Beoordelingen over Pacific Hotel Fortino 4-sterren

Strada Del Fortino 36, Aurora Vanchiglia, 10152 Turijn, Italië

#65 van de 117 hotels in Turijn

• Beoordeeld op: 14 september 2018

prima gemiddeld verblijf
    • Junior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

de wijk waarin het hotel ligt is niet prettig te noemen. veel zwervers die in de avond dronken rondom het hotel lopen en je een onveilig gevoel geven, dus een taxi is 's avonds aan te raden. zowiezo met kinderen net te ver van het centrum af om te lopen.

vriendelijk personeel. schone kamer en heerlijke douche.

Tegenvallend ontbijt in betaalbaar hotel

Ongezellige ontbijtruimte in kelderverdieping , uitgebreid buffet met slechte, niet te drinken koffie (zowel van het apparaat als van de pruttelende koffiezet) en patisserie van mindere kwaliteit, nog half uurtje stappen naar centrum

Degelijke matras

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Een goede plek voor een dagtrip naar Turijn!

Wij hebben bij dit hotel geen punten van aandacht kunnen ontdekken. De jaren '90 houten inrichting met diverse digitale snufjes doet voor veel mensen misschien wat zakelijk aan, maar alles is piekfijn in orde. Houd er wel rekening mee dat klokslag 10 uur het ontbijt wordt opgeruimd.

Het hotel ligt op een kwartiertje lopen buiten het centrum. Zodoende is het hotel tamelijk rustig gelegen en is het mogelijk gratis te parkeren voor het hotel (of in de betaalde parkeergarage, indien gewenst). In dezelfde straat is er ook een grote supermarkt, hetgeen altijd handig is. Het hotel is zelf onberispelijk schoon en geordend, waarbij ook het ontbijt goed is met veel keuze. Lopend is het centrum van Turijn makkelijk te bereiken. Het is een prachtige stad met veel historie en interessante restaurantjes (zoals het pop-up restaurant waar wij aten: geweldig!) De upgrade naar een rustig gelegen suite met bubbelbad was super! Erg ruim met alles wat je nodig hebt en meer.. :) Er is zelfs een groot dakterras met ligstoelen en een bar. Tot slot is vermeldenswaardig dat de receptionist aan de balie erg vriendelijk en behulpzaam was.

Blijft een prachtige citytrip!!!

Buurt verandert langzaam

Het bezoek aan Turijn is een jaarlijkse gewoonte geworden en over dit hotel wordt niet meer getwijfeld. Prima daar met schitterend ontbijt. We hebben de indruk dat de buurt langzamerhand properder wordt. Opgelet: nieuw systeem van kaartjes op openbaar vervoer; raadpleeg de website. Werkt prima aan redelijke prijzen. Wij nemen ook al gemakkelijk de trein met een dagticket naar omliggende stadjes of de Alpen; hier rijden de treinen stipt en zonder vertragingen...

Dichtbij winkelstraat
    • Kleine Tweepersoonskamer

De buurt, waren nogal veel autoruiten ingetikt. Maar ze hebben een parkeergarage waar ik gebruik van heb gemaakt. En de kamer zag er gedateerd uit, maar wel netjes!

Dichtbij winkelstraat

Ok hotel met goede prijs/kwal verhouding op een goed kwartier van de piazza della repubblica

Het ontbijtbuffet was uitgebreid, maar de kwaliteit matig. Poedereieren die naar niets smaken, vers fruit dat onrijp is, taartjes die er goed uitzien maar niet lekker zijn. Ik zou op basis van het ontbijt het restaurant in het hotel zeker niet aanbevelen.

Hotel heeft wat je van een standaard 4-sterrenhotel verwacht. De prijs-kwaliteitsverhouding is goed. Op iets meer dan 15 minuten ben je te voet in het centrum van Turijn en er zijn bussen in de buurt die je er desgewenst naartoe brengen.

Een goed hotel in een verdere mindere aangename stad

De route, die is aangegeven op booking.com, is door een mindere buurt. Er zijn ook andere routes, wat veel aangenamer wandelt.

Het hotel is in een goed hotel. Ontbijt en de kamer zijn van zeer goede kwaliteit. Personeel behulpzaam.

