Beoordelingen over Palace Hotel 4-sterren

Via Francesco Lombardi 13, 70122 Bari, Italië

#14 van de 32 hotels in Bari

genoten van oud en nieuw Bari
    • Classic Tweepersoonskamer

De parkeer faciliteit is een luxe, maar redelijk aan de prijs

Ruime kamer met heerlijke bedden en zeer centraal gelegen. Goede ontbijt met ruime keuze (zoet-brood-fruit) op de 7e etage

Verouderde chiqué
    • Classic Tweepersoonskamer

Het totaal onderkoelde personeel aan de receptie en bij het ontbijt, we voelden ons niet welkom. Het ontbijt was pover, meerdere schotels waren leeg en bleven heel lang leeg. Het ontbijtpakket dat we meekregen de laatste ochtend was gewoon schandalig. In de badkamer kwam het badwater via de vloer naar boven! De kuisploeg heeft ook een bril nodig.

De ligging, toch niet te ver van het station en vlakbij de oude stad.

Palace Hotel is prima gelegen
    • Classic Tweepersoonskamer

De inrichting van het hotel is een tikkeltje 'outdated'. Bedden zijn nogal hard.

Prima ontbijtbuffet. Goede ligging ten opzichte van historische centrum.

Professioneel hotel; goed verzorgd, zakelijke en correcte bediening.
    • Classic Tweepersoonskamer

Parkeerruimte is schaars in de omgeving.

Zeer goed ontbijt, uitgebreide keuze. In folder stond dat we op 7e etage konden eten, maar dat bleek niet voor het ontbijt te gelden. Hotel ligt centraal in Bari. Parkeren is moeilijk hier en om deze reden hebben we parkeerplaats gehuurd bij het hotel. Kost wel 20 euro per dag, maar bespaart je veel ellende. Ik vond het ene prima investering.

Vlakbij de oude stad, ruime hotelkamers, uitstekend...
    • Classic Tweepersoonskamer

Erg warm op de kamer, niet zelf te regelen

Vlakbij de oude stad, ruime hotelkamers, uitstekend ontbijtbuffet, vriendelijk personeel. Bij vertrek gaan kopieën van paspoorten e.d. ter plekke door de versnipperaar; erg veilig dus

Goede accomodatie, en hele fijne en veilige afstand om te lopen naar het centrum
    • Classic Tweepersoonskamer

Dat er beter engels gesproken en verstaan werd door de baliemedewerkers. Een enkeling kon wel Engels spreken en verstaan.

Het ontbijt was veelzijdig en goed verzorgd. Het authentieke ( charme) van het hotel, maar ook kleding personeel Wij hebben alleen logies met ontbijt gehad. Service van opbergen van koffers, ( na verlaten hotelkamer) wij vlogen in de avond.

Prima verblijf, goed ontbijt en geen goed uitzicht vanaf balkon (wat betreft classic rooms)

Uitzicht vanaf balkon

Kamer was prima, maar uitzicht van balkon is minder. Maar je hebt wel een balkon. Voor 50 euro meer heb je een mooier uitzicht, maar we komen hier niet voor het hotel, maar om de stad te zien.

De ligging op Bari te ontdekken was prima. tussen het oud en het nieuw gedeelte.

De onderhandelingen bij het inchecken. Er was iets misgelopen met de boeking van de twee kamers (een voor ons en een voor onze vrienden). De tweede kamer was maar voor 2 nachten gereserveerd. Uiteindelijk konden we toch nog voor 2 nachten meer reserveren, maar ze rekenden een vrij hoge prijs voor een minderwaardige kamer (badkamer ingericht voor gehandicapten maar was niet meer onderhouden).

Onze kamer was OK. Ruim en het nodige meubilair. Wel een beetje verouderd. Is aan vernieuwing toe. Het ontbijt was goed, maar de koffie was slecht en het warm water voor de thee ook. Gelukkig kon je koffie per tas bestellen. De American Bar werd slecht gerund en het terras was niet attractief. Vuil en geen groen/bloemen en slechte koffie.

Goede prijs/kwaliteit.
    • Classic Tweepersoonskamer

De douche/bad gedeelte is erg klein volgens west Europese standaard, bad/douch is 70x175cm. ongeveer. Hotel is zeer gedateerd en kamer heeft erg oud en gehavend interieur. Temperatuur op de kamer komt niet onder de 25graden, wij zijn er midden maart geweest (+- 20graden buiten). Simpel klein ontbijt buffet (wel voldoende). Gehorige kamers.

Hotel ligt mooi centraal waardoor alles per voet goed te bereiken is. Kamer heeft wel alles wat men nodig heeft behalve voldoende variatie aan toilet artikelen. Goede bedden. Vriendelijk personeel, die graag behulpzaam zijn en goede tips kunnen geven. Veel waterdruk met goed heet water.

prima verblijf. dichtbij het oude centrum
    • Classic Tweepersoonskamer

1. cappuccino was bijna nooit echt warm 2. te weinig stopcontacten op kamer en bij bed. Bij opladen van telefoon kon geen gebruik worden gemaakt van bedlampje

1. uitgebreid ontbijt 2. prima bedden

Goede ligging

Alles is verouderd, te duur voor wat het is.

Alles in orde, maar gedateert. Goede ligging tussen oude en nieuwe stad. Ontbijt zag er super uit, maar door vroege check-out niet kunnen nuttigen. Vriendelijk personeel.

Ontbijt en de ligging van het hotel.

Hotelbar was twee keer verhuurd voor een privé feest en er was geen andere gelegenheid in het hotel om iets te drinken of te verblijven, buiten je kamer.

Ontbijt en de ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Personeel was oke maar straalde geen enthousiasme uit en...

personeel vind dat echt een gemiste kans.

Personeel was oke maar straalde geen enthousiasme uit en gaven niet het gevoel dat ze het werk leuk vinden. Jammer. Geen glimlach te bekennen bij ontbijt. Ook receptie geen warm welkom. jammer beetje meer aandacht voor kamer, gordijnhaken los bijv. Verder prima verblijf zijn niet veel in hotel geweest. locatie echt super.

Prijs kwaliteit was zeker ok.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer heeft opfrisbeurt nodig: gordijnen hingen half los.

Ontbijt was goed. Parkeerservice was prima. Locatie eveneens prima. Rustige en voldoende grote kamer. Vriendelijk personeel. Prima restaurant!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Goede locatie, comfortabel hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen goede stekkeraansluitingen aanwezig op de kamer. Dit is tegenwoordig wel een “must-have” geworden.

Het gemak en de comfort. Een goed bed en een goed bad.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Hotel dat op loopafstand van het historisch centrum ligt...vraag om een kamer met mooi uitzicht
    • Classic Tweepersoonskamer

Onze kamer had een uitzicht op imposantie ontluchtingsbuizen. Dit was werkelijk geen gezicht. Daarom vonden wij de prijs voor deze kamer veel te hoog. We hebben de gordijnen maar dichtgehouden. Andere kamers zullen wellicht uitzicht hebben op de straatzijden. De koffie uit de apparaten was niet goed. Maar op verzoek kun je vragen om speciale koffie.

Het ontbijt was naar Italiaanse begrippen goed. Het hotel ligt ietsje aan de rand van het historisch centrum, maar vanaf het hotel is alles goed beloopbaar. We kwamen na middernacht aan vanaf vliegveld Bari met een taxi voor 24 uur. Terug naar het vliegveld zijn we met een speciale shuttle bus gegaan voor 4 euro per persoon op ongeveer 400 meter lopen van het hotel. Qua openbaar vervoer allemaal goed geregeld.

Bari was een ontdekking, zowel het oude als het moderne stadsgedeelte. Toffe stad.
    • Classic Tweepersoonskamer

Tapijt op de vloer in de kamer, dat hebben we niet graag. Verder geen opmerkingen

Het ontbijt was heel goed, grote keuze. De organisatie ervan erg chaotisch, maar daar hebben wij heel veel plezier aan gehad.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

wij hebben een heerlijke vakantie gehad
    • Classic Tweepersoonskamer

in onze kamer hing een erge rioollucht en de gordijnen waren vies De bediening in het restaurant op de 7e verdieping liet erg te wensen over, men was niet vriendelijk en diner was erg duur in verhouding tot de kwaliteit.

ontbijt was goed, personeel hier was ook erg vriendelijk, kamer was zeer ruim

Bari is leuk!

Dat ik bij vertrek er pas achter kwam dat er zon leuk modern loungecafe was! Hotel moet wel nodig gerenoveerd worden.

Goede locatie, goed ontbijt, grappige ambiance, mooi loungecafe erbij.

Groot,maar bijzonder sfeervol hotel op prima locatie.

Niets,alles prima!

Heel sfeervol hotel met veel bewaarde oudheden,prachtig!Zeer goed en uitgebreid ontbijt,prima parkeergelegenheid naast het hotel en vriendelijk en behulpzaam personeel. Op het dak een restaurant met mooi uitzicht over Bari.

Gewoon prachtig
    • Classic Tweepersoonskamer

Mooie kamer/ uitgebreid ontbijt/ zeer goed gelegen nabij historisch centrum én de winkelstraten. We werden goed ontvangen om 00:30u 's nachts.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Absolute meevaller.

De taxichauffeurs in Bari zijn totaal roekeloos... Het hotel is iets gedateerd maar alles wordt super netjes onderhouden.

Perfecte locatie voor een bezoek aan Bari .

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Zeer ruime kamer die van alle gemakken is voorzien.
    • Classic Tweepersoonskamer

Zeer ruime kamer die van alle gemakken is voorzien. Uitstekende ligging, dicht bij zowel de bezienswaardigheden van Bari als ook de restaurants en de terrassen.Prima, uitgebreid ontbijt.

de ligging van het hotel is fantastisch.
    • Classic Tweepersoonskamer

kwaliteit van het eten in het restaurant en de manier waarop wij bediend werden.

de ligging van het hotel is fantastisch. Klassiek en smaakvol ingerichte kamers. fijn ontbijtbuffet. restaurant op de bovenste verdieping is zeer gedateerd en de kwaliteit van het eten is matig. de obers wekten de indruk dat ze ons zo snel mogelijk weer de deur uit wilden hebben.

Voor als je een luxe gevoel wilt met een onpersoonlijk karakter, op een goede lokatie.
    • Classic Tweepersoonskamer

De bejegening van het personeel was formeel en afstandelijk. Voor de prijs die je betaald had ik iets meer extra verwacht (gratis flesje water bij aankomst of mogelijkheid voor koffie/thee op de kamer). De parkeergarage is erg praktisch, wel €20 per dag.(veel extra bovenop de kamerprijs). Het hotel doet wat gedateerd aan.

De lokatie was erg goed, 5 minuten lopen naar het oude centrum. Het ontbijt was erg uitgebreid:zoet, hartig, brood, yoghurt, taart, fruit en keuze uit verschillende koffie.De kamer en badkamer waren erg schoon en ruim. Het hotel is mooi ingericht.

Een aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer

Wat slijtage merkbaar hier en daar

Rijkelijk ontbijt - leuk verrast door het logement in de muziekkamer - elke dag kamerondehoud en linnen - prima ligging op de hoofdboulevard en vlakbij de oude stad

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Goed en betaalbaar hotel op korte loopafstand van oude centrum van Bari
    • Classic Tweepersoonskamer

De vorige keer dat we hier sliepen (ook via Booking) hadden we een betere kamer. De kamers op deze gang zijn toe aan een opfrisbeurt/renovatie. Kan niet zeggen dat het slecht was voor de prijs die we betaalden, maar hoe werkt het met een goede herinnering? Je verwachtingen liggen op dat niveau. Kamer en bedden waren overigens keurig schoon. Ander tip: Wij komen na middernacht binnen en het zou mooi zijn als er iets simpels (Toste bijvoorbeeld) te bestellen zou zijn.

Uitstekend ontbijt. Ruime keuze, vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

voor een kort verblijf in Bari goed hotel (lokatie perfect), wel verouderd hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

personeel in restaurant niet vriendelijk, geen zwembad zeer drukke ontbijtruimte, rommelige indruk verouderd hotel

locatie in het centrum perfect uitgebreid on-italiaans ontbijt, vriendelijk personeel in ontbijtruimte

Goed hotel met een mooi dakterras..

N.v.t.

Prima kamer en goed uitgebreid ontbijt, op een goeie lokatie. Het restaurant op het dakterras is een aanrader. Heerlijk gegeten op een zeer sfeervol dakterras met fantastisch uitzicht op de oude stad. En voor een normale prijs.

Prima hotel voor kort verblijf in Bari
    • Classic Tweepersoonskamer

We kregen als eerste een sleutel van een kamer die al in gebruik was (koffer op bed, kleding over een stoel). Toen ik terugging schaamde de receptioniste zich kennelijk een beetje want we kregen daarna een erg ruime kamer. Ondanks dat Bari eigenlijk niet zo boeiend is kostte het parkeren (onder het hotel) ons €20 p/d. Viezige vloerbedekking in de kamer en hal is aan vernieuwing toe.

Vrij luxe hotel (een van de luxere in Bari) Aardig personeel (vooral bij de checkin) Ruime kamer (7e verdieping) Gevulde minibar Prima ontbijt met vers brood en zoet spul

Het ontbijt was voortreffelijk.
    • Classic Tweepersoonskamer

Zo'n groot hotel is ook snel een beetje sfeerloos.

Het ontbijt was voortreffelijk. Een groot, klassiek hotel met bijbehorende voorzieningen. Prima kamer en dito bed.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Terug naar de tijd van vroeger
    • Classic Tweepersoonskamer

Misschien wel tijd om hier en daar een likje verf te gebruiken.

Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en toegewijd personeel. Zelfs het onthaal na middernacht was heel hartelijk. Leuk omwille van de grandeur van vroegere jaren. Het lijkt gewoon alsof je in een film verzeild geraakt bent. Wie houdt van een modern interieur moet hier zeker niet logeren. Ideaal hotel voor een citytrip, op een boogscheut van zowel de oude, historische stad als het deel met moderne promenades en merkenwinkels. Niet voor regelmatige strandbezoekers want het strand ligt op 4 km wandelen van het hotel. Gemakkelijk te voet (20-tal min) te bereiken vanuit het station waar de luchthavenshuttle (Tempesta) toekomt

Groot hotel aan de rand van de oude stad.
    • Classic Tweepersoonskamer

Typisch Italiaanse gebreken; gordijn hing half los, wc bril zat los, gang rook naar verf.

Groot hotel aan de rand van de oude stad. Alles op loop afstand. Kamers aan achterzijde hebben mooiste uitzicht over oude stad. Restaurant op 7e verdieping met schitterend uitzicht over oude stad. Perfect ontbijt. Geschikt voor een of twee dagen in BARI.

matig

Service baliepersoneel was slecht en men adviseerde dingen die niet klopten.

Ontbijt was slordig geregeld; op zich wel goed maar slecht bijgevuld! Veel dingen waren al op als we eens later kwamen...

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Bari goed voor 2 dagen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het personeel bij de receptie mag wel wat vriendelijker zijn. Kamertemperatuur te warm en niet te regelen.

De locatie (in het oude centrum en op loopafstand van havengebied en alle bezienswaardigheden). Uitgebreid ontbijtbuffet met zoet en hartig, ingesteld op internationaal publiek. Hoewel de parkeergarage niet goedkoop is zijn we blij dat wij daarvan gebruik hebben gemaakt. Service in de parkeergarage is prima. Auto wordt voor je weggezet en naar boven gereden. Wij hadden een classic tweepersoonskamer op de 5e verdieping. We keken uit op de binnenplaats, niet fraai maar wel rustig. Helaas was de kamertemperatuur te warm en niet in te stellen. Hotelbar was ruim, gezellig en goed personeel. Wifi werkte goed.

outdated
    • Classic Tweepersoonskamer

oud en versleten kamer, badkamer . Kamer had zicht op binnenplaats : lelijk. AC werkte niet naar behoren

ontbijt was goed - enkel lang wachten op koffie /thee, die aan tafel wordt gebracht.

Leuk hotel met super eten
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was prima, de kamer keurig. Maar vooral het restaurant is geweldig!!! Prachtig uitzicht en heeeeeerlijk en modern voor een zeer schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

De bar van het hotel was s' avonds meestal bezet voor...
    • Classic Tweepersoonskamer

De bar van het hotel was s' avonds meestal bezet voor privé feesten en de hotelgasten werden buitengekeken of naar de lobby verwezen, waar er geen enkele sfeer was.

Erg leuk verblijf in hotel palace zeer centraal gelegen. Leuke stad voor een weekend!

Alles goed maar haarföhn is echt achterhaald. Te kleine capaciteit en constant oververhit.

Ruime kamer, prima badkamer en vriendelijk behulpzaam personeel Transport van luchthaven naar hotel met bus is erg gemakkelijk, bus stopt vlakbij hotel ca 500 mtr

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Vrij verouderd hotel met zeer hippe hotel bar...
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer veel te warm, niet in te stellen. Althans, dat werkt niet. Beetje verouderde tent.

Ontbijt prima, ontvangst uitstekend. De Hotel bar is the place to be in Bari.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Prachtig karaktervol hotel in het centrum van Bari
    • Classic Tweepersoonskamer

WIFI soms traag rond avonduren.

Superb ontbijtbuffet met heerlijk gebak, gevulde croissants, vers en rijp fruit, roerei met spek, enz. Ideale locatie voor zowel wandelen in de oude stad Bari, als de shopping straten. Restaurants in overvloed van pizzeria tot klassevol, alles aan zeer redelijke prijzen. 15 min van luchthaven per taxi, zelfs in spitsuren!

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Verblijf in Palace Hotel
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen wellness. Staat van de meubelen was in onze kamer (executive room) onpraktisch antiek ( lades in kast kreeg je niet open)... Prijs parking hotel.. niet te doen met nieuwe wagen. Parking voldoet niet aan kwaliteit hotel

Het restaurant was prima. Personeel uitstekend, vriendelijk en behulpzaam. Volgende keer nemen we wel hetzelfde hotel, maar liefst in een betere kamer.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Prima hotel, voor herhaling vatbaar!
    • Classic Tweepersoonskamer

Personeel aan de receptie minder vriendelijk...drankjes in de bar veel te duur in vergelijking met cafés en restaurantjes

Heerlijk verzorgd ontbijt met vriendelijke bediening, mooie grote kamer en badkamer, goed gelegen, dicht bij centrum met lekkere restaurantjes en winkelstraat, gezellige bar,...

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Goed hotel maar personeel aan de receptie verknoeit alles! Een domper!
    • Classic Tweepersoonskamer

Personeel aan de receptie en de bar was ruw en hautain. Op 40 reizen hadden we nooit zo onvriendelijk personeel vooral bij de receptie. Totaal geen service. Ze moeten dringend een opleiding hotelreceptionist volgen. We hebben 3 verschillende personen gehad en allemaal hetzelfde. We hebben nochtans zelf alle moeite gedaan om Italiaans te spreken. De bar was 2 avonden dicht omwille van fuiven. De barrekening was fout. De bestelling kwam traag en fout. Geen mogelijkheid om onze vlucht te bevestigen of uit te printen.

Superontbijt. Nooit zo goed gezien in Italië. Zeer zeer vriendelijk personeel bij het ontbijt. Kamer was ruim. Hygiëne goed. Locatie van hotel heel goed. Dicht bij oude stad en zee en winkels. Garage voor 20 euro per nacht was handig en er was behulpzaal personeel in de garage.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Zeer goed ontbijt.

Personeel achter de balie zeer onvriendelijk, niet behulpzaam zelfs tegen het onbeschofte aan. De kamers zijn wat ouder en her en der kleine gebreken. Balkon is heel klein.

Zeer goed ontbijt. Redelijk centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Onze bagage was niet meegekomen met het vliegtuig van Rome...
    • Classic Tweepersoonskamer

Onze bagage was niet meegekomen met het vliegtuig van Rome naar Bari. Personeel heeft ons prima geholpen. Parkeergarage is prima met aardig personeel!

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Uitstekend hotel om de stad Bari te verkennen
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt: gevarieerd en erg lekker. Locatie: het hotel ligt dichtbij het oude centrum met goede restaurants om de hoek. Sfeer: mooie, nette en rustige uitstraling.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Fijn verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

Hotel kan wel nieuw tapijt gebruiken overal.

De bedden slapen heel fijn. Lekkere douche. Goede gratis wifi. Super locatie. Ontbijt goed. Restaurant dakterras heerlijk en niet duur.

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Mooie ruime kamer.

Niets. Alles was naar tevredenheid

Mooie ruime kamer. Ruime entree met prachtig ingerichte hal. Het baliepersoneel was vakkundig. Ook een goed ontbijt. Prima hotel.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Heerlijk hotel vlak bij oude stad.

Dames en heren aan de receptie hadden wat vriendelijker mogen zijn. Het was erg zakelijk allemaal. Na een flinke reisdag is het fijn als je met een vriendelijke glimlach en een vriendelijk woord verwelkomd wordt.

Hotel ligt aan de rand van de oude stad. Trouwens een heel gezellige oude stad. Parkeergarage was voor ons een pré en is prima bevallen. Het eten in het restaurant op de 7e etage is heerlijk en je zit er heel rustig met een prachtig uitzicht. Ontbijtbuffet is ruim. Veel keus. Lekkere keus. Goede bedden. Inrichting doet wat gedateerd aan, maar voldoet prima.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Plezierig onthaal en een sfeervol verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het kiepraam kon niet dicht. Wegens hevig onweer was de nacht daardoor ondraaglijk. Vloerbedekking had veel vlekken. Geen echte minpunten.

Uitgebreid ontbijt tot half 11. Zeer voorkomrnd en vriendelijk personeel. Bagageopslag aanwezig voor als je op de dag van vertrek nog tijd over hebt. Op zeer korte afstand van winkels en de oude mooie binnenstad. Goed bed. Klassiek ingerichte kamers, sfeervol.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Geen zandstranden/huur een auto/Bari is snel saai overdag/'s-Avonds genoeg vertier-

Het zeer afstandelijke en arrogante receptiepersoneel. Bij het afrekenen ( bijna € 1000 voor een weekje) kon er nog géén dank je wel vanaf. Bij de vraag om behulpzaam te willen zijn bij het huren van een auto ging dat niet !!. Uiteindelijk zijn we zelf maar op stap gegaan. Het is ons samen met andere aanwezige hotelgasten gelukt. Het kostte ons wel een halve dag. Het tweede probleem was het gebruik van het WIFI. Zoals bij veel hotels een vervelend probleem !!! Ook hier weer. Het wordt verkocht als in en rond het hotel is overal gratis Wifi maar uiteindelijk kun je alleen maar in de buurt van de receptie of ontbijtruimte redelijke Wifi ontvangen. En op de kamer bijna niet !! Het vreemde was wel dat je in een restaurantje enkele straten verderop wel op hun "Wifiverbinding" kon spelen.

Wat het meeste beviel waren de vriendelijke kamerhulpen en ontbijthulpen In een woord geweldig vriendelijk !!!!!! Ook het ontbijt was goed. En de ligging, midden in het centrum, was gunstig. Het hotel was het bezoeken waard. Perfect !

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Overwegend een fijn hotel op een mooie locatie, met verbeterpunten voor het ontbijt en receptie.

Mensen bij de receptie en bij het ontbijt waren niet vriendelijk. Het ontbijt was om 10 uur al voor de helft op. Er was duidelijk te weinig personeel bij het ontbijt. Hetgeen bleek uit het niet tijdig afruimen van ontbijttafels, waardoor je aan een vuile ontbijttafel zat te ontbijten. Koffie die pas na afloop van het ontbijt werd geserveerd, geen zout en peper op tafel, geen brood meer etc...

De kamers waren mooi en schoon. Met name een pluim voor het schoonmaakpersoneel.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Goede ligging, ruime kamer, vriendelijk personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Schimmel in de douche. Hoe duur of goedkoop een hotel ook is, schimmel in de douche vind ik een echte 'no go'. Verder was schoonmaak wel in orde.

Goede ligging, ruime kamer, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Vakantie in Bari en omgeving

Hotel is iets gedateerd.

Vriendelijke mensen en gemoedelijke sfeer. Je kunt er goed ontbijten met heerlijke cappuccino . Parkeren in de garage werkt perfect , auto staat voor je klaar en als je wilt ook nog gewassen.

We komen terug

Het hotel us gedateerd

Het restaurant op het terras op het dak is super

De badkamer was aan een renovatie beurt toe.
    • Classic Tweepersoonskamer

De badkamer was aan een renovatie beurt toe.

De bediening was in het restaurant niet heel vriendelijk.

De ligging was goed, centraal in het centrum. De kamer was ruim.

goed hotel in de centrum

goed hotel in de centrum

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Locatie en parkeergarage.
    • Classic Tweepersoonskamer

Locatie en parkeergarage. Prima kamer, wel even opletten dat je de kamer krijgt die je hebt geboekt.

Alles was zoals het hoort!
    • Classic Tweepersoonskamer

Alles was zoals het hoort!

Het ontbijt was heerlijk.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was heerlijk. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goed hotel en prima ligging om stad te verkennen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Goede ligging, fijn hotel, goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Locatie was perfect.
    • Classic Tweepersoonskamer

Parkeren kon onder het hotel alleen kost dat wel 20 euro voor 1 nacht dus dat was niet de verwachting.

Locatie was perfect. Midden in het centrum.

Onthaal , service, hygiëne, onvriendelijk en niet betrokken personeel, geen hulp voor bagage

Ontbijt goed.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt goed. Personeel heel vriendelijk. Locatie perfect.

Prima verblijf en locatie in Bari. Leuk restaurant an overkant straat.
    • Classic Tweepersoonskamer

Straatkant zou druk kunnen zijn

Locatie en een upgrade naar een suite

Aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer

Lekker ouderwets goed hotel goed ontbijt centraal in stad

goed hotel voor citytyrip in oud stijlvol decor
    • Classic Tweepersoonskamer

verouderde standaardkamers en speciale geur in de gangen.

groot hotel, op wandelafstand van meeste bezienswaardigheden. Uitgebreid ontbijt.

Perfect het was rustighet

Het weer maar daar kan niemand iets aan doeneen fijne rustige paasvakantie in een prachtig hotel en mooie omgevingheel goed

Perfect het was rustighet

Goed hotel, op loopafstand alles te bereiken; de oude stad maar ook de moderne winkels
    • Classic Tweepersoonskamer

Uitkijk vanuit de kamer, dat zag er niet zo heel vrolijk uit.

Het ontbijt was meer dan uitstekend!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

• Grote Eenpersoonskamer

• Beoordeeld op: 8 december 2017

• Grote Eenpersoonskamer

Opladen apparaten ( iPad, telefoon) enkel in badkamer

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prima locatie op loopafstand van de oude binnenstad.

n.v.t.

Uitgebreid ontbijtbuffet. Comfortabele lounge. Prima restaurant/pizzeria recht tegenover hotel.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prettig en comfortabel

Geen idee

Zeer goed ontbijt en goede kamers

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Palace Hotel