Beoordelingen over Hotel Nizza 3-sterren

Via Massimo d'Azeglio 16, Stazione Termini, 00184 Rome, Italië

#828 van de 921 hotels in Rome

6,1

Een ramp!

Erbarmelijk ontbijt, enkel kaas en confituur met toastbrood. Borden moest je zelf afruimen en naar de keuken brengen. Kamer in de kelder en naast de parking stonk, verschrikkelijk veel lawaai vanaf 5u 's ochtends. In het nachtkastje lag een beschimmelde bananenschil!

Uiteindelijk teleurstellend

Toen een vriendin van mij, na een lange reis, mij opzocht, wilde ze zich even opfrissen in mijn kamer, omdat ze zich in haar hotel nog niet kon inchecken. Een deskmedewerker vroeg wel haar paspoort en dat heeft hij gekregen. Toen wij even later weer vertrokken om het Vaticaan te bezoeken, kreeg ze haar paspoort uiteraard terug, zonder verdere opmerking. Wat schetst mijn verbazing, dat, toen ik 's avonds in het hotel terugkeerde, te horen kreeg, dat er 30 euro extra in rekening zou worden gebracht !!!? Ik heb uitvoerig gepraat met de betreffende deskmedewerker, maar deze gaf allerlei, deels vreemde argumenten voor de aanvullende betaling, maar hij had geen enkel begrip voor mijn argumenten. Daarop heb ik een gesprek geëist met de manager, maar nadat ik, na afspraak, diverse keren op hem heb moeten wachten, kwam hij zogenaamd niet opdagen. Het werd mij duidelijk, dat men blijkbaar niet wilde dat ik met de manager in gesprek zou gaan. Ik ben nog steeds woedend en teleurgesteld over de gang van zaken in Hotel Nizza. Uiteindelijk bleef mij niets anders over dan, onder protest, te betalen bij het uitchecken. Helaas een grote domper op een verder plezierig bezoek aan Rome. Ik hoop, dat u in deze kwestie voor mij nog iets kunt betekenen. Met vriendelijke groeten, Loek Moreaux

Nabijheid Station Termini en vriendelijkheid en behulpzaamheid van de meeste deskmedewerkers

Hele slechte kamers

De foto’s van de kamer die je boekt komen niet overeen met de werkelijke kamer. De airco werkte niet van de kamer. Alles slecht onderhouden. De matras waar wij op lagen is helemaal door gelegen. Schimmel in de bad kamer. Gordijnen gingen niet meer dicht. Lampen kappen waren zwart van de viezigheid. ABSOLUUT GEEN AANRADER.

Personeel, ontbijt behalve de koffie.

Verouderd hotel, kamer schoon maar oud. We waren er alleen om te slapen dus prima.

Bij binnenkomst roken we sigarettenrook. Alles is echt aan vernieuwing toe. De kamer is simpel, oud, maar wel schoon. Bedden liggen door. Badkamer was schoon maar de deur van de badkamer kon niet goed open want het kozijn zag er niet uit. Zie foto. Het schilderij boven het bed hing scheef. Verlichting in kamer is in de avond echt te weinig.

Vloer was schoon

Mooie stad, echt een aanrader.

Ontbijt is erg basic, niet slecht. Personeel behulpzaam en vriendelijk Midden in Rome op loopafstand van centraal station Termini. Goede uitvalsbasis. 3 sterren en al wat ouder hotel. Alle waar naar z'n geld. Dat er een keer een haakje voor de douchekoppen mist of hier en daar slijtage te zien is acceptabel. Schone lakens, schone handdoeken, qua grootte prima. Als je er alleen maar slaapt is het al snel goed.

Ontgoocheld.

Gedateerde vuile kamer. Lange haren in de badkamer. Vuil bad met lekkende kraan. Spoelmechanisme van toilet was bij aankomst al stuk. Spoelknop en afdekplaat lagen op de vensterbank. Dit heeft er gedurende het gehele verblijf gelegen. Ontbijt is echt beneden alle peil. Enkel geroosterd brood, kaas en hesp. Niets van eieren, fruit e.d te verkrijgen. Hotel is helaas zijn prijs en drie sterren niet waard.

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Verblijf is centraal, verder erg matig hotel

Kamer veel te klein, kleiner als op foto, ontbijt erg weinig keuze, geen fruit, geen eieren, servetten was als papier om op te schrijven

Personeel was vriendelijk

De prijs kwaliteit verhouding is heel erg goed! Personeel geef ik een 10+!

Eigenlijk niet!

Heel erg vriendelijk personeel! Je krijgt waar voor je geld! Ik had het niet zo goed verwacht. Bij de receptie helpen ze je erg goed! Iedereen spreekt perfect Engels!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Oud en niet goed onderhouden.

Badkamer was vies. Schimmel op plafond en verroeste kraan op wastafel.

ligging OK kort bij centraal station en openbaar vervoer

Ligging en receptie hulpvaardigheid

Badkamer slecht en ontbijt matig weinig keus

Ligging en receptie hulpvaardigheid

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

ontbijt; verder werkte föhn niet; op melding van niet-werkende föhn en kapotte lamp werd niet gehandeld

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Rome aangenaam, hotel enkel goed om te overnachten

Het ontbijt, de badkamer, staat van het hotel

De Ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Hygiene

Achterstallig onderhoud in gehele kamer+badkamer. Schimmels, lekkende kraan, vieze muren.

Het bed was goed.

De ligging was niet slecht en de prijs

De kamer was heel oud en het ontbijt was verschrikkelijk

De ligging was niet slecht en de prijs

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Meivakantie

Ontbijt mag wat uitgebreider/ Europeser.

Veel restaurants in de directe nabijheid. Station ook maar twee minuten lopen.

Prima voor een stedentrip (B&B), je moet niet lang in je hotel willen vertoeven.

Slechte staat van onderhoud

Prima ligging, hotel was karig uitgerust, maar de bedden zijn goed, dus voor een stedentrip prima.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Badkamer was echt vies!

Personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

De locatie was prima, goed ontbijt, mooie en ruime kamers,...

Wifi werkte niet, tweepersoonsbedden en dekbed te klein; 's nachts veel bijgeluiden uit het gebouw zelf

De locatie was prima, goed ontbijt, mooie en ruime kamers, uitstekende douche/bad faciliteiten.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Zeer vriendelijke personeel.

De buurt nabij het hotel is niet echt gezellig en sfeervol.

Zeer vriendelijke personeel. Ze zijn altijd bereid om je te helpen. Ontbijt is lekker, wordt constant goed bijgevuld. Mooie kamer, met schone badkamer en goede airco!

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

De locatie van het hotel is goed.

De WIFI verbinding in het hotel was traag. Op de kamer was helemaal geen internetverbinding.

De locatie van het hotel is goed. Veel restaurantjes, het openbaar vervoer in de buurt van het hotel

• Beoordeeld op: 30 april 2015

Ruime, schone kamer en een fijn bed.

Er was 's nachts erg veel lawaai buiten.

Ruime, schone kamer en een fijn bed. Op steenworp van station Termini en dus van trein, bus en metro. Op onze laatste avond hoosde het en kregen we van het hotel een paraplu mee.

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Vriendelijk onthaal door personeel.

Het ontbijt bestond voornamelijk uit zoetigheden.

Vriendelijk onthaal door personeel. Fijne kamer. Prima locatie. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

• Beoordeeld op: 12 januari 2015

Kamer was netjes en in goede staat, vooral de badkamer had...

Wifi bereik was slecht op de kamer, de buurt is erg touristisch (=duur!)

Kamer was netjes en in goede staat, vooral de badkamer had een luxe uitstraling. Hotel ligt heel dicht bij Termini. Personeel was aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

Super locatie !

Super locatie !! Aan een super prijs , misschien niet het knapste hotel maar alles was in orde dus voor mij dik ok!

• Beoordeeld op: 23 september 2015

goed bed en badkamer met bad en douche

ongezellige kamer en basis ontbijt. De oudere receptioniste was erg onvriendelijk

goed bed en badkamer met bad en douche

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Goede locatie vlakbij treinstation Termini en op loopafstand...

Goede locatie vlakbij treinstation Termini en op loopafstand van veel bezienswaardigheden. Vriendelijk personeel. Ontbijt niet bijzonder.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

zeer vriendelijke personeel/ ligging

ontbijt en wifi

zeer vriendelijke personeel/ ligging

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Het vriendelijke receptie-personeel

We bestelden 2 gin-tonics , we kregen een limonadeglas vol met alleen gin , een blunder , maar wel grappig.

Het vriendelijke receptie-personeel

• Beoordeeld op: 29 april 2015

Goede ligging vlakbij centraal station

Eenvoudig ontbijt waar niet altijd alles aanwezig was

Goede ligging vlakbij centraal station Op loopafstand van vele bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

dichtbij centrum goed bereikbaar

wifi werkt niet of slecht eerst een verkeerde kamer en de bar hadden geen bier

dichtbij centrum goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 15 maart 2015

Perfecte centrale ligging, alle bezienswaardigheden op...

S'nacht wat veel straat/verkeer lawaai

Perfecte centrale ligging, alle bezienswaardigheden op loopafstand, verste afstand ong. 4 km(Vaticaan)

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Nizza