage wilden we 's avonds laat nog iets drinken en we werden niet opgemerkt door het personeel, terwijl het helemaal niet druk was.

Enorm luxueuze kamer, met zalige bedden. Ruime kamer met uitzicht op zee. Prima airco.

Asociaal slechte bediening!
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

De bediening in het restaurant was zeer onvriendelijk. Zeer bot. Geen enkele ster waard van de 5 sterren! Het hotel is prima, maar loop met een grote boog om dit restaurant heen! Bediening is te arrogant om te vragen of het gesmaakt heeft!

De heer bij de receptie was vriendelijk. Mooie kamers en een mooi hotel.

Uitstekend gelegen hotel met grandeur maar gedateerd interieur en zachte bedden
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

WiFi heeft slecht bereik in conferentiezalen en vereist telkens opnieuw inloggen. Badkamer is zeer gedateerd en wordt een waterballet bij douchen in bad.

Uitstekend restaurant met adembenemend uitzicht over zee. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk!

Het eten van de restaurants in de omgeving
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

De onvriendelijkste receptionniste ooit, onvriendelijk zwembad personeel, zodra je opstaat om iets te eten is je bedje weg, zwembad oud en overal lek. Badkamer te vies voor woorden, douchevloer verrot en een vieze tempex plaat er over, zodra je douche aanzet komt er een hel onfrisse riool lucht!! Meerdere malen iets over gezegd maar word niets aan gedaan van andere gasten dezelfde klachten gehoord! Absoluut geen 5 sterren waardig, gedateerd en veroudert hotel zonder enige sfeer of vriendelijkheid na, op de kamermeisjes na die waten erg vriendelijk ! Helaas om de 3 dagen schone lakens en 1 dag zelfs helemaal niet schoongemaakt!!

Het eten van de restaurants in de omgeving

Prachtig sjiek hotel waar ik samen met mijn dochter enorm heb genoten.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed en Uitzicht op Zee

Het water van het mooie zwembad was wat troebel dus het zag er in het echt wat minder mooi uit dan op de foto's en er waren geen parasols. Dus het was best heet als je er langer wilde liggen. En je moest nog badlakens apart huren a 5,- per stuk..ook als je maar even kwam.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Het uitzicht van de kamer aan de voorkant. Het zwembad op het dakterras zag er super mooi uit. Ook leuk om sávonds de zon onder te zien gaan.

mismatch tussen niveau service en label luxehotel (4 sterren +)
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Bijzonder slechte service, onvriendelijk en ongeinteresseerd personeel. Toppunt was het in rekening brengen van EUR 5,- voor een handdoek bij het zwembad. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt in een hotel van 4-5 sterren. Lijkt wel of dit hotel op randje van faillissement staat dan wel bijzonder incapabel management heeft. Enige pluspunt was de kamer, welke prima was, alsmede de uitstraling van het hotel (prachtig gebouw op dito locatie).

Mooi hotel om te zien
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed en Uitzicht op Zee

Het zwembad is wel erg klein voor zo'n groot hotel. Als je even op het strand wil gaan liggen moet je eerst 6 euro entree pp betalen dan een parasol voor 10 euro en 2 ligbedjes zijn 20 euro. Totaal 42,00 euro kwijt voor paar uurtjes strand.

Kamers met zeezicht zijn geweldig.

Aanrader
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Eigenlijk niets aan te merken op het hotel zelf. Behalve dat er voor een hotel in die prijsklasse een toeslag is van 5€ voor een handdoek aan het zwembad, wat toch wat vreemd is.

Erg vriendelijk personeel, in tegenstellig tot wat men vaak aantreft in Italië.

Vergane glorie
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Zwembad is er klein en koud. Het barpersoneel was er star en kwamen niet eens bestelling opnemen. Dit in tegenstelling tot het receptie personeel. Deze waren zeer vriendelijk en behulpzaam. De staat van onderhoud is beneden alle maat en €5 per dag vragen voor een badlaken bij het zwembad is niet echt 5 sterrenwaardig!

Prima ontbijt, mooie locatie qua uitzicht en mooie kamer

Ontbijt goed, kamers schoon
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Kleine kamer klein raam uitzicht op parkeerplaats. Alles behalve uitzicht op zee heeft de misleidende benaming 'garden view' (uitzicht op tuin). Prijs kwaliteit beleving is daardoor slecht en teleurstellend.

