Beoordelingen over NH Roma Villa Carpegna 4-sterren

Via Pio IV 6, Aurelio, 00165 Rome, Italië

#500 van de 921 hotels in Rome

rustig hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

personeel aan de receptie is heel traag de rekening betalen duurde 25 minuten, dat moet sneller kunnen jammer dan er geen metro vlakbij het hotel is, 20 min wandelen bus is vlakbij maar traag in het verkeer 30 min tot Rome centrum

het zwembad en de kamers waren zeer proper. terras voor ontbijt en diner is een troef ontbijt was heel lekker en voldoende variatie

top locatie met lekker zwembad en mooie tuin
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamers zijn netjes en compleet maar gedateerd

Locatie op loop afstand van openbaar vervoer en Vaticaan Stad, schone kamers, zwembad en service, goede Italiaanse restaurants in de omgeving. We hadden geen ontbijt bij het hotel maar op 250 m was er een uitstekende koffie zaak met lekker broodjes

Het ontbijt lekker en uitgebreid - Alles zeer proper ,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tapijt op kamer vlekken die niet meer uitgaan, ondanks proper tapijt. Bar om te drinken is dezelfde plaats als restaurant en vaak lang wachten om gewoon iets te drinken. Douche fitness werkt niet goed. Water zwembad zeer fris

Het ontbijt lekker en uitgebreid - Alles zeer proper , behulpzaam personeel aan receptie, Dit hotel is zeker een aanrader- zou er terug gaan- Metro op 15min stappen en bus op 5-10min

Het ontbijt, grote zwembad met bedden en kwaliteit van de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Langdurige check-in, geen welkomst drankje.geen regendouche, schimmel op het bad. Stof op het vensterbank. Minibar erg prijzig en watertemperatuur van het zwembad erg koud. Geen active verkoop van drinken rondom het zwembad. Liften erg traag.

Het ontbijt, grote zwembad met bedden en kwaliteit van de bedden in de kamer.

prima hotel om warm rome te bezoeken

openingstijden zwembad (vanaf 1000 uur pas), geen fietsen te huur

prima hotel, goede grote bedden met heerlijk zwembad, om paar dagen rome te doen. je moet wel met bus of taxi naar centrum.

Ontbijt was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bediening was niet super snel. En over het algemeen vonden we het niet super schoon.

Ontbijt was goed. Faciliteiten bij het zwembad waren erg goed (bedjes en hulp).

Aangenaam verblijven met vriendelijk personeel - aan de receptie sprak men zelfs in het Nederlands
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Graag drink ik s avonds een tas thee en hier is geen waterkoude op kamer voor een gratis tas thee of koffie. Iets wat je al in 3 sterren kan krijgen, had ik hier wel verwacht.

Heerlijk na een paar dagen met mijn dochter roadtrip, glamping ... was het bijna zoals thuiskomen in een oase van rust, rustig in zwembad duiken ‘s avonds en niet prijzig restaurant met enkele lekkere lichte maaktijden.

de locatie vond ik erg prettig na een dag sightseeing Rome.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kasruimte viel wat tegen en ook een plek om de koffers op te zetten, Dat was er niet.

de locatie vond ik erg prettig na een dag sightseeing Rome. Het was rustig, waarbij je op het terras een drankje kan drinken en als je wil, kun je gaan zwemmen.

Prachtig hotel

Zie hierboven

Goed hotel super ontbijt. Vriendelijk personeel. Jammer dat het zwembad pas vanaf 1 juni gebruikt mocht worden. De dagen ervoor was t ook al 33 graden. Terwijl het water er al in zat.

OK. Maar volgende keer zal ik toch beter nakijken (Prijzen/vervoer/ligging)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Restaurant voor diner was niet ok . Zeer beperkte kaart , kwaliteit niet goed en veel te duur Ligging van het hotel was ook beneden onze verwachting.(bus en metro waren verder dan vermeld) Bestelde bedden waren niet beschikbaar 1 x dubbel +2 enkel.We hebben 15 euro per nacht moeten bijbetalen .om dit te bekomen een (was dan kingsize bed)

Ontbijt was goed,gevarieerd, veel keuze. Koffie was iets minder

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het feit dat er geen rekening was gehouden met een groep van 300 mensen die misschien wel wilden dineren ...we hebben gewoonweg niet gegeten na aankomst ....

ONtbijt heerlijk, goede bedden, net, vriendelijk personeel

We zouden er wel opnieuw heen gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Spijtig dat er niet meer plaats was om 's avonds te eten....we hebben dus niet gegeten de eerste avond.....een tegenvaller. Maar bon...

