Beoordelingen over Hotel Piccolo Borgo 3-sterren

Via Delle Capannelle 134, Appio Latino, 00178 Rome, Italië

#316 van de 921 hotels in Rome

We hebben genoten. Veel gezien in Rome, maar tegelijk heerlijk kunnen relaxen bij het zwembad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

We hebben 2x gedineerd en en 1x geluncht. Lunchkaart is dezelfde als dinerkaart. Niet onze smaak, pasta was aan de zoute kant. De luie stoel in onze kamer was aan vervanging toe. Dichtbij vliegveld Ciampino, waardoor er laagvliegende en soms zeer laagvliegende vliegtuigen overheen vlogen. Wij hebben dat echter niet als hinderlijk ervaren

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De shuttlebus naar de metro en het vliegveld was perfect. En op tijd! Een maal hebben we de bus gepakt tijdens de siesta, wat ook prima ging. Ook was het heerlijk relaxen bij en in het zwembad na een dag lopen in Rome.

Kamers waren zeer goed.

1x een mug in mijn vrouw haar eten. Lang wachten tegen er iemand komt voor de bar te bedienen aan het zwembad. Ze komen het wel brengen!

Kamers waren zeer goed. Aan receptie kun je taxi vragen. En gratis shuttlebusje tot aan de metro. Dan wel nog 20 a 30 min met metro tot aan centrum Rome.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Zeer goed hotel, met juiste prijs/kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

Bij terugkomst bleek de bar al gesloten te zijn dus de minibar had gevuld mogen zijn met meer dan alleen 2 flesjes water. Je hebt echt wel zin in iets fris of iets anders na een dag Rome. Matrassen zijn behoorlijk stevig.

Perfect hotel voor een stedentrip naar Rome. 2 km van de metro, de gratis shuttle bus van het hotel rijdt je op gezette tijden er heen en haalt je op. Met de metro ben je zo in hartje Rome. Rustig gelegen, wel aanvliegroute van het vliegveld, maar dat vonden wij geen probleem. Heerlijk zwembad!! Zeer vriendelijke medewerkers. Je kan beter wat uit het centrum zitten of anders kies een hotel die net als dit hotel dichtbij de metro ligt, anders loop je eerst een eind voordat je bij de metro bent aangezien deze als een kruis door Rome gaat en je nog veel moet lopen!!! Vooraf geregeld dat de auto/bus van het hotel ons op zou halen vanaf het vliegveld voor € 5,00 p.p, echt een aanrader! Je bent binnen 10 minuten in het hotel en het scheelt je bij aankomst zoeken naar de juiste bus.

heerlijk hotel om Rome te gaan bezoeken.

uitstekend ontbijt en avondeten in het restaurant. prettige bediening, goede parkeermogelijkheid, ietwat kleine maar verder prima hotelkamer. Ideaal hotel om je auto te laten staan en via de gratis aangeboden shuttle service (naar de metro) Rome te gaan bezoeken.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Het was heerlijk!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

De temperatuur van het water om te douchen was handwarm en had voor ons iets warmer gemogen. We misten glazen oid om op de kamer iets te kunnen drinken.

Het gebruik van de shuttlebus naar de metro was goed geregeld, evenals de transfer van en naar het vliegveld. Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. We werden zelfs een keer speciaal opgehaald nadat we het busje net gemist hadden toen we uit de metro kwamen. Het zwembad was heerlijk en het uitgebreide ontbijtbuffet prima.

Een adresje om te onthouden!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

Accomodatie vlak bij de Via Appia Antica. Ideale plaats voor wie met kinderen Rome wil bezoeken. Het hotel verzorgt gratis transfers naar station Termini in Rome van waaruit alle hotspots van Rome met openbaar vervoer bereikbaar zijn. In het hotel kan je voor een prijsje best wel lekker eten (tafeltjes dichtbij het zwembad), Ahmed de kelner is één en al vriendelijkheid en uiterst behulpzaam. In de onmiddelijke omgeving (Via Cappanelle 93) vind je restaurant La Allegra Fattoria, voor wie van een authentieke levendige Zuiditaliaanse sfeer houdt. Leuk voor joggers en wandelaars is dat je net aan de overkant van de straat een gigantisch terrein vindt aan een auquaduct om je favoriete sport te beoefenen.

