Beoordelingen over Hotel Piazza Di Spagna 3-sterren

Via Mario De' Fiori 61, Spagna, 00187 Rome, Italië

#195 van de 965 hotels in Rome

9,7

Heerlijk ontbijt, super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heerlijk ontbijt, super vriendelijk en behulpzaam personeel. Fantastische ligging heel dichtbij de spaanse trappen. alle bezienswaardigheden nagenoeg op loopafstand. Perfect hotel voor een paar dagen Rome

Schitterende uitvalsbasis voor een zachte prijs

Het ontbijt is naar Italiaans normen. Gewoon goed maar niets bijzonders. Het was vooral de airco die ons de eerste 2 nachten wakker gehouden heeft. Nadat we dit gemeld hadden kregen we zonder probleem een betere en grotere kamer.

De locatie van dit verblijf is gewoon schitterend. Je bent op 2 minuten op de Spaanse trappen en vandaar neem je dan ook de metro naar alle andere bezienswaardigheden die wat verder liggen. Zeker als je hierbij de prijs, in deze toch wel duurdere omgeving van Rome, mee in rekening brengt. Het personeel is ook zeer behulpzaam. Zo kregen we een upgrade naar een superior-kamer nadat we gemeld hadden dat de airco op onze kamer wel veel lawaai maakte. Ze vonden het jammer dat we dit niet direct gemeld hadden.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Ontspannen verblijf in een excellent hotel !

Helemaal niets !

Schitterende lokatie, uiterst vriendelijk personeel, alles brandschoon en comfortabel. Taxi binnen 2 minuten aanwezig. Tegenover hotel "A 34 "gezellig en goed restaurant. Heerlijk uitje!

Zeer goed hotel prijs/kwaliteit en perfecte ligging, zeer vriendelijk personeel

Nihil

Vriendelijk personeel, zoals de meeste Italianen

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

Heerlijk ontbijt;

Kan niets bedenken!

Heerlijk ontbijt; zeer gastvrij en behulpzaam personeel, ook extra aandacht voor jarige; goede en ruime kamers met balkon en prima douche; zeer centraal gelegen en op 200 m van metrostation Spagna; prima restaurantjes in de buurt; we kunnen dit hotel aan iedereen aanbevelen; de volgende keer hoeven wij geen ander hotel meer te zoeken!

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

Goede locatie in rustige straat dichtbij alle voorzieningen.

Klassieke stijl maar het meubilair was ook wat ouder. Geen waterkoker. Dit hoort naar mijn mening in elk 3 sterren hotel. Kamer had slechts een klein raampje met uitkijk op een paar binnenmuren en airco's. Nog geen electronische sloten maar sleutels. Dat blijft gewoon onhandig als je even iets vergeet en je weer naar de receptie moet om je sleutel te halen. Douchen in een bad zonder douchewand/gordijn. Daardoor was gelijk de hele badkamer nat. Toilet stond te dicht op het bad waardoor je je benen niet goed kwijt kon.

Goede locatie in rustige straat dichtbij alle voorzieningen. Schoon zoals het hoort Ook kartonnen bekertjes bij het ruime ontbijt om je koffie mee te nemen.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Kamer naast de trap en aan drukke straat geeft weinig rust. Helaas gedwongen om ipv met 2 personen alleen te komen. Mijn comfort kamer werd omgeboekt naar kleine 1 persoonskamer zonder enige vergoeding

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

bedden zeer klein, geen balkon. Neem geen taxi van het hotel, de taxi chauffeur probeert je op te lichten. Vooraf vaste prijsafspraak maar bij het afrekenen komt deze met hogere prijzen!!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

Alles in Rome op loopafstand

Alles in Rome op loopafstand

• Beoordeeld op: 30 april 2015

situering, vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het...

eerder kleine kamers

situering, vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel, uitstekende Wifi