Mooie ruime kamers, kraaknet. Heerlijk ontbijt alles erop en eraan.

Redelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De voorziening van handdoeken en toiletpapier was slecht. We hebben elke avond moeten bellen omdat er te weinig handdoeken waren en het toiletpapier was minimaal toen wij kwamen. Kamer lag op tweedeverdieping aan een zeer drukke doorgaande weg. Kon dus 's nachts echt niet open. Een raam was uit de sponning en kon maar moeilijk open, viel er steeds uit. Er k

Hotel netjes maar saai
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De sfeer in het hotel...saai, zwembad was al gesloten terwijl het nog 25 graden was, heel teleurstellend 😏

Het ontbijt was het hoogtepunt van ons verblijf, de bedden waren goed en het personeel was correct.

Zeer goed hotel, lekker gegeten en een mooie stad gezien!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eerlijk gezegd niet echt iets. De ligging is waarschijnlijk wat ver voor sommigen, maar wij hebben het er met plezier bij genomen. Uiteindelijk 4 dagen op rij een 25km gewandeld en zo alles te voet gezien.

Voor deze prijs (met zwembad) is de ligging best wel goed als je dagelijks 2x 2,5 km extra kan wandelen (of het openbaar vervoer nemen) Het ontbijt was geweldig, continentaal zoals we het gewoon zijn. In tegenstelling tot meerdere negatieve reacties die we op voorhand gelezen hadden vonden we het eten ook zeer goed. We zijn vegatariërs en dat is niet altijd even makkelijk, maar het was echt goed!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Heerlijk groot bed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zwembad was nooit open Personeel in bar/restaurant was zeeer onvriendelijk Locatie niet ideaal Langs drukke weg

Heerlijk groot bed Heerlijke douche Goed ontbijt

Was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wel vreemd een tweepersoons kamer met 1stoel dat betekent dat de andere op het bed moet zitten. Bij het ontbijt hard gekookte eieren maar die kwamen uit de koelkast.

Kamer was prima en schoon.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Heel erg teleurstellend en wij komen daar niet meer!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden en een extra bed

De kamer was echt een ontzettende tegenvaller. We kregen (zoals verzocht) een niet roker kamer maar de kamer stonk ontzettend naar de rook. We hebben de ramen open gezet maar na een uur toch om een andere kamer gevraagd. Er was nog maar één kamer beschikbaar en omdat wij een afspraak in Rome hadden (en daarom geeen tijd om naar een ander hotel te zoeken) hebben wij die geaccepteerd. In deze kamer lag tapijt op de vloer, vol met vieze plekken en stof. Het meubilair was flink gedateerd en beschadigd, de airco zat vol met stof en in de badkamer was heel veel schimmel te vinden. En om de overnachting compleet te laten mislukken ging om 06:30 uur het brandalarm af waardoor wij onmiddelijk klaarwakker waren.We hebben voor 1 nacht €188,- afgerekend en dat is eigenlijk echt schandalig! De foto's op booking.com geven geen realistisch beeld. We hoopten de volgende ochtend nog op een goed ontbijt, zoals NH meestal verzorgd. Maar zelfs dat was erg onverzorgd.

Alleen het zwembad zag er verzorgd uit.

Goede prijs/kwaliteit-verhouding
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbrekende nachtlampjes aan de bedden en storend lawaai van ventilator 's nachts.

Kwaliteit van het hotel beantwoordt perfect aan de gehanteerde tarieven.

ligt toch wel ver van de binnenstad af, 40 min met openbaar vervoer

Ontbijt was goed, voldoende keuze. Kamers waren schoon en netjes. zwembad lekker verkoelend

locatie is super, even buiten de stad maar op loopafstand...

locatie is super, even buiten de stad maar op loopafstand van Vaticaan. Juist de combi stad en het gevoel van rust en ruimte, groen met heerlijk zwembad maakt het verblijf fantastisch.

Aangenaam verblijf vlakbij Rome centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed of 2 Eenpersoonsbedden en een Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Nette badkamer, maar spijtig dat er een douchegordijn wordt gebruikt. Soms lang aanschuiven aan koffie-machine tijdens ontbijt.

Ruime kamers, uitgebreid en verzorgd ontbijt, prima parkeergelegenheid. Vlakbij centrum, bereikbaar via bus of taxi (10 euro). Vriendelijk personeel.

Goed en redelijk luxe hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer had een tikkeltje groter gemogen dan hadden we onze koffer fatsoenlijk kwijt gekunnen. Dat was een beetje behelpen.

