Beoordelingen over Hotel Portacavana 1-sterren

Via Felice Venezian 14, 34124 Trieste, Italië

#38 van de 40 hotels in Trieste

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Perfect voor een verblijf in bruisend Triest met hotel bedoeld vooral als rustpunt

Het hotel heeft geen lift en sommige kamers bevinden zich op de 3e verdieping, voor minder mobiele mensen het overwegen waard. De muren zijn dun en het kan wat gehorig zijn, maar toen ik er was nam iedereen dat respectvol in overweging en in de late avonduren was het prima stil. Het was wat stoffig in de kamer maar dat vond ik zelf niet storend. Het kussen is heel dun dus ik had zelf nog een opblaasbaar kussentje meegenomen om erachter te leggen zodat ik omhoog kon zitten in bed zonder rugpijn te krijgen, omdat er geen andere zitmogelijkheid was.

Ik had geen hoge verwachtingen bij een 1-sterrenhotel, maar het overtrof al mijn verwachtingen! De locatie is heel mooi, dicht bij het centrum en naast een straatje met restaurantjes waar soms ook live-muziek wordt gespeeld. De supermarkt en zee zijn beide in de buurt (ook een viswinkel naast de ingang) en ook de pier waar de boot naar Muggia vertrekt is heel erg dichtbij het hotel. Door de centrale ligging zit je ook dichtbij veel goede restaurants, mijn aanrader voor de beste pizza die ik ooit gegeten heb: pizzeria Bianco op een paar minuten loopafstand. Als je alleen reist kan ook vragen of ze het voor je kunnen snijden en dan meenemen naar je hotel! Vanaf het station is het hotel een kwartiertje lopen. De Wifi functioneerde bij mij prima, douche werd goed warm, het bed was goed, s nachts goed donker in de kamer dankzij luiken, personeel heel behulpzaam en elke dag een opgemaakt bed en schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Ideaal hotelletje voor mensen die tevreden zijn met de basisbehoeften
    • Eenpersoonskamer met een Externe Badkamer

De gordijnen waren kapot, dus voor iemand zoals ik die niet makkelijk slaapt met licht niet ideaal natuurlijk. Maar al de rest was in orde

De locatie is ideaal, kamers voldoen aan al wat je nodig hebt

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

mooi hotel maar geen goede kamer

De kamer stond zo vol met grote meubelen dat er geen plaats voor een stoel was. Ik kon enkel op het bed zitten / de ventilator in de badkamer maakt extreem veel lawaai. Badkamer gebruiken zonder licht was de enige mogelijkheid / slecht matras / heel veel lawaai van op straat / Ik had kamer 2 = te mijden

Ligging in het centrum / frigo op de kamer / goede wifi / mooie schilderingen op muren en meubels

• Beoordeeld op: 23 december 2017

redelijk

de inrichting van de kamer

geen ontbijt mogelijk

• Beoordeeld op: 24 november 2017

viel erg tegen, maar was gelukkig maar voor 1 nacht

Erg kleine kamers met veel teveel nutteloze meubels en kastjes. Erg rumoerige kamers met veel overlast geluid van andere kamers.

Mooie, ruime kamer.

Er is veel lawaai van de straat.

Mooie, ruime kamer. Alles is aanwezig en dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Authentiek huis

Benauwde lawaaierige kamer en totaal geen parkeerplek

Super dicht bij de stad

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Daarom kregen wij een appartement.

Receptie sprak uitsluitend Italiaans. Wij niet, waardoor de communicatie zeer beperkt bleef. Douche werkte niet.

Daarom kregen wij een appartement. Locatie in het hartje van de stad was perfect.

• Beoordeeld op: 14 januari 2016

Was een rustig hotel midden in het centrum

Was een rustig hotel midden in het centrum

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Snachts hoop herrie op straat! Maar ja dat kun je verwachten als het hotel in het centrum staat. Dus niet klagen

• Beoordeeld op: 8 februari 2015