3. Beoordelingen vakantiewoningen: Toscane

#107 van de 192 vakantiewoningen in San Gimignano

7,6

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

• Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

Mooi uitzicht,lekker eten, goede wijn

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

Goed, maar niet helemaal zoals verwacht.
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

kamer was klein en weinig daglicht. Bij het boeken toonden de foto’s anders en veel luxer dan werkelijk was. ik heb hierna gevraagd en dame bij receptie zei dat dit een mix van foto’s was van diverse kamers. ik heb gezegd dat dit onduidelijk is. Geen gebaar gemaakt om dit recht te zetten.

Het eten was zeer goed, zwembad was prachtig. locatie is geweldig.

• Beoordeeld op: 9 juli 2023

• Driepersoonskamer - Bijgebouw

We misten koffiezet op de kamer.

Fantastisch uitzicht, super vriendelijk team, lekker eten en goeie wijnen.

• Beoordeeld op: 26 mei 2023

uitstekend verblijf in een prachtige ambiance en heel aardige mensen
    • Driepersoonskamer - Hoofdgebouw

het ontbijt viel een beetje tegen. Thee water kwam uit koffie machine waardoor er steeds een druppel koffie in het theewater viel, echt niet lekker. De koffie was niet erg heet. wel prima verse croissants, geroosterde broodjes. kaasjes en jam. yoghurtjes. We misten de verse sappen.

locatie is meer dan prachtig. uitzicht over het Toscaanse landschap en op maar 15 minuten van San Gimignano. Heerlijk zwembad. prima ruime kamer met mooi uitzicht. Koele kamer. Heerlijke avondmaaltijd! Dagmenu elke dag vers bereid. Diner in een gezellige ambiance.

• Beoordeeld op: 12 september 2022

Een heerlijk verblijf op een prachtig gelegen agriturismo met een uitstekende keuken
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

Klein puntje: Onze kamer was erg gehorig.

Het agriturismo is schitterend gelegen met een prachtig uitzicht en mooie, ruime kamers. Het grote voordeel is dat je er heerlijk kunt lunchen en dineren! Niemand hoeft zo de BOB te zijn. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

Mooie streek, goed verblijf en prijs kwaliteit avondmaak zeer goed
    • Tweepersoonskamer - Zolder - Bijgebouw

Ontbijt: veel insecten (wespen) op de etenswaren, een koeltoog of afgesloten stolpen zouden dit kunnen verhelpen. Aanschuiven aan de koffie-automaat kan ook verholpen worden.

Locatie TOP Zwembad TOP Avondmaal zowel qua maaltijd als qua locatie met prachtug zicht op de omgeving TOP

• Beoordeeld op: 10 juli 2022

super leuke podere met waanzinnige uitzichten en goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

avondeten liever a la carte ipv menu

fantastische ligging met mooie zwembaden die een super uitzicht hebben over het betoverende landschap

• Beoordeeld op: 29 oktober 2021

Lekker rustige accommodatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer in Bijgebouw

Het ontbijt was eenvoudig en geen €10,- waard.

De mooie ligging, geweldig mooi landschap, en de rust.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2021

prachtige ligging, heel lekkere echte toscaanse keuken
    • Vierpersoonskamer - Hoofdgebouw

kamer sober maar alles verzorgd en netjes

prachtig uitzicht aan het zwembad

• Beoordeeld op: 16 augustus 2021

Mooie plek in de heuvels van San Gimignano om een week te relaxen
    • Appartement met 2 Slaapkamers - Bijgebouw

De zitjes in de tuin zouden iets meer privacy kunnen hebben

Prachtige accomodatie in de heuvels rondom San Gimignano. Splinternieuw zwembad, mooie tuin erom heen. Appartement was gelegen op de eerste verdieping en zeer ruim. Eenvoudige keuken, ruime woonkamer en twee zeer ruime slaapkamers met eigen douchegelegenheid. Ook het centrale restaurant met mogelijkheden tot diner en ontbijt was prima. Tenslotte ook meegedaan aan de wijnproeverij die ook heel informatief was.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2021

Goed wegens zwembad
    • Junior Suite

Prijs-kwaliteit duur. Kamers verouderd in hoofdgebouw.

Schitterend overloopzwembad met zicht over de omgeving. Lekker diner !

• Beoordeeld op: 5 augustus 2021

• Tweepersoonskamer - Zolder - Bijgebouw

Dag van te voren nog geboekt, hadden het kleinste kamer in het bijgebouw. Van tevoren nog netjes aangegeven door de receptioniste. Het was prima, maar erg klein voor meerdere dagen. Blij dat we alsnog deze accommodatie konden boeken.

Erg mooi argriturismo. Zaten in het gebouw met net een nieuw Panorama infinity pool. Gunstige ligging.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

Mooie omgeving, accommodatie valt tegen.
    • Tweepersoonskamer - Zolder - Bijgebouw

