Beoordelingen over Norcenni Girasole Club

Via Norcenni 7, 50063 Figline Valdarno, Italië

#8 van de 21 hotels in Figline Valdarno

• Beoordeeld op: 1 september 2018

We hadden een appartement geboekt en die was super!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Dit was de 5e keer dat we er kwamen, ze zijn enorm uitgebreid waardoor het te massaal werd. De oude charme zijn ze kwijt door alles te vernieuwen in hypermoderne panden. Daarnaast was het water in het zwembad te koud. Ik ben zelf geen roker, mocht je dat wel zijn mag het niet meer bij het zwembad alleen op 1 bepaalde plek. Ontbijt bij het zwembad niet meer mogelijk, ging pas om 12 uur open. Door de drukte 20 min wachten op een kopje koffie. 15 min wachten voordat je je reservering door kon geven bij het restaurant waarna het weer een half uur duurde voordat ze je drinken kwamen opnemen. Laat ik het maar niet hebben over de treintjes en het systeem. De veranderingen vonden wij niet als verbetering en zullen helaas hier niet meer komen.

We hadden een appartement geboekt en die was super! Mooie ligging en groot!

Nederlandse camping
    • Standaard Stacaravan

De caravan was overal vettig. Alles plakte en dus kon ik de 1e dag alles gaan schoonmaken. Zelfs de achterwand van ons bed. Bah Veel te veel Nederlanders.

De pizza was heerlijk op de camping. En het zwembad was top. Fijn voor de kinderen dat er veel Nederlanders gesproken werdt Er zijn veel activiteiten te doen op de camping en vanuit de camping

Fantastische omgeving in de heuvels van de chianti streek.
    • Standaard Stacaravan

De matras van het bed is dringend aan vervanging

Fantastische omgeving in de heuvels van de chianti streek. De camping ligt om op een helling wat voor sommigen misschien als een minpunt ervaren zal worden, maar ons stoorde het niet.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Top, volgend jaar weer
    • Studio (3 Volwassenen)

De kaart van het restaurant was iets aangepast, vond ik persoonlijk zonde, maar dat is ieder zn smaak

We zijn al meerdere malen terug geweest naar Norcenni, heerlijke vakanties, super verblijf, mooi zwembad. Top

Mooie vakantie met goede camping faciliteiten in verouderd appartement met onhygiënisch sanitair
    • Appartement met 1 Slaapkamer

- Hygiene appartement #27(verouderd vies sanitair met overal schimmel in wc pot/ borstel, lekkende kraan en defecte douchecabine die uit elkaar viel van ellende) - schoonmaak zwembad ondermaats. Niet schoonspuiten terrassen na stormbui en kots lag ingedroogd meerdere dagen op terras - geen airco (warm), wel ventilators - trage en onstabiele WiFi - Directe omgeving (<10km) had ik meer van verwacht qua mooie authentieke dorpjes.

- Zeer ruim appartement # 27 in oude stijl met mooi uitzicht in rustig deel van de camping bovenaan de berg - Faciliteiten ruim aanbod (zwembaden/Treintje voor vervoer op grote camping/ kids club/meerdere restaurants)

Appartement in sfeervol oud gebouw.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Appartement in sfeervol oud gebouw. Het is een groot complex met veel faciliteiten, maar door de accommodatie toch gevoel rust. Goede uitvalsbasis voor trips in de Cianti streek.

Heel mooi vakantiepark, super zwembaden en alles heel goed...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het appartement was basis en we hadden graag iets meer comfort gehad.Was wel heel proper onderhouden. Iets wat enorm vervelend was waren de beschikbare handdoeken, slechte kwaliteit, overal witte pluisjes

Heel mooi vakantiepark, super zwembaden en alles heel goed onderhouden !!!

Stacaravan: ruim, veel licht, luxueus, airco, tussen de...
    • Deluxe Stacaravan

Niet erg proper bij aankomst. Maar dat is alles want het is een erg aangename stacaravan. Pittige helling om naar de bovenste zwembaden te gaan.

Stacaravan: ruim, veel licht, luxueus, airco, tussen de bomen. Je hebt niet het gevoel dat je in een caravan zit door het hout en de vele schuifdeuren. Camping: leuke zwembaden en lekkere restaurants.