Fijn kleinschalig hotel als uitgangspunt voor citytrips Rome
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

Diner keuze die al niet ruim is op zondag nog beperkter. Hotel ligt onder de aanvliegroute naar 2e vliegveld van Rome. Overdag vrij vaak laag overkomende vliegtuigen.

Mooie ruime kamer. Uitstekend ontbijt met veel variaties. Zwembad klein maar lekker om af te koelen na een trip in Rome centrum. Gratis Shuttle service naar Metrostation een uitstekend alternatief voor de hectiek van het rijden naar en parkeren in centrum.

Heel propere,ruime kamer met terrasje.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

Persoonlijk stoorde mij dit niet, maar ik kan me voorstellen dat dit handig is om te weten; de luchthaven van Ciampino is er dichtbij waardoor vliegtuigen er laag boven het hotel vliegen. Maar ik hoorde dit na het 3de vliegtuig al niet meer.

Heel propere,ruime kamer met terrasje. Alles werkte goed (wifi, airco, douche,...). Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooi zwembad met toezicht. Gratis shuttle van en naar het hotel (naar de dichtsbijgelegen metro halte) zo is de stad vlot bereikbaar.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Heel erg genoten van verblijf in hotel. Zeer rustgevend .

Ligt spijtig genoeg heel ver van Rome. Je bent afhankelijk van shuttlebus dat maar om het uur rijdt. Vooral 'savonends vonden wij dat zeer onaangenaam. 1 minuutje te laat en je moet 1 u staan wachten aan een zeer onaangenaam metrostation in de brandende zon. Je zou te voet kunnen gaan(2,800m)maar na een dag stappen in Rome en langs een zeer drukke baan was dat voor ons geen optie. Hotel zou ook prijs van en naar luchthaven Fiumicino moeten vermelden. 50€.

Schitterend hotel.zeer vriendelijk en behulpzaam personeel Zalig om buiten te eten bij het zwembad. Goede keuken en bediening.Schappelijke prijzen.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Mooi verblijf voor bezoek aan Rome.

Hotel is zeer afgelegen en in de omgeving niets te beleven. Afstand naar centrum, maar was aangegeven in reviews. In de praktijk 5 dagen heen en weer naar centrum wordt een beetje eentonig.

Voor Italiaanse begrippen is het ontbijt in dit hotel uitstekend. Alleen het aanvullen liet te wensen over. Kan beter. Hotel ligt ca. 30 min reizen van het centrum, maar is door het hotel goed geregeld met gratis vervoer naar metro. Het personeel is zeer behulpzaam. Shuttleservice van/naar luchthaven Ciampino is uitstekend geregeld. Hadden een superior kamer geboekt en deze voldeed aan de verwachtingen met goede matrassen. Luchthaven dichtbij en daarbij behorend lawaai van vliegtuigen, maar wij vonden dit niet hinderlijk. Voor wie het heen en weer reizen naar centrum niet hinderlijk vindt, is dit een uitstekend hotel om Rome te bezoeken.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Heerlijk ontbijt en diner.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

Het hotel ligt vlak bij de luchthaven. Daar is toch wel veel geluidsoverlast van.

Heerlijk ontbijt en diner. Erg aardig en behulpzaam personeel. En erg fijn dat er een zwembad bij is

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Verassend hotel!

De koffie

Verassend hotel! Ik had een motel verwacht echter was het een mooi hotel met zwembad. Mooie moderne en grote kamer. Top ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Pendelbus van het hotel begint pas om 8 uur, wij en een aantal andere mensen moesten om 7 uur taxi regelen.

Heerlijk ontbijt, heerlijke kamers, perfect!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Perfecte locatie voor een Rome city trip

Ontbijt zaal is ook diner zaal en die is echt ongezellig terwijl ze een prachtig overdekt terras beneden hebben die niet gebruikt wordt. Boven bij zwembad is ook terras, daar kun je heerlijk zitten. De verplichting van badmuts is echt irritant in italie. Menig man heeft meer haar op z'n lijf dan op z'n hoofd dus... En de badmuts valt toch af na de eerst duik. Dus italie en ook dit hotel schaf die regel toch af.

Kamers prachtig, shuttle naar centrum perfect. Handige locatie dicht bij luchthaven

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Wij hadden 2 kamers geboekt.

wifi in de nieuwe kamers was goed, maar in de oude was er geen bereik.

Wij hadden 2 kamers geboekt. Onze kinderen zaten in de nieuwste kamers in het hotel en waren daar zeer gelukkig mee: grote tv en erg mooie comfortabele badkamer :). Mijn vrouw en ik zaten in zo'n geschakeld huisje/kamer buiten. De badkamer was wat ouder, maar wel proper. tv werkte niet, maar was voor ons ook niet nodig. Wel erg leuk was het terrasje aan de voorzijde van onze kamer: door de haag en de mogelijkheid van een zonnescherm boven het terras had je veel privacy. Er is een pendeldienst die wel goed werkt, maar omdat wij met de auto waren, kozen we er liever voor om zelf tot aan de metro te rijden en van daaruit naar Rome te gaan. Hierdoor waren we minder afhankelijk van hun dienst (wel makkelijker bij het terugkeren naar hotel vanuit metro).

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Week Rome
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

Douchecabine in de badkamer dient opgeknapt te worden. Vliegtuigen hoor je wel maar is niet heel storend

We waren een week in Rome. Het was een heel fijn verblijf. Het ontbijt is prima. Er wordt steeds bijgevuld en je kunt ook extra dingen vragen! Het zwembad is perfect. Onze hond was een welkome gast!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima plek buiten de stad. Goede uitvalsbasis voor Gandalfo, Villa d Este en villa Hadrianus,
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

Onduidelijkheid over de badmutsen. Moesten er 2 kopen, maar de ene keer moesten ze op, andere keer weer niet. Consumpties bar duur.

Ruime kamer met tuintje begane grond. Zwembad met ligbedden en bar. Niet heel druk. Goede locale restaurants in de buurt waar niet veel toeristen komen.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Afgelegen rustig maar met zwembad
    • Kleine Driepersoonskamer

Hotel licht ver van centrum en van metrostation. Je bent afhankelijk van pendelbus (rijdt 1 keer uur) en daardoor wat beperkt. Je kan niet zo maar even op en neer van centrum naar hotel. Kamers zijn klein en basic.

Vriendelijk personeel, zwembad, rustige omgeving

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Mooie locatie voor Rome trip met kinderen

Een latere tijd voor de laatste shuttle zodat je lekker relaxed kunt eten in de stad. Badmuts verplichting moet toch echt eens afgeschaft worden. Wat voor nut heeft een badmuts die bij iedereen afvalt.

Superieur kamers waren ruim en comfortabel. Zwembadje is klein maar lekker verfrissend na of voor Rome bezoek. Ontbijt prima. Terras bij zwembad voor lunch en diner gezellig. Binnennis t restaurant niet knus. Eten is redelijk. Free shuttle naar de metro is perfect. Binnen 15 min zit je in hartje Rome voor 1,50. 10 mins van de luchthaven.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Uitvalsbasis naar centrum Rome indien je een auto hebt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

Inrichting erg oudbollig. Je hebt echt een auto nodig om naar de metro te gaan, afstand is erg groot en donker.

Zwembad was prima. Prive-zitjes voor de kamers. Ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Gratis shuttle service van t hotel naar dichtsbijzijnde...
    • Kleine Driepersoonskamer

Heel veel vliegtuigen die laag overvliegen, ook soms 's nachts.

Gratis shuttle service van t hotel naar dichtsbijzijnde metrostation.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Fijn hotel

Hotel ligt op aanvliegroute van Ciampino.

