Beoordelingen over Hotel Palazzo Abadessa 4-sterren

Cannaregio - Calle Priuli 4011, Cannaregio, 30131 Venetië, Italië

#17 van de 310 hotels in Venetië

9,7

Heerlijk verblijf in een echt paleis
    • Classic Tweepersoonskamer

Zeer mooi authentiek hotel in een palazzo. Goede prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Ontbijt buiten in de tuin was inbegrepen. Centraal gelegen midden in de stad en vlakbij een halte van de busboot. Restaurantjes op wandelafstand. Heerlijk verblijf.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Heel erg vriendelijk onthaal.
    • Classic Tweepersoonskamer

Heel erg vriendelijk onthaal. Valiezen werden naar de kamer gebracht waar ons een gratis fles prosecco stond te wachten. Personeel was ook de rest van ons verblijf super vriendelijk, tips over goed eten in de buurt waren heel hartelijk en bovendien erg goed bevonden! Ze weten waar ze mee bezig zijn bij Palazzo Abadessa!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

wij hadden een heerlijk weekend, ondanks het weer op de eerste dag!

prijs!

locatie, ontvangst, behulpzaamheid,

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Kamer 11 met blik op het water (klein -maar fijn).

Een waterkoker of faciliteit voor koffie en thee op de kamer zou een uitkomst zijn.

Kamer 11 met blik op het water (klein -maar fijn). Het ontbijt was prima en voor Italiaanse begrippen erg uitgebreid. Het personeel was heel aardig en niets was te veel - uitstekende service! De tuin - een parel - en dat op 20 meter afstand van alle drukte. Dank u wel! Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Abadessa.

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Abadessa. De italiaanse uitstraling, het behulpzame personeel, de ligging (rustig maar toch centraal), de mooie kamers en heerlijke binnentuin.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Super ontvangst door hotelmedewerker.

Super ontvangst door hotelmedewerker. ik ben spijtig zijn naam vergeten, maar super ontvangst & hij heeft ons ook een super restaurant aangeraden !! Lekker vers ontbijt, leuke tuintje om in af te koelen bij 37°c

• Beoordeeld op: 4 april 2015

Prachtig interieur met Venetiaanse lusters.

De kamer was mooi en goed onderhouden, de douche gaf echter afwisselend warm en koud water, kon niet goed afgeregeld worden. Het was er ook zeer warm in de kamer. Gelukkig kon het raam wijd open.

Prachtig interieur met Venetiaanse lusters. Voordeur komt uit op het water. Het personeel is zeer vriendelijk, het ontbijt is goed en volledig.

• Beoordeeld op: 1 april 2016

10 punten voor sfeer.

10 punten voor sfeer.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Dat we een gewone kamer kregen ingeboekt naar een suite...

Dat we een gewone kamer kregen ingeboekt naar een suite zonder bij betaling. Top!!!!!!! En het hotel mochten we zien als onze eigen thuis. Hemels

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Palazzo Abadessa