Ontbijt goed, kamers schoon

Geen 5 sterren waard.
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Kleine (slaap)kamer, oude badkamer met vieze geoxideerde douchewand. Ontbijt was minimaal met te weinig personeel voor bediening en afruimen. Geen 5 sterren waardig. (Onze overige 4 hotels die we in onze vakantie hebben bezocht met 3 sterren waren veel beter)

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Heerlijk!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed en Uitzicht op Zee

Restaurant is ronduit slecht, personeel spreekt nauwelijks Engels.

Kamers groot en zeer comfortabel, zeer groot balkon. Ontbijt heerlijk en een fenomenaal uitzicht op zee.

Heerlijke bedden.
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Ondanks luxe, zou ik er niet langer dan een of twee nachten willen zitten. Zwembad op dakterras mooi maar niet groot.

Heerlijke bedden. Prachtige kamer. Restaurant op dakterras. Prachtig uitzicht. Ontbijt ook buiten op mooi terras. Een nacht geweest. Niet ver van vliegveld als je zoals wij laat 20.15 uur aankwamen.

Die 5e ster hebben we niet gevonden
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Vuile handoeken bij aankomst Livorno is een drukke stad, armoedige gebouwen naast het hotel Personeel traag Alles kost geld, zelfs de handoeken voor het zwembad, prijzen minibar over de top Voor 5 sterren weinig extra's buiten 4 sterren hotels Zwembad klein

Mooi gebouw, uitzicht op zee Goede bedden Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Kort verblijf
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

De matrassen waren aan vernieuwing toe en in de bad kamer als je de douche gebruikte stond de badkamer onder water

Het ontbijt was lekker niets op aan te merken Wij zijn daar blijven dineren was zeer lekker en verzorgd en een prachtig zicht en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Bedroevend
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Receptie, een zeer onvriendelijke receptioniste (Sylvia ) die je niet aankeek, wegliep, geen nota gaf, zich met collega's bemoeide, gritste onze kamerkaart uit de handen enz. En geen hulp met de bagage!

Nette rustige kamer, goed schoon

• Beoordeeld op: 8 april 2017

livorno, lelijke stad
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Locatie: Livorno is een lelijke stad, niets te zien Zwembad niet geopend in april, met 25 graden op de thermometer...

+ zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Aangenaam!
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Enorm verrast van de service! Nadat onze vlucht was afgeleid naar Bolongna ipv Pisa zijn we pas maar "s morgens om 9 uur aangekomen ipv de avond ervoor om 23u. Het personeel deed al het mogelijke zodat we nog wat konden slapen. Na een heerlijk onbijt mochten we naar onze kamer, die we later in de namiddag (16u/ 17u) mochten verlaten. De kamer was heel rustig en een heel goed bed. We hadden maar 1 nacht geboekt, Maar hier komen we zeker terug!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Slecht
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Speciaal geboekt om naar de spa te kunnen, kom je aan gaat het sluiten om half 8 in de avond, De meeste mensen willen toch in de avond naar de spa en niet overdag?

Bed was oke

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Zeker geen 5 sterren waard!
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

5 dagen lang geen Wifi, schimmelplekken in de douche, afbladerende verf op de kamers, deuren onderaan 10 cm rot wegens douche zonder afscherming, enkel roomservice na 19u30 voor warme gerechten, wel keuze uit diepvries pizza / lasagne. Personeel dat zich voor elk probleem wegsteekt achter "we are changing the management". De dag van de wissel van management zelfs geen handdoeken. Een televisie waar het beeld niet van aan te zien is wegens voortdurend gebeef. Kortom, hopelijk overweegt men hier een zeeeeeer grondige renovatie van het ganse hotel, anders ten dode opgeschreven!

Vlak onder het hotel was een heerlijk restaurantje met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Geweldig ontbijt.

ik heb mijn jas vergeten en tot mijn grote verbijstering werd deze niet teruggevonden. Het telefonische onthaal werkte zeer traag (lange tijd wachten). Zeer "assertieve" staff !!! Het beeld op de TV valt steeds uit.

Geweldig ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Kamers zijn top, hygiëne prima en een goed ontbijt op het terras.

Ontvangst was slecht, stond meisje achter receptie die echt nergens van wist en geen idee had wat ze aan het doen was Erg jammer na een reis, uiteindelijk greep een manager in en kwam het goed Verder de week alleen maar leuk en bekwaam personeel gezien en gesproken

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Oude rotzooi

Centrale loby belooft veel goeds... Het houd echter snel op! Stucwerk valt van de muur, verrotte kozijnen aan de voorkant, zwarte schimmel in de badkamer, werkelijk alles zit los, hang scheef of is er al afgevallen. Rooftopterras is al jaren aan vervanging toe, slechte service.

