Beoordelingen over Palazzo Leopoldo Dimora Storica & Spa

Via Roma 33, 53017 Radda in Chianti, Italië

#7 van de 31 hotels in Radda in Chianti

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Goed gelegen in Radda

Parkeren alleen op afstand van het hotel mogelijk. Heel veel trappen, let op als U slecht ter been bent. Ontbijt redelijk. Bijvoorbeeld moesten we iedere dag vragen om kokend water voor thee. Bij de jacuzzi alleen 's ochtends zon. Het zwembad blijkt bij een ander hotel. Al met al is de prijs kwaliteit verhouding niet goed.

De kamer was goed, goede bedden en vooral ruim. Een een goede badkamer prachtig, met fijne douche, goede hygiene.

Super mooi hotel midden in het prachtige Radda!
    • Classic Tweepersoonskamer

Parkeren in de straat is lastig. Onze auto stond geparkeerd op een afgelegen plaats. Voor het uitladen van de bagage mag auto even in de straat voor het hotel staan. Er is geen lift, voor ons geen probleem echter houd er rekening dat er meerdere trappen zijn.

Prachtig sfeervol hotel midden in het mooie Radda. Goed ontbijt met veel keuze in een prachtige ontbijtruimte, ook buiten ontbijten is mogelijk. Kamer heerlijk koel door airconditioning. Wij hebben het er erg naar onze zin gehad.

Prachtige ruime kamer in oude sfeer.
    • Classic Tweepersoonskamer

Omdat wij bovenin zaten hadden we alleen 4 kleine raampjes, dat maakte de kamer wat donker en het kon niet lekker doorwaaien. Verder stond er een badkuip in de kamer op een houten verhoging. Deze was echter zo glad (zelfs droog) dat we allebei zijn uitgegleden en flink gevallen. Er is een jacuzzi, maar het binnenplaatsje heeft niet veel zon. Een zwembad zou fijn zijn om af te koelen.

Prachtige ruime kamer in oude sfeer. Alsof je in een kasteel was. Prachtige omgeving, mooie eetzaal en ook buitenruimte om te ontbijten. Prima ontbijt met veel zoet (zoals overal in Italie) en vers fruit. Het dorpje is mooi en sfeervol en leuk om 's avonds te gaan eten.

De kamers waren in orde.

Het ontbijt was summier.Het was ook niet duur,maar er werd niets bij aangevuld.Om 9u -9.30u kon het zijn dat er al dingen ontbraken.

De kamers waren in orde. Het personeel was vriendelijk en gedienstig.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Familie vakantie

Helemaal niets

Mooie locatie, centraal in de Chianti streek. Sienna op 30 minuten rijden en Florence op 50 minuten rijden. Heel grootte ruime kamers! Echt authentiek gebouw en kamers. Goed restaurant bij hotel en genoeg andere eet gelegenheden in de directe omgeving.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Mooie grote authentieke kamer met moderne badkamer.

Parkeerplaats is afgelegen.

Mooie grote authentieke kamer met moderne badkamer. Vriendelijk en meedenkend personeel. Lekker eten in restaurant van het hotel.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Bijna perfect.

Wifi viel geregeld uit maar dit lag niet zozeer aan het hotel maar aan de streek/leverancier van het signaal. De douche van kamer nummer 1 had breder gemogen, eigenlijk te krap voor deze klasse. Daarom een klein minpuntje. Voor de rest erg goed.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een 10+ waard. Geen moeite teveel. Goede ruime en schone kamer met prima airco, nummer 1, met mooi uitzicht. Iedere dag schone lakens en handdoeken, beetje overdreven. Elke dag gatis flesjes water. Buiten 2 heerlijke wirlpools, ligstoelen en desgewenst koffie en hapjes ter plaatse geserveerd. Geen gebruik gemaakt van t binnenzwembad of wellnes. Ontbijt helemaal goed en ruim voldoende. Hotel en personeel stralen echt klasse uit. Genoeg parkeergelegenheid. Heel bijzonder en opvallend bij het zeer vriendelijke en professionele personeel was dat de gasten overwegend minder vriendelijk waren. Radda voor 2 a 3 dagen en Chianti voor een dag of 5 prima te doen. Zelf 5 nachten in Leopoldo doorgebracht maar had best nog iets langer mogen duren. Goed weer, wat wil je nog meer. Bijna perfect. Zie de 2 kleine minpuntjes.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Parking 114 trappen voordat ik op mijn kamer was.
    • Classic Tweepersoonskamer

Parking 114 trappen voordat ik op mijn kamer was.

Zalig....
    • Classic Tweepersoonskamer

Een echt Palazzolo, mooie ligging midden in de Chianti. Heerlijk ontbijt Vriendelijk en behulpzaaam personeel

Ge-wel-dig!!!

WoW gevoel!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Heerlijk hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Leuke plek in Toscane Fantastische spa met heerlijke massage Gezellig restaurant Heerlijk ontbijt Mooie kamer met fantastisch uitzicht

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Ruime kamers, comfort, super aardig personeel.

Ruime kamers, comfort, super aardig personeel. Gelegen in een droom omgeving. Een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Prachtige locatie, goed ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer

De koelkast in onze kamer was kapot, na 4 dagen was het eindelijk gemaakt.

Prachtige locatie, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

De ligging van het hotel is uitstekend.

De ligging van het hotel is uitstekend. Het ziet er werkelijk prachtig uit en de sfeer was bij binnenkomst al goed! Het uitzicht vanuit onze kamer was adembenemend. Heel vriendelijk personeel. Ik heb genoten van het heerlijke ontbijtbuffet. De cappuccino was ook lekker en we konden ons ontbijt in het zonnetje nuttigen op het terras. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de saunafaciliteiten, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat dit aan niets ontbreekt!

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Het hotel ligt vrij centraal in de Chianti-streek een leent...

Het ontbijt biedt een redelijke maar beperkte keuze. De accomodaties (jacuzzi, zonneterras) liggen op verschillende locaties wat niet onmiddellijk werd meegedeeld.

Het hotel ligt vrij centraal in de Chianti-streek een leent zich goed als "uitvalsbasis". Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Niets is te veel.

• Beoordeeld op: 14 april 2015

Hotel met karakter op een goede locatie.

Het zetelbed in de familiekamer was hard en ongemakkelijk. Trage wifi. Het personeel was vriendelijk maar gaf weinig uitleg.

Hotel met karakter op een goede locatie. Mooie ruime kamers. Het terras biedt een prachtig zicht over de vallei. Veel eetgelegenheden in de onmiddellijke omgeving.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Zeer prettig personeel

Zeer prettig personeel

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Omgeving is typisch Toscane.

Ach, eigenlijk niets.

Omgeving is typisch Toscane. Badkamer met prachtige regendouche. Mooi groot bed.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Ligging, klassieke stijl

Ligging, klassieke stijl

• Beoordeeld op: 25 april 2015

Authentiek kader

Mager ontbijt, geen lokale inspiratie

Authentiek kader