Beoordelingen over Hotel Piero Della Francesca 3-sterren

Via Romana 20 Angolo Via Adigrat 1, 52100 Arezzo, Italië

#15 van de 19 hotels in Arezzo

1 overnachting goed te doen

Het personeel in het restaurant was onsympathiek. Prijs kwaliteit verhouding niet juist

Parkeren

De rest, lelijk hotel, slecht bed, kleine badkamer, weinig licht, locatie niet aantrekkelijk, restaurant niet goed

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

Ik had dit hotel geboekt, na een eerste verblijf in oktober.

De verwarming maakte 's nachts veel lawaai. Als je het licht in het toilet aan deed, ging ook de afzuiginstallatie aan, wat een lawaai maakt voor de slapende partner. Shampoo werd niet bijgevuld. De vernieuwde kamer heeft geen Europese stopcontacten. De dame bij het ontbijt liep precies tegen haar zin daar rond. Het duurde soms lang voor ze bijvulde. Op dag drie had ik geen broodjes meer. In de fruitschaal lag een beschimmelde appelsien, die zijn schimmel doorgaf op de er onder liggende kiwi.

Ik had dit hotel geboekt, na een eerste verblijf in oktober. Deze keer had ik een gerenoveerde kamer, maar dat was zeker geen verbetering... het personeel aan de receptie was nog steeds vriendelijk. De minibar was OK (geen sterkedrank). Wifi werkte perfect.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2015

Goed ontbijt, goede bedden (boxspring) en behulpzame...

Wij hadden geen uitzicht vanuit onze hotelkamer, het gedeelte waar wij de hotelkamer hadden was belemmert door steiger met doek en geen WiFi op de kamer wat wel in de informatie stond.

Goed ontbijt, goede bedden (boxspring) en behulpzame medewerkers.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

Personeel was heel behulpzaam, al spraken ze buiten...

Het hotel ligt net buiten de stadsring, en vraagt elke keer een wandeling van anderhalve kilometer uit het centrum want de stadsbussen rijden niet zo dik.

Personeel was heel behulpzaam, al spraken ze buiten Italiaans geen andere talen. Mijn Europese stekker werkte niet in het Italiaanse stopcontact, maar ik kreeg gratis een tussenstuk te leen tijdens mijn verblijf. Prima ontbijt, zeker voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Restaurant van voldoende kwaliteit

Douche dag 1 koud en douchecabine erg klein

Restaurant van voldoende kwaliteit

• Beoordeeld op: 3 september 2015

De bediening bij het avonddiner.

De houding van de receptioniste.

De bediening bij het avonddiner.

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Rustig en comfortabel.