Beoordelingen over Palace Grand Hotel Varese 4-sterren

Via Manara Luciano 11, 21100 Varese, Italië

#5 van de 18 hotels in Varese

Gebaseerd op 2030 beoordelingen over dit hotel

Prachtige ligging met voldoende gratis parking

Oude lawaaierige airco(wel met nieuwe airco bezig)

Prachtige ligging met voldoende gratis parking Mooi oud paleis met statige ruimtes Zwembad en bar in tuin

Ontbijt en kamers waren prima.

Met een luidruchtig kinderfeestje met karaoke in een ruimte naast het restaurant slechts afgescheiden door een gordijn was de romantiek en rust ver te zoeken.

Ontbijt en kamers waren prima.

Hartstikke fijn hotel, voor ons als doorreishotel.

Ik vond het eten voor ons doen vrij prijzig en vrijwel niets wat onze kinderen lekker vinden.

Chique hotel met een ruime kamer en dito badkamer. Gezellige, ietwat zakelijke sfeer. Het ontbijt is werkelijk geweldig!!!

Mooi statig hotel in een parkachtige omgeving op een heuvel in de stad!

Zwembad met ligweide

Prima hotel op een heuvel in de stad. Mooi oud statig pand in een park gelegen. Prima kamers en prettig personeel. Met shuttlebus gratis heen en weer naar het centrum. Te voet ongeveer 25 minuten. Prettige sfeer en prima ontbijt. Zwembadje wat klein voor zo’n hotel met een paar ligbedjes er bij maar wel lekker om even af te koelen.

Weelde!

De wifi viel nogal eens uit. We reserveerden een plaats aan het raam in het restaurant maar toen we (op tijd) arriveerden was die vergeven. Ik had hoofdpijn maar helaas kon ik bij het hotel geen paracetamol krijgen. Men hielp wel met het zoeken naar een in de avond geopende apotheek.

Dit hotel ligt in een park, en het oogt als een sprookje. De kamer was niet heel ruim, maar het uitzicht over de vallei van Varese maakte dat helemaal goed. Een heerlijke ouderwetse badkamer, en fijne plekken om buiten te zitten en te lezen. Ontbijt is overvloedig en bij de prijs inbegrepen. Er is een prima restaurant in dit hotel. En dat allemaal voor een schappelijke prijs.

Prachtige locatie, heerlijk ontbijt

Dame bij de receptie was onvriendelijk, zowel via de mail als in het echt. Verzoek om paracetamol vanwege migraine werd zeer bot beantwoord (en geweigerd). Ik spreek vloeiend Italiaans. Babybedje kon alleen worden geleverd tegen forse bijbetaling, ondanks dat we een familiekamer hadden gereserveerd. Deze dingen passen mijns inziens niet bij de entourage van een viersterrenhotel.

De locatie is fantastisch. Prachtig uitzicht, mooie tuin. Ruime kamer. Onwijs vriendelijk personeel in de bar. Lief naar onze dochter en gaven ons heet water mee voor haar flesjes in de auto onderweg naar huis. Ontzettend goed ontbijt en vrij parkeren

Onderdompelen in de "roaring twenties"

Het is jammer dat het zwembad nog niet open was. De TV heeft 100 kanalen waarvan 95 in het Italiaans. Het zou leuk zijn als er bijv. BVN te zien zou zijn...Omdat het hier om een oud hotel gaat, is er slechts één lift voor vijf verdiepingen. Dus is het af en toe wachten; de lift is ook erg traag... ;-(

Het hotel is in 1913 gebouwd en dat kun je merken. Echter, het is in uitstekende staat van onderhoud en de sfeer en ambiance is precies wat je verwacht in zo'n "Grande Dame" Er is een prima uitgebreid ontbijt; de kamers zijn relatief groot met een mooie (marmeren) badkamer; er is airco en de bedden zijn on-Italiaans zacht; vaak wil het bed in Italië wel eens type "plank" zijn...De ligging op een heuvel is fenomenaal, en Varese is een verassend leuke stad!

Enorme kamers, groot bed, prachtige plek en uitzicht

Voor Italiaanse begrippen vast een riant bad. Ik ben bijna 2 meter dat past niet echt. De straal van de douche is minimaal...

Enorme kamers, groot bed, prachtige plek en uitzicht

Ik wil weer terug!

Centraal gelegen in Varese, bovenop een heuvel. Een oud gebouw uit 1913 met veel charme en van alle gemakken voorzien. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en heel erg lekker. Groot park rondom het hotel. Meer dan voldoende parkeergelegenheid.

Voor ons een mooi hotel voor op doorreis

De prijzen in het restaurant waren echt te hoog: 123 euro voor een niet al te uitgebreide maaltijd met de kwaliteit die geboden werd is te veel.

Een mooi fin de siècle hotel op een mooie locatie. Een restaurant erbij met een mooie kaart en wijnkaart

Overnacht in rijke historie tegen een goede prijs/kwaliteitverhouding. Laat je verrassen...

Locatie is ge-wel-dig. Supermooi. Lijkt oud en vervallen op een heuvel. Blijkt een pareltje te zijn met rijke historie, mooie kamers, goede bar en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Ik moest dezelfde prijs betalen voor mijn kamer als mijn...

Dat ik de volle prijs moest betalen 1 persoon in een 2 persoonskamer. Zal nooit meer boeken.

Ik moest dezelfde prijs betalen voor mijn kamer als mijn twee vrienden samen.

Goed "ouderwets" hotel met onpraktische ligging om de stad te bezoeken.

Hotel ligt erg hoog boven de stad met een mooi uitzicht als het helder weer is, maar waardoor men op de auto is aangewezen om de stad te bereiken.

Uitstekend hotel met voortreffelijk ontbijt en restaurant en voor de kwaliteit niet duur.

Fijn verblijf in een mooi hotel!

De lounge is niet zo gezellig ingericht, was wat koud en is ook niet groot.

Groot authentiek hotel dat boven op de heuvels in de stad Varese is gelegen. Een auto te hebben is wel handig om van beneden naar boven te komen (er is wel een paar keer per dag een gratis shuttle naar en van de stad). Vanuit de hotelkamers is het uitzicht prachtig over de stad, het meer van Varese en de omliggende (besneeuwde) bergen. Lekker eten in het restaurant in het hotel met gevarieerde gerechten.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Heerlijk weekendje in Varese vanwege een reunie.

Het ontbijt en het diner zijn van hoge kwaliteit Het hotel ligt erg rustig en ik had een kamer met een prachtig uitzicht. De kamer was ruim en zeer schoon. De badkamer was erg ruim.

Prachtig hotel, zeer gunstige prijs-kwaliteit verhouding!

Het sanitair is enigszins gedateerd, maar functioneert verder goed.

Prachtig statig hotel met ruime, hoge kamers en een geweldig uitzicht! Klassieke uitstraling, oud maar stijlvol. Bijzonder aardig personeel.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Een paar heerlijke dagen op een heel bijzondere, authentieke plek doorgebracht.

Grandeur uit de jaren '20. Heerlijk sfeertje! De ligging is geweldig bovenop een heuvel, vanwaar je over het dal en het meer uitkijkt. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij de ontvangst als in het restaurant. Goed ontbijt met fantastisch uitzicht. Kamers waren netjes en schoon. Zeer goede prijs / kwaliteitverhouding.

Het avond eten bij restaurant van hotel

Tussen de lunch en het avondeten was er echt helemaal niets te eten. Wij kwamen s'middags aan na 8 uur rijden met 2 kleine kinderen en konden niet eens een snack of kleine versnapering bestellen.

Het avond eten bij restaurant van hotel

Zeer groot terrein en zeer groot hotel Toch beetje ontgoocheld door de foto's

Ligt veel verder van het meer dan het lijkt op de foto's. Het meer is niet te voet vanuit het hotel bereikbaar. Het zwembad is zeer klein Er staan slechts 5 ligstoelen

Mooi maar ouderwets hotel Aristocratische sfeer. Mooi uitzicht

Nostalgisch hotel op mooie locatie, voorzien van goede faciliteiten

Tussen de middag is het niet mogelijk om wat uit de bar te bestellen, gaat pas 16.30 uur weer open. Volgens zeggen wordt daar aan gewerkt.

Weliswaar een heel groot hotel, maar toch straalt het gezelligheid uit. Personeel erg vriendelijk, mooie ligging met uitzicht op Varese en het Lago, Leuk zwembad met ligstoelen. Het is niet mogelijk om buiten te dineren en ontbijten. Overigens wel voortreffelijk en goed verzorgd ontbijt. Shuttledienst naar Varese is erg handig.

Aanrader

Zwembad viel een beetje tegen, qua grootte.

Ontbijt was meer dan prima, zoals alles in dit hotel eigenlijk. Aanrader. Zeker ook vanwege de sterren kwaliteit tegen een zeer scherp tarief.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

oi verblijf gehadverder hebben we een

Dat er na het ontbijt tot laat in de middag nog geen kopje koffie te krijgen was. Ook was er tijdens ons verblijf een verjaardags feest en was de bar niet toegankelijk voor gasten . niet normaal

De ligging van het hotel

Kort, maar zeker voor herhaling vatbaar!

Bediening in de bar/terras is erg langzaam, lang wachten op een drankje.

Sfeervol hotel op een rustige locatie met mooi uitzicht. Mooie, ruime kamer met prima badkamer. Gratis pendel naar het centrum.

Zie vorig antwoord.

We kunnen geen minpunten ontdekken.We zijn er maar een nacht geweest,maar onze algemene indruk is uitstekend.

Hotel was prima.Een beetje "oude chique". Al met al een pracht lokatie.

Prachtig hotel, kwaliteit restaurant erg wisselend

Kwaliteit/prijs van restaurant in het hotel is niet gied. Omdat hotel boven op een heuvel ligt en buiten het centrum ga je minder snell buitenvde deur eten. Advies doe dit wel en ga met shutle bus van hotel naar de stad. Op maandag meedte restaurants dicht.

De ligging van hotel is schitterend. Prachtig terras met moi en goed meubilair. Het hotel van binnen en de kamers hebben de grandeur van vervlogen tijden. Klassiek hotel. Onze kamer mooi uitzicht op meer van Varese. Kamer en badkamer zijn ruim. Ontbijt is uitgebreid en goed. Voor de verkoeling is er een klein zwembad met luxe ligbedjes. Verder is er een shutle service

Genieten in Varese!

De koffie bij het ontbijt was niet zoals je meestal in Italië gewend bent. Het zwembad is wel erg klein voor een hotel van dit formaat.

Prachtige plek met echt authentiek Italiaans hotel. Compliment voor de vriendelijkheid en de service van de receptie en speciaal aan de ober in het restaurant: vrolijk, attent en met liefde voor zijn vak! Het ontbijt is overigens echt Italiaans: met veel zoetigheid en taarten.

Uitstekend!

Airco maakt veel geluid in de kamer.

Ontbijt was heel goed. Gastvrijheid ook uitstekend. Pendelbus naar centrum van Varese was goed geregeld. Mooi hotel!!

Prachtige romantische en comfortabele locatie met matig restaurant

Airco op de kamer. Was luidruchtig Het diner was middelmatig en "overpriced". Zou er niet meer gaan eten. Koffie bij ontbijt zeer matig. Leek wel poederkoffie. Zeer onitaliaans.

Heerlijk bed. Vriendelijk personeel. Mooie locatie. Oude grandeur met charme Goed ontbijt (behalve de koffie)

prachtig hotel

Ligt wel verder uit de stad , echt niet te lopen en de shuttle gaat beperkt en alleen naar centrum. De indruk van de website dat deze ook naar Milaan en malpensa gaat is niet correct. Varese stelt niet veel voor

Prachtig gelegen lokatie en bij het zeer warme weer, prettig dat het op een berg lag met een briesje. Vriendelijke bediening en prima restaurant.

Geweldig, we komen zeker nog eens terug!

Het gebouw is aan een goede opknapbeurt toe wat betreft verfwerk en onderhoud zwembad.

Onze prachtige suite. Uiterst vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt. Algehele entourage.

top hotel prima locatie en zeer vriendelijk personeel en ontbijt.

onze kinderen hadden geen warm water uit de kraan voor het bad wel de douche kraan

de kamers geweldig mooi hotel prima ligging fijne bedden en zeker een zeer goed ontbijt aanrader

Ideaal doorreishotel.

Klein zwembadje.

Mooie locatie met een uniek zicht vanuit ontbijtruimte. Zalige bedden en zeer rustige kamers. Parking in overvloed maakt het wel zo makkelijk. Lekker ontbijt.

Oude grandeur met beperkingen

Het hotel is zeer gehorig! Er zitten (afgesloten) tussendeuren tussen sommige kamers waardoor alles wat de buren doen/zeggen te horen (en te ruiken) is. Wij werden midden in de nacht wakker van onze buren die naar hun kamer kwamen, luidruchtig gingen praten, koffie zetten en rookten (mag dit op de kamer?) en lagen daarvan anderhalf uur wakker. De oude grandeur van dit hotel heeft dus z'n charme, maar zeker ook z'n beperkingen.

De service was prima: Toen bleek dat de door ons geboekte vierpersoonskamer gewoon een tweepersoons was met twee bijzetbedden (waarvan eentje een soort veldbed) terwijl dit heel anders gepresenteerd wordt op de site, hebben we onze ontevredenheid hierover geuit en kregen we door de baliemedewerkster meteen excuses aangeboden en een upgrade naar twee tweepersoonskamers. Verder mooie locatie en uitgebreid ontbijt. De koffie (uit automaat!) was alleen niet te drinken.

Prachtig hotel, prachtige ligging!

De koffie tijdens het ontbijt was niet erg lekker, maar wanneer je naar een aangepaste koffie vroeg werd deze wel zeer snel voor je gemaakt in de bar en was beter en in de prijs inbegrepen. Personeel was afwisselend vriendelijk tot soms wat kort. De muren zijn extreem dun dus je hoort vrijwel alles wat er in de kamer naast je gebeurd, wij hoorden onze buurman enorm hard door de muur snurken en niezen.

Zeer mooi hotel, prachtige gevel met een grandioos decor, mooi onderhouden tuin met een prachtig uitzicht van zowel buiten als uit de kamer. Het hotel is gelegen op een heuvel en biedt zo een mooi uitzicht op de stad en het meer. Te voet is het niet eenvoudig te bereiken maar er wordt regelmatig een shuttle voorzien en er zijn gratis fietsen ter beschikking. Ontbijt was uitgebreid.

Prima verblijf op een heel bijzondere plek

De grootte van het zwembad.

De sfeer in het hotel is prettig. Het personeel alleraardigst. Het eten in het restaurant ook van prima kwaliteit met bijzondere wijnen op de de kaart.

Leuk oud italiaans hotel met grandeur van de jaren 20

Water regelen in de Douche vergt even uitzoek tijd. Er zijn 4 knoppen en voor je de juiste stand hebt gevonden ben je een paar minuten kwijt, maar dan werkt het ook wel.

Oud Italiaans hotel in Varese op de top van een heuvel met een prachtig uitzicht op een meer. Het hotel heeft de grandeur van de jaren 20 en straalt rust uit. Prima kamers, bedden en ontbijt. Ook Wifi is goed. We zijn er 4 dagen geweest en hebben uitstapje gemaakt naar Milaan (1 uur rijden, Duomo bezocht, echt prachtig) en het betoverend mooie Como meer (1,5 uur rijden, leuke dorpjes als Belagio en Menaggio). We hebben vanuit Menagio een boot-tochtje gemaakt op het Como meer, echt een aanrader!

Droombestemming met enkele minpunten

Ontbijt: koffie beantwoordt helemaal niet aan Italiaanse normen. Voorgebakken broodjes zijn niet zoals vers brood. Vers Fruit komt uit blik. Opletten voor avondconcert met hapjes tegen betaling; niet alle gasten krijgen evenveel hapjes. Groot onderscheid en dat kan niet.

De mooie kamers en rustige omgeving. Zeer mooie ligging. Klein, gezellig zwembad.

Een tussenstop met grandeur

Niets, echt waar... Oh ja, de kamerdeuren zijn misschien aan een beetje olie toe... ;o)

De grandeur van het hotel, vanaf het moment je beneden de oprit oprijdt tot het uitzicht vanaf het balkon aan onze kamer. Ok, een en ander oogt al wat gedateerd maar het geheel doet niets af van de totaalbeleving. Vooral voor de kinderen een unieke ervaring, ook al was het maar voor 1 nacht... Wij hebben 's avonds heerlijk gegeten en zeer goed geslapen in de ruime bedden. Alles was netjes en we werden steeds geholpen met een glimlach.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Een echte aanrader!

Ondanks de ruime badkamer viel de douche wel heel erg klein uit! Ook de douchekop was niet zo denderend. Maar dit is een klein detail voor 1 overnachting. Ik zou dit hotel meteen opnieuw boeken op weg naar onze bestemming verder in Italië.

Prijs/kwaliteit: zeer goed! Een echt aanrader als tussenstop. Zeer mooi gelegen! Prachtig uitzicht! Gratis, ruime parking aan accommodatie. Zeer mooi, sfeervol, oud palazzo. Hygiëne: zeer goed! Ontbijt: prima! Uitgebreid en lekkere verse producten! Personeel: zeer vriendelijk en perfect Engelstalig. Avondeten: een absolute aanrader! Best reserveren bij aankomst om zeker te zijn van een tafel. Mooie bar, mooi terras, democratische prijzen in bar!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

wel goed,

Zie hierboven

Het ontbijt was goed en voldoende en de kamer met uitzicht op[ het meer was geweldig. Alleen hadden ze wat vriendelijker kunnen zijn,daar ontbrak het wel aan op een meisje na. Geen advies waar we naar toe moeten gaan in deze omgeving!!!! dat vond ik wel jammer.

Voor ons was dit ons doorreishotel.

Voor ons was dit ons doorreishotel. Fantastisch hotel met gezellig terras, zwembadje, lekker eten, goed ontbijt.zeer rustig gelegen met mooi uitzicht! wij komen nog terug.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Royaal

Vanwege mijn allergie had ik liever een kamer met vasttapijt, maar dat had ik dan ook moeten vragen.

Dit hotel brengt de bezoeker terug naar de tijd toen de rijke klasse daar op hotel ging. Nu kan dit voor een democratisch prijsje. Hoge verdiepingen, brede traplopers, goed geïsoleerd, ruimte en stilte waar de gast wordt uitgenodigd om deze principes te aanvaarden. U krijgt er dan ook een prima service van zeer gedienstig en vriendelijk personeel.

Prachtig hotel

Eigenlijk niets. Alleen bij het ontbijt was een zeer chagerijnig dame, die al een half uur voor het einde alles ging opruimen. Laatste dag was er een ander welke erg vriendelijk en behulpzaam was zoals het rest van het personeel.

Fantastisch personeel, welke een stap extra zet om het de gasten naar de zin te maken. Hadden eerst een kamer zonder balkon, maar bij navraag om kamer met balkon kregen we gratis update naar een mooie kamer met balkon. Kamers zijn zeer ruim met mooi uitzicht op het meer van Varese. Uitgebreid ontbijt, lekker zwembad in de tuin. De ietwat verouderde grandeur van het hotel geeft een hele prettige sfeer. Meer dan uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Thuiskomen!

Prijs van de dranken is flink hoger geworden sinds enkele jaren.

De grandeur van dit hotel! We komen er al jaren. Voelt als thuiskomen. Het laatste jaar duidelijke verbetering qua ontbijt. Perfect!

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Heerlijk hotel in Noord-Italië

Het personeel is vriendelijk, maar we kregen niet zoveel informatie bij het inchecken. Dat was misschien ook omdat we maar 1 nachtje bleven.

Het hotel is een pand van bijna 100 jaar oud, erg statig qua inrichting. De kamers zijn erg ruim en luxueus ingericht. Het uitzicht vanuit onze kamer was prachtig.

Tapijt in de kamer wat versleten. Tijd om ze te vervangen. Badkamer iets te klein voor kamer met 3 volwassenen, doch niet zo erg in vergelijking met alle + punten.

Heerlijk ontbijt. Prachtige kamer met geweldig mooi uitzicht op het meer. Heel goed restaurant ( ze maken er lekkere risotto -:) )! Gezellige bar buiten bij mooi weer.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Mooie ouderwetse chique

Het zwembad was nog niet open (begin juni nota bene)!

Prachtig gelegen op een heuvel in de stad met uitzicht over het meer. Grootse entree in een stijlvol oud pand. Parkeerruimte ruim aanwezig direct bij het hotel. De ontvangst aller vriendelijkst. Ruime frisse kamers met comfortabele bedden en airco. Tegenvaller was dat het zwembad (begin juni nota bene) nog niet open was. Kregen daarvoor wel een kamer-upgrade aangeboden! Wifi werkte prima. Uitstekend ontbijt waarbij alles in ruime mate aanwezig was. Het restaurant voor het diner was ook prima met een allervriendelijkste doch niet opdringerige bediening. Aanrader, zeker ook qua prijs/kwaliteit!

Mooie plek maar ook wat min puntjes

Het hotel is enorm gehorig. Je hoort mensen hun gesprekken letterlijk! Verder erg leuk idee om live piano in de lobby te spelen maar als je op de eerste etage slaapt kan je niet vroeg naar bed zoals wij wilden. Aan de receptie gevraagd tot hoe laat het zou duren, nog een half uur werd om 20:00u gezegd. Om half 10 werd er nog steeds gespeeld. Leuk maar jammer.

Het hotel had een prachtige ligging op een heuvel met ruime parkeergelegenheid. Het ontbijt was ook keurig en overvloedig! Alles werd snel aangevuld. De kamer was schoon en zeer ruim en we hadden uitzicht op het meer van Varese.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prestigieus Hotel op een mooie locatie

Het ontbijt vonden we zeer matig, weinig keus, en de koffie en thee moesten we zelf uit een automaat halen, werd dus niet bedient aan tafel.

De kamers waren heerlijk ruim en het uitzicht vanaf het balkon was prachtig. Verder vonden we het een erg mooie locatie.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Fantastisch hotel voor een budgetprijs

Eigenlijk niets

Dit hotel ademt klassieke grandeur en grote luxe en ligt op een prachtige lokatie op een heuvel. Alles is veel en overdadig. De kamers zijn ruim, het bed aangenaam, de badkamer prima met plenty warm water. Wifi is top. Ontbijt prima, de koffie wel wat streng.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Fantastische sfeer, of je terug gaat in de tijd met comfort van nu.

Swimmingpool outside could be opened earlier than in June because in April it is also already good weather.

Ontbijt was heerlijk, geweldig uitzicht over het meer vanuit de serre. Heerlijk kunnen slapen ivm goed matras. Excellent service , good wifi.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Grandeur en verwennerij

Wij hadden de diverse mogelijk te boeken kamers op de foto's uitgezocht. Het leukste interieur was te zien op de standaardkamer. De foto op booking.com bij de standaardkamer was achteraf niet de juiste.

De ligging en grandeur zijn beide prachtig. Personeel is zeer vriendelijk. Dank aan de receptioniste die zonder twijfel ons een upgrade verzorgde na een opmerking over de originele kamer. Het motto: als u tevreden bent dan zijn wij dat ook! Het diner was erg goed en ook betaalbaar. Goede Prosecco en uitstekende huiswijnen voor een redelijke prijs. Verouderd hotel klopt, in een tijdloze omgeving als deze is dat prachtig! Alles is mooi bijgehouden en comfortabel.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Prima hotel om te overnachten en mooie omgeving. Vriendelijk personeel

Geen zwembad. Bij het ontbijt vonden wij de cappuccino uit de automaat te zoet. Weinig gasten bij het diner. Meer personeel, dan eters.

Oude sfeer in hotel en mooie locatie, ook de ligging. Prima bed en warme badkamer. Goed ontbijt, behalve de cappuccino .

• Beoordeeld op: 2 november 2016

goede uitvalsbasis om de monte sacro te bezoeken.

Het hotel heeft hier en daar een streepje verf nodig, het is beetje vergane glorie (hoewel ook weer zeer charmant), maar de bedden mogen zeker eens vervangen worden. Te zacht. De koffie bij het ontbijt.

Het hotel ligt prachtig boven op een steile bult aan de rand van Varese in een park. Mooi begin-20e-eeuws gebouw met Grand Hotel-uitstraling. Geweldig ontbijt, goed restaurant, aardige bediening. Mooie ruime kamers met prachtige badkamer in stijl.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Ontbijt was voor Italiaanse begrippen uitgebreid.

Wij hadden amper warm water in de badkamer en de douche had een armoedig straaltje. De stoffering in de slaapkamer is verouderd.