Bed was prima, ruime gratis parkeerplaats

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Zeer correct hotel. Links en rechts een opfrissing nodig, maar algemeen zeer tevreden over de dienst
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Onthaal was prima. Gedienstig personeel maar sommige mogen een glimlach tevoorschijn toveren.

Majestueus kader. Ruime kamer en badkamer. Proper. Goed gelegen.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Prachtig zeezicht .
    • Standaard Tweepersoonskamer met uitzicht

Het zwembad dakterras was leeg/gesloten vanwege schoonmaakwerkzaamheden precies toen wij er waren. Stond niet op de site erbij, hoorden we pas bij inchecken.

Prachtig zeezicht .. Lekker ontbijt en aardig personeel bij het ontbijt. Spa beneden.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Mooie locatie, verblijf viel wat tegen. Check-in en check-out niet vriendelijk.

Onthaal viel tegen. Niet vriendelijk. Kamers (badkamers) niet proper. Ontbijt was redelijk, maar in verhouding met het niveau van dit hotel kon dit toch beter. Verhouding prijs/kwaliteit niet correct.

Heel mooie locatie, zeer mooi gebouw.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Het uitzicht was geweldig!

Airco werkte slecht. Douchebak stroomde over. Er werd weinig met de klachten gedaan. Zwembad te klein voor grootte hotel. Kamers waren niet schoon. Kamerpersoneel sprak geen woord Engels. Op het terras werd weinig tot niet gecontroleerd of er nog serviesgoed en volle asbakken achter waren gebleven. Het stond er soms 2 dagen. Hotel is geen 5 sterren waard

Het uitzicht was geweldig! Nederlands sprekend personeel aan de balie

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Locatie aan zee mooi, de rest van de stad is lelijk maar dat...
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Zwembad mag wat opgeknapt worden

Locatie aan zee mooi, de rest van de stad is lelijk maar dat is algemeen geweten. Leuk en deftig hotel met goede service en ruime kamers

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Mooi hotel, schone kamers.

Als je wil ontbijten moet je wachten tot iemand anders klaar is ( wij waren er in het hoogseizoen ). Ook zijn er te weinig ligbedden bij het zwembad. Als je 's morgens om 09:30 bij het zwembad kwam waren de stoelen al bezet.

Mooi hotel, schone kamers.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Verouderde glorie zoals Livorno zelf, eerder 4* dan 5*

Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding tot een 5* hotel. Accomodaties hebben nood aan renovatie (afgeblakerde verf, te weinig en verouderd meubilair aan zwembad, dakterras rond zwembad was niet proper, lekkend zwembad).

Het ontbijt was heerlijk! Het restaurant met dakterras was ook zeer goed, met zeer vriendelijk personeel. De vrije parking is ook een pluspunt! Ruime kamers, met lateraal zeezicht.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Het ontbijt was goed de kamer veel minder!
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Geen nette kamer,in de badkamer verschillende elementen stuk.Hebben een andere kamer gekregen,qua hygiene was het iets beter!

Het ontbijt was goed de kamer veel minder!

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

prachtig hotel van waaruit wij Toscane verkent hebben

Om dan toch een minpuntje te geven en hier kan het hotel niets aan doen, was de kostelijke prijs voor 2 ligstoelen en een parasol aan het water.De prachtige ligplaats maakte dan weer heel veel goed

prachtig hotel zowel qua kamer en ontbijt als ligging aan de zee. Moest de baan maar oversteken en je was aan het water.

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Fantastische locatie, mooi hotel (mits opfrissing zelfs beter)!
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Het gebouw heeft een opfrissing nodig. Hier en daar opnieuw schilderen. Prijzen in de bar waren erg hoog. (12€ voor aperol spritz, terwijl het rondom het hotel amper 6€ kostte) Ik begrijp dat een 5* hotel duurder is, maar dubbel zo duur is wel veel...

Ontbijt was goed en gevarieerd. Locatie heel goed. Parking bij het hotel achter poorten die gesloten werden 's nachts.

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Liever andere locatie genomen, viareggio volgende keer

Het zwembad, heel klein. Was stuk toen we er verbleven en werd niet hersteld. Zeer weinig ligstoelen, 19 stuks voor zo een groot hotel. De talen zijn een probleem. Geen info over omgeving of computer ter beschikking.

Mooi gebouw, bij vroeg vertrek nr luchthaven stond er drank en fruit klaar in inkom.

2 avonden! gegeten bij visrestaurant Anton was het hoogtepunt van ons verblijf
    • Junior Suite met Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Achterstallig onderhoud van de kamer. 5 sterren onwaardig.

Locatie is schitterend evenals het hotel zelf.
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Locatie is schitterend evenals het hotel zelf.

• Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Wij kregen een gratis upgrade met kamer op het meer! Lekkere bedden en schone kamer.

Dakterras
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Geen uitleg aan de receptie

Dakterras

De omgeving

Het hotel

• Beoordeeld op: 26 april 2018

prijs kwaliteit klopt niet.
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

eten , personeel niet bekend met het hotel en regels, kamer pas op verzoek schoongemaakt.

terras

Verwen jezelf 😀
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Ruimte en klassieke stijl.

Prima accomodatie als je in Livorno moet zijn.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed en Uitzicht op Zee

Het Wellness gedeelte. De receptie.

Leuke kamer met prachtig uitzicht.

Top dagen
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed en Uitzicht op Zee

Ontbijt. Koffie moet je bestellen en ontbijt is in verhouding duur met wat je krijgt. Dagelijks hetzelfde

Zeezicht. Dicht bij zee

De handdoeken roken er keer op keer naar frietvet.
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

De handdoeken roken er keer op keer naar frietvet.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Geweldige kamers

Geweldige kamers

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Comfortabel bed.
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Comfortabel bed. Ruime kamer. Gratis plaatsen babybed.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Heerlijk, vooral omdat mijn favoriete groep IL VOLO in dit hotel verbleef en ik foto's kunnen maken
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Niets, misschien alleen het ontbijt.

Ontbijt was goed, maar de presentatie was niet goed. Ook geen variatie van eiere, altijd scrumble eggs.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Verblijf was fantastisch
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Ontbijt was heerlijk en de kamers buitengewoon mooi

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

locatie

parkeren schade

locatie

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Ontbijt was uitstekend.
    • Classic Kamer met 2 Aparte Bedden/Queensize Bed

Ontbijt was uitstekend. Kamers zeer goed.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

ik bezoek dit hotel elke maand voor zaken, steeds tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met uitzicht

prijs van 10 Euro voor 1 film, en kwaliteit Tv-programma's Engels ondermaats

ontbijt heerlijk, kamer meer dan ok, uitstekende locatie

• Beoordeeld op: 13 september 2016

Echt fijn hotel met zwembad en carparking

De locatie ligt te ver van het centrum

Echt fijn hotel met zwembad en carparking

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Leuk zonneterras, heerlijk ontbijt op het terras.

Leuk zonneterras, heerlijk ontbijt op het terras. Was een probleem met onze kamer en onmiddellijk hebben we een andere kamer gekregen.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prijs en kwaliteit verhouding stemt niet overeen, het is géén 5 sterren hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht

Service van het personeel, kamer niet schoon.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Personeel

Personeel

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Mooi hotel op verkeerde locatie

Zwembad, omgeving, niets te doen

Luxe kamers, groot. Zwembad te klein en op het dak (fotoshop heeft zijn werk gedaan)

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Het uitzicht op zee vanuit de kamer, uitgebreid ontbijt,...

Extra kosten voor het gebruik van het binnenzwembad en de locatie van het hotel t.o.v. het centrum. Deze loopafstand is ongeveer 30 min.

Het uitzicht op zee vanuit de kamer, uitgebreid ontbijt, mooie ruimtes, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Zwembad

Zeer onhygiënisch ontbijt talloze fruitvliegjes, materiaal op kamer defect. Kamer Niet (goed) schoongemaakt nog spullen van vorige bezoeker op het bed.

Zwembad

• Beoordeeld op: 28 september 2015

Lekker ontbijt zalig op terras.

Dat poetsdienst op kamer toch wel iets persoonlijk van mijn vrouw weggooide.Ze dat Dan gaat melden. En ja ze dan maar naar winkel kon gaan ze zouden terug betalen. Hebben wel opnieuw gekocht, maar rekening hebben we niet afgegeven, daar ging het niet om. Maar ja hadden ze toch zeker iets voor kunnen doen.

Lekker ontbijt zalig op terras. :-) Ook goede roomservice.

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Het uitzicht op de zee en de promenade.

Mooi zwembad maar te klein en te weinig ligstoelen gezien het aantal kamers. Jammer je moet je altijd verplaatsen naar één of ander strandje (wat ook leuk is)

Het uitzicht op de zee en de promenade. Heel lekker ontbijt. Personeel was zeer vriendelijk. Zij helpen u ook om lekkere restaurantjes te vinden. Het is een levendige stad maar zuidwaarts vindt je fantastische strandjes

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Luxe, vriendelijk personeel (behalve ochtendploeg), locatie,...

