Beoordelingen over BW Signature Collection Hotel Paradiso 4-sterren

Via Catullo 11, Montevideo Centro, 80122 Napels, Italië

#72 van de 158 hotels in Napels

Netjes hotel, mooie ligging.
    • Comfort Driepersoonskamer

Je bent een auto nodig wanneer je langer verblijft als je de stad in wil. En dan Kun je parkeren bij de buurman en die vraagt even €21.00 per nacht. Eten en drinken is ook redelijk aan de prijs in het hotel. €5,- voor een biertje, €4,- voor een cola.

De uitzicht vanaf het terras, kamers netjes. Helaas zicht op de muur achter. Ontbijt was super goed, en daar hoefde je maar €2,-pp voor te betalen.

Prachtig!
    • Comfort Driepersoonskamer

Kamer en badkamer wat aan de kleine kant en het was er vrij warm om in slaap te vallen... Doordat we met open raam moesten slapen was er helaas wel veel lawaai van de Napolitanen op straat tijdens de nachten. Airco ???

Ontbijt was prima , personeel zéér behulpzaam en vriendelijk. Fantastisch uitzicht op de baai van Napels vanaf het terras( ontbijt,bar en restaurant )

Minder dan matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijkheid personeel. De obers waren vriendelijk. Het personeel achter de receptie was al minder. Het ergste waren de managers. We zijn een jong koppel en ze namen ons precies niet serieus, terwijl we evenveel betalen als de rest. Er kon zelf geen goedendag af.

Schitterend uitzicht!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Voor onze periode enkel jammer dat de funiculaire niet werkte voor 2 weken, zo hadden we toch voor een 60€ extra taxi onkosten op 4 dagen. Wanneer je s avonds een diner boekt op het supermooie terras van het hotel, kunnen de dames best een jasje voorzien , er is een stevige bries. Maar het uitzicht en lekkere eten is het zeker waard!

Geweldig uitzicht, zeer goede keuken en erg aangenaam personeel. Ook een uitstekende apero/ bodega tegenover het hotel, lekkere wijn en super hapjes. Zeker aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

het uizicht op de baai van napels was prachtig en het was er...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

er is een soort van kabellift naar beneden, maar die hebben we pas na 3 dagen ontdekt. dus mijn tip voor hen is; meld het aan al uw klanten bij aankomst

het uizicht op de baai van napels was prachtig en het was er heel hygienisch

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

KLasse hotel op superlocatie!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Prijs is behoorlijk. Locatie ligt op een berg waar je met 1 stop met een kleine metro kunt komen. Na 22.00 uur rijdt de metro niet meer, dan zal je een behoorlijke stevige klim maken door 3 slingerstraten. Nadelig als je later terugkomt vanaf een heerlijk diner bij de kust.

Fantastische ligging met een hele mooie panorama. Kamer gemiddels niet al te groot. Een heerlijk varierend ontbijt bij een ooi dakterras.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

goed verblijf zonder meer
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Niet alle onthaalpersoneel was even vriendelijk Ontbijt in de opkomende(warme zon) geen mogelijkheid om in de schaduw te zitten. details : vb gordijn die los hing geen airco

gedeeltelijk zicht op zee uitgebreid ontbijt goede service

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Prima hotel. Prachtig uitzicht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toen we op onze vertrekdag onze koffers wilden ophalen bleken deze per abuis al met een taxichauffeur meegegeven. De afhandeling hiervan was zeer onprofessioneel. Dit kostte ons veel extra oponthoud en ergernis. Geen excuses niets.

Het ontbijt en diner in het hotel was prima.

Op de foto’s prachtig maar in het echt.😥

Geen prive strand, allemaal verzonnen.

Het lieve meisje in de bediening.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie, ver van metro en trein

Matig. Ongunstige prijs/kwaliteit.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Onvriendelijke ontvangst. Weinig behulpzaam, geen spontane informatie.

Zeer fraai terras voor lunch en dinner met prachtig...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Zeer fraai terras voor lunch en dinner met prachtig uitzicht over de baai van Napels en de Vesuvius.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

uitzicht

nvt

uitzicht

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Goed hotel voor een kort verblijf

Prachtig uitzicht, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

zicht op Napels, terras op kamer en restaurant, parking vlak...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

alleen hogere verdiepingen hebben zicht op de baai

zicht op Napels, terras op kamer en restaurant, parking vlak bij, taxi staanplaats aan hotel

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Het uitzicht en ligging is top.

Ontbijt is vrij karig en koffie is ronduit vies. Gelukkig zit er op 50m afstand een heel goed koffietentje.

Het uitzicht en ligging is top. Flinke/Heerlijke wandeling om via de boulevard bij het centrum te komen. Om Stadio San Paolo te bezoeken, 10' taxi of trein.

• Beoordeeld op: 22 januari 2016

- super uitzicht!

Wij hadden een kamer naast de lift, helemaal geen rust. Wij hadden geen zin om een andere kamer te vragen, zo veel spullen al uit de koffer. We beseften het pas in de avond. Kamer is te klein voor ouders met 2 kleine kinderen.

- super uitzicht! - goede locatie, ver van de drukte, in de goede buurt - gezellig ontbijten, goede F&B manager - vriendelijke personeel - lekker ontbijt en koffie!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

Locatie ,kort bij taxiplaats ,naar napelsnormen rustig,zeer...

Niet gunstig voor minder mobiele mensen , geen lift naar restaurant , prijskwaliteit als je zicht op baai hebt en niet lager dan 3verd logeerd

Locatie ,kort bij taxiplaats ,naar napelsnormen rustig,zeer behulpzame staf en restaurant bediening , met soms een paar schoonheidsfoutjes in bediening maar weegt niet op tegen al de rest om dan negatief te zijn

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Het uitzicht, het buiten kunnen ontbijten

De afgelegen locatie: funicolare of taxi was nodig om centrum te bereiken, gebrek aan zwembad, dunne kamermuren, eentonig ontbijt dat niet meer koel en aangevuld geserveerd werd als je later kwam

Het uitzicht, het buiten kunnen ontbijten

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Uitzicht op stad, zee & Vesuvius

Uitzicht op stad, zee & Vesuvius Personeel vriendelijk & adequaat Overdekt parkeren

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van BW Signature Collection Hotel Paradiso