Poderi Arcangelo bestaat uit 3 gebouwen. Elk een paar honderd meter van elkaar vandaan. Wij verbleven in een van de twee bijgebouwen op een kleine zolderkamer welke gelukkig wel airco en een klein elektrisch dakraampje had. Dit bijgebouw is volledig ontworpen om er zoveel mogelijk gasten in te kunnen laten verblijven. Hierdoor is er geen sprake meer van een huiselijke sfeer en is het gebouw zijn charme volledig kwijt. De kamer was niet heel goed schoongemaakt. Er zaten spinnen in hoeken, in de douchecabine zat schimmel. De afwerking vooral in de badkamer was amateuristisch; de trekkoordschakelaar voor de afzuigventilator in de douche zat los, de afzuigventilator in de douche was veel te groot en knullig gemonteerd, de spotlampjes in de badkamer zaten met grote klodders lijm gemonteerd. In de badkamer ontbrak een mogelijkheid om je handdoeken op te hangen. Omdat wij redelijk veel last hadden van muggen zou een hor voor het dakraam fijn zijn geweest. In de algemene woonkamer waar wij doorheen moesten om naar onze zolderkamer te gaan was een keuken aanwezig, maar die mochten wij niet gebruiken om te koken. Gelukkig konden we de koelkast wel gebruiken. Wat ons betreft was deze hele accommodatie erop gericht om zoveel mogelijk geld te verdienen tegen zo min mogelijk kosten. Terwijl de mate van comfort juist vaak wel wordt bepaald door die kleine dingen die je thuis ook gewend bent. De prijs/kwaliteit verhouding was bij deze accommodatie dus wat ons betreft niet in orde. Wij zouden hier dus ook niet meer terug gaan.

De infinity pool met uitzicht op San Gimignano was heerlijk. Er waren echter te weinig parasols ten opzichte van het aantal stoelen waardoor je soms geen schaduwplek meer had. Ontbijt was oke.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

2,0
    Slecht. Zijn profiteurs. Weinig voor veel geld..
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

Werden in bijgebouw gestopt waar niet naar om gekeken werd. Hele slechte WiFi. Gezamenlijke keuken was smerig met kapotte koelkoest. Bbq mocht je gebruiken maar werd niet schoongemaakt, lagen ook sigaretten in, tevens ook honden poep in de tuin. Zwembad was ook niet zo net als de andere 2 zwembaden waar we niet mochten komen. Stonden ook chemische reinigingsmiddelen naast zwembad ( zie foto). Tijdens een vergaderings call steeds gestoord en weggestuurd door schoonmaakster. 😡

Het ontbijt was minimaal en chaotisch ( niet netjes)..

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

Zwaar teleurstellend
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

We kregen bij aankomst een kamer aangewezen dat oorspronkelijk bedoeld was voor 2 personen, waar er dan 2 plooi bedden waren bijgeplaatst. (Wij zijn een gezin van 4 met 2 tiener kinderen). Op Booking.com is er geen enkele foto beschikbaar van deze kamer.Na dit aan te kaarten kregen we de daaropvolgende dag een nieuwe kamer toegewezen in een ander gebouw. (poderi Arcangelo bestaat uit een hoofdgebouw met een bijgebouw en een extra bijgebouw die ze zelf huren). We waren trouwens niet de enige bezoekers die klachten hadden over de slaapgelegenheden. Onze nieuwe kamer was zeker een pak beter. Enig minpunt in dit gebouw was dat er enkel een koelkast in de gemeenschappelijke ruimte beschikbaar was, waarvan enkel het vriesvak werkte, maar de koelkast zelf niet, wel niet zo aangenaam bij temperaturen boven de 30°C. We verbleven in totaal 4 nachten. Je kan er elke avond, na reservering, aanschuiven voor het diner. Poderi Arcangelo is een wijndomein en men zou dan verwachten dat er tijdens het diner met zorg en liefde voor hun producten zou worden opgesprongen. Het omgekeerde was echter waar. We vroegen een fles witte wijn die we netjes kregen, maar zonder enige extra ijsemmer of koelhouder. Het glas rode wijn die ik vroeg bij mijn hoofdgerecht was dan weer veel te warm en dus onaangenaam om te drinken. Veel minpunten voor een domein die van het Italiaanse agriturismo 4 sterren wist te bemachtigen. Ons zien ze hier niet meer terug!

Prachtige locatie met schitterend uitzicht.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2022

Perfetto !!!!
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Er was werkelijk niets dat ons niet beviel

Toplocatie

• Beoordeeld op: 8 augustus 2022

prachtige lokatie, uitstekende Italiaanse keuken, gastvrijheid en oog voor de productie van prachtige wijnen.

ligging centraal bij steden als Volterra en Sienna

• Beoordeeld op: 15 april 2022

Heerlijke oase van rust in de rolling hills of Umbria
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Beetje hard matras en dun kussen

Ontzettend vriendelijke mensen, prachtige ligging, lekker menu ‘s avonds en een fles wijn cadeau bij vertrek!! 😍

• Beoordeeld op: 27 september 2021

• Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

De kamer was enorm klein, absoluut geen bergruimte, geen legplanken, geen bergruimte in de badkamer, super klein allemaal. De badkamerdeur klemde enorm op de vloer waardoor hij bijna niet openging, Eenmaal binnen moest hij ook weer helemaal dicht anders ging de douchedeur niet meer open. Het op commando komen eten, om 20.00 uur diende je aanwezig te zijn om gezamenlijk aan hetzelfde menu te kunnen beginnen, tegelijkertijd allemaal hetzelfde voorgerecht, het hoofdgerecht etc. Het ontbijtbuffet was door de corona een bediend afhaal punt geworden, minder geslaagd.

Locatie is buitengewoon mooi gelegen, mooie vergezichten.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2021

toplocatie in Toscane
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

Zwembad is geweldig mooi, de ligging en het uitzicht! De wijnen van het huis zijn heerlijk, een doos rose meegenomen.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

• Beoordeeld op: 25 september 2022

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

• Appartement met 2 Slaapkamers - Bijgebouw

• Beoordeeld op: 8 juli 2022

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw