Beoordelingen over Park Hotel Ai Cappuccini 4-sterren

Tifernate, 06024 Gubbio, Italië

#1 van de 19 hotels in Gubbio

De beoordelingen hieronder zijn meer dan 24 maanden geleden geschreven. Ze zijn niet langer van invloed op de totaalscore van de accommodatie - maar ze kunnen nog steeds nuttig zijn bij de keuze van uw perfecte plek om te verblijven.

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Prachtig complex;

In februari zijn er weinig toeristen in Italië. Wij waren een van de weinige gasten, en in een hotel met een dergelijke capaciteit is dat niet gezellig. We hadden grote moeite met het vinden van het zwembad; goede aanwijzingen geven zit Italianen niet in het bloed. De 2-persoonskamer die we hadden geboekt voor een aanbiedingsprijs van € 140,00 vinden wij aan de hoge kant. We zouden er zeker de echte prijs niet voor over hebben gehad. Te standaard voor een luxory-hotel.

Prachtig complex; als je niet oppast verdwaal je erin. Vitrines met mooi aardewerk, sieraden en kleding. Een grote American bar, die heel gezellig zal zijn als er gasten zijn.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Alles in dit hotel straalt luxe uit.

Gebruik van het wellnessgedeelte is betalend voor hotelgasten. Om naar het centrum van Gubbio te gaan heb je een wagen nodig.

Alles in dit hotel straalt luxe uit. Wij voelden ons echt in de watten gelegd.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Geen

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Heerlijk zwembad, heerlijk ontbijt en een prachtig hotel.

Heerlijk zwembad, heerlijk ontbijt en een prachtig hotel. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 april 2015

The restaurant & the wellness center

Geen Jacuzzi buiten en de bar moet langer open aub.

The restaurant & the wellness center

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Park Hotel Ai Cappuccini