We hadden een heerlijk bed en de badkamer was ook fijn. op een kleine 5 minuten lopen was een busroute naar alle belangrijke punten.

Héérlijke 'thuisbasis'!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niet echt pro actief personeel.

De luxe uitstraling, de ruime kamer met een heerlijk groot fijn bed, de badkamer, het ontbijt, gratis parkeergelegenheid én het héérlijke zwembad.

Na twee weken kamperen doorgereden naar Rome.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Na twee weken kamperen doorgereden naar Rome. Wij vonden het belangrijk dat we de auto vol spullen veilig in de parkeergarage konden parkeren. Busstation op 5 min. loopafstand. Vaticaanstad op 30 min. loopafstand. Ontbijtbuffet was goed! Zwembad was erg fijn omdat het +- 40 graden was.

Superhotel als je op zoek bent naar de combi cultuur en luieren
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

zwembad is slechts open van 10:00 tot 19:00. Hierdoor kon je niet na een dagje Rome nog even lekker het zwembad meer in. Bushalte is vlak bij alleen bus gaat niet regelmatig. Met de metro ben je zo in het centrum. Het is alleen 15 min lopen heuvel op..

supermooi en heerlijk zwembad! Combi stad en zwembad top met kids. Lekker ontbijt, mooie kamer.

De ligging te opzichte om Rome te bezoeken was uitstekend.

Als je de airco liet opstaan 's nachts in de kamer, maakte deze wel een lawaai.

De ligging te opzichte om Rome te bezoeken was uitstekend. Het eten in het restaurant van het hotel is lekker.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Schitterend verblijf Rome
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fantastisch hotel. Rustig gelegen net buiten het stadscentrum. Deze ligging is geen probleem want bus ( 5 min te voet) en metro( 15 min te voet) zorgen voor een vlotte verbinding tussen 5.30 en 23 uur. Airco op kamer. Zeer goed verzorgd zwembad en fitnessruimte. Handdoeken ook voor zwembad en fitness zijn beschikbaar. Zeer uitgebreid ontbijt met ruime uren en zelf vanaf 7 uur. Goede service tot op het laatste ogenblik. De laatste dag, na check out, konden we na terugkeer van onze uitstap nog gebruik maken van zwembad/fitness en konden we nog douchen en ons omkleden voor vertrek naar vliegveld. SUPER service. Personeel spreekt vloeiend Italiaans, Duits en Engels.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Relaxt hotel

Onduidelijkheid over kamer kwalificatie - wat is nou Standard en wat is Superior? Ik had Superior geboekt, maar kreeg het idee dat het Standard was. Receptionist kon dit ook niet duidelijk maken.

Combinatie hotel in Rome met zwembad. Redelijke afstand tot Metro - 15/20 min. Ontbijt is prima. Voldoende keus.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Het waren vier hele fijne dagen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De openingstijden van het zwembad. 10.00 - 19.00 uur Bij het mooie weer dat we hadden 30gr + hadden we vroeg in de ochtend of in de avond nog wel even wat verkoeling willen zoeken in het zwembad.

Het uitgebreide ontbijtbuffet en de luxe uitstraling van het hotel.

Als je na een drukke cultuurdag nog even wil zwemmen: dit is het hotel.

Bushalte is 500 meter lopen en daar stopt de 3 x per uur. Metro 2 km lopen. Taxi naar vliegveld was € 70,-.

De kamers waren echt heel erg fijn. Zwembad ook prima op orde. Ontbijt vers.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Goed hotel voor een aantal dagen verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het terras voor het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken, vuile parasols en goedkoop aandoend meubilair, een viersterren hotel onwaardig

Goed ontbijt, vriendelijk, hulpvaardig personeel, prima taxi verbinding, redelijk rustige omgeving in een druk Rome

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Fantastisch !!

Alles was perfect: ontbijt, de kamer, uitleg over hoe we het centrum konden bereiken, parking voor onze auto, goede ligging voor als je met de auto bent!! Bus kort bij! Goed matras!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

kwalitatief betaalbaar verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het zwembad is maar open tot half september ; terwijl het begin oktober nog meer dan warm genoeg was . Tot 25 grad

Prijs kwaliteit was in orde. Losse sfeer ,goede busverbinding naar centrum ;kortbij het hotel. Metro ook mogelijk( 20 min stappen)

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

uitgebreid en verzorgd ontbijt

behulpzaam personeel maar info over het openbaar vervoer laat te wensen over (je moet het vooral zelf uitzoeken). Ondanks het warme weer was het zwembad gesloten.

uitgebreid en verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Het zwembad en het ontbijt

Beter poetsen

Het zwembad en het ontbijt

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Heel goed ontbijt, heel behulpzaam personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer, vonden het eten heel duur

Heel goed ontbijt, heel behulpzaam personeel

Heerlijk verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Locatie super, ontbijt heerlijk, personeel vriendelijk, heerlijk zwembad. Kortom, super hotel voor een stedentrip.

