Beoordelingen over Podere Palazzolo

Località Palazzolo, 53011 Castellina in Chianti, Italië

#12 van de 17 hotels in Castellina in Chianti

Een paradijselijk plekje !!

Wifi was echt niet geweldig. 's Avonds met veel moeite buiten zoeken naar ontvangst. Wij misten wel wat informatie folders over de omgeving cq plaatsen van belang/ schoonheid e.d.

B&B Podere Palazzolo is super!

Bij onze aankomst werden we door Laura, de eigenares, zeer goed ontvangen met een goede kop koffie. Het warme ontvangst is ons vooral bijgebleven. De rest van ons verblijf was fantastisch! Super mooie kamer, zeer lekker ontbijt, heel mooie omgeving ... Vanuit onze kamer hadden we zicht op de wijngaarden rond de B&B. De verschillende terrasjes rond de B&B geven je onmiddellijk toegang tot de wijngaarden.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Top locatie. Kamer was slecht.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen airco. De douchestraall bij warme stand was echt minimaal. En achter een ventilatieklep kwamen op een morgen 12 grote bromvliegen vandaan.

Locatie op een berg was top! Ontbijt was heerlijk en voor verkoeling kon je een heerlijke duik in het kleine maar prettige zwembad nemen.

Kleine kamer, zeer matige badkamer. Veel stoelen bij zwembad kapot, geheel maakt onverzorgde indruk

Personeel

Locatie, service, eten, voorzieningen waren perfect
    • Kleine Tweepersoonskamer

Douche liep niet goed door, water bleef in de bak staan. Verder viel niets tegen

Locatie, service, eten, voorzieningen waren perfect

Prachtige locatie met Italiaanse gastvrijheid.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geweldige locatie, prachtig uitzicht, fijne mensen die je hartelijk ontvangen en een heerlijk ontbijt. ‘S avonds kan je hier prima eten.

Pareltje van een B&B

De vriendelijkheid van het personeel en de locatie. Het terras is enorm mooi en de decoratie naar de plek ingericht.

De omgeving was prachtig!

De omgeving was prachtig!

oke

het bed viel tegen.....matras van slechte kwaliteit

ontbijt was elke dag anders. heel goed.

Het ontbijt was voortreffelijk

Het ontbijt was voortreffelijk

Een fantastische plek met super vriendelijke personeel je wordt op al je wenken bedient

Een topper

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

bedcomfort

bedcomfort

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

De lokatie is top, t uitzicht geweldig.

Erg gehorig maar omdat er maar weinig gasten waren is dit niet als storend ervaren. Dit geldt ook voor de geuren uit de keuken. Die hingen ook in onze kamer. Omdat het eten er zo lekker was, hadden wij ook hier geen problemen mee. Voor ons feitelijk maar 1 nadeel; de koffie was niet lekker.

De lokatie is top, t uitzicht geweldig. Er wordt alle moeite gedaan om het ontbijt bijzonder te maken. Bij aankomst keuze uit de verschillende kamers. 20 zitjes in de tuin terwijl er "maar" 13 tweepersoons kamers zijn. Je kunt dus altijd een plekje zoeken met enigszins privacy. Het dorp Castellina in Chianti is klein maar biedt voldoende. Opvallend vriendelijke mensen in het dorp (winkeltjes en restaurants)

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

prachtige locatie.

Deze b&b zou hoger kunnen scoren indien er regelmatig een klusjesman zou werken. Op het domein slingeren her en der gereedschappen, afgedankte stoelen en andere materialen rond die een slordige indruk geven. Jammer want met een kleine moeite zou het domein nog veel mooier kunnen zijn. Het zijn deze details die de b&b nog beter zouden maken. ps. wij hadden ook geen airco :-(

prachtige locatie. Mooie uitvalsbasis om de Chianti streek en Toscane te verkennen. Dicht bij het stadje met verschillende restaurants. Heerlijk ontbijt aan tafel geserveerd. Veel privacy op het domein rond de b&b.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Leuke kamer.

Kamer was erg warm, geen airco of ventilator, ook geen zonwering en muggengaas.

Leuke kamer. Prachtige locatie met tuin en uitzicht. Rustige omgeving. Zwembad en de vele zitjes in de tuin. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

De kokkin em het (inpandige) restaurantje was geweldig!

De kamer die wij hadden was te heet daar de zon er de hele dag op scheen. Ook moeite moeten doen om een ventilator geregeld te krijgen. Wel mochten wij de laatste dag naar een koelere kamer verhuizen. Voortaan boeken we geen kamer/appartement meer zonder airco (goede les). De eigenaresse was vriendelijk en correct maar niet hartelijk, dit itt tot haar assistente Sarah en haar kokkin die dat wel waren. Lijkt me zeker een verbeterpuntje om de gasten een warmer welkomstgevoel te geven.

De kokkin em het (inpandige) restaurantje was geweldig!

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Fijn bed en een prachtig uitzicht.

Personeel was niet erg vriendelijk. Bij aankomst werd alleen onze kamer gewezen, verder niet waar bijvoorbeeld het zwembad of het ontbijt was. We mochten vooral heel veel dingen niet: geen eigen eten of drinken nuttigen, niet met de handdoeken bij het zwembad. Veel regeltjes.

Fijn bed en een prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Het rustige verblijf in mooi landschap, ontbijt is...

Parkeren is op zich geen probleem, alleen de hellingshoek is voor velen een uitdaging bij het wegrijden.

Het rustige verblijf in mooi landschap, ontbijt is uitstekend, prettig personeel

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Het uitzicht, de stilte, het eten