Beoordelingen over Hotel Orsa Maggiore 3-sterren

Porto Ponente, 98050 Vulcano, Italië

#2 van de 10 hotels in Vulcano

De vriendelijkheid en de mogelijkheid om tegen een...
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Vulkaan

Verouderd geheel en niet buiten kunnen ontbijten en dineren

De vriendelijkheid en de mogelijkheid om tegen een schappelijke meerprijs de kamer te upgraden. We hadden de premiumkamer geboekt maar die was toch niet echt modern en badkamer was echt ouderwets. Heel goed uitgebreid ontbijt!

Super plek, rustig en zonnig.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets, alles was prima.

Prachtige locatie met veel zon, we kregen een upgrade naar een kamer aan het fantastisch mooie zwembad. Personeel was ook zeer behulpzaam,gratis shuttle service naar de haven. Alles op loopafstand, veel leuke eetplekjes en super gave vulkaan.

Perfect hotel voor verblijf op Vulcano
    • Standaard Driepersoonskamer

Ontbijt was erg goed, veel lekkere en verse producten. Mooi zwembad, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Diner was ook erg goed. 4 gangen voor 20€.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Het eiland is paradijselijk, top. We willen teruggaan maar elders logeren.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot het Zwembad

Eigenares was niet echt hartelijk.. We boekten kamer met ontbijt en bleven er enkel dineren de dag van aankomst. De keuken is gastronomisch maar het restaurant heeft geen sfeer, weinig klanten. Geen mogelijkheid om buiten te eten. We namen het ontbijt wel buiten op onze vraag maar een verouderd terras. Douches zijn aan vernieuwing toe in superiorkamer. Het personeel was erg vriendelijk. Bij vertrek discussie rond de betaling. Zij hadden de betaling van de kamer nog niet ontvangen (840€) terwijl wij reeds betaalden 28/02/2017. Het werd vlug duidelijk. Mijn partner betaalde de kamer met bankcontact. Het creditcardnummer dat gevraagd wordt, staat op mijn naam. Maar toch vervelend moment en toch raar dat ze niet zien dat het bedrag op hun rekening staat. Wij hebben geen zicht wanneer jullie de storting deden. We lazen in het vliegtuig van Brussels Airlines dat bij reservatie met booking.com in deze periode we per uitgegeven euro loops verdienen. Bekijken jullie dit nog eens?

Zeer mooie, rustige, verzorgde locatie met uitzicht op de vulkaan. Het hotel ligt op 1 km afstand van het centrum dus een fiets huren bij Noleggio Luigi (aanrader voor het huren van een fiets, auto, trekkingmateriaal, ...) is ideaal om de afstand vele malen te doen.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

mooi heotel met zwembad op een prachtig eiland
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima recentelijk gerenoveerd hotel met ligging iets uit het dorpje (10 min lopen) dicht bij strand spiaggia nero zeer behulpzame receptie en medewerkers, ook voor huurscooter/auto

Genieten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot het Zwembad

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel en geweldig eten