Beoordelingen over Hotel Porta Pia 3-sterren

Via Messina 25, Nomentano, 00198 Rome, Italië

#375 van de 921 hotels in Rome

Komen we niet meer terug

Geen gordijnen, veel dingen kapot in badkamer, luidruchtige afvalinzameling 05:30, ontbijt pas vanaf 08:10 mogelijk, parkeervoorziening (garage) op aanzienlijke afstand

Prima hotel op prettige locatie.

Om eerlijk te zijn “schrokken” we een beetje toen we het bed zagen (voelde erg hard), maar dit bleek uiteindelijk nog wel mee te vallen. Douchedeur was een beetje gammel. Er werd verbouwd naast het hotel (hier kan het hotel natuurlijk niks aan doen), maar dit gaf ‘s ochtend wel aardig wat herrie. Daarentegen stonden wij dan ook wel vroeg op, zodat we konden genieten van de prachtige stad Rome.

Wij hebben 4 nachten in dit Hotel doorgebracht. Een “basis”hotel, maar meer heb je wat ons betreft ook niet nodig als je naar Rome gaat voor een citytrip. We waren er alleen om te douchen en te slapen. Eten deden we in de stad. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de ontbijtfaciliteiten, aan de overkant van het hotel zit een sapjes/smoothie winkeltje en ook een nog een lunchroom/restaurantje waar je ‘s ochtends ook al lekker kan eten. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Locatie top! Lekker rustig in verhouding tot de rest van de stad, even met de bus of lopen en je bent zo in hartje Rome.

Prettig verblijf, vriendelijk personeel, nette kamer. Zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Het openbaar vervoer vanuit het hotel is matig. We moesten vaak lang op de bus wachten. Het dichtstbij zijnde metrostation was zeker 10 minuten lopen.

De kamer was klein maar schoon, netjes en licht.

Super vriendelijk personeel, uitstekende ligging en zeer ruime kamers!

Niet ieder personeelslid sprak even goed Engels, soms niet helemaal handig. Maar met handen en voeten kom je heel ver.

Zeer ruime kamers, super vriendelijk personeel en rustige ligging. Met het ov ben je snel in het centrum. In de omgeving vele goede restaurants en ijssalon.

Goed personeel comfortabele bedden mindere douche
    • Grote Driepersoonskamer

Douche was ver onder de maat

Hulpvaardigheid personeel

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Locatie was perfect centraal gelegen.

Kleine douche

Locatie was perfect centraal gelegen. Ook ontbijt voor 5 euro heel fijn. Vriendelijk personeel.