Perfect

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Super vriendelijk personeel.

alles vooral een plus punt is het zwembad

alles vooral een plus punt is het zwembad

Voor de rest zowat alles zeer positief.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Beetje ver van de dichtstbijzijnde metro. Niet onoverkomelijk maar toch wel dagelijks enkele kms wandelen.

Voor de rest zowat alles zeer positief.

Proper,
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Drinken aan de bar is heel duur.

Proper, Vriendelijk personeel.

De villa is een ideale uitvalsbasis.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De villa is een ideale uitvalsbasis.

Schoon, grote kamers, goed ontbijt

Ver van het centrum

Schoon, grote kamers, goed ontbijt

Het grote bed
    • Familiekamer - 3 personen

Het hotel was wel vies aan de buitenkant.

Het grote bed

Aangenaam,

Lekker ontbijt. Genoeg keuze. Wel weinig keuze om nog iets te drinken s'avonds in de bar. Groot zwembad met redelijk veel zetels

Schone ruime kamer, zeer gunstig gelegen van...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Schone ruime kamer, zeer gunstig gelegen van bezienswaardigheden en ov, goed restaurant

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijke kamers en geen geluidsoverlast.

Top locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Service , schoon en goede kamer

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Voor die prijs, een echte aanrader!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was kraaknet, het tapijt daarentegen :-(

Uitgebreid ontbijt,rustige omgeving,ruime kamer & fantastisch bed!

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was goed uitgebreid.

we zouden teruggaan
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

te weinig plaats om 's avonds te eten.....

kraaknette mooie kamers, heerlijk ontbijt

Space

Noice street

Space

Het was een prettig verblijf met vriendelijk personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was nog op sommige plek erg stoffig. Zoals de lamp.

Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Heel goed prijs/kwaliteit

Heel goed prijs/kwaliteit

matig

inrichting kamer (oud) / broodjes ontbijt

dubbel kingsize bed / zwembad

In het zwembad relaxen na een dagje Rome
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Nette kamer en badkamer. Zeer comfortabel bed. uitgebreid ontbijt. Snelle reactie op de melding van een kapotte lamp. Mooi zwembad.

Goed hotel in prachtige stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

te weinig stopcontacten aanwezig in de kamer.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, mooie kamer, tof zwembad....

De suite

Diner weinig variatie

De suite

Locatie ligt niet gunstig voor openbaar vervoer van/naar...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Locatie ligt niet gunstig voor openbaar vervoer van/naar centrum en luchthaven. Daartegenover staat beschikbaarheid zwembad.

Mooie kamers met erg goede bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooie kamers met erg goede bedden. Bushalte op loopafstand met een rechtstreekse verbinding naar Piazza Venezia.

locatie top.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

locatie top. heerlijk ontbijt.

relax en super vriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat de mensen nauwelijks Engels spraken

vriendelijke volledige service

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bereikbaarheid viel tegen.

Het zwembad was een aangename verfrissing

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prima hotel voor stedentrip Rome
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima ontbijt uitgebreid en goed verzorgd,niets op aan te merken.

Het zwembad gaat pas om 10.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het zwembad gaat pas om 10.00 uur open, dat mag wel eerder, eventueel zonder toezicht

Zeer mooie ruime kamers!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer mooie ruime kamers! Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ontbijt lekker en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Zwembad was gesloten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zwembad was gesloten. Dit was nergens van te voren aangegeven. Zware tegenvaller!

Weekendje weg naar Rome

Ruimte in de badkamer

Zeer uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

fantastisch

heerlijk ontbijt, zeer nette kamers

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

weekend Rome

airco maakte veel lawaai in de kamer en het is erg gehorig

Goed ontbijt maar wil je een omelet dan moet je 6 euro bijbetalen

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Kamer was schoon

Kamer was heel klein

Kamer was schoon

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Zeer goed hotel voor je verblijf in Rome
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bar sluit om 24.00 uur (door de week)

Prima kamer. Heerlijk bed en zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Seizoen ideaal seizoen om de stad te verkennen. Wel heel druk weekend

De wandelafstand tot de stad-centrum/ Vaticaan was ruim een half uur!!

Een mooi en verzorgd ontbijt Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

prima verblijf