Ontbijt was uitgebreid maar geen 5*-hotel waardig. Personeel leek ook nog niet wakker en dus wat kregelig, 10 minuten aanschuiven voor een koffie omdat er maar één self service koffiemachine was en "vechten" voor een tafel.

Luxe, vriendelijk personeel (behalve ochtendploeg), locatie, comfort, hygiëne

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Zeer goede kamers

Het zwembad op het dak is veel kleiner dan het hotel wil doen geloven. Niet de moeite waard

Zeer goede kamers Vriendelijk personeel Tip: ga om de hoek bij Chez Rene eten een echt leuk familie restaurant, was een tip van het personeel van het NH Hotel zelf

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Bed en ontbijt!

Zwembad op het dak groene kleur, niet onderhouden en tegels smerig vuil! 10 ligstoelen voor een capaciteit van hoeveel kamers?! Ook weinig handdoeken aan zwembad! Balustrade en ligstoelen vol met poep duiven en meeuwen en nooit gekuist! Niet vermeld dat er geen strand is voor hotel!!!

Bed en ontbijt!!

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Receptie slechts bemand door 1 persoon, die tussendoor alle...

Receptie slechts bemand door 1 persoon, die tussendoor alle telefoontjes aanneemt, waardoor het inchecken bijzonder lang duurt! Was zowel op de heenreis als de terugreis het geval.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Mooie kamer, luxueus uitzicht, vriendelijk personeel,.

Spijtig dat er geen winkeltjes aanwezig waren in het hotel om vlug iets te kopen. Te weinig ligstoelen aan het zwembad.

Mooie kamer, luxueus uitzicht, vriendelijk personeel,......

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

De kamer is ruim en prachtig ingericht.

Ontbijt is slecht. Dakterras is klein en te vol. Geen tuin met ligstoelen. Diner duur en weinig keuze. Geen verse jus d'orange. Gekookte eitjes steenkoud. Kluis stuk. Geen fohn en badjassen, weinig handdoeken. In de buurt weinig te doen. Geen animatieprogramma.

De kamer is ruim en prachtig ingericht. Beachclub aan de overkant. Hotel zou klanten een toegangskaart moeten geven.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Grote suite dmv upgrade voor weinig

airco was niet koel genoeg te krijgen ook niet na herhaaldelijk vragen. Geen parasol op terras waardoor we geen gebruik maakte van het geweldige terras omdat het zonder parasol veel te heet was

Grote suite dmv upgrade voor weinig

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

mooi uitzicht vanaf het dakterras/zwembad!

Ontbijtpersoneel niet 'vrolijk' 'fitnessruimte' stelt niets voor Vrij donker in het hotel (badkamer/gang/fitness)

mooi uitzicht vanaf het dakterras/zwembad! Ruime + propere (bad)kamer Uitgebreid ontbijt Parking Bereikbaarheid + omgeving

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

voor mensen die vroeg de boot moeten hebben, is er geen...

voor mensen die vroeg de boot moeten hebben, is er geen mogelijkheid iets fatsoenlijks te eten. Er staat op een tafel een appel, zoetigheid, een ontregelde koffiemachine, geen brood, geen mogelijkheid om thee te nemen. Geen personeel in de receptie! Viel heel erg tegen. Het zou juist een hotel moeten zijn dat profiteert van de boot-passages!

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Hotel is oud paleis met alle comfort, ruim, klassevol

Er mocht iets meer personeel zijn, de mensen deden hun uiterste best maar waren met te weinig

Hotel is oud paleis met alle comfort, ruim, klassevol Gevarieerd ontbijt

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Extreme beautiful design

Showerhead was hanging, shaving mirror was hanging, towel rack was extremely hot, Basin and bath did not empty, airco did not function

Extreme beautiful design

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Mooie bar en dito restaurant op het dakterras

Geen gekookte eitjes die waren koud ,personeel bij het ontbijt mag vriendelijker,en het zwembad was gesloten

Mooie bar en dito restaurant op het dakterras

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Het hotel zit in een mooi pand uit de 18de eeuw met mooie...

Zwembad was buiten dienst tijdens verblijf.

Het hotel zit in een mooi pand uit de 18de eeuw met mooie inrichting (modern/klassiek) wat een fantastische sfeer geeft. Personeel spreekt voldoende/goed Engels.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Aangename kamers met zeezicht .

Aangename kamers met zeezicht . Rustvolle atmosfeer in een stijlvol en verzorgd kader.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Luxe uitstraling

Luxe uitstraling

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.