Was kort bij bij festival waar ik naartoe ging

Tijdens mijn verblijf waren er werken in het hotel (zij beweerden dat dat niet bij hun was , maar wij zagen dat het wel degelijk vanuit de technische ruimte van het hotel was) waardoor we 's morgends om 9u letterlijk uit ons bed trilden van drilboren, en dit tot 's avonds 18u , dit zou ik toch op voorhand mogen geweten hebben , want dan zou ik mijn boeking hebben kunnen annuleren en een ander hotel gekozen hebben Ontbijt was weinig keuze als men na 9u ging Matrassen waren niet comfortabel

Was kort bij bij festival waar ik naartoe ging

Prima verblijf gehad, comfortabel hotel en goed ontbijt.

Afstand naar het historisch centrum is te lopen, maar het hotel zit wel wat afgelegen en in een minder attractieve omgeving.

Comfortabel hotel, uitstekend ontbijt. Parkeren kan op straat voor het hotel of (tegen betaling) in de garage naast het hotel.

Degelijk 4 sterren hotel

Kleine interieuraanpassingen hier en daar worden noodzakelijk.

Uitgebreid ontbijt, prima bed, goede geluidsisolatie en dicht bij openbaar vervoer. Te voet is het een dik kwartier wandelen naar het centrum.

Normaal een goed hotel met goede parking maar te ver van het stadscentrum verwijderd.

De tweede ochtend zijn wij rond 9 uur gaan ontbijten. Veel keuze hadden we niet meer en tot overmaat van ramp was er ook geen toastbrood meer. Wij hebben naar de manager gevraagd want de bedienden zegden ons dat er niets meer was. Uiteindelijk na lang gepalaber kregen wij een soort van spons brood om te toasten dat helemaal niet lekker was. Klanten die nog later kwamen eten hadden helemaal niets meer.

De kamer was goed.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Turijn is een prachtige statige stad.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We konden onder het hotel parkeren. we kregen daar bij vertrek een rekening van. Wisten we van te voren niet. Alle auto's aan de weg waren behoorlijk door de vogels bescheten. Dus achteraf geluk.

prima kamers. Op loopafstand van het prachtige centrum

De klimaatregeling in de kamer was slecht. Het was 25°C in de kamer! Volgens de receptie kon het systeem koelen óf verwarmen en was i.v.m. het seizoen (midden oktober) al omgesteld naar verwarmen. Gezien de hoge buitentemperatuur voor het seizoen was airco zeer gewenst geweest.

Uitstekend ontbijt!

Hotel redelijk dichtbij de centrum

Hier en daar zijn wat badkamer attributen (zeepbakje, douch rekje) los / niet recht enz. Wat meer aandacht aan de kleine dingen besteden zou het hotel nog beter uit de verf laten komen. Bij het ontbijt is een warm gekookte of een gepocheerd ei is helaas niet te verkrijgen. Iedere ochtend waren roerei en koude gekookte eieren wel aanwezig.

De meeste receptionisten waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Taxi's waren binnen 5 minuten aanwezig. Tussen €8 en €13 per rit was gerekend om naar het centrum te gaan - het ligt meestal aan het verkeer / tijdstip van het ritje. Van het hotel naar het vliegveld duurt rond 15-20 minuten per taxi.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Degelijk hotel maar niet schitterend.

Ontbijt ok maar kon beter (weinig keuze in brood, eitjes en pannenkoeken koud, voorverpakte koeken), schimmel in de douche.

Ruime kamer, vriendelijk personeel.

Personeel is vriendelijk.

Het was heel erg warm op de kamer, 28 geraden, airco was centraal uitgezet omdat “het seizoen voorbij was”, dat was het antwoord die we kregen op de vraag waarom doet de airco het niet! Alle nachten slecht geslapen door de warmte in de kamer! De wijk is niet zo best, niet aan te bevelen om te lopen naar hè centrum ‘s avonds, vooral niet alleen.

Personeel is vriendelijk. Goed ontbijt. Ruime, moderne kamer.

Prima hotel voor een paar dagen Turijn.

De kamers zijn te warm! De airco kon maar tot 25 graden. Dus ramen open voor frisse lucht. Het ontbijt ( op zich goed) maar als je eat later komt (9.00) is er al veel afgegraasd en het werd niet aangevuld.

Mooie ruime kamers, schoon. Loopafstand van t centrum. Als je t hotel uitloopt en linksaf slaat en alsmaar doorloopt (10-15 min) kom je op een grote straat. Daar even links en je staat op de Piazza Republica (iedere dag een grote markt) vandaar ben je zo in t hartje centrum.

Prima hotel! goede prijs/kwaliteitsverhouding

Versleten stoelen in het restaurant en ontbijtruimte Niet zo'n aangename wandeling naar het centrum alsook vrij weinig beschikbaarheid van het openbaar vervoer Mooi dakterras met bar....doch de bar bleef dicht

Prijs/kwaliteit van dit hotel is top! Mooie kamer en een fantastisch ontbijt Het restaurant is OK Dichtbij het Dora station vanwaar je in 20min de luchthaven bereikt Vriendelijk professioneel onthaal

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Verrassende luxe voor weinig geld
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het is een zakenhotel met een geweldig ontbijtbuffet. Voor een overnachting was het prima als je van dit soort hotels houdt: zakelijk zonder sfeer en onpersoonlijk. De ligging is in een wijk waar je 's avonds wellicht niet graag gaat lopen, maar voor een overnachting is het prima.

Geweldig verblijf

Af en toe deed de wifi het niet op de kamer en moest je naar de lobby.

Uitgebreide ontbijt, vanuit het vliegveld met de trein naar station torino dora. Grote rotonde oversteken en op een paar meters lopen is het hotel. Afstand naar het centrum is 15 minuten lopen of met de bus.

Blijft schitterend!

Vroeger gaf men bij het ontbijt Vers bereidde koffie uit zo'n echte koffiemachine. Nu staat er bij het overigens prachtige ontbijt, zo'n soort nescafemachine, zelf te bedienen maar ik dronk thee! Koffie was niet lekker.

Weerom een fantastische ervaring! We gaan jaarlijks en hadden nu de indruk dat de buurt wat properder is geworden. Aangezien we nu iets langer verbleven, hebben we actief gebruik gemaakt van de metro. Een aanrader, superproper!

Hotel ok, maar niet meer dan dat.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Extra Bed

De omgeving is erg onprettig. Ook al ben je binnen 5 minuten in de binnenstad, de omgeving van het hotel bestaat uit flats en drinkende mensen op straat. De bar zit ongezellig in de kelder en heeft tl-licht. Het ontbijt kost €15 pp, wat enorm duur is, zeker in Italië. We kwamen om 10 uur (klokslag) aan en kregen te horen dat we te laat waren voor t ontbijt. Het personeel is erg inflexibel. Mijn creditcard werd ineens 'belast' een dag voor aankomst. Mijn creditcard was inmiddels leeg vanwege de vakantie en ik mailde dat dat dus niet kon, maar dat ik best op een andere manier wil garanderen (we zouden de dag erna arriveren), ik bleef mails krijgen, wat veel stress veroorzaakte op de laatste dag van de andere bestemming.

Het hotel zelf is prima. De prijs ook. Toen wij er waren was het niet druk. Het is een luxe hotel met mooie entree en goede kamers met een goede badkamer.

Goed ontbijt, ruime parking, stadscentrum is zeer mooi
    • Kleine Tweepersoonskamer

De buurt waarin het hotel lag was niet de beste buurt, veel criminaliteit op de straten. Het personeel kon vriendelijker

Goed ontbijt, ruime parking, stadscentrum is zeer mooi

Redelijke uitvalsbasis voor Turijn
    • Kleine Tweepersoonskamer met Extra Bed

Omgeving was minder. Loopafstand tot centrum. Ontbijtzaal, bar en restaurant allemaal in de kelder. Bar in de daktuin helaas permanent gesloten.

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Heel uitgebreid ontbijt. Ruime daktuin met fijne zitjes. Prima parkeren in de parkeergarage.

Keurig, zakelijk en een beetje saai.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De ligging is veel verder van het centrum dan verwacht. De buurt van het hotel biedt hoegenaamd niets. In het hotel nauwelijks faciliteiten. Geen gezellige bar of terras.

Prijs kwaliteit is prima. Veel comfort voor weinig geld.

Verblijf in Hotel Fortino

De "gratis" parking (ondergronds) bleek €9 per dag te kosten (werd ons na de 2e nacht pas meegedeeld). Buiten voor het hotel zijn wel enkele gratis plaatsen. Het hotel situeert zich in een nogal arme buurt ('s avonds veel rondhangende mannen, graffiti,...) Kussens waren nogal plat.

Een ruime keuze voor ontbijt, een goed restaurant en het dakterras zijn zeker meerwaarden.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

goed verblijf op redelijk loopafstand van centrum.

Hotel ligt op 20 minuten loopafstand van centrum. Goede kamer. Supermarkt tegenover hotel. Parkeren gratis in de buurt of in een mooie parkeergarage onder hotel( tegen betaling) Goed ontbijt met veel keuze mogelijkheden. Mogelijk openbaar vervoer op paar honderd meter.

Ontbijt is fantastisch

Redelijk ouderwets, geen uitzicht uit kamer en geen wifi op de kamer. Parking 9 euro per dag vind ik duur. Redelijk ver stappen naar centrum

Ontbijt is fantastisch

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Slechte locatie met slecht ontbijt , wel ok prijs
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bed was erg slecht , we werden allebei met rugpijn wakker Locatie was slecht: eind lopen naar de stad en het hotel ligt in een slechte en lelijke buurt. Ontbijt was uitgebreid maar ontzettend slechte kwaliteit

Parkeergelegenheid was goed : ruime plekken op eigen terrein Staf was erg vriendelijk

goed en comfortabel hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

de raam in de kamer kon een klein eindje open, geen balkon. de liften waren niet inorde, 1 was kapot en de andere funktioneerde ook niet goed

ontbijt en diner zeer goed, mooi en comfortabel hotel. centrum 20 minuten wandelen. mooie binnentuin met zitjes

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

goede uitvalsbasis om Turijn te verkennen

Het elektriciteitskastje maakte veel herrie. "s nachts stoom van de kamer afgehaald, dan is het stil.

Ruime kamer. Rustig weinig geluid van de buren. Goed ontbijt ruime aanbod. Heel vriendelijk personeell

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Heerlijk hotel met goede service.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Extra Bed

De temperatuur in de kamer was 27 graden en t is niet gelukt dit lager te krijgen. En dat in maart. Personeel heeft wel van alles geprobeerd.

Super ontbijt met allerlei lekkere dingen, koffie en thee.vers fruit. Ontzettend aardig personeel.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Fantastisch!

?

Overheerlijk ontbijt, mooie ligging vlakbij bushalte naar centrum. Supermarkt aan de overkant. De dagelijkse markt in Turijn is een must! Neem een lege valies mee en je koopt de heerlijkste Italiaanse producten tegen een zeer voordelige prijs.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Top, mooie stad

Misschien de ligging maar dat is met goedkope taxi echt goed te doen. 30 tot 60 lopen naar het uitgangspunt. Maar dat dan ook echt het enige.

Vriendelijk en alles was prima, snelle service. We waren met 14 personen en het voor ons uitstekend.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Heel fijn hotel in een buitenwijk
    • Kleine Tweepersoonskamer

Sfeer in het restaurant (overigens niet te vinden...)

Heel goed ontbijt. Restaurant voor 's avonds is in een garagebox, niet zo sfeervol maar wel lekker eten. Fijn hotel in een overigens wat mindere buurt.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Goed hotel op loopafstand van oude centrum
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant ongezellig. Muziek in restaurant en ontbijtzaal te hard en eentonig (jazz in ons geval).

Heerlijk bed, goed ontbijt en vriendelijk personeel

Personeel was zeer behulpzaam

Nihil

Personeel was zeer behulpzaam

Prima voor het doel: sightseeing

De muziek was meestal verschrikkelijk!

Ontbijt was heerlijk

Viel mee.

Het matras was knoerhard. De bar was ongezellig en de prijzen extreem hoog.

Het ontbijt was prima. Goed verzorgd, vriendelijke medewerksters

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

De bedden en het onbijt
    • Junior Suite (4 Volwassenen)

Iets mindere buurt

De bedden en het onbijt

Kregen upgrade naar junior suite.

Jacuzzi was geweldig...maar als douche veel minder.

Kregen upgrade naar junior suite. Twee kamers en eigen terras.

Comfortabele kamers

Comfortabele kamers

Nette kamer met airco.
    • Eenpersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Nette kamer met airco. Een geweldig uitgebreid ontbijt, zeker voor de prijs niet verwacht!!!

Het ontbijt en de cappuccino.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Extra Bed

De omgeving, was niet in verhouding met het hotel.

Het ontbijt en de cappuccino. Kamer netjes

Niet tevreden
    • Kleine Tweepersoonskamer met Extra Bed

De hygiëne in de kamer. Het geluidsoverlast

De parkeergarage

De tweede dag was gelukkig vele malen beter dan de eerste, hoewel ik denk niet dat ik zou terugkeren

1e dag geen wifi verbinding. Weinig keuze ontbijt als je niet vroeg op bent.

Vriendelijke service.

De ligging midden inde stad, goede parkeergelegenheid

De ligging midden inde stad, goede parkeergelegenheid

Schoon, ruime bed, makkelijk bereikbaar en parking

De buurt in een beetje vervallen

Schoon, ruime bed, makkelijk bereikbaar en parking

mooi hotel / dicht bij openbaar vervoer naar centrum

mooi hotel / dicht bij openbaar vervoer naar centrum

Aan te raden.
    • Kleine Tweepersoonskamer

ontbijt was eerder karig.

Aan te raden, met enkele tram-bus tickets kun je veel veel van de stad zien

Ideaal voor bezoek Turijn

Ligging dicht bij centrum, parkeergarage,ontbijt onovertreffelijk

heel goed

comfortabele, geclimatiseerde, geluidsarme sfeer

top verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

het hotel ligt uit de drukte van de stad. Toch is het centrum te voet gemakkelijk bereikbaar. Zeer goed ontbijt met veel variatie.

Alle comfort, restaurant op zondag gesloten.

De omgeving

Alle comfort, restaurant op zondag gesloten. Goed ontbijt alles aanwezig. de omgeving viel wat tegen.

Goede voorzieningen op een geweldige plaats

De bereikbaarheid en de totale uitrusting

Goed geslapen , ontbijtzaal veel te koud door de airco
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen terras waar je lekker op kunt zitten, wel een soort binnenplaats

Zakelijk hotel, alles ok maar geen gezelligheid

Volgende keer een ander hotel
    • Eenpersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Bed en te kleine douchecabine

Ruime kamer, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Ontbijt en restaurant in kelder

Ontbijt en restaurant in kelder

Hotel op zich is goed, vriendelijk personeel, goed ontbijt en lekker bed!

De loopafstand tot het centrum en weinig tot geen restuarantjes op loopafstand tot het hotel.

Rustig hotel, goed ontbijt. Veilig de auto te parkeren.

prima ontbijt

omgeving

prima ontbijt

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Zeer tevreden met het gebodene.

nvt

Ruime kamer met alle gemakken. Prima ontbijtservice. Goede prijs kwaliteit.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Zonder meer aan te bevelen. De volgende keer in Turijn gaan we hier weer heen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De hele entourage van het hotel. De parkeergarage.

heel goed voor herhaling vatbaar

ontbijt

Ontbijt en kamers perfect

Lekker ontbijt, vlakbij het centrum
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lekker ontbijt, vlakbij het centrum

De ruimte op de kamer

Prijs voor het ontbijt was erg hoog

De ruimte op de kamer

Mooi hotel

Ligging en wifi.

Ontbijt super lekker. Mooie kamer.

Ontbijtbuffet

Ontbijtbuffet

ideaal voor een overnachting op doorreis

iets ruimere kamer

Het ontbijt was lekker, het personeel zeer behulpzaam.

Grote rustige kamers en een goed ontbijt.

In de buurt was niets te beleven.

Grote rustige kamers en een goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Heerlijk hotel voor een ontspannen vakantie

Goed ontbijt. Lekkere kamer.

Kamer goed, net te ver uit het centrum om alles wandelend te doen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Te ver van het centrum, gratis parkeren maar moest wel betalen voor de parkeergarage en de bar was alle dagen dicht.

Kamer prima

De netheid en de grootte van de kamers

De mensen in de wijk rondom het hotel. Zwervers, niet Italianen.

De netheid en de grootte van de kamers

Met openbaar vervoer goed te doen

Afstand hotel, centrum

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Duidelijk niet georiënteerd op gezinnen. Maar is dan ook een business hotel.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Aangename bedden in comfortabele kamer.