Heerlijke vakantie om met kinderen naar toe te gaan.
    • Klassieke Stacaravan

De drukte in de restaurants.

De rust in de omgeving van de woningen / stacaravans is zalig. Overal in de zwembaden, waar het wel redelijk druk was, lag er een anti-sliplaag, wat het voor kleine kinderen zeer veilig maakt.

Alles was top

Topcamping voor families Ik ga er reeds 10 jaar... Zowel de animatie voor jong als oud zijn super!! Rust en adembenemend uotzicht op olijfgaarden en wijngaarden. Ligt centraal voor heel wat bezienswaardigheden. Jonathan

mooi hotel in een gezellig dorpje, ideaal gelegen om de...
    • Studio (3 Volwassenen)

mooi hotel in een gezellig dorpje, ideaal gelegen om de Chianti streek te verkennen; vriendelijk personeel, zeer goed gevarieerd ontbijt Goed restaurant. Bovendien gezellig zwembad

Prachtige camping/vakantiepark met werkelijke alles wat...
    • Standaard Stacaravan

Ons huisje was wat verouderd, gedateerd en niet praktisch ingericht (weinig ruimte). Met wat verbouwen kon het babybedje er wel in. Wij hadden de “Standaard Stacaravan”. Vergeleken met andere huisjes op de camping was die dus wat oud en had wat gebreken. Maar voor 3 nachten was het prima.

Prachtige camping/vakantiepark met werkelijke alles wat je maar nodig hebt. Met name gericht op gezinnen met (jonge) kinderen. Mooie zwembaden met prachtig uitzicht, prima (meerdere) restaurants en hele goeie supermarkt. Gunstige ligging ten opzichte van Sienna en Florence. Wij waren er eind mei net voor de enorme drukte. Dat was prima! Alleen het zwembadwater was nog wat fris.

Complete camping, met een goede kids-club, compleet zwembadaanbod en heerlijk eten!!
    • Superior Stacaravan

Het tempo bij de nieuwe afhaal-eetgelegenheden lag laag. Mogelijk omdat het recent geopend was.

We hebben 10 nachten verbleven in een premium cottage, welke schoon was en voldoende ruimte bood aan ons gezin (2 dochters van 5 en 7, in de meivakantie). De zwembaden zijn super leuk, de kidsclub medewerkers zijn ervaren en erg prettig in de omgang en het eten was goed.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Heel veel faciliteiten aanwezig!
    • Junior Suite (3 Volwassenen)

Junior suite is zeer eenvoudig ingericht. Goedkoop, eenvoudig, basic. Kamer mist alle gezelligheid. WC is wat hoog. Plankje om shampoo op te zetten mist. Ongezellige plek om buiten te zitten bij de kamer. Kamers zijn erg gehorig.

Heel veel faciliteiten aanwezig! Mooie zwembaden, ruime fitness. Goed georganiseerde camping. Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Prima ontbijt en goede mogelijkheden om er ook 's avonds te eten. Goede locatie tussen mooie steden!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Locatie prima
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kookgerei niet toereikend zeer basic servies en pannen, probleem met kookplaat. Gemeld bij receptie vriendelijk aangehoord, helaas belofte terug bellen niet uitgevoerd.

Locatie prima

Was een leuke tussenstop!
    • Studio (3 Volwassenen)

De bedden waren geen comfortabele matrassen. Verplaatsen met treintje op de camping was oké maar stopte nie overal en waren de faciliteiten wat ver te voet.

Restaurants, bar, kinder faciliteiten. Savonds was het heel gezellig en variatie van eetgelegenheden enz

Toffe combinatie van waterplezier en uitstapjes
    • Superior Stacaravan

Avond voorstellingen zijn ok maar niet van hoogstaand niveau (vgl met bvb Yelloh Village shows). Sommige bungalows hebben geen auto staanplaats dus zoeken naar parking.

Goede restaurants (niet te duur). Goede animatie (aan zwembad). Voldoende ligzetels aan zwembad. Toffe sfeer rond middenplein 's avonds.

Super vakantie!
    • Standaard Stacaravan

Helaas geen parkeergelegenheid bij onze stacaravan. Moesten parkeren in de directe buurt van de bungalow

Mooi schone stacaravan met een ruime veranda. Verder is het een schitterende park voor een gezin met tieners. Druk maar gezellig!

