Beoordelingen over Piccola Italia 4-sterren

Via Di Mezzema 1, 25010 Tremosine Sul Garda, Italië

Overal heerlijk verblijf, maar wel wat kritische noten!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Helaas heb ik wel wat kritische punten ondanks dat het overall prima was: 1. Het is erg Duits georiënteerd: menukaart in het Duits, apfelschöle als drankje, strüdel bij ontbijt, veel Duitsers en continu werden we in Duits aangesproken door het personeel wat wij wel een beetje irritant vonden, want op gegeven moment weet je toch wel dat wij niet Duits zijn. Absoluut niks tegen Duitsers, maar het gaf ons het gevoel dat we in Duitsland op vakantie waren i.p.v. Italië. 2. De dame bij de receptie kwam niet vriendelijk en ongeïnteresseerd op ons over. Als tip wil ik meegeven om een pepermuntje te nemen na het roken wat ze bij de receptie geregeld leken te doen. Ruikt iets frisser als je tegen je gasten praat. 3. We hebben 1 avond gegeten in het restaurant en dat viel tegen. €12,- voor een bord 'gegrilde' groenten (eerder snotgaar) vol met olie vind ik niet ok. Ook de groentelasagne van mijn vriend was niet zo lekker. Misschien dat andere gerechten wel goed zijn, maar onze ervaring was dus minder positief. 4. De handdoeken werden dagelijks opgevouwen en weer teruggelegd, waardoor wij dachten dat ze waren vernieuwd ondanks briefje op badkamer dat je ze op de grond moest leggen als je dit wenste. Dit bleken echter onze al gebruikte handdoeken te zijn. Geen idee meer welke dus van mij en welke van mijn vriend was. Daarbij zagen we dit ook pas na 3 dagen, dus we hebben in 4 dagen geen enkele keer een schone handdoek gehad. 5. De Wifi in kamer 3.14 was heel erg slecht. Alleen op balkon was er matige Wifi.

- Ontbijt was goed - Kamer ruim en zeer schoon - Personeel in restaurant en de heren van de receptie waren heel vriendelijk - Schoon zwembad - Restaurant net en schoon - Goede faciliteiten - Super uitzicht - Lekker rustig, dus we hebben er heerlijk geslapen

een fantastisch verblijf tijdens onze vakantie. Niets op aan te merken en alles was voortreffelijk

niet van toepassing

de omgeving, de kamer, het restaurant en het fantastische personeel. Het zwembad en het uitzicht waren heerlijk. Alles was voortreffelijk

Verblijf in prima appartementjes, knap uitzicht
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Appartement is zeker proper, maar de inrichting zou stilaan vervangen mogen worden.

Knap uitzicht en ruim terras, kamer in appartementstijl : aparte slaapkamer en woonkamertje (geen keuken, maar blijkt wel mogelijk in de iets ruimere villa's). Lekker eten : zowel ontbijt als diner. Mogelijkheid om buiten te eten met prachtig uitzicht op het meer. Ook vanuit het restaurant heb je een fabelachtig zicht op het meer. Zeer verzorgde tuin! Aangename mensen.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

het uitzicht over het meer
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

uitleg over de ligging van het hotel informatie over de weg naar het hotel toe

het uitzicht over het meer de rust die heerst in het hotel

• Suite met Uitzicht op het Meer

Mooie locatie, comfortabele kamer, de rust en het lekkere eten!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

prima hotel met erg vriendelijk personeel.

je moet veel trappen lopen....

prima hotel met erg vriendelijk personeel. Hotelkamers zijn appartementen.Dus veel ruimte ne hebben allemaal zicht opm het gardameer vanaf een groot balkonterras.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Mooi uitzicht.

Jammer dat er geen terras is waar je gezellig wat kunt drinken. Ook niet bij het zwembad. Je moet wel berekend zijn op de steile hellingen en vele traptredes.

Mooi uitzicht. Schoon appartementen hotel. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 juli 2015