Fijne plek om tot rust te komen na een drukke dag in Rome.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Fantastisch, goed te doen naar Rome centrum.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

Heel erg vriendelijk personeel, ideale shuttleservice naar de metro, hele schone kamers. Het ziet er top uit allemaal.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

Het hotel ligt niet direct aan een metrostation. Er is op gezette tijden wel een pendelbusdienst vanuit het hotel

Rust en de accommodatie

Zwembad

Zwembad

Eten was super

Vliegtuigen die overvliegen

Eten was super

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Een goed hotel voor een city trip naar rome, als je van rust houdt, en dicht bij het vliegveld wilt zitten.

Het avondeten zeer eenvoudig.

Rustige omgeving, net hotel, prima ontbijt ,grote kamers en badkamer..

Veel last van rumoerige buren. Goed shuttle vervoer en goede ontbijtservce.

Gehorige kamer .

Goede slaapkamer en badkamer

• Beoordeeld op: 25 april 2017

We hadden een superior kamer en was prima.

Het ontbijt was goed maar niet uitgebreid.

We hadden een superior kamer en was prima. Behulpzaamheid en vriendelijkheid personeel was super!

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Genoten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

Prettig personeel, met name Ahmed.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Afstand naar centrum.

Afstand naar centrum.. Met overvolle metro

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Vliegtuigoverlast

Schoon en veel privacy

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

aan te raden
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

s'avonds konden we niet meer genieten van een drankje in de bar

leuk zwembad

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Super!!!

Gratis update gehad naar een suite omdat jullie het verkeerde aantal personen hadden doorgegeven

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Shuttlebusje naar metro uitstekend

Ontbijt ondermaats met vreselijke koffie

Shuttlebusje naar metro uitstekend

• Beoordeeld op: 16 september 2016

top locatie voor een nette prijs

prima ontbijt, keurige kamers, schoon. top locatie

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Ligging en het gebouw

Ligging en het gebouw

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Ideaal voor een bezoek aan Rome!!

Service van het hotel: pendeldienst en info over de buslijn van en naar de metro en naar het vliegveld.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Heerlijke en uitstekend verzorgde 4 dagen vader & zoon uitje👍🏼
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Privépatio

Ontbijt uitstekend en prima personeel

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Geen tegenvallers.

Rustige locatie buiten Rome met goede faciliteiten.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

De service van personeel was geweldig.

Had wat meer variatie in het ontbijt gekund. Vooral in de vleeswaren.

De service van personeel was geweldig. Het allerfijnste was het busje dat je naar de metro bracht en later weer ophaalde

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Geland om 8.

Reisafstand tot centrum Rome viel een beetje tegen. Je rijdt met de shuttlebus binnen 10 minuten naar de metrohalte, maar moet vervolgens nog een tiental haltes tot bv Vaticaan.

Geland om 8.45, koffers van het band en nog geen 10 minuten gewacht op de shuttle bus van het hotel. Al vroeg / direct kunnen inchecken en nog voor 10 uur kunnen ontbijten (zat er eerste dag niet bij, maar kostte slechts 7,- voor een super ontbijt). Vliegtuigoverlast viel reuze mee.

• Beoordeeld op: 28 september 2015

Lekker rustige locatie, wij hadden eigenlijk weinig last van...

De kamer was goed, maar kwam niet overeen met de foto's op booking. Het personeel van de receptie was niet vriendelijk, terwijl dit weinig moeite zou kosten.

Lekker rustige locatie, wij hadden eigenlijk weinig last van de vliegtuigen! De lunch was elke middag weer goed en we hadden genoeg ruimte bij het zwembad.

• Beoordeeld op: 25 september 2015

De kamer en het terrein waren erg netjes.

De shuttle service is noodzakelijk om bij de metro, supermarkt, e.d. te komen en deze rijdt helaas niet in de middag en tot vrij vroeg in de avond. De schuttle service is verder trouwens uitstekend. Het hotel ligt naast een manege, dus wij hadden (vooral bij het zwembad) veel last van vliegen. Daarnaast vonden we het erg vreemd dat we pas op de 2e dag hoorden dat we extra moesten betalen voor de keuken in onze kamer. Dit is niet vermeld bij het inchecken.

De kamer en het terrein waren erg netjes. Fijn om gebruik te kunnen maken van het zwembad.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Het comfort van de kamers was uitstekend, alsook de...

Het hotel ligt in een wijk waar niet veel te beleven valt. Gelukkig is er een shuttle service naar de dichtsbijzijnde metro.

Het comfort van de kamers was uitstekend, alsook de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Het hotel is een heerlijke uitvalsbasis voor een stedentrip...

Overdag vliegen de vliegtuigen laag over. Wij hadden hier geen moeite mee en onze dochter vond het geweldig om vliegtuigen te spotten, maar dit zou een hekelpunt kunnen zijn.

Het hotel is een heerlijke uitvalsbasis voor een stedentrip naar Rome. De dag start met een prima ontbijt en ieder halfuur rijdt de shuttlebus je gratis naar het dichtstbijzijnde metrostation Cinecitta. Na een drukke en warme dag in de stad, kun je 's avonds heerlijk eten op het terras van het hotel en ook het zwembad is erg fijn. Vooral de kamers aan de begane grond, met tuintje, zijn heerlijk voor als je met kleine kinderen reist. Het hotel ligt vlakbij de luchthaven Ciampino, maar ook als je op Leonardo da Vinci vliegt, heeft het hotel de service om je tegen betaling op te halen op het vliegveld. De communicatie per mail om dit voorafgaand aan je reis te regelen, verloopt prima in het Engels en ze zijn erg meedenkend en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

vriendelijk en eerlijk personeel - goede shuttledienst naar...

overvliegende vliegtuigen zijn soms storend. restaurant vrij duur t.o.v. kwaliteit niet altijd vlotte medewerking aan receptie : bv voor info treinen en tickets

vriendelijk en eerlijk personeel - goede shuttledienst naar metro- netjes onderhouden kamers

• Beoordeeld op: 2 september 2015

Het zwembad was heerlijk.

Het hotel ligt ontzettend ver uit het centrum! Je bent vanaf het hotel zeker 45min onderweg om bij de bezienswaardigheden te komen! Personeel spreekt amper Engels en zijn niet bereid je een beetje wegwijs te maken.

Het zwembad was heerlijk.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

De ligging, dicht bij de kluchthaven, prima service...

Verplicht dragen van een badmuts in het zwembad...

De ligging, dicht bij de kluchthaven, prima service shuttlebus, restaurant a la carte : lekker eten voor een correcte prijs!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Vriendelijke ontvangst en personeel.

Bij het diner s'avonds was bleek de gegrilde inktvis diepvries en de champignons bij de pasta uit blik. Dit zou niet mogen omdat de prijzen van deze gerechten eerder hoog waren.

Vriendelijke ontvangst en personeel. Shuttle-bus service Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Service en vriendelijk personeel.

Locatie. Soms veel last van vliegtuigen.

Service en vriendelijk personeel. Ideaal: shuttlebus ( 5 minuten) naar het metrostation en van daar ben je in 20 minuten (voor € 1,50) in Termini!

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Mooi zwembad en terras voor diner en betaalbaar eten.

Ontbijt is helaas binnen. De driespersoonskamer was een beetje gedateerd, maar schoon en netjes.

Mooi zwembad en terras voor diner en betaalbaar eten. Shuttlebus werkt perfect.

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

vriendelijk, behulpzaam personeel,shuttle busje naar metro...

vriendelijk, behulpzaam personeel,shuttle busje naar metro is zeker meerwaarde proper hotel verzorgd, uitgebreid ontbijt leuk zwembad om na een dagje stappen een verfrissende duik te nemen

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Shuttle service naar dichtstbijzijnde metro station.

Hotel licht direct onder een startingsbaan en komen er regelmatig vliegtuigen over met bijbehorend lawaai overlast. Binnen heb je er geen last van.

Shuttle service naar dichtstbijzijnde metro station.

• Beoordeeld op: 5 juni 2015

Personeel, kamers, uitgebreid ontbijtbuffet, hotelrestaurant...

WIFI-signaal binnen vaak zwak, soms redelijk, en aan de pool goed. Wij hebben geen TV gekeken, maar bij de 'verkenning' van de kamer opgemerkt dat er voornamelijk Italiaanse en enkele Duitse zenders te zien waren.

Personeel, kamers, uitgebreid ontbijtbuffet, hotelrestaurant voor diner (geen service op zondagavond!), poolbar, Free WIFI, eigen transfertdienstregeling vn/nr Ciampino en vn/nr metrostation.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Ideaal gelegen tussen stad en luchthaven.

Nabijheid van luchthaven kan voor geluidshinder zorgen overdag.

Ideaal gelegen tussen stad en luchthaven. Kort bij Via Appia en aquaduct Stad goed bereikbaar met trein ( 10 minuten wandelen, 8 minuten trein tot Roma termini). Luchthavenshuttle.

• Beoordeeld op: 29 april 2015

- Het hotel is eigenlijk een soort park.

- Vliegveld Rome Ciampino ligt in de buurt en dus komen er soms vliegtuigen laag overgevlogen.

- Het hotel is eigenlijk een soort park. Het bestaat uit een paar verschillende gebouwen met daartussen veel goed onderhouden tuintjes, straatjes en decoratie. - Personeel bar/receptie/ontbijt is erg vriendelijk en behulpzaam. - Schone (bad)kamer en comfortabel bed - Op vliegtuigen die soms laag over vliegen na is er een rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 12 maart 2015

Een uitstekend hotel.

Je kan er zeer goed dineren alleen mag het wat mij betreft dan iets romantischer. Is verder onbelangrijk.

Een uitstekend hotel. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt een tien. Vervoer van hotel naar de metro is gratis en perfect geregeld. Anders lijn 654 aan de overzijde nemen is ook heel erg goed te doen. Douchen is geweldig fijn. Prachtige rustige locatie om bij te komen na een dag volop rome.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Ontbijt is goed, kamers zijn goed en schoon, heerlijk bed.

Personeel doet vriendelijk, kan best aardiger............

Ontbijt is goed, kamers zijn goed en schoon, heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Vriendelijk personeel;

Diner

Vriendelijk personeel; fijne shuttle-service; idelae uitvalsbasis

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Goede,rustige en schone kamer met goed ontbijt.

Goede,rustige en schone kamer met goed ontbijt. Ook restaurant prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Erg aardig personeel

Afstand tot het centrum

Erg aardig personeel

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Prima hotel met een uitstekende shuttleservice.

Het lag wat verder van het centrum en er waren geen winkels in de buurt

Prima hotel met een uitstekende shuttleservice.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

Lokatie met rustig zwembad in september en heerlijke ontbijt

Lokatie met rustig zwembad in september en heerlijke ontbijt

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Rustig.

Laatste uur van shuttle te vroeg voor ons....

Rustig....prima bed en douche

• Beoordeeld op: 25 september 2015

Mooie huisjes apart

Mooie huisjes apart

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Vriendelijke bediening en mooie kamers.

Vriendelijke bediening en mooie kamers. De pendeldienst naar het metrostation.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Schoon en aardig personeel

Schoon en aardig personeel

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Mooie schone kamer met balkon, het uitzicht is prachtig...

Bed bij het zwembad is iets minder.

Mooie schone kamer met balkon, het uitzicht is prachtig,aanrader om hier in de avond te dineren!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Netjes, zwembad, ontbijt, diner, shuttle van/naar metro,...

Ligging net iets te ver van Rome centrum

Netjes, zwembad, ontbijt, diner, shuttle van/naar metro, alles prima

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

De indeling van de kamers op het terrein

Veel vliegen buiten wellicht door stank van paarden, de koelkast functioneerde niet op de kamer

De indeling van de kamers op het terrein

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Alleen toegankelijk via shuttle. Soms moet men hierop lang wachten.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Rust, kamer, shuttle service, zwembad

Rust, kamer, shuttle service, zwembad

De gemoedlijkheid

De laag vliegende vliegtuigen

De gemoedlijkheid

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Oase van rust in het drukke Rome.

Oase van rust in het drukke Rome. Gratis shuttle naar metrostation Cinecitta'. Heerlijk ontbijt. Prachtig zwembad. Zeer comfortabele kamer.

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Piccolo Borgo