Ontbijt was voor Italiaanse begrippen uitgebreid. Het hotel ligt prachtig op een heuvel met mooi uitzicht over het meer.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Prima hotel unieke locatie

Een hele beleving. Mooi hotel ,mooie locatie. Verder prima hotel . Alleen valt het zwembad een beetje tegen. Verder ook nog wat achterstallig onderhoud, maar daar wordt hard aan gewerkt .

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Bijzonder stijlvol hotel

Zie mijn bericht op "wat beviel u het meest"

Wat een grandeur! Echt een heel mooi hotel, met een meer dan o.k. prijs-kwaliteit verhouding! Onder dit invulveld staat overigens: "U bent al goed op weg. vertel ons meer"... Beste Bookingers, haal dit echt weg! Je hebt het niet tegen een debiel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prachtig hotel met zwembad!

De koffie bij het ontbijt kwam uit een automaat en was niet lekker!

Het ontbijt was heerlijk, er was genoeg keus! Verder was er een klein zwembad met ligstoelen. Bij de receptie kun je handdoeken krijgen die je kunt gebruiken bij het zwembad. Ook konden we gratis gebruik maken van de fietsen om naar het centrum van Varese te gaan. Het personeel was erg vriendelijk. Onze kamer was erg mooi en groot en had een prachtig uitzicht op het meer van Varese.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Mooi, statig hotel met vriendelijk personeel en prachtig uitzicht

Zwembad is vrij klein (4 x 6m ?). Ontbijt is, des Italiaans, wat eenvoudig.

Een prachtig statig hotel, tikkie oude chic. Kamers ruim en voorzien van prima bedden. Badkamer een beetje simpel maar afdoende. Attente bediening en prima (dure) cocktails. Het uitzicht vanuit de kamers is adembenemend

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

1 keer voor overnachting is oke, stel je er niet teveel van voor.....

De kamers vond ik niet heel schoon, spinnenwebben, dode insecten in de kamer. stof. De douche in de badkamer maakte een vreselijke herrie, veel kalkaanslag. Het zwembad mag de naam zwembad niet eens hebben, is meer een grote badkuip. Wij dachten lekker bij het zwembad te vertoeven, er zaten 4 personen in en het was vol. Slechts een klein aantal ligstoelen die ook vol waren op een stukje gras. Echt een teleurstelling mede omdat wij dit hotel hadden uitgezocht vanwege het zwembad

Het ontbijt was redelijk. Het uitzicht op het meer van Varese was mooi.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Koninklijk

Eigenlijk niets

De ligging met mooi uitzicht Als je buiten staat lijkt geantidateerd maar van binnen prächtig met zelfs jacuzzi op de kamer Geen vakantie hotel maar wel voor lang weekend

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Prima overnachtingshotel.

Prima overnachtingshotel. Ontbijt viel een beetje tegen. Geen verse broodjes, vieze koffie. Kamers mooi groot en prima bedden. Zwembad en speeltuintje, stelde niet veel voor.

Prijs en kwaliteit goed

Ontbijt was zeer goed Ligging en uitzicht mooi

Volgens ons was alles uitstekend

Prachtig hotel

Alles! De ligging (op een berg met prachtig uitzicht), de kamers, het ontbijt, de service. Kortom een zeer goed hotel voor een goede prijs.

Aanrader!

Viel zeker niet tegen maar menu kan iets uitgebreider en kindvriendelijker.

Ligging van het hotel. Vriendelijk personeel en alles kon.

Ligging en uitstraling.

Ligging en uitstraling.

Kamer , ontbijt en diner

Drank en diner prijs hoog

Kamer , ontbijt en diner

Prijs kwaliteit prima hotel

Prijs kwaliteit prima hotel

Prachtig uotzicht

Wisten niet van shuttle bus

Prachtig uotzicht

ideaal voor ons als tussenstop om nadien verder door te reizen

zeer goed ontbijt, heel vriendelijk personeel, prima kamer met geweldig uitzicht!

Luxueus en comfortabel.

Lopen naar het dorp is wel een onderbeming

Heel mooie locatie boven op de berg

Locatie kamer

Geen mogelijkheid buiten eten en moeilijke waterregeling douche

Locatie kamer

Ben alweer teruggeweest.

Airco is rumoerig.

Prachtige locatie. Keurige faciliteiten. Goed ontbijt. Lekkere wijn in de bar.

Locatie.

Niets..