Mooi voor kinderen, maar erg druk en zeer 'Nederlands'. Weinig Italië gevoel.
    • Standaard Stacaravan

Persoonlijk hadden wij niet het idee in Italië te zijn door de enorme overvloed aan Nederlanders (plm. 80%). Daarnaast was het te druk. Overvolle zwembaden.

Veel faciliteiten voor kinderen.

leuke mooie camping.

Betreft een terrassencamping met diverse flinke klimmen. Om 23.30 uur gaat het hek dicht. Je moet dus op tijd richting lokatie anders is het een forse klim wat niet leuk is.

Heerlijke camping.

Koen van de animatie was geweldig: altijd enthousiast en met...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Erg massaal. Vaak geen bedje meer te krijgen en het water werd ook langzaam troebel. Wij hadden half pension maar het ging vaak mis bij de rekening.

Koen van de animatie was geweldig: altijd enthousiast en met veel plezier bezig met de activiteiten. Zeer professionele receptie en snel geholpen bij kleine mankementen in het appartement. Veel activiteiten op en rond de camping.

Goed maar vermoeiend (heuvelachtig)
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wij verbleven in een familiekamer in de Villa van Norcenni, bovenop de heuvel. Dus goede beenspieren nodig om 's morgens naar de ontbijtruimte te gaan, beneden aan de camping. (stijle heuvel en 15 min stappen). Airco maakte veel lawaai. Veel wespen aan het zwembad, maar dat kon de pret niet bederven. Best voor je vertrek toch even contact opnemen met de accomodatie om het juiste aantal personen nogmaals door te geven. Booking.com geeft dit blijkbaar niet altijd correct door, en dan moet je zelf de bedden voor de kinderen opmaken.

Wij hadden wel goede wifi in de familiekamer. Heerlijk gegeten in restaurant 'St Andrea'. Vooral de buffetavonden (3x/week) waren top. Enkel op zondag was het lastig een vrije ligstoel te vinden omdat mensen van buiten de camping ook toegelaten werden tot het zwembad. En wat een uitzicht daar!

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Een heerlijke toscaanse sfeer.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geweldige grote camping met alle denkbare voorzieningen, mooie appartementen in oude toscaanse gebouwen en diverse heerlijke restaurants met live muziek verder fantastische shows van het animatieteam.

fantastisch!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Ruim appartement, rustig en centraal gelegen midden op de camping. Voorzieningen zijn super voor kids. Goede camping, veel mogelijkheden qua zwemmen en eten. Je hoeft de camping niet af om een complete vakantie te kunnen hebben. Toscane verkennen vanaf camping is ook prima te doen!

Vriendelijke camping met goede voorzieningen gelegen in groene omgeving
    • Studio (3 Volwassenen)

De studio waarin wij verbleven viel wat tegen, aangezien deze niet overeenkwam met de foto's op de website en de inboedel wat karig was. Daarnaast was er geen raam in de studio dat geopend kon worden, dus dat maakte het wat muf (gelukkig wel airco aanwezig). We hadden echter fantastisch weer, dus omdat je dan toch voornamelijk buiten bent, was dit voor ons niet zo'n probleem.

De locatie is super en het personeel op de camping is zeer vriendelijk. De gehele camping is ruim opgezet in een natuurlijke omgeving (veel groen) en alle faciliteiten zijn van goede kwaliteit. Zeker de moeite waard om terug te keren!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Top verblijf
    • Standaard Stacaravan

Mooie omgeving, centraal gelegen, restaurant is meer dan prima, voldoende faciliteiten (voor jong en oud), accomodatie is schoon. Belangrijk om te vermelden: wij waren er in het na seizoen. Dit scheelt veel met drukte.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Prachtig uitzicht
    • Studio (3 Volwassenen)

Zwembad boven was veel te druk. Kinderen werden omgelopen door andere kinderen die aan het spelen/rennen waren in het water. Kamers in de villa waren ouderwets. Geen airco/raam in onze kamer.

Prachtig uitzicht Beneden mooi groot zwembad

Super veel faciliteiten op het camping terrein zelf en...
    • Standaard Stacaravan

Frequentie van treintjes mag wel iets hoger!

Super veel faciliteiten op het camping terrein zelf en geweldige animatie voor de kinderen!

Vakantie pretpark

Heel groots en druk.

Heel veel faciliteiten. Voor kinderen ideaal.

Het was een heerlijk ruim huisje met aan de achterzijde vrij...

Geen bijzonderheden

Het was een heerlijk ruim huisje met aan de achterzijde vrij uitzicht.

Omgeving

Heuveltje op heuveltje af...😜

Omgeving

Mooie zwembaden, prettig huisje, fijn personeel
    • Superior Stacaravan

Te harde bedden, eten restaurants teveel en kan beter

Mooie zwembaden, prettig huisje, fijn personeel

De ligging is gunstig t.
    • Junior Suite (3 Volwassenen)

Erg drukke camping. Te massaal en erg druk in de zwembaden en restaurants.

De ligging is gunstig t.o.v. de bezienswaardigheden

Grote studio waar het koel bleef
    • Studio (3 Volwassenen)

Erg grote camping, daardoor zeer druk en grote afstanden af te leggen

Grote studio waar het koel bleef

Animatie en kwaliteit eten waren geweldig!
    • Standaard Stacaravan

Huisje was niet goed schoon toen we aankwamen.

Animatie en kwaliteit eten waren geweldig!

Camping 3.0 !
    • Standaard Stacaravan

Dicht op elkaar van de stacaravans. Weinig privacy.

Centrale ligging t.o.v. de faciliteiten.

Super vakantie

Eten, locatie, zwembaden

Mooie grote camping
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ligging in Toscane. Nogal veraf van de bekende grote plaatsen.

Sfeer, levendigheid en zwembaden op de camping.

Leuke zwembaden en animatie.

Zeer druk, geen airco.

Leuke zwembaden en animatie.

Aangenaam

Ligging en accommodatie

Prima voor buiten het hoogseizoen.
    • Superior Stacaravan

Caravans te dicht op elkaar. Zodoende zeker in hoogseizoen geen privacy.

Dat deze geschikt was voor zes personen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

• Studio (3 Volwassenen)

Omgeving en uitzicht prachtig. Erg verzorgd en netjes en heerlijk eten in het restaurant van het park. Erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Heerlijk appartement met een fantastisch uitzicht
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Een heerlijk appartement met een fantastisch uitzicht (nr. 31). Goede bedden.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Mooie camping met veel faciliteiten

Geen idee

De mobilehome, het zwembad en de rust

De omgeving

De omgeving

• Beoordeeld op: 2 september 2017

superlocatie en faciliteiten, maar kan het aantal gasten niet aan, met name zwembad

drukte op op het park en bij alle faciliteiten

Was perfect.

heerlijk en komen zeker terug!

zeer vriendelijke ontvangst mooie kamers in oude stijl en vriendelijke en behulpzaam personeel heerlijk gegeten in de mooie restaurants

Heerlijk voor de kids!
    • Klassieke Stacaravan

Te druk. De caravans staan te dicht op elkaar.

Alles is aanwezig op de camping

Zonnig ontspannend en gezellig
    • Studio (3 Volwassenen)

Geen kast om uw kleding in te hangen ! Geen airco

Het team Het zwembad Het eten verschillende restaurants

Super camping!!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Supermooie camping met hele goede voorzieningen, de schuimparty was het hoogtepunt voor onze kinderen.

Top camping in prachtige omgeving
    • Klassieke Stacaravan

Mega nadeel: dat hierna alle andere campings tegenvallen.

Een top camping waar alles op aanwezig is!

Grote camping met 2 zwem gedeeltes

Te druk, zwembaden overvol,

Grote camping met 2 zwem gedeeltes

geweldig
    • Standaard Stacaravan

alles we waren niet in het hotel maar caravan

mooi groot en druk
    • Juniorsuite met een Kitchenette (3 Volwassenen)

het onbijt was ééntonig

Opnieuw fantastisch
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geweldige locatie met fantastische restaurants en faciliteiten

• Appartement met 1 Slaapkamer

We komen reeds enkele jaren naar Norcenni. Het appartement was dik in orde.

Geen airco bij 40 grd.
    • Studio (3 Volwassenen)

Geen airco bij 40 grd. Geen horren voor de raam dus lekker muggen :( en dat voor 150 euro echt waardeloos

Misleiding
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen airco aanwezig terwijl jullie het wel zo verkochten op de site. Dus een behoorlijke misleiding

De ruimte

Ontbijt was prima.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hygiëne zwembad, drukte, bediening personeel.

Ontbijt was prima. Voor alle leeftijden goed vermaak.

Aanrader

De keuken. Veel muggen.

Fantastische camping
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hele mooie camping met 2 fantastische zwembaden en prima restaurants. Vriendelijk personeel.

Leuke faciliteiten op het park met o.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen WiFi in het appartement en weinig te doen in de omgeving.

Leuke faciliteiten op het park met o.a. goede restaurants, mooie zwembaden.

Heerlijk en voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen airco in dit appartement en het was er best warm

De prachtige lokatie van ins appartement in de Residence.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Fantastisch verblijf
    • Klassieke Stacaravan

Super animatieteam, prachtige shows 's avonds en leuke kinderdisco, zwembaden zijn zeer leuk voor de kinderen

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

woning

woning

Prachtig zwembad, fantastisch uitzicht
    • Studio (3 Volwassenen)

Kamer was relatief basic, matras kan beter

Prachtig zwembad, fantastisch uitzicht

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Super mooie locatie voor een goede prijs
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Nauwelijks wi-fi verbinding binnen (gebied N, Villa Norcenni, apt & rooms). Tv alleen maar duitse zenders.

Het apartement en het uitzicht

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Geen voorziening van waterkoker op de kamer .

Niet geschikt voor mensen met een medische afwijking

Geen voorziening van waterkoker op de kamer . Om koffie of thee te willen drinken moet je te veel en steil lopen naar het vakantie park . Voor oudere en slecht ter been een zee ongeschikte locatie . Appartement met foto op booking com kwam niet overeen .jammer want ivm mijn reuma had ik hier niet voor gekozen en koste mij enorm aan energie

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

De locatie was fantastisch

Het weer maar gelukkig kunt u daar niets aan doen

De locatie was fantastisch Het appartement was heerlijk De camping met alle zwembaden te gek jammer dat het weer tegen viel Het uitzicht was adembenemend De omgeving en afstanden om b.v. Florence en Sienna te bezoeken heel goed te doen. Kortom we hebben een SUPER vakantie gehad

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Ons appartement was ruim en schoon.

De wifi ontvangst is op vele plaatsen op het park matig tot slecht!

Ons appartement was ruim en schoon. Enigszins gedateerd maar dat kon de pret niet drukken!

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Het uitzicht vanaf ons mooie appartement was adembenemend.

Zwembaden in mei wat koud, maar dat is het risico van dit seizoen. Wifi haperde regelmatig, maar was wel gratis. Het personeel deed er alles aan om storingen te verhelpen. De gidsen op de excursies waren niet allemaal even goed.

Het uitzicht vanaf ons mooie appartement was adembenemend. Eerste vakantie waar jong en oud evenveel van genoten hebben. Excursies waren bijzonder. Kortom: een topvakantie.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Prachtige omgeving - vriendelijk personeel (altijd...

Dat het zwembad voor peuters al werd gesloten (i.v.m. laagseizoen). Op zich begrijpelijk maar het bad was favoriet van ons kleintje en met temperaturen tussen de 25 en 30 graden was het daar nog goed toeven. Prachtig zwembad! En wifi werkte niet optimaal.

Prachtige omgeving - vriendelijk personeel (altijd behulpzaam) - mooie camping met veel faciliteiten.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Mooie en vele faciliteiten, uitstekende ligging om naar de...

Geen grote min, wel een verbeteringspunt: communicatie bij aankomst en over de verschillende activiteiten

Mooie en vele faciliteiten, uitstekende ligging om naar de verschillende stadjes in toscanie te rijden. Het waterpark boven is fantastisch voor de kleinsten, het waterpark beneden voor anderen. Goeie prijs voor eten en drinken met speeltuinen ernaast. Topvakantie.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Prima ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, gezellige bar,...

Appartementengebouw waarin ons appartement Siena in gevestigd was, was verouderd en sober, in vergelijking met de rest van het park. We vonden de prijs wat aan de hoge kant.

Prima ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, gezellige bar, mooie zwembaden, goede restaurants, perfecte uitvalbasis om oa Florence, Siena etc te bezoeken. Tip : neem de trein in Figline.

Er zijn ook 31 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